Ik denk dat hij met 'sinds' eigenlijk 'indien' bedoeld. Niet iedereen spreekt perfect Nederlands.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:07 schreef moussie het volgende:
[..]
Dat in het bold, hoe weet jij dat .. zijn er getuigen die de dader hebben gezien?
slechts een aanname, moet je eigenlijk voorzichtig mee zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:49 schreef MrX1982 het volgende:
Misdrijf in de relationele sfeer? Het zou me niet verbazen.
Dat laatste komt inderdaad veel voor. De ambulance is er meestal toch al. Ook voor de omstanders is dat minder confronterend.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Hier ligt toch echt een dode, helaas. Waarom staat er dan in het nieuwsbericht dat zij in het ziekenhuis overleden is? Weet iemand wat hier de reden voor is? Heeft het iets te maken met een ander te volgen procedure na overlijden en dat men er liever voor kiest om het stoffelijk overschot met de ambulance te vervoeren ipv met een lijkwagen?
dat dus, als ze problemen had in de relationele sfeer was dit allang al naar voren gekomen lijkt mij.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:25 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is toch aannemelijk dat het een roofmoord was, beetje vreemd dat de politie nog steeds in het duister tast...
Ik durf te wedden dat het een Turk wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met 'sinds' eigenlijk 'indien' bedoeld. Niet iedereen spreekt perfect Nederlands.
Dan is de vraag gerechtvaardigd: Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het een Turk was
Een Nederlander was het zeker niet. Weinig Nederlanders in Geuzenveld waarvan merendeels bejaarde mensen zijn. Marokkanen zouden zoiets niet doen want dat zouden ze niet durven, een Turkse vrouw neersteken in Geuzenveld. En ik had het eerder ook al gepost maar blijkbaar heeft iemand mijn vorige post weggedaan. Ze waren in conflict met een andere kinderdagopvangquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Dan is de vraag gerechtvaardigd: Waar baseer je dat op?
Nou nee, daar ligt iemand die zwaar gewond is, en die wordt vóór vervoer naar het ziekenhuis zo ver mogelijk gestabiliseerd, infusies aanleggen, bloedingen zover mogelijk stelpen ed, levensreddende handelingen die moeilijk uit te voeren zijn in een rijdende ambulance dus .. dat is vrij normaal.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Hier ligt toch echt een dode, helaas. Waarom staat er dan in het nieuwsbericht dat zij in het ziekenhuis overleden is? Weet iemand wat hier de reden voor is? Heeft het iets te maken met een ander te volgen procedure na overlijden en dat men er liever voor kiest om het stoffelijk overschot met de ambulance te vervoeren ipv met een lijkwagen?
En die kinderdagverblijven zijn big business dus er valt wat te halen, die dikke Mercedes zegt genoeg...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:27 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
dat dus, als ze problemen had in de relationele sfeer was dit allang al naar voren gekomen lijkt mij.
Volgens mij was het gewoon een junkquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat het een Turk was
Het is geloof ik een procedure. Ook al is iemand overleden, het lijk wordt toch meegenomen naar het ziekenhuis en daar proberen ze vaak ook nog een uur ofzo vanalles te doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:20 schreef Meaghan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:51 schreef teknomist het volgende:
http://www.bedrijfskwaliteit.nl/toonreactie.php?Ber_Id=8669&Bed_Id=573268
Dat klinkt wel aannemelijk ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is geloof ik een procedure. Ook al is iemand overleden, het lijk wordt toch meegenomen naar het ziekenhuis en daar proberen ze vaak ook nog een uur ofzo vanalles te doen.
En een alleen een arts mag iemand doodverklaren, en die zijn vaak alleen op de eerste hulp en niet bij een ambulance.
Of omdat iemand van mening was dat ze slecht voor zijn/haar kind was geweest.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:54 schreef Winner_Taco het volgende:
Sowieso voorbedachte rade. Niet toevallig dat het gebeurt is op de parkeerplaats toen ze weg wilde gaan. Iemand was dus van te voren al flink kwaad op die mevrouw.
Denk wel wraak ja . Maar kan ook wraak zijn omdat ze geluld heb over iemand , of slecht voor iemands kind is geweest.
Kijk, zo komen we ergens. Aangenomen dat je weet waar je over praat.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Een Nederlander was het zeker niet. Weinig Nederlanders in Geuzenveld waarvan merendeels bejaarde mensen zijn. Marokkanen zouden zoiets niet doen want dat zouden ze niet durven, een Turkse vrouw neersteken in Geuzenveld. En ik had het eerder ook al gepost maar blijkbaar heeft iemand mijn vorige post weggedaan. Ze waren in conflict met een andere kinderdagopvang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |