quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ssssst.Ik weet dat De Teerbeminde bij hun over de te versturen ansichtkaarten gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat denk jij? Ik gok op 28 maart.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet dat De Teerbeminde bij hun over de te versturen ansichtkaarten gaat.
Hij speelt op een Alembicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef wyccie het volgende:
Dit is samen met Bona mijn favoriete slapfilmpje.![]()
Oei, dat gaat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Eerst moet je de gebruiksaanwijzing vertalen naar eentje voor dummies
Eerder te oudquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
WA, heb jij ook kinderen eigenlijk?? Of ben je daar nog te jong voor?
Leuke kinderen zijn gewoon leukquote:mag ook in PM... maar ik vraag het me al een tijdje af omdat je de foto's/filmpjes van T&L zo leuk vindt
Ik vind deze net iets beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef wyccie het volgende:
Dit is samen met Bona mijn favoriete slapfilmpje.![]()
Vast wel een keer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt Gellius vader dan?
Maar dus echt nu? Inderdaad geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, Diaan. Geweldig nieuws natuurlijk, daar niet van hoor.
Noem dat maar geweldig nieuws...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, Diaan. Geweldig nieuws natuurlijk, daar niet van hoor.
Mijn kind lijkt natuurlijk op zijn vader.quote:
Ik maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dus echt nu? Inderdaad geweldig nieuwsGefeliciteerd. Hoever is de Teerbeminde zwanger nu?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind jouw filmpjes en foto's van Lennon ook erg leuk. Heb net weer zo moeten lachen om dat filmpje met de kat erbij.
Geen idee, ik ga het gelijk vragen: ze komt net uit de douche.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dus echt nu? Inderdaad geweldig nieuwsGefeliciteerd. Hoever is de Teerbeminde zwanger nu?
Misschien is het wel echt zo, gezien de reactie van Gellius:quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
En ik zal ook mijn mond spoelen met groene zeep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef peaceman het volgende:
Handen wassen!
Qua uiterlijk wel ja....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn kind lijkt natuurlijk op zijn vader.
Gellius vraagt nu aan teerbeminde van wie ze zwanger is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het gelijk vragen: ze komt net uit de douche.
Ja, ik ben 86. Maar mensen schatten me altijd jongerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij zo oud dan??
Ook qua innerlijk. Eet alles, lacht veel en speelt graag. Precies zijn vader!quote:
Iedereen weet hier maar van alles van elkaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]van jou weet ik hoe oud je bent en zelfs hoe je eruit ziet... hoefde ik met niet af te vragen.
Maart dat komt omdat je 220 kilo bent, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik ben 86. Maar mensen schatten me altijd jonger
Yeah right.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets: hij brabbelt onzin, dat heeft hij ook van jou dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook qua innerlijk. Eet alles, lacht veel en speelt graag. Precies zijn vader!
Ik weet hoe jij heet, Jelle.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen weet hier maar van alles van elkaar
En dan noem je mij een intrigant?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gellius vraagt nu aan teerbeminde van wie ze zwanger is.
Tja, Wyccie en ik hebben natuurlijk een minimeet gehad..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen weet hier maar van alles van elkaar
Tsssquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets: hij brabbelt onzin, dat heeft hij ook van jou dan.
Ik zag een recente film met Anita Pallenberg. Die is echt oud geworden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets: hij brabbelt onzin, dat heeft hij ook van jou dan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Gellius het volgende:
Het is weer loos alarm. Bedankt hoor Diaan!
Het is toch wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Gellius het volgende:
Het is weer loos alarm. Bedankt hoor Diaan!
De mok die ik toen had gekocht bij dat DM-concert heb ik kapot laten vallen. Daar baal ik wel van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, Wyccie en ik hebben natuurlijk een minimeet gehad..Al is dat alweer 3 jaar geleden ofzo.
Ja ik weet het. Laat dat een les zijn voor alle drugsgebruikersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zag een recente film met Anita Pallenberg. Die is echt oud geworden.
Is hij nergens anders meer te verkrijgen? Wel zonde hoor. Je moet wel wat zuiniger doen met je spulletjes hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
De mok die ik toen had gekocht bij dat DM-concert heb ik kapot laten vallen. Daar baal ik wel van.
Maart?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Maart dat komt omdat je 220 kilo bent, toch?
Drugsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Laat dat een les zijn voor alle drugsgebruikers![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |