RIPquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef SCH het volgende:
Telefoon gaat:
"Hallo met Frisia enquetes, ik wil u graag een paar vragen stellen"
"Oh okay"
"Hoe lang vindt u dat FOK zonder tong80 kan"
Ik vond het al een rare stem. Maar was nog wel zo alert om "ongeveer 4 jaar" te zeggen.
Zijn computer is nu helemaal naar de kloten, kan wel eens lang gaan duren.
Jullie ook gefeliciteerd
Ik dacht heel even dat je Falco18 wasquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:52 schreef Biogarde het volgende:
tong80.
tong80, je posts, zo prachtig.
Je pc is dood.
We worden rood van blijdschap.
Feest, een lege biertap.
Je bent niet meer hier.
remlof drinkt veel bier.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je Falco18 was
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je Falco18 was
Hij weet hoe z'n PC aan moet en hoe 'ie z'n balletje gehakt met hutspot in de magnetron moet opwarmen. Wat denk je zelf.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Zou 'ie zichzelf nu diep in de schulden gaan steken door te posten op z'n mobieltje?
Ik weet niet wat hij erger vindt, zn pc kapot of zn magnetron..quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij weet hoe z'n PC aan moet en hoe 'ie z'n balletje gehakt met hutspot in de magnetron moet opwarmen. Wat denk je zelf.
Welk mobieltje?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Zou 'ie zichzelf nu diep in de schulden gaan steken door te posten op z'n mobieltje?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij weet hoe z'n PC aan moet en hoe 'ie z'n balletje gehakt met hutspot in de magnetron moet opwarmen. Wat denk je zelf.
Als de nood bij de man komt...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:57 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die staat morgen bij de plaatselijke kringloop om een andere Pentium 2 te scoren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:04 schreef Hukkie het volgende:
Verder heeft hij eindelijk de moeite genomen om Fok te laten rusten en heeft een weekje vakantie genomen?
Of gewoon een verse oude Compaq M300 laptop, ideaal om vanuit bed te surfen. Zeker voor Tong.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die staat morgen bij de plaatselijke kringloop om een andere Pentium 2 te scoren.
Die is voor op de wc, hij moet nogal vaak vanwege zijn prostaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:09 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Of gewoon een verse oude Compaq M300 laptop, ideaal om vanuit bed te surfen. Zeker voor Tong.
Jep en als hij dan toch wakker is kan hij gelijk nog even een berg meuk posten op Fok. Was me ook al opgevallen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die is voor op de wc, hij moet nogal vaak vanwege zijn prostaat.
Waarschijnlijk met een lange kabel, draadloos lijkt me wat te hoog gegrepen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:12 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Jep en als hij dan toch wakker is kan hij gelijk nog even een berg meuk posten op Fok. Was me ook al opgevallen.
Tong een mobieltje.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:56 schreef Jordy-B het volgende:
Hoi Shmoopjequote:
één zo'n opmerking is wel genoeg, hoor...quote:
Deze was incrowd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
één zo'n opmerking is wel genoeg, hoor...
Jumpieeee!quote:
*aai*quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
één zo'n opmerking is wel genoeg, hoor...
Gaat ie zijn PC cremeren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef SCH het volgende:
shmoop, wil je meerijden naar de crematie?
Hoop maar dat zijn telefoon het nog wel doet:quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
*aai*
Ik zal hem morgen eens bellen (op z'n antieke huistelefoon) en zeggen hoe we meeleven.
Graag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:28 schreef SCH het volgende:
shmoop, wil je meerijden naar de crematie?
Just did.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:31 schreef Hukkie het volgende:
Hey Shmoop, had ik ooit eens ergens gelezen dat jij redelijk intiem met Tong bent was?
Correct me if im wrong.
Wat denk jezelfquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Graag.
Gaat hij zelf spreken of zadelt ie jou daar weer mee op?
Ik denk dattie zelf te emotioneel is bij het afscheid.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:32 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Graag.
Gaat hij zelf spreken of zadelt ie jou daar weer mee op?
Tsja die grafrechten inderdaad. Nog een steen erbij.quote:
En bovendien moet ie dan de deur uit om de bloemen te verversen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja die grafrechten inderdaad. Nog een steen erbij.
En hij had de vorige keer ook al zo overdreven uitgepakt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja die grafrechten inderdaad. Nog een steen erbij.
Als ie weer dat lelijke overhemd aandoet, sta ik niet voor mezelf in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En hij had de vorige keer ook al zo overdreven uitgepakt.
[ afbeelding ]
Van die plastic kunstdingen gaat toch best lang mee?quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:37 schreef SCH het volgende:
[..]
En bovendien moet ie dan de deur uit om de bloemen te verversen.
Verwar je hem nou niet met golfer..quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie weer dat lelijke overhemd aandoet, sta ik niet voor mezelf in.
Z'n computerhemd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Als ie weer dat lelijke overhemd aandoet, sta ik niet voor mezelf in.
Toe maarquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:40 schreef shmoopy het volgende:
[..]
En hij had de vorige keer ook al zo overdreven uitgepakt.
[ afbeelding ]
Definieer 'misschien voor weinig'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:03 schreef sig000 het volgende:
Ik heb wel een andere voor 'm te koop misschien voor weinig.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Definieer 'misschien voor weinig'.
Ook jij sterkte met het niet plaatsen van het nachtelijke slotjequote:
Inderdaad. tong80 is zelfs een BN'er.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben jij gék geworden. Dit is NIEUWS.
Ja, misschien kan het op de FP onder [site news]quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ben jij gék geworden. Dit is NIEUWS.
CNN heeft er een hoofditem van gemaakt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, misschien kan het op de FP onder [site news]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |