quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:35 schreef _Bar_ het volgende:Ik kan weer eens "nieuwe"foto's posten, en dit keer niet "alleen"van een Engeltje, dit keer is het een klein bengeltje
Als je omie op kraamvisite komt, dan moet je op de foto, en dat doe je het liefste slapendEn samen met opoe en omie, hun 2de achterklein kind alweer
Badderen vind ik weinig aan, maar plenzen in de tummy ach dat accepteer ik wel, DENK IK
Gewoon Roy
Nee, die zijn al vanaf de geboorte twee handen op één buik. Ze zijn nog nét niet onafscheidelijk, maar daar is het wel mee gezegd. Echt een opluchting na de oudste twee, die permanent ruzie hebbenquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:
Tan wat een lekker stel zegKunnen ze het altijd zo goed samen vinden? Of was dit net toeval?
hahahaha Ja het is echt SUPER leuk!! Maar af en toe wordt ik echt gek dat ik niet even normaal rustig een boodschap kan doen, iedereen wil kijken of bemoeid je met je als er 1 toevallig even huilt en je krijgt de stomste opmerkingen hahaha . Oh 2 zooo zeker IVF ( NEE, en al zou het wel zo zijn het is toch prachtig dat die methode er is) of zo ook stom van je man had die ook 2 keer over kunnen doen. Is het 1 of 2 -eiig, 2 oh leuk een jongen en een meisje :S (allebei iets blauws aan of zo)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef Kleurdoos het volgende:
ooohKijk nou
Ik wil er ook 2 tegelijk![]()
Haha ja dat kan ik me voorstellen,ik heb het met het haar van Elin..iedereen moet er even aanzitten of roept uit 'wat veeeeel haar!!! aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk dat mensen mijn poppie aandacht geven en haar zo leuk vinden aan de andere kant hoor je het wel 10 keer als je even door het winkelcentrum loopt en dat al 7 maanden dus dan heb je zoiets van jajaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef MamaNik het volgende:
[..]
hahahaha Ja het is echt SUPER leuk!! Maar af en toe wordt ik echt gek dat ik niet even normaal rustig een boodschap kan doen, iedereen wil kijken of bemoeid je met je als er 1 toevallig even huilt en je krijgt de stomste opmerkingen hahaha . Oh 2 zooo zeker IVF ( NEE, en al zou het wel zo zijn het is toch prachtig dat die methode er is) of zo ook stom van je man had die ook 2 keer over kunnen doen. Is het 1 of 2 -eiig, 2 oh leuk een jongen en een meisje :S (allebei iets blauws aan of zo)
Nee, als er 1 huilt slaapt de ander gewoon door. IDEAAL toch een voordeel denk ik een weekje ziekenhuisquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Haha ja dat kan ik me voorstellen,ik heb het met het haar van Elin..iedereen moet er even aanzitten of roept uit 'wat veeeeel haar!!! aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk dat mensen mijn poppie aandacht geven en haar zo leuk vinden aan de andere kant hoor je het wel 10 keer als je even door het winkelcentrum loopt en dat al 7 maanden dus dan heb je zoiets van jaja![]()
maar het lijkt me sowieso erg druk, een tweeling vooral als ze gaan kruipen enzo, volgens mij blijf je dan achter baby's aanvangen
Steken ze elkaar ook aan met huilen? Dat als je er net 2 in slaap hebt en 1 huilt..dat de ander ook begint?
Ik zag pas net je lieve hulp PM!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef mijsje het volgende:
snakelady, wat hebben je meiden toch prachtige ogen!
en die twee drie mannen van MammaNik!
Ja ze groeien mij ook te hard naar mijn zin!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zag pas net je lieve hulp PM!
Oh Mamanik, wat worden je tweeling kerels groot!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik zag pas net je lieve hulp PM!
Oh Mamanik, wat worden je tweeling kerels groot!
Thanx!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Noli. het volgende:
Oooooooh Vicky wat staat paars haar prachtig! Tess heeft zulke lekkere hap-wangetjes..![]()
Jeetje MamNik wat zijn je kerels alweer groot!
M en Amber hebben idd bruine ogen. Ik heb blauw/grijze ogen. Hoop dat de ogen van Tess zo blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Echt? Op die foto lijken ze gewoon heel bruin! Misschien heb ik mijn scherm niet goed gekanteld. Ga nog eens kijken.
Edit: met mijn neus op het scherm, je hebt gelijk!Eigenlijk dezelfde kleur als Kobus zijn ogen!
ik ben een beetje geobsedeerd door baby's met bruine ogen geloof ik, ik had nl verwacht dat Kobus ook bruine ogen zou hebben vanwege de mijne. Jouw aanstaande heeft toch ook bruine ogen? En Amber?
Wat leuk zeg! Ik herinner me van vroeger helaas ook heel veel ruzie met mijn broertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, die zijn al vanaf de geboorte twee handen op één buik. Ze zijn nog nét niet onafscheidelijk, maar daar is het wel mee gezegd. Echt een opluchting na de oudste twee, die permanent ruzie hebben
hahaha dat is een goede, heb weleens gezegd nee gewoon trouwen en op huwelijksreis gaan en dan kom je terug en blijk je een paar weken later zwanger te zijn. Een mooier huwelijkscadeau kan je niet krijgen toch??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef Smirre het volgende:
MammaNik, nieuwschierige tweelingvragen gewoon pareren met een: "we hebben die nacht twee keer sex gehad, dan krijg je vanzelf een tweeling, jullie niet dan?"
En Storm heeft echte Cas-krullen (Cas van Moussy dan, de mijne heeft alleen nog maar slag, maar nog steeds oranje.Ik zie wel wat van hem in Greame. Prachtig kereltje, Tessie
), maar hopelijk behoudt Storm zijn krullencoupe wèl.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wel even apart > Tess![]()
wat ben je toch mooi!!
Oeke, pasgeboren baby's hebben nooit bruine ogen. Ze krijgen in de loop van de tijd hun definitieve kleur. Kobus kan dus nog best bruine ogen krijgen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Echt? Op die foto lijken ze gewoon heel bruin! Misschien heb ik mijn scherm niet goed gekanteld. Ga nog eens kijken.
Edit: met mijn neus op het scherm, je hebt gelijk!Eigenlijk dezelfde kleur als Kobus zijn ogen!
ik ben een beetje geobsedeerd door baby's met bruine ogen geloof ik, ik had nl verwacht dat Kobus ook bruine ogen zou hebben vanwege de mijne. Jouw aanstaande heeft toch ook bruine ogen? En Amber?
Dit vond ik op internet:quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef oeke het volgende:
ja, dat weet ik Spuuglokje, maar *trekt pruillip* hij is al 2 maanden en het duurt zo lang...
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 16:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Oeke, pasgeboren baby's hebben nooit bruine ogen. Ze krijgen in de loop van de tijd hun definitieve kleur. Kobus kan dus nog best bruine ogen krijgen.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:52 schreef innepin het volgende:
Ik zag een heleboel mooie kindjes waar ik nog even geen tijd voor heb om op te reageren, dus bij dezen: egospam van Willow!
[ afbeelding ]
Net na de bevalling in het ziekenhuis.Vlieft
Ja, heel leuk. We hebben een onwijs leuke vakantie gehad.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef S-A-I-N-T het volgende:
[..]
jullie zijn bij hannah de heldhaftige geweest!
Hoe vonden jullie het hihi.
Ze zijn ook niet te koop hoor!quote:
Tuurlijk, prima. Ik denk dat die zwart witte op doek in de woonkamer komt te hangen, want dat is echt een perfect plaatjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk! Ik stuur ze allemaal een keertje groot, goed?
Ben blij dat jullie ze mooi vinden!
Ja da's al lang geleden dat je hem gezien hebtquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:56 schreef Robertje het volgende:
Wat is ie gegroeid Rewimo
[ afbeelding ]
Mae lekker ligt
Ze wil gewoon naar die hele mooie muurschildering kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:16 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]Heus, zo leg ík d'r niet in bed hoor
Ik denk dat madame nu al een wereldreis wil gaan maken ofzo.
Das wel heel toevallig zegquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:Ireth, het meisje wat achter het vriendinnetje van Suus staat is mijn achternichtje !
![]()
Onze camera bleek wat kuren te hebben en er zijn maar een paar geluktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Gebakje met kaplaarzen how cute
Tweelingfoto's*rammel*
@freecell waar blijven de verjaardagspics van L
Ik heb ook van die lange wimpers (mascara is niet nodigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Vlindur het volgende:
Oh, die ogen van MilaHeb jij ook van die mooie kijkers Raissa?
Gekregen, zat in een doosje met een boekje, volgens mij moet je daarvoor bij de boekhandel zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:33 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin, wat een prachtige foto's en wat een prachtig meisje
En de ogen van MilaSchitterend! en die Dribbelknuffel vind ik ook geweldig, hoe kom je daaraan?
![]()
dank!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gekregen, zat in een doosje met een boekje, volgens mij moet je daarvoor bij de boekhandel zijn.
Gevonden! Hier kan je `m kopen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef Raissa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |