Dat leer je heus wel in de opleiding als je het niet kanquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:32 schreef TiMPiN het volgende:
Hebben jullie voordat jullie in dienst gingen ook echt geoefend op touwklimmen/de touwbaan?Denk namelijk dat ik dit zelf niet echt onder de knie heb(heb nog nooit ergens moeten touwklimmen
), of is dit iets wat je gewoon in de opleiding aangeleerd wordt?
Handschoentjes aan en onderaan vasthouden?quote:Op zaterdag 26 december 2009 10:33 schreef Esses het volgende:
Same, iedereen nog een fijne 2e kerstdag, een gelukkige jaarwisseling... en wees voorzichtig met die gejatte tufla's, zou zonde zijn als je straks een vinger zou missen.
benzine werkt, spiritus nietquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:11 schreef Erasmo het volgende:
Stom zeg ;')
Iemand enig idee of je in de coleman koker ook gewoon spiritus of benzine kan doen?
Onze majoor laatst tijdens apel: Wie weet er eigenlijk wat de marine de hele dag doet? Ik zie ze eigenlijkalleen maar met een boot op zee dobberen en met een hengeltje aan de railing staanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Remco026 het volgende:
Erasmo jij zit op een schip gestationeerd toch? (zei ik toch bijna boot)
Ga jij nou op oefening alleen maar met een schip of heb je ook wel eens groene oefeningen in het bos ofzo. Ik ben eigenlijk vrij benieuwd naar het werk van de marine. Ze laten het op die reclame's en op de website allemaal wel heel leuk klinken, maar goed dat deden ze bij de landmacht ook en ja daar is ook niet veel van terechtgekomen
Beetje op een schip op zee ronddobberen en met een hengeltje aan de reling staanquote:Op zaterdag 2 januari 2010 17:52 schreef Remco026 het volgende:
Erasmo jij zit op een schip gestationeerd toch? (zei ik toch bijna boot)
Ga jij nou op oefening alleen maar met een schip of heb je ook wel eens groene oefeningen in het bos ofzo. Ik ben eigenlijk vrij benieuwd naar het werk van de marine. Ze laten het op die reclame's en op de website allemaal wel heel leuk klinken, maar goed dat deden ze bij de landmacht ook en ja daar is ook niet veel van terechtgekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |