Ook qua innerlijk. Eet alles, lacht veel en speelt graag. Precies zijn vader!quote:
Iedereen weet hier maar van alles van elkaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]van jou weet ik hoe oud je bent en zelfs hoe je eruit ziet... hoefde ik met niet af te vragen.
Maart dat komt omdat je 220 kilo bent, toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja, ik ben 86. Maar mensen schatten me altijd jonger
Yeah right.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets: hij brabbelt onzin, dat heeft hij ook van jou dan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ook qua innerlijk. Eet alles, lacht veel en speelt graag. Precies zijn vader!
Ik weet hoe jij heet, Jelle.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Iedereen weet hier maar van alles van elkaar
En dan noem je mij een intrigant?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gellius vraagt nu aan teerbeminde van wie ze zwanger is.
Tja, Wyccie en ik hebben natuurlijk een minimeet gehad..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Iedereen weet hier maar van alles van elkaar
Tsssquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets: hij brabbelt onzin, dat heeft hij ook van jou dan.
Ik zag een recente film met Anita Pallenberg. Die is echt oud geworden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:29 schreef Wickedangel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je vergeet nog iets: hij brabbelt onzin, dat heeft hij ook van jou dan.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Gellius het volgende:
Het is weer loos alarm. Bedankt hoor Diaan!
Het is toch wat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Gellius het volgende:
Het is weer loos alarm. Bedankt hoor Diaan!
De mok die ik toen had gekocht bij dat DM-concert heb ik kapot laten vallen. Daar baal ik wel van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, Wyccie en ik hebben natuurlijk een minimeet gehad..Al is dat alweer 3 jaar geleden ofzo.
Ja ik weet het. Laat dat een les zijn voor alle drugsgebruikersquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:33 schreef wyccie het volgende:
Ik zag een recente film met Anita Pallenberg. Die is echt oud geworden.
Is hij nergens anders meer te verkrijgen? Wel zonde hoor. Je moet wel wat zuiniger doen met je spulletjes hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
De mok die ik toen had gekocht bij dat DM-concert heb ik kapot laten vallen. Daar baal ik wel van.
Maart?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Maart dat komt omdat je 220 kilo bent, toch?
Drugsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Laat dat een les zijn voor alle drugsgebruikers![]()
In de film rookte ze opium.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Ja ik weet het. Laat dat een les zijn voor alle drugsgebruikersMaar goed, ze leeft nog en dat is heel knap van haar.
Ik wás er ook heel zuinig op. Niemand mocht die mok gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:35 schreef Diaan73 het volgende:
Is hij nergens anders meer te verkrijgen? Wel zonde hoor. Je moet wel wat zuiniger doen met je spulletjes hoor.
Jammer hoor. Ga je er trouwens nog naar toe? Wij wilden ze op Pinkpop zien, maar ja toen kwamen ze ineens niet meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:40 schreef wyccie het volgende:
Ik wás er ook heel zuinig op. Niemand mocht die mok gebruiken.
Ze zijn 30 november wel weer in Nederland, maar de mok was van de vorige tour.
Net als pylquote:
Het positieve is dan weer dat niemand die mok ooit nog zal gebruikenquote:[..]
Ik wás er ook heel zuinig op. Niemand mocht die mok gebruiken.
Nah, ik ga het rustig aan doen met mijn centjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:42 schreef Diaan73 het volgende:
Jammer hoor. Ga je er trouwens nog naar toe? Wij wilden ze op Pinkpop zien, maar ja toen kwamen ze ineens niet meer.
Da's waar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het positieve is dan weer dat niemand die mok ooit nog zal gebruiken
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:48 schreef wyccie het volgende:
Trusten, Wa23
[..]
Nah, ik ga het rustig aan doen met mijn centjes.
[..]
Voorlopig heb je ook wel genoeg jurkjes en nieuwe schoenen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:48 schreef wyccie het volgende:
Nah, ik ga het rustig aan doen met mijn centjes.
Precies. Dat was ook mijn gedachte. Niet dat ik er toen niet van genoten had, maar ik zou dan liever het geld uitgeven aan een artiest die ik nog niet live heb meegemaakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:51 schreef Diaan73 het volgende:
En daarbij, je hebt ze ook al gezien, dus heel erg is het niet.
Tja, als je persé in één nummer zowel fretless als op een gewone 5-snarige bas wil spelen zal het wel handig zijn. Maar hoe vaak zal iemand dat willen? Gewicht lijkt me het grootste probleem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:57 schreef wyccie het volgende:
Hoe kun je trouwens spelen op zo'n gitaar? Dat wisselt toch heel irritant?
[ afbeelding ]
Wel een mooi kleurtje.
Gitaars?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:05 schreef wyccie het volgende:
Die niet-fretten en 5 snaren had ik nog niet eens gezien.![]()
Ik zocht gewoon een willekeurg plaatje van een gitaar met twee halzen. En nu zie ik de meest vreemde gitaars.
Echt nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Netjes hoor, Diaan. Over 3 weken weer?
Die onderste is een fotosoep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:11 schreef wyccie het volgende:
Gitaren/guitars.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Scrutinizer het volgende:
De gitarist van Cheap Trick had een gitaar met 5 halzen, geloof ik.
Dat is ook niet bepaald een gangbaar instrument. Een fretloze gitaar heb ik nog nooit gehoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:22 schreef wyccie het volgende:
Hij kan niet eens bij die onderste hals komen.
Leuke startpagina voor jou.quote:En de site waar die foto vandaan komt.
Oké. Een kunstproject dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef wyccie het volgende:
Die 12-neck is wel echt.
http://www.magnolia-design.com/archives/13
Dan krijgt ze een stinkbommetje in de bus.quote:
Maar hoe zie je dan dat het een basgitaar is?quote:
Oa aan de snaarlengte en de positie van de brug.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dan dat het een basgitaar is?
laten we het hopen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef brother52 het volgende:
Dat zou het geluid kunnen verklaren dat hij maakt maar volgens mij niet dat hij regelmatig niet op wil starten.
Maar als dat het wel is, scheelt het behoorlijk in de kosten.
Jammer, maar wat in het vat zit, verzuurt niet toch?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:19 schreef wyccie het volgende:
Diaan, het was niet op voorraad. Je krijgt het dus later, gaat wel even duren.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:16 schreef wyccie het volgende:
Aan het crossposten, Diaan.
Zie jij wie de vrouw op het plaatje is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |