RIPquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
Telefoon gaat:
"Hallo met Frisia enquetes, ik wil u graag een paar vragen stellen"
"Oh okay"
"Hoe lang vindt u dat FOK zonder tong80 kan"
Ik vond het al een rare stem. Maar was nog wel zo alert om "ongeveer 4 jaar" te zeggen.
Zijn computer is nu helemaal naar de kloten, kan wel eens lang gaan duren.
Jullie ook gefeliciteerd
Ik dacht heel even dat je Falco18 wasquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
tong80.
tong80, je posts, zo prachtig.
Je pc is dood.
We worden rood van blijdschap.
Feest, een lege biertap.
Je bent niet meer hier.
remlof drinkt veel bier.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je Falco18 was
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je Falco18 was
Hij weet hoe z'n PC aan moet en hoe 'ie z'n balletje gehakt met hutspot in de magnetron moet opwarmen. Wat denk je zelf.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Zou 'ie zichzelf nu diep in de schulden gaan steken door te posten op z'n mobieltje?
Ik weet niet wat hij erger vindt, zn pc kapot of zn magnetron..quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij weet hoe z'n PC aan moet en hoe 'ie z'n balletje gehakt met hutspot in de magnetron moet opwarmen. Wat denk je zelf.
Welk mobieltje?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Zou 'ie zichzelf nu diep in de schulden gaan steken door te posten op z'n mobieltje?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij weet hoe z'n PC aan moet en hoe 'ie z'n balletje gehakt met hutspot in de magnetron moet opwarmen. Wat denk je zelf.
Als de nood bij de man komt...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die staat morgen bij de plaatselijke kringloop om een andere Pentium 2 te scoren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:04 schreef Hukkie het volgende:
Verder heeft hij eindelijk de moeite genomen om Fok te laten rusten en heeft een weekje vakantie genomen?
Of gewoon een verse oude Compaq M300 laptop, ideaal om vanuit bed te surfen. Zeker voor Tong.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die staat morgen bij de plaatselijke kringloop om een andere Pentium 2 te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |