Tja, i got the time on my sidequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
je hebt er wel de tijd voor genomen.
zo krijg je nooit een date hequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
Boeiend, die zijn er morgen ook nog wel.
Anders wel dan?quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zo krijg je nooit een date he
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Jij misschien. Paiq nu al een mooie poos, maar is nog niks uit gekomen.
Bij mij ook niet...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:18 schreef The_Dean het volgende:
Jij misschien. Paiq nu al een mooie poos, maar is nog niks uit gekomen.
ja, daar moet je ook niet naar luisteren. Ik wil alleen maar horen dat ze fier op me isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:06 schreef motorbloempje het volgende:
evy
alleen die muziek![]()
maar dat went, dan is 't zo fout dat 't leuk wordt..
Als ik Bootje niet kende, dan zou ik het ook niet kennen hoor.quote:
bootje verrijkt je leven!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Als ik Bootje niet kende, dan zou ik het ook niet kennen hoor.
Ik zeg dat hij haar leven verrijkt. Ik heb het niet over jou of isdatzoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:02 schreef motorbloempje het volgende:
[..]nou...
waar is Isdatzo als je 'm nodig hebt
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:01 schreef Psychonikeo het volgende:
zo hoort het ook. En jij het zijne ook neem ik aan
Bootje heeft mijn leven verrijkt door zijn.. genante vertoningenquote:
verrijking is verrijking.. Of het nou tegen verveling is of nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 12:05 schreef motorbloempje het volgende:
het is niet echt een verrijking.. meer een soort anti-verveling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |