abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:21:23 #101
3542 Gia
User under construction
pi_71786110
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:07 schreef moussie het volgende:

[..]

Dat in het bold, hoe weet jij dat .. zijn er getuigen die de dader hebben gezien?
Ik denk dat hij met 'sinds' eigenlijk 'indien' bedoeld. Niet iedereen spreekt perfect Nederlands.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:21:26 #102
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71786113
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
Misdrijf in de relationele sfeer? Het zou me niet verbazen.
slechts een aanname, moet je eigenlijk voorzichtig mee zijn.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:24:34 #103
3542 Gia
User under construction
pi_71786184
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef Meaghan het volgende:

[..]

Hier ligt toch echt een dode, helaas. Waarom staat er dan in het nieuwsbericht dat zij in het ziekenhuis overleden is? Weet iemand wat hier de reden voor is? Heeft het iets te maken met een ander te volgen procedure na overlijden en dat men er liever voor kiest om het stoffelijk overschot met de ambulance te vervoeren ipv met een lijkwagen?
Dat laatste komt inderdaad veel voor. De ambulance is er meestal toch al. Ook voor de omstanders is dat minder confronterend.

Vind dit heel erg. Ik hoop dat ze de dader(s) snel pakken en zwaar straffen.
pi_71786196
Het is toch aannemelijk dat het een roofmoord was, beetje vreemd dat de politie nog steeds in het duister tast...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:27:05 #105
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_71786247
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is toch aannemelijk dat het een roofmoord was, beetje vreemd dat de politie nog steeds in het duister tast...
dat dus, als ze problemen had in de relationele sfeer was dit allang al naar voren gekomen lijkt mij.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_71786379
Je leest de laatste tijd toch wel erg vaak dat vrouwen het slachtoffer zijn van geweld in de relationele sfeer. Het lijkt haast wel een trend te worden. Maar wat hier ook de precieze toedracht zal zijn, het blijft triest en zo ontzettend zinloos.
pi_71786508
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik denk dat hij met 'sinds' eigenlijk 'indien' bedoeld. Niet iedereen spreekt perfect Nederlands.
Ik durf te wedden dat het een Turk was
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:38:03 #108
3542 Gia
User under construction
pi_71786563
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Dan is de vraag gerechtvaardigd: Waar baseer je dat op?
pi_71786883
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Dan is de vraag gerechtvaardigd: Waar baseer je dat op?
Een Nederlander was het zeker niet. Weinig Nederlanders in Geuzenveld waarvan merendeels bejaarde mensen zijn. Marokkanen zouden zoiets niet doen want dat zouden ze niet durven, een Turkse vrouw neersteken in Geuzenveld. En ik had het eerder ook al gepost maar blijkbaar heeft iemand mijn vorige post weggedaan. Ze waren in conflict met een andere kinderdagopvang
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_71786893
quote:

[..]

Hier ligt toch echt een dode, helaas. Waarom staat er dan in het nieuwsbericht dat zij in het ziekenhuis overleden is? Weet iemand wat hier de reden voor is? Heeft het iets te maken met een ander te volgen procedure na overlijden en dat men er liever voor kiest om het stoffelijk overschot met de ambulance te vervoeren ipv met een lijkwagen?
Nou nee, daar ligt iemand die zwaar gewond is, en die wordt vóór vervoer naar het ziekenhuis zo ver mogelijk gestabiliseerd, infusies aanleggen, bloedingen zover mogelijk stelpen ed, levensreddende handelingen die moeilijk uit te voeren zijn in een rijdende ambulance dus .. dat is vrij normaal.
pleased to meet you
pi_71787082
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

dat dus, als ze problemen had in de relationele sfeer was dit allang al naar voren gekomen lijkt mij.
En die kinderdagverblijven zijn big business dus er valt wat te halen, die dikke Mercedes zegt genoeg...
pi_71787116
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Volgens mij was het gewoon een junk
Hing er geen beveiligingscamera?
pi_71787149
quote:

[..]

Het is geloof ik een procedure. Ook al is iemand overleden, het lijk wordt toch meegenomen naar het ziekenhuis en daar proberen ze vaak ook nog een uur ofzo vanalles te doen.
En een alleen een arts mag iemand doodverklaren, en die zijn vaak alleen op de eerste hulp en niet bij een ambulance.
pi_71787209
Er schijnen 2 personen op een motor te zijn weggereden, of dat getuigen of daders waren is nog onbekend...
pi_71787373
quote:

Staat nergens bij dat het om Moedersschoot betreft. of ben ik nou gek?
pi_71787457
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Het is geloof ik een procedure. Ook al is iemand overleden, het lijk wordt toch meegenomen naar het ziekenhuis en daar proberen ze vaak ook nog een uur ofzo vanalles te doen.
En een alleen een arts mag iemand doodverklaren, en die zijn vaak alleen op de eerste hulp en niet bij een ambulance.
Dat klinkt wel aannemelijk ja.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:15:03 #117
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71787476
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Sowieso voorbedachte rade. Niet toevallig dat het gebeurt is op de parkeerplaats toen ze weg wilde gaan. Iemand was dus van te voren al flink kwaad op die mevrouw.

Denk wel wraak ja . Maar kan ook wraak zijn omdat ze geluld heb over iemand , of slecht voor iemands kind is geweest.
Of omdat iemand van mening was dat ze slecht voor zijn/haar kind was geweest.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:24:49 #118
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_71787781
Wat een fok!-reacties weer zeg...
Geluidsoverlast, eerwraak, etc.

Wat de beweegredenen ook geweest mogen zijn van de dader, het is nooit goed te praten om iemand te doden.
Geluidsoverlast is al helemaal geen rede natuurlijk. Geluidsoverlast staat er volgens mij ook helemaal los van.
Ik las in dit topic een link naar een reactie van een eerdere klant die een zeer slechte ervaring met deze opvang had. De dader zal waarschijnlijk een geschil hebben gehad met de eigenaresse.
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:30:28 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71787944
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef IkBenOzan het volgende:

[..]

Een Nederlander was het zeker niet. Weinig Nederlanders in Geuzenveld waarvan merendeels bejaarde mensen zijn. Marokkanen zouden zoiets niet doen want dat zouden ze niet durven, een Turkse vrouw neersteken in Geuzenveld. En ik had het eerder ook al gepost maar blijkbaar heeft iemand mijn vorige post weggedaan. Ze waren in conflict met een andere kinderdagopvang
Kijk, zo komen we ergens. Aangenomen dat je weet waar je over praat.
  † In Memoriam † dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:32:44 #120
137949 Disana
pi_71788016
'De politie houdt alle mogelijkheden open, van beroving tot eerwraak.' Aldus het journaal op Radio 1 zojuist.

[ Bericht 3% gewijzigd door Disana op 11-08-2009 13:49:53 ]
pi_71788299
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik denk dat je dat verwisseld met 'the golden hour', het eerste uur nadat je gewond bent geraakt, in dat uur is de kans het grootst dat je een zwaargewonde kan helpen ..

Of ze ook lijken in een ambulance naar het ziekenhuis brengen weet ik eigenlijk niet, maar dat je eerst ter plaatse behandelt/gestabiliseerd wordt voor vervoer, dat weet ik dus wel .. het zou me wat moois wezen als ze iedereen meteen maar in die auto laden en afvoeren ..

en zowaar, het staat nog in de wiki ook
quote:
De ambulance is tegenwoordig een rijdende Eerste Hulp-afdeling geworden, waar een diagnose wordt gesteld en een behandeling wordt gestart. Doel van de behandeling is de patiënt stabiel te maken zodat deze veilig vervoerd kan worden naar een ziekenhuis waar de verdere behandeling en genezing kan plaatsvinden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ambulance
pleased to meet you
pi_71788314
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
het ging gewoon om de benz
pi_71788834
quote:
'Soms wordt de urgentiearts gevraagd te vermelden dat de persoon op weg naar het ziekenhuis is overleden. In dat geval mag de ambulance het slachtoffer wel vervoeren.' Dit is inderdaad een praktijk die vaak toegepast wordt : men vraagt eigenlijk aan een arts om valsheid in geschriften te plegen, zodat een simpel praktisch probleem opgelost kan worden. Ik ben eigenlijk benieuw naar de reden waarom een ambulance niemand mag vervoeren die al overleden is...
Dit vond ik met google. Ik heb er weleens vaker over gehoord, het vervoeren van doden met een ambulance, maar wettelijk mag dit dus niet en moet er een lijkwagen komen om de overledene te vervoeren. Maar dat laatste neemt doorgaans veel tijd in beslag en daarom wordt er ook weleens gekozen voor de ambulance.
pi_71788926
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:35 schreef Barikat het volgende:
Als eerste wens ik heel veel sterkte aan de nabestaanden van Arzu.
Maak je niet druk. Wanneer het een Nederlander was geweest had je echt dezelfde reacties gezien. Denk zelfs begrip voor de dader.

Is ook volledig offtopic, maar snap je gevoel wel.
Speculeren over een moord is niet anders dan normaal hier op FOK! Veel willen weten waarom . Ze moet een aardige succesvolle vrouw zijn geweest, dus vraag jij je dubbel af waarom. Net als iemand zich afvroeg waarom die kleuterleidster vermoord was en de dader ook twee baby's vermoorde.

Voel je nu niet meteen aangevallen als turk zijnde. Die vrouw was Nederlandse Turk en had haar zaakjes goed voor elkaar dus alleen maar complimenten voor haar. De dader is een (van welke nationaliteit of kleur dan ook dan ook.)..een walgelijk wezen.

De beweegredenen van die dader vind ik dus ook weer interessant. Is het een gewone scooterdief? Is het een boze buur? Is het een afpersing? (dat soort praktijken leven hier gewoon...hoe je het ook wil ontkennen)

Waarom dus...wat zou het kunnen zijn dat iemand zo schofterig een succesvolle vrouw het succes niet gunt?

Ik ga echt niet politiek correct doen omdat de dader een Turk zou kunnen zijn. Net als ik niet politiek correct ga doen mocht de dader een autochtone blanke racist zijn.

Die van die Grijze wolven dacht ik eerst nog niet eens aan, maar zou dus net zo goed kunnen. Net als een racistische daad niet uitgesloten is, of een gewone beroving etc

Alleen maar wat zielig roepen zou de aandacht van de gebeurtenis (dit topic), die echt wel interessant is voor mij, zo laten zakken in de vergetelheid. Boeit je het niet? Post je niet. Simpel

Ik vind het wel heel erg dat die vrouw in de bloei van haar leven is vermoord. Ze zorgde toch ook voor werkplekken en was een voorbeeld voor veel vrouwen denk ik. (denk ik)

Ik hoop er toch wat meer over te horen dus.
Liever leven zonder liefde, dan liefde zonder leven
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:04:23 #125
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_71788985
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:35 schreef Barikat het volgende:
een MOSLIM, een TÜRK, geboren en getogen in NEDERLAND!! MIJN LAND!
Oh wat een typisch mannetje ben jij De slachtofferrol zit je als gegoten of niet. Als je overigens in Nederland bent geboren en getogen ben je geen tuurk maar een Nederlander.

RIP aan de nabestaanden.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')