Die gebruik ik meestal, maar net dus even niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar heb je de preview toch voor?
Voorspelbaar hè? Maar wel leuk vind ik, al zeg ik het zelf.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was al bang dat het deze TT zou worden.
Ik wist niet dat ik hem had dichtgegooid, ik was op mn Hyves aan het kijken toen Peaceman zei dat ik hem had dichtgegooid.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:59 schreef wyccie het volgende:
Dat duurde lang, Diaan. Je zat zeker in de AKQSC te slowsletten, hè?
Wat is er met tong?quote:
Precies. Nu moet ik mijn F5-knop vervangen.quote:
Ik weet wel dat jij altijd netjes een nieuw topic maakt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wist niet dat ik hem had dichtgegooid, ik was op mn Hyves aan het kijken toen Peaceman zei dat ik hem had dichtgegooid.
Zeggeh.... doe eens wat aardiger tegen mijn meisje!quote:
Zijn pc liep al heel lang op z'n laatste benen. Hij kon nauwelijks plaatjes zien. Maar lekker blijven doortypen hè. Ik wil wedden dat hij 'm niet onderhield, heeft er geen kaas van gegeten. Ik zag 'm van de week nog posten dat zijn video ook stuk wasquote:
zijn pc is dood..quote:
Sorry, meneer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef peaceman het volgende:
Zeggeh.... doe eens wat aardiger tegen mijn meisje!
Lennon is van geslacht veranderd? Of bedoel je je vrouw?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef peaceman het volgende:
Zeggeh.... doe eens wat aardiger tegen mijn meisje!
Ga je handen wassen!quote:
Ik heb niet gegoogled!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:05 schreef peaceman het volgende:
Ga je handen wassen!
Dat komt omdat hij de hele avond zware shag zit te roken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Zijn pc liep al heel lang op z'n laatste benen. Hij kon nauwelijks plaatjes zien.
Ik weet dat hij regelmatig z'n toetsenbord omkeerde en uitschudde, vooral als z'n shag op was.quote:Maar lekker blijven doortypen hè. Ik wil wedden dat hij 'm niet onderhield, heeft er geen kaas van gegeten.
Stalk jij tong? Is dat niet heel veel werk?quote:Ik zag 'm van de week nog posten dat zijn video ook stuk was
Wie zo hard ontkend, MOET wel schuldig zijn.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef wyccie het volgende:
Diaan, wil je me nog eens je adres pm'en? Ik heb iets gezien dat heel erg bij je past en dat ga ik komende week naar je opsturen.
Da's de heksenwaagmethode.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef peaceman het volgende:
Wie zo hard ontkend, MOET wel schuldig zijn.
PM m anders ff...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef brother52 het volgende:
Heeft iemand het adres van tong? Ik heb hier nog wel een laptop staan die ik bijna niet gebruik.
Als je een beetje rondneust op dit forum, kom je hem overal tegen, hè. Dat kost geen enkele moeite. Het was trouwens in het Zomergasten-topic.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Stalk jij tong? Is dat niet heel veel werk?
Tong80, Zaltbommel. Dat komt wel aan, denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef brother52 het volgende:
Heeft iemand het adres van tong? Ik heb hier nog wel een laptop staan die ik bijna niet gebruik.
Wees blij dat je niet op de brandstapel komt! Jij hoeft enkel je handen te wassen!quote:
Is goedkoper dan een hele nieuwe pc.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Nu moet ik mijn F5-knop vervangen.![]()
[..]
Thnxquote:Ik weet wel dat jij altijd netjes een nieuw topic maakt.
Wanneer beginnen jullie weer?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:07 schreef Gellius het volgende:
Na de hiatus, natuurlijk.
Je moet 'm ook aansluiten en uitleggen hoe het werkt, anders heeft ie er niks aanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:08 schreef brother52 het volgende:
Ik weet wel zn echte voornaam en ik heb hem op MSN, maar daar heb je nu ook niets aan hè? Anders moet je het even in dat topic posten, Shmoopy heeft wel telefonisch contact met hem.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tong80, Zaltbommel. Dat komt wel aan, denk ik.
Krijg jij een kaartje van Gellius?!?... eerst TH en nu Gellius?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wanneer beginnen jullie weer?
Bedankt voor je kaartje.![]()
Zo'n voedingsding, is dat dan met die bifi-worstjes?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Is goedkoper dan een hele nieuwe pc.Of een voedingsding of processor, die wij moeten hebben.
![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo'n voedingsding, is dat dan met die bifi-worstjes?
Doe dat maar, brother. Ik weet zijn achternaam, maar ik vind het niet netjes om die door te geven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
Ik weet wel zn echte voornaam en ik heb hem op MSN, maar daar heb je nu ook niets aan hè? Anders moet je het even in dat topic posten, Shmoopy heeft wel telefonisch contact met hem.
Jij weet ook veel van mensen hierquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Doe dat maar, brother. Ik weet zijn achternaam, maar ik vind het niet netjes om die door te geven.
Dus een postzegel van 5 euro er op plakken en in de brievenbus gooien gaat niet werken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:11 schreef Wickedangel het volgende:
Je moet 'm ook aansluiten en uitleggen hoe het werkt, anders heeft ie er niks aan
Die komt dan zeker niet over. Moet minimaal 6,75 op.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dus een postzegel van 5 euro er op plakken en in de brievenbus gooien gaat niet werken?
Ssssst.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:12 schreef peaceman het volgende:
Krijg jij een kaartje van Gellius?!?... eerst TH en nu Gellius?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu je het zegt... ze heeft niet eens een foto...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij weet ook veel van mensen hierWat weten wij eigenlijk van jou?
Dan moeten mensen maar niet zoveel persoonlijke info postenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij weet ook veel van mensen hier![]()
Geen idee.quote:Wat weten wij eigenlijk van jou?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:15 schreef brother52 het volgende:
Dus een postzegel van 5 euro er op plakken en in de brievenbus gooien gaat niet werken?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ssssst.Ik weet dat De Teerbeminde bij hun over de te versturen ansichtkaarten gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat denk jij? Ik gok op 28 maart.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet dat De Teerbeminde bij hun over de te versturen ansichtkaarten gaat.
Hij speelt op een Alembicquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef wyccie het volgende:
Dit is samen met Bona mijn favoriete slapfilmpje.![]()
Oei, dat gaat moeilijk worden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:19 schreef Wickedangel het volgende:
Eerst moet je de gebruiksaanwijzing vertalen naar eentje voor dummies
Eerder te oudquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
WA, heb jij ook kinderen eigenlijk?? Of ben je daar nog te jong voor?
Leuke kinderen zijn gewoon leukquote:mag ook in PM... maar ik vraag het me al een tijdje af omdat je de foto's/filmpjes van T&L zo leuk vindt
Ik vind deze net iets beter.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:18 schreef wyccie het volgende:
Dit is samen met Bona mijn favoriete slapfilmpje.![]()
Vast wel een keer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:22 schreef Diaan73 het volgende:
Wordt Gellius vader dan?
Maar dus echt nu? Inderdaad geweldig nieuwsquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, Diaan. Geweldig nieuws natuurlijk, daar niet van hoor.
Noem dat maar geweldig nieuws...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik sta er ook van te kijken, Diaan. Geweldig nieuws natuurlijk, daar niet van hoor.
Mijn kind lijkt natuurlijk op zijn vader.quote:
Ik maakte maar een grapje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
Maar dus echt nu? Inderdaad geweldig nieuwsGefeliciteerd. Hoever is de Teerbeminde zwanger nu?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vind jouw filmpjes en foto's van Lennon ook erg leuk. Heb net weer zo moeten lachen om dat filmpje met de kat erbij.
Geen idee, ik ga het gelijk vragen: ze komt net uit de douche.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar dus echt nu? Inderdaad geweldig nieuwsGefeliciteerd. Hoever is de Teerbeminde zwanger nu?
Misschien is het wel echt zo, gezien de reactie van Gellius:quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:23 schreef Gellius het volgende:
[..]
En ik zal ook mijn mond spoelen met groene zeep.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef peaceman het volgende:
Handen wassen!
Qua uiterlijk wel ja....quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn kind lijkt natuurlijk op zijn vader.
Gellius vraagt nu aan teerbeminde van wie ze zwanger is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:27 schreef Gellius het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga het gelijk vragen: ze komt net uit de douche.
Ja, ik ben 86. Maar mensen schatten me altijd jongerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ben jij zo oud dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |