daar gaan we maar wel vanuitquote:
die zijn vaak het mooistequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje heeft mijn leven verrijkt door zijn.. genante vertoningen
Nou ja.. het mailtje was nogal genant. 7 van de 9 punten gingen over mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:02 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zie ff niet wat jouw genante moment was dan.. Maar dat kan ook aan mij liggen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:50 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Bootje heeft mijn leven verrijkt door zijn.. genante vertoningen
Niemandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:04 schreef PieterBas het volgende:
http://cdn-www.i-am-bored.com/media/moregraphscharts3.jpg
De negende![]()
Ken je klassiekers
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:31 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zo, dag 2 van 4 of 5 (misschien even een dag vrij om wat dingen te doen die tijdens kantoortijden moeten) zit er weer op.
Dat is lastig, even op en neer, dan ben ik zo 3 uur weg. Ik moet bij de bank langs, bij de wooncompagnie moet ik persoonlijk verschijnen, en ik werk niet in mijn woonplaats.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]neem je daar vrij voor. Die zaken regel je toch gewoon in de baas zijn tijd.
Fuck yeah!quote:
oh ja dat is dan wel iets lastiger inderdaad.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is lastig, even op en neer, dan ben ik zo 3 uur weg. Ik moet bij de bank langs, bij de wooncompagnie moet ik persoonlijk verschijnen, en ik werk niet in mijn woonplaats.
Je geheugentraining.. Daar moest je aan denken..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Echt he, als ik op de bus sta te wachten, dnek ik er aan, van dat moet ik straks even nakijken, en nu ben ik thuis en weet ik niet meer wat ik ook alweer na moest kijken.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:18 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je geheugentraining.. Daar moest je aan denken..
Een euro is heul geen 2 gulden..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik had vandaag of eigenlijk gisteren al toch nog een blonde actie op het werk.
Voor een klant voor de controle moest ik wat specificaties zoeken van 2001 t/m 2007. Maar in 2001 kon ik de specificaties niet aansluiten met de jaarrekening. Het was iedere keer ongeveer het dubbele aan verschil.
Alle andere jaren kon ik wel aansluiten. Dus dat ook tegen mijn baas gezegd, zou zij er naar kijken. Had ze er een hele tijd naar gekeken, ook nog met een andere collega. En toen kwam ze vandaag blij binnen, met de mededeling dat ze het verschil gevonden had.
In de jaarrekening staat alles in guldens, dat had ik opgemerkt. Maar in onze administratie, waar ik de specificaties uit moest halen, staat ook 2001 in euro's.
ik zeg toch ongeveerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:51 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een euro is heul geen 2 gulden..
Het is ƒ2, 20371
Ongeveer is bij jou 10% verschil?quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:53 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ongeveer is bij jou 10% verschil?
Te moeilijk..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
en ik had euro bedragen, dus andersom rekenen dan he
Ah, i get itquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
daarom ongeveer het dubbele
TF2?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:26 schreef Bootje84 het volgende:
Lucy, kom je ook TF2 spelen..? L.no en ik zijn al online..
Team Fortress 2quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 21:25 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Er zijn 7 LP's onderweg naar mij, maar ik bedenk me nu dat het nog wel eens een probleem zou kunnen worden die in mijn kast kwijt te kunnen. Ik moet maar eens grondig gaan opschonen in die kast, de meeste studieboeken kunnen er gelukkig inmiddels wel uit.
En daarna moet ik ook maar eens gaan kijken wat ik met dvd's en Wii spelletjes doe. De cd rekken raken vol, dus de dvd's moeten daar maar eens gedeeltelijk uit. Helaas is er ook geen ruimte over om gewoon een rek ernaast te zetten (schuine daken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |