abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71766413
Laatste foto's en post van Bar
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kan weer eens "nieuwe"foto's posten, en dit keer niet "alleen"van een Engeltje, dit keer is het een klein bengeltje

Als je omie op kraamvisite komt, dan moet je op de foto, en dat doe je het liefste slapend
En samen met opoe en omie, hun 2de achterklein kind alweer

Badderen vind ik weinig aan, maar plenzen in de tummy ach dat accepteer ik wel, DENK IK

Gewoon Roy

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 10-08-2009 20:32:40 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71766482
Hulptroepen, het lukt niet zo, sorry Ik wou de foto's zichtbaar laten zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71767043
Ze zijn wel klikbaar

Lief! en mooi en rammelveroorzakend!
pi_71767055
Ik wil elin! <3
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_71767162
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Smeej het volgende:
Ik wil elin! <3
Hoho! Ik riep eerst!
pi_71767265
Roy is een sweetie! Lekker denk-koppie heeft hij.

Ja nou ik wil ook een Elin. *stampvoet*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71767321
Dan wil ik ook Elin.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:50:06 #8
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71767683
Bar Wat een aandoenlijke foto's die eerste twee. En badderfoto's zijn altijd zo prachtig sereen vind ik

Hier ook wat foto's van mijn jongste belhamels:

pi_71767731
Mijn Elin

en Tan wat hebben ze mooie ogen!
pi_71767851
Isse mij!

Wat mooi Bar, je foto's van Roy! En wat lijkt ie klein zeg bij opa en oma op de arm!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71767856
2 pretkinderen
pi_71768064
Jessai en Junah
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71768183
Wat hebben ze een lol! En inderdaad mooie ogen, zeg
pi_71768442
Roy
Tan, wat een heerlijk stel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:42:23 #15
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71769215
Roy
Tan, leuke kinderen heb je!
pi_71769265
Tan wat een lekker stel zeg Kunnen ze het altijd zo goed samen vinden? Of was dit net toeval?

Mijn meisje op de wip:

En op de schommel:
pi_71769409
het begint weer lekker met dit topic! Wat een schatjes weer! In deze topics vind ik het altijd zo leuk om te zien dat de hele kleintjes zo ontzettend leuk zijn, maar als ze groter worden ze ook op een andere manier heel leuk zijn!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:13:16 #18
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71770211
Roy! Wat een heerlijk frummeltje heb je daar Bar! (nog gefeliciteerd trouwens!)

Jessai en Junah! Waren ze/jullie op vakantie? Die gekke bekken zijn super!

Stiemie wat is Linde ee scheetje!

Ik gooi mijn jongste ook even op herhaling hoor..
Het geeft je zelfvertrouwen als ouder ook zo'n boost als je kind je zó aankijkt........................ NOT!

Je wil letterlijk meteen naar de dichtstbijzijnde spiegel rennen om te kijken of je haar niet naar alle kleuren van de regenboog verschiet, er paddestoelen uit je oren groeien of dat er een mega grote drol op je hoofd ligt ofzo..
Ze kan dus haar wenkbrauw optrekken maar nooit iemand die het zag. Nu had ik het eindelijk vastgelegd!

Gelukkig kan ze ook gewoon, lief, schattig en stoer kijken/zijn.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_71770419
ook op herhaling blijft je meissie Noli! Die onderste, waar ze zo ondeugend kijkt! heerlijk! En die bovenste ik snap dat je dan inderdaad in de spiegel gaat kijken!
pi_71770471
Wat een liefje, Tessel!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:23:23 #21
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770516
Oef, wat is dit toch een fijn topic.
Lekker douchen!
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 20:29:43 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71770735
Whahahaa Noli, wat een briljante gezichtsuitdrukking en jouw beschrijving erbij is hilarisch
J&J zijn weer schattig, het blijft een elfje "onze" Junah vind ik en Linde is ook al zo snoezig
Nu ga ik even Roy uitgebreid bewonderen
Ah "gewoon Roy" vind ik een mooie foto, en ook zo mooi dat "gewoon Roy" alsof Roy altijd al zo is geweest en het al jaren zo is Lief!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:04:28 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71771841
Roy, prachtig klein ventje, super!!
Tan, wat een lol!!!
Linde is ook al zo'n lekker ding!

Foto's van afgelopen vakantie.

ook nog met Demi's vakantievriendinnetje en Demi's grote liefde ( ze zegt helemaal verliefd te zijn op W.) maar die heb ik wazig gemaakt.

Samen.

In de tuin.

op het kleed.

Nika stappen, Demi wijst wel aan waar ze moet lopen.

Nika

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 21:07:16 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71771920
Demi de waterpokken? Of zie ik het fout?
Mooie dochters heb je, ik zie al helemaal voor me dat Nika over een jaartje of 2 ook zo'n prachtige bos haar heeft als haar grote zus.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:10:59 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71772018
Goed gezien!
Demi is net een beetje van de waterpokken af, maar dit zijn de laatste restjes ervan.
Nika zit er helaas nu middenin.

Dank je wel!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71772773
ELIN is mijn surrogaat kindertje! mgihgihi
en Linde jij bent zo snoezig!
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:08:31 #27
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71773882
Snakelady wauw wat maak jij toch altijd prachtige foto's!
Stiemie wat een schattig kindje heb je! Die kleertjes zijn ook erg mooi zeg (Noa Noa?)
pi_71774927
Linde omg Wat een dottig meiske is dat toch

En Nika lijkt veel op demi zeg ! (en die ogen he )

en tessel r wenkbrauw
pi_71781045
Demi en Nika blijven mooierds!

En Noli, ik zit hier hardop te lachen om die bovenste foto Die onderste is geweldig!
pi_71781938
Tessel d'r wenkbrauw En die onderste foto is mega-rammel-materiaal Wat een blij meiske

Snakelady je ziet aan de oogjes van Demi en Nika echt dat ze zusjes zijn! Die onderste foto van Nika is trouwens zo mooi

Bedankt voor de lieve reacties
Spuuglokje volgens mij draagt Linde daar een shirtje van C&A en een rokje van petit Louis.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:03:25 #31
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_71782691
Laaatste van Nika is erg mooi
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:12:25 #32
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71782905
De wenkbrauw van Tessel Dat belooft wat
Nika en Demi mooi stel !
Ik vind Linde zó leuk! Poppetje
En Roy..jeetje Roy
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:16:12 #33
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71782996
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:
Tan wat een lekker stel zeg Kunnen ze het altijd zo goed samen vinden? Of was dit net toeval?
Nee, die zijn al vanaf de geboorte twee handen op één buik. Ze zijn nog nét niet onafscheidelijk, maar daar is het wel mee gezegd. Echt een opluchting na de oudste twee, die permanent ruzie hebben

@Noli, vakantie? Wat is dat? Nee, dit is wel in een tent, maar gewoon in de achtertuin. Ook gezellig hoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:57:05 #34
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71783835
Ook nog even spammen met MIJN mannen

(Milan denkt Mam ga nou eens opzij ik zit net even Pooh te kijken!! )
pi_71783997
oooh Kijk nou
Ik wil er ook 2 tegelijk
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:10:22 #36
248986 MamaNik
pi_71784115
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef Kleurdoos het volgende:
oooh Kijk nou
Ik wil er ook 2 tegelijk
hahahaha Ja het is echt SUPER leuk!! Maar af en toe wordt ik echt gek dat ik niet even normaal rustig een boodschap kan doen, iedereen wil kijken of bemoeid je met je als er 1 toevallig even huilt en je krijgt de stomste opmerkingen hahaha . Oh 2 zooo zeker IVF ( NEE, en al zou het wel zo zijn het is toch prachtig dat die methode er is) of zo ook stom van je man had die ook 2 keer over kunnen doen. Is het 1 of 2 -eiig, 2 oh leuk een jongen en een meisje :S (allebei iets blauws aan of zo)
pi_71784388
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef MamaNik het volgende:

[..]

hahahaha Ja het is echt SUPER leuk!! Maar af en toe wordt ik echt gek dat ik niet even normaal rustig een boodschap kan doen, iedereen wil kijken of bemoeid je met je als er 1 toevallig even huilt en je krijgt de stomste opmerkingen hahaha . Oh 2 zooo zeker IVF ( NEE, en al zou het wel zo zijn het is toch prachtig dat die methode er is) of zo ook stom van je man had die ook 2 keer over kunnen doen. Is het 1 of 2 -eiig, 2 oh leuk een jongen en een meisje :S (allebei iets blauws aan of zo)
Haha ja dat kan ik me voorstellen,ik heb het met het haar van Elin..iedereen moet er even aanzitten of roept uit 'wat veeeeel haar!!! aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk dat mensen mijn poppie aandacht geven en haar zo leuk vinden aan de andere kant hoor je het wel 10 keer als je even door het winkelcentrum loopt en dat al 7 maanden dus dan heb je zoiets van jaja

maar het lijkt me sowieso erg druk, een tweeling vooral als ze gaan kruipen enzo, volgens mij blijf je dan achter baby's aanvangen
Steken ze elkaar ook aan met huilen? Dat als je er net 2 in slaap hebt en 1 huilt..dat de ander ook begint?
pi_71784453
oh die ogen van nika
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:29:51 #39
248986 MamaNik
pi_71784615
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Haha ja dat kan ik me voorstellen,ik heb het met het haar van Elin..iedereen moet er even aanzitten of roept uit 'wat veeeeel haar!!! aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk dat mensen mijn poppie aandacht geven en haar zo leuk vinden aan de andere kant hoor je het wel 10 keer als je even door het winkelcentrum loopt en dat al 7 maanden dus dan heb je zoiets van jaja

maar het lijkt me sowieso erg druk, een tweeling vooral als ze gaan kruipen enzo, volgens mij blijf je dan achter baby's aanvangen
Steken ze elkaar ook aan met huilen? Dat als je er net 2 in slaap hebt en 1 huilt..dat de ander ook begint?
Nee, als er 1 huilt slaapt de ander gewoon door. IDEAAL toch een voordeel denk ik een weekje ziekenhuis gewend aan herrie, en grote broer lief kan ook flink herrie schoppen maar ze slapen er gewoon doorheen. Wat wel bizar is als ze slapen en 1 is er wakker en die haal ik alvast uit bed, dan prompt een paar minuten later is de andere ook wakker, of ze het toch ruiken of de ademhaling missen ik weet het niet.. Maar ze scheiden is dus nog een optie!
pi_71784687
Hendig Die van mij wordt al wakker als iemand met de deken ritselt
Tijd voor een eigen kamer dus
pi_71784781
snakelady, wat hebben je meiden toch prachtige ogen!
en die twee drie mannen van MammaNik!
pi_71784859
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef mijsje het volgende:
snakelady, wat hebben je meiden toch prachtige ogen!
en die twee drie mannen van MammaNik!
Ik zag pas net je lieve hulp PM!

Oh Mamanik, wat worden je tweeling kerels groot!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:41:36 #43
248986 MamaNik
pi_71784946
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja ze groeien mij ook te hard naar mijn zin!! Wilde ze lang klein houden (het zijn toch denk ik de laatste baby's hier in huis)
pi_71785059
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

geeft niet hoor
pi_71793777

mijn kleine pruttel wordt groot!

[ Bericht 18% gewijzigd door Vicky op 11-08-2009 16:59:16 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:24:03 #46
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71794578
Oooooooh Vicky wat staat paars haar prachtig! Tess heeft zulke lekkere hap-wangetjes..

Jeetje MamNik wat zijn je kerels alweer groot!

Ik blijf het toch zo vreemd vinden he dat Demi en Hanne eigenlijk bijna even oud zijn. Ik vind Demi echt een stuk ouder lijken. En Nika..... zo mooiii...
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_71794619
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Noli. het volgende:
Oooooooh Vicky wat staat paars haar prachtig! Tess heeft zulke lekkere hap-wangetjes..

Jeetje MamNik wat zijn je kerels alweer groot!
Thanx!!
Ik zei vanmiddag hetzelfdw tegen mijn moeder over die hapwangen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:29:19 #48
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71794694
Ik vind Tess nog steeds erg klein hoor Maar ik snap wat je bedoelt, en inderdaad, wat mooi, dat paars bij haar.

@Mamanik, wat een rijkdom!

@Snakelady, wat lijken jouw spruiten toch op elkaar. Prachtig!

@Noli, die bovenste foto is hilarisch
pi_71796520
Tan wat een heerlijk stel! giebel en gabbel was wat me te binnen schoot

Vicky lieve pruttel heb jij!!!

Noli
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:55:04 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71796665
Aaah wat een heerlijke foto's allemaal

En stiekem gaat het zo hard, die peuters en kleuters die ik hier allemaal nog als vers babytje heb gezien zijn al zo groot!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_71797199
Linde, wat ben jij een zoetje

Demi en Nika, wel echt zussen maar ook heel eigen. Mooie koppies hebben ze allebei.

Tess, wat heb je toch mooie bruine ogen En paars staat je zeker goed!

MamaNIk, je tweeling is al zo groot! En wat een leuke grote broer hebben ze!
pi_71797253
Pssssst Oeke, Tess d'r ogen zijn grijs/blauw
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71797415
Echt? Op die foto lijken ze gewoon heel bruin! Misschien heb ik mijn scherm niet goed gekanteld. Ga nog eens kijken.

Edit: met mijn neus op het scherm, je hebt gelijk! Eigenlijk dezelfde kleur als Kobus zijn ogen!

ik ben een beetje geobsedeerd door baby's met bruine ogen geloof ik, ik had nl verwacht dat Kobus ook bruine ogen zou hebben vanwege de mijne. Jouw aanstaande heeft toch ook bruine ogen? En Amber?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:08:04 #54
248986 MamaNik
pi_71800730
Dank jullie wel voor alle lieve worden over mijn mannetjes!

Ze worden inderdaad al groot, dat vind ik ook moet morgen naar CB met alle 3, en de tweeling moet prikken (dat wordt puffen daar met 3 kids) ben echt zoo benieuwd wat ze nu wegen en hoeveel ze alweer gegroeid zijn.
pi_71802288
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Echt? Op die foto lijken ze gewoon heel bruin! Misschien heb ik mijn scherm niet goed gekanteld. Ga nog eens kijken.

Edit: met mijn neus op het scherm, je hebt gelijk! Eigenlijk dezelfde kleur als Kobus zijn ogen!

ik ben een beetje geobsedeerd door baby's met bruine ogen geloof ik, ik had nl verwacht dat Kobus ook bruine ogen zou hebben vanwege de mijne. Jouw aanstaande heeft toch ook bruine ogen? En Amber?
M en Amber hebben idd bruine ogen. Ik heb blauw/grijze ogen. Hoop dat de ogen van Tess zo blijven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:49:20 #56
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71804197
Ik volsta even met een en een voor alle leuke, mooie, lieve foto's hier.

Vakantie!
Storm had op dag 2 al dikke pech: op de tjampojiene sprong een groter jochie op Storms voetje! Auw! Staan en lopen ging niet meer, dus naar het ziekenhuis.

Gelukkig niet gebroken, wel flink "opgetaterd".
Het arme ding heeft er bijna een week niet op gestaan en gelopen. Nu loopt ie weer, maar wel nog mank-achtig.

Beetje staren...

Kauwgom!

Luisteren aan een 'boomfoon'

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71804281
pi_71804318
Schitterend! Wat een Adonis is die Storm toch he! En Maria een Adonette
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_71804442
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef Tan het volgende:

[..]

Nee, die zijn al vanaf de geboorte twee handen op één buik. Ze zijn nog nét niet onafscheidelijk, maar daar is het wel mee gezegd. Echt een opluchting na de oudste twee, die permanent ruzie hebben
Wat leuk zeg! Ik herinner me van vroeger helaas ook heel veel ruzie met mijn broertje Gelukkig is het inmiddels helemaal goedgekomen hoor, dus er is hoop voor je oudste 2

Tess wat ben jij een mooi meisje zeg

En die drie broertjes zijn echt super zo samen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 01:40:24 #60
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71807994
MammaNik, nieuwschierige tweelingvragen gewoon pareren met een: "we hebben die nacht twee keer sex gehad, dan krijg je vanzelf een tweeling, jullie niet dan?"

En Storm heeft echte Cas-krullen (Cas van Moussy dan, de mijne heeft alleen nog maar slag, maar nog steeds oranje. Ik zie wel wat van hem in Greame. Prachtig kereltje, Tessie ), maar hopelijk behoudt Storm zijn krullencoupe wèl.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:11:09 #61
248986 MamaNik
pi_71809262
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef Smirre het volgende:
MammaNik, nieuwschierige tweelingvragen gewoon pareren met een: "we hebben die nacht twee keer sex gehad, dan krijg je vanzelf een tweeling, jullie niet dan?"

En Storm heeft echte Cas-krullen (Cas van Moussy dan, de mijne heeft alleen nog maar slag, maar nog steeds oranje. Ik zie wel wat van hem in Greame. Prachtig kereltje, Tessie ), maar hopelijk behoudt Storm zijn krullencoupe wèl.
hahaha dat is een goede, heb weleens gezegd nee gewoon trouwen en op huwelijksreis gaan en dan kom je terug en blijk je een paar weken later zwanger te zijn. Een mooier huwelijkscadeau kan je niet krijgen toch??
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:30:46 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71810659
Wauw Suug, die twee onderste foto's zijn echt prachtig! En Marietje heeft zo'n aparte kleur ogen, heel mooi. Waar zijn jullie geweest op vakantie?

En Linde heeft zo'n ondeugend kakkerig hockymeisjes hoofdje .

En ik zag een heel lief Nolikindje met een heerlijke grijns en een heel poepig bengeltje van Bar .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:36:32 #63
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_71812044
ik ben al te lang hier niet geweest, wat een mooie foto's toch!

Ik zal Lotte en Lola ook weer eens laten zien dit zijn de laatste foto's van Frankrijk, de oudste is met een bellenblaas bezig:

gewoon errug mooi

ik kan erg goed lachen!

ik kan al heel goed blazen!
pi_71812425
Storm en Maria, prachtige foto's weer van een geweldig stel!
jeetje wat is Lotte al groot en Lola

Even nog wat foto's van Seb a.k.a. vrolijke Frans:

Weer thuis, boodschappen doen... (zo zit hij dus de hele weg in de kinderwagen, en niet dat we hem achterover krijgen, meneer hangt de hele weg half uit de wagen om alles te zien. Hij zit wel vast overigens)

opa en oma doen mee met een zonnenbloem-groei-wedstrijd... is die bloem nou zo groot of Seb zo klein?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:51:26 #65
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_71812480
Die krullen van Storm
pi_71812876
Bar, wat een prachtig kereltje heb je daar
Tan wat een superstel aan kids heb je daar, geweldig dat ze zo leuk met elkaar overweg kunnen
Linde, ook al zo'n lief meisje
Demi en Nika in 1 oogopslag echte zussen... vooral die ogen zijn WAUW!
Tess wordt een pittig dametje
Sugar, prachtige foto's (zoals altijd) van je kroost. Arme Storm met zijn voetje in het verband
En is Maria wel eens jaloers op Storm zijn krullen?

Hier ook weer even Spam, beetje door elkaar maar wat "gekke" foto's, verjaardag van Sander (een maandje terug) Artis-foto's, en het warme weer.

Bouwvakkersdecolleté

Vis moet ook een kusje

Jut en Jul

Eng

1e gitaarles

De taart

Alweer 5 jaar

pi_71812894
Waar is lieve kleine Seb gebleven ongelofelijk wat issie alweer groot Lekker ding!
pi_71812979
Nee die van jou dan LL, Koen in die doos
pi_71813130
GEweldige foto's weer

Sugar, wat zijn ze toch mooi, jouw foto's maar ook jouw kindjes Zo'n stoere knul is Storm en zo'n mooi pittig meisje is Maria!

Linde is ook zo een schatje. En de twee van Tan zo lekker aan het spelen. Roy is natuurlijk helemaal te schattig, zo'n klein moppie

Seb, wat een heerlijk koppie. Zo guitig, schitterend mooie ogen. Die wordt populair bij de meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71813271
Wat een prachtige foto's van Storm en Maria! Wel sneu van zijn voet zeg!
pi_71817109
Oeh Storm Die foto van maria tegen de boomfoon

Seb, jeumig die groeit idd vlot..op die foto in de kinderwagen lijkt hij veel groter!

En Koentje met z'n billen Ze hebben echt t zelfde koppie op die pruilmondfoto's
pi_71817270
Storm en Maria

Seb wat een leuk vrolijk koppie heb je!

Sander en Koen leuk stel!!
pi_71818143
Wat heb je toch een mooie kinders, Sugar! Je weet ze ook zo goed te vangen.

Seb, zo'n guitig koppie heb jij!

Mooie foto's van mooie Lotte en Lola!

Koen in doos! En Sander heeft een fijne verjaardag gehad, volgens mij. 5 Indiaantjes op een rij
pi_71820751
Teveel om allemaal apart te noemen, maar ze zijn allemaal leuk met kindjes

Wel even apart > Tess wat ben je toch mooi!!
En Koen in die doos en op de trap
pi_71820973
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Wel even apart > Tess wat ben je toch mooi!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71821502

beetje onscherp maar toch: mijn liefje in bad
pi_71821515
Wat kijktie moppig Oeke!
Lotte!
Noah!
pi_71821519
Kobusje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:21:05 #79
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71822172
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:

Oeke, pasgeboren baby's hebben nooit bruine ogen. Ze krijgen in de loop van de tijd hun definitieve kleur. Kobus kan dus nog best bruine ogen krijgen.
pi_71822252
ja, dat weet ik Spuuglokje, maar *trekt pruillip* hij is al 2 maanden en het duurt zo lang...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:34:04 #81
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71822546
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef oeke het volgende:
ja, dat weet ik Spuuglokje, maar *trekt pruillip* hij is al 2 maanden en het duurt zo lang...
Dit vond ik op internet:
Pas tussen de derde tot zesde maand, soms zelfs nog later, zal de definitieve oogkleur blijken. Dit komt omdat de pigmentatie van de iris nog ontwikkelt, waardoor pas met een jaar de echte oogkleur kan worden bepaald. Ogen van baby’s van bruinogige ouders worden als ze ongeveer negen maanden oud zijn langzaam bruin.

Nog even geduld dus. Maar het kán natuurlijk zijn dat hij wel blauwe ogen blijft houden.
pi_71822608
He, dat opent perspectieven! Dan zal ik rustig moeten afwachten. Maar blauwgrijs is ook heel mooi hoor!
pi_71822794
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:21 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oeke, pasgeboren baby's hebben nooit bruine ogen. Ze krijgen in de loop van de tijd hun definitieve kleur. Kobus kan dus nog best bruine ogen krijgen.

uche...

Maar hij smokkelt hoor, het is een indootje
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:33:44 #84
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71824106
Wat is Seb groooooot geworden! En wat blijft ie lief!

Heel leuke foto's van de duo's Koen en Sander en Lotte en Lola. Mooie kinders!

Nog meer vakantie! We waren in Luxemburg, Vivi. Was erg fijn!
En nee, Maria is nog nooit jaloers geweest op Storm's krullen, gelukkig. Tan vroeg het ook al een keertje, grappig, ik had er zelf nooit aan gedacht dat ze dat jammer zou kunnen vinden.

Stoer op de grote trampoline!

En alles samen:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71824623
Ik zag een heleboel mooie kindjes waar ik nog even geen tijd voor heb om op te reageren, dus bij dezen: egospam van Willow!

Net na de bevalling in het ziekenhuis. Vlieft

't kind trekt nu al gekke bekken

En even een badderfoto om te laten zien hoe huuuge haar ogen zijn.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71824692
Wat lief, Innepin! Mooi beebje!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:55:54 #87
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71824709
Oh wauuuw kijk nouuu Die eerste foto zo mooi !
pi_71824773
Willow wat ben jij een mooie meid !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71824785
Oh Innepinsel Ik ben ook vlieft op jouw beebje! en nu stiekem nog nieuwsgieriger naar de mijne
Lotte!
Noah!
pi_71824786
Och Wat is ze mooi!!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:59:45 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71824833
Jeetjemineetje, wat een ontzettend onwaarschijnlijk mooie baby!!!! Willow is prachtig! Meer dan dat!!!!
Die oogjes ogen!!!!
pi_71824969
Ik ben sprakeloos!
pi_71824993
Wat een mooi meisje is Willow! En mooie foto's van Sugar, ziet er uit als een gezellige en ontspannen vakantie. En op de vorige pagina zag ik Demi en Nika, dat vind ik altijd van die leuke meiden om te zien en duidelijk zusjes.

Verder nog veel meer leuke foto's gezien, maar ik weet niet iedereen meer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71825015
Oooooooh Inne wat is ze mooi
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:07:26 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71825017
Wat een schatje, ze ziet er ook al zo ontkreukeld uit, zeg maar . Heel lief .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71825111
Willow

En prachtige vakantiefoto's van Sugar
pi_71825185
Ahw daar is ze weer omg wat een poppetje is t toch
ik wil oohoohook en ik wil ook Willow knuffelen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71825250
Ze is prachtig, innepin!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 18:20:47 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71825377
Wat is ze mooi Innie, en wat alert ook! Helemaal ongekreukeld, dat zie je niet veel. Prachtige ogen ook!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71825613
Ow innepin, wat hebben jullie een mooi meisje gemaakt
pi_71825826
Wat is Wiillow beeldschoon
pi_71825902
Nou Innepin, dan reageer ik hier maar even ONtopic Wat een supermooi meisje heb je! Wauw! GeVEELiciteerd
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:54:39 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71826214
innepin, wat doe je!
pi_71826589
Willow!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:15:46 #105
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71826711
Iedereen bedankt voor de leuke reacties!

En wat een leuke mooie foto meer maar vooral willow, wat een dotje!!!
pi_71827297
Oh wauw! Innepin! Wat een beauty!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 19:37:57 #107
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71827339
Oeps, Estrys, ik had inderdaad moeten zeggen 'blanke baby's', want bij andere rassen kan het inderdaad wel.
Willow wat een prachtig meisje!
Sugar wat een héérlijke vakantie!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 20:28:18 #108
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71828836
Innepin wat is ze mooooi!
pi_71829423
oh wow
pi_71829755
Elodietje...

pi_71830081
Sugar, ik was vroeger wel jaloers op mijn vader, die had krullen en rood haar Ik heb altijd jammer gevonden. Gelukkig heeft Maria daar niet zo'n last van. Wat heeft Storm nog van die lekkere spekbeentjes op die foto met dat visnetje...

Innepin, mijn eierstokken, wat doe je Wat hebben jullie een mooi meisje zeg

En Elodietje lijkt op haar grote broer, stoer lief meiske
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:24:21 #112
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_71830741
Wat een prachtig meisje is Willow Innepin!!! En heel mooi om jou zo ongelooflijk verliefd te zien stralen en staren naar dat pas geboren hoopje mens!

Elodie lijkt zeker op haar broer! Een heerlijk rond, spekkig knuffeldier vind ik 'r.

Oh, en er zijn eindelijk weer Sugarfoto's zie ik!
Het ziet er heerlijk uit Sugarsnaps! Maar dat voetje... oei, au! Is alles weer oke ermee?

Oeksels; wat krijgt Kobus een heerlijk rond koppie!

Hier wat Juultjes. Van bij de draaimolen.

[ Bericht 3% gewijzigd door renzell op 12-08-2009 21:34:16 ]
pi_71831050
Willow is een mooierd!

en Elodie wordt alweer zo groot!

Juul is een tof ventje Lijkt een beetje op die van mijn broer
pi_71831089
Innepin wat een mooi meisje heb je!!!!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:34:42 #115
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71831169
O.... my..... Willow....
Ik wil d'r hebben!!!
Waar is die boodschappentas van Catootje?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 21:38:19 #116
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71831315
Julius is groot!
En Elodie, wat een scheetje, in eenzelfde jurk als ons Leentje.

Innepin, gefeliciteerd met je PRACHTIGE dochter, die ogen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_71831505
Oh Innepin, wat een prachtige dochter heb je

Sugarfoto's zien er altijd zo gezellig uit,jullie doen altijd leuke dingen!

Oeke, wat een lieve foto, lekker mannetje hoor

Elodie vind ik nu ook wel iets meer op Fons beginnen te lijken ja! En ze is alweer zo leuk gekleed

Julius, wat een grote vent ben jij alweer Mooie kerel
pi_71833418
Innepin, wat hebben jullie een mooi klein meisje gemaakt zeg!

Elodie, heerlijk kind!

Juul, knapperd! Oeh, ik heb zin om je praatjes weer eens te horen!
pi_71833875
Heeeeej Julius op de draaimolen Op die draaimolen zaten mijn kindjes vorige week ook nog!
pi_71835239
Hier ook een paar foto's van onze vakantie

's avonds legde ik ze zo neer, in de caravan.

En zo vond ik ze een kwartiertje later.
pi_71835569
Juul is knap en igraine wat een blondje is je jongste
En Elodie lijkt idd steeds meer op Fons en dat jurkje heeft Elin ook dus Lena, Lilah, Elin & Elodie
pi_71835637
Willow
pi_71842355
Nou het is hier al een heleboel keer gezegd, maar Willow is echt sprookjesachtig mooi
en wat kijk jij heerlijk gelukkig en verliefd, Innepin, echt een superfoto!!!

Ik heb ook nog een heleboel andere mooie lieve kindjes gezien, even uit mijn hoofd:
Storm wat heb jij toch een prachtige kop! en je zus mag er ook zijn! Prachtige foto's altijd
Seb, wat wordt jij groot en wat heb je mooie ogen en een lekkere boevekop!
ik zag een heel mooi bouwvakkersdecollete (naam van het kindje is me even ontschoten)
Elodie
Juul, echt een ondernemend jongetje, heel leuk!
Igraine, mooie foto's, vooral die ene met die blauwe lucht en dat mooie haar
en een tijdje geleden zag ik ook foto's van Mila, ook al zo'n schoonheid en ik vond het zo schattig dat haar haartjes eerst altijd omhoog stonden en nu opeens plat liggen

en nu vergeet ik een heleboel kindjes, maar ik vind eigenlijk iedereen in dit topic mooi en lief
pi_71843033
en dan kan ik zelf natuurlijk niet achterblijven

Close-up van Odin

donderdag 13 augustus 2009 @ 11:11:16 #125
35189 Troel
scherp en bot
pi_71843113

Snoepketting eten

Ogels kijken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_71843213
Igraine, had je de laatste twee foto's omgedraaid of had je ze gedraaid in bed gelegd en gingen ze zelf heel netjes liggen?

Wat een leuke kindjes weer allemaal!
pi_71843403
Nee, ik legde ze 's avonds netjes neer en even later vond ik ze, helemaal tegen elkaar aangekropen. Zo lief.
pi_71843449
nu heb ik meer een beeld van hoe het ging... schattig hoor, lekker samen!
  Jubileum moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 11:23:20 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71843453
Wat ontzettend lief Igraine, zusjes
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71844078
Ruben
pi_71844473
Odin mooi kindje!

En wat wordt Ruben heerlijk groot al! Wat een vent!
pi_71844546
Die zusjesfoto
En Willow is prachtig, echt een hele mooie baby. En zelf zie je er ook zo mooi zacht uit innepin, prachtige foto's!
pi_71847100
Oh wat een mooie, leuke, lieve foto´s komen er toch weer voorbij! Beetje teveel om allemaal los te noemen..... Maar ik móet nog ff zeggen hoe mooi ik Willow vind! En wat kijk je super verlieft Innepin, mooi!

Nog een foto´tje van Graeme, bij papa op schoot
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71847172
wow, anderhalve maand (bijna 2) en dan al zo rechtop zitten bij papa wat schattig!!!!
pi_71848698
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:52 schreef innepin het volgende:
Ik zag een heleboel mooie kindjes waar ik nog even geen tijd voor heb om op te reageren, dus bij dezen: egospam van Willow!

[ afbeelding ]
Net na de bevalling in het ziekenhuis. Vlieft

donderdag 13 augustus 2009 @ 14:49:04 #136
60568 S-A-I-N-T
Je heb het gelezen ;)
pi_71849115
quote:
jullie zijn bij hannah de heldhaftige geweest!
Hoe vonden jullie het hihi.
pi_71849338
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 14:49 schreef S-A-I-N-T het volgende:

[..]

jullie zijn bij hannah de heldhaftige geweest!
Hoe vonden jullie het hihi.
Ja, heel leuk. We hebben een onwijs leuke vakantie gehad.
pi_71849591
wauw, Elodie heeft echt hele mooie meisjesogen
pi_71849613
Wat een schatjes, Bass Miss !
pi_71850258
Die spekarmpjes van Elodie! En zo lief, broer en zus samen
pi_71850789
Odin Elodie Fons Ruben Graeme dametjes van Igraine Willow
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:03:29 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71857237
Wat leuk al die vakantiefoto's! Zo cute Igraine, zo lief naast elkaar!
En Willow, wat een poppeke ben je!
En Elodietje als michelenvrouwtje! Lief!

En verder alle anderen uiteraard. De een bijna nog schattiger dan de ander.

En kan iemand me dan nu vertellen wie dat jongetje is dat net bij mij in bad zat?

Waar is mijn lieve kleine babietje nou?
Zo krijg ik hem dus regelmatig terug van het kdv, met die haartjes vol gel!
Ik weet zelf nooit zo goed wat ik ervan moet vinden, want het maakt hem zo'n echt jongetje, maar als ik dan deze foto zie vind ik het ook wel weer erg leuk.
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:07:28 #144
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71857336
BE! Wat een mannetje is hij ineens zeg!
Hardstikke leuk met zijn haartjes in de gel.
pi_71857348
Ik vind het ook superleuk staan BE. Zeker doen! Mooi jochie trouwens.

Ik zag dit topic voorbijkomen in de AT en bedacht me opeens dat ik gisteren nog wat foto's in het Oldbietopic had geplaatst. Sorry voor de slechte resizes trouwens maar het was een haastklusje.

(showen op de trap met je zelfgemaakte knutsels voor een verjaardag)

(op verkansie bij het zwembad)

(mama helpen in de tuin)

(verkleedpartijtje!)
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  Jubileum moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 20:18:22 #146
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71857622
Vanmiddag waren we nog even naar het strand, om te vliegeren en zandkastelen te bouwen. Geen zwemkleren mee maar dat vonden de kinderen niet erg, ze zouden alleen gaan graven.
Ja....

Oh, moest ik droog blijven?

Als een soort luierabsorptietest liggen ze hier te testen welke luier het grootst kan worden

Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 13 augustus 2009 @ 20:21:58 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71857721
Wat een prachtige mooie lange haren heeft ze Jarno!

En lois, wat een geweldige foto's
Er is niks lekkerders dan in zo'n minilaagje warm water/modder te liggen.
  Jubileum moderator donderdag 13 augustus 2009 @ 20:25:05 #148
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71857815
Ik zie nu de foto's van Sasha ( ) en Anna ( ) pas. Leuk!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71857867
BE Wat is het zo een stoer ventje. . En hij lijkt op deze foto echt zo gigantisch veel op je

Lois: Ziet er uit als een leuk dagje!!

Jarno: verkleedpartijtjes zijn hip!! Leuke foto's
pi_71858422
ik kan niet kiezen, ik vind al die kindjes het mooist!
pi_71858453
quote:
Op donderdag 13 augustus 2009 20:45 schreef mijsje het volgende:
ik kan niet kiezen
Ze zijn ook niet te koop hoor!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_71858563
dan proberen we toch maar weer zelf te bakken... vindt J ook veel leuker dan kopen...
pi_71859953
BE, ik vind het echt heel leuk staan, Sasha's haartjes zo!

En Tessie, voor jou maar een smilie:
(Mag ik 'm vast reserveren, als je ooit van 'm al wilt?)
Lotte!
Noah!
pi_71860192
Sasha's haartjes zijn leuk zo
En Graeme wat een leukerd is hij toch!
De zusjes van Igraine zo lief.
Mooie kindjes, BM! Vooral die van Elodie met haar hoofdje schuin, wat en dotje
Lois, heerlijk zo in die modder liggen en spelen! Je zou zo mee willen doen, maar dat kan dan weer niet meer he, als je groot en volwassen bent....
Jarno, wat een leuk vorlijk meisje hebben jullie toch
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 13 augustus 2009 @ 22:00:24 #155
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71860649
al die lieve kinderen

even een greep uit gisteren en vandaag:

ja dat is idd een lange vinger, zo eens in de week kan dat heus geen kwaad vind ik
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71862435
Die Jan is ook al aardig aan het groeien he. Al een heel kereltje

ik heb nog wat foto's van de vakantie en van weer thuis

serieus gesprek met paps

even een boodschap doen... groot lijkt hij ineens

pi_71864955
JJ! jij bent wel een liefje hoor!
en het knulletje hierboven
pi_71867043
Lois ik zou er zo bij willen liggen

JJ lekker ventje Toch ziet hij er wel kleiner uit dan mijn hummel of is dat ontkenning van mijn kant?

En Estrys die eerste foto is er één om in te lijsten
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 07:39:39 #159
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71867064
Estryss! Wat doe je! Mijn eierstokken...
die teentjes op die onderste foto
pi_71867094
Innepin wat is Willow mooi!!
Igraine wat lief zo samen in de tent, volgens mij smelt je dan echt als je dat ziet!
Ruben helemaal in gedachten, heerlijk!
Tessie wat een leuke foto zo samen en wat knap hoe hij al zo kan zitten!
BM wat is Elodie een mooi meisje!!
BE wat een stoer mannetje, ik vind het leuk zijn haartjes zo!!

Mijn opa had voor Finn een wipstoeltje gekocht, de eerste keer was niet zo'n succes:
pi_71867194
Finn! Pruil!
pi_71875757
BE wat istie ineens groot en wat kijkt ie heerlijk wijs en ondeugend!!

ik heb een paddestoelenmeisje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71875832
aaaw Finn

Estrys wat een leuk koppie heeft ie
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:17:37 #164
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71876000
Ahhh wat een heerlijke foto's komen er weer voorbij!

Hier weer eens een paar van Danique, op deze foto's 6 maanden & 12 dagen:

Kinderstoel uittesten,

Madam lust géén mango!
pi_71876217
Ze kijkt op die onderste foto echt zo van "wat doe je me aan mam!!":D

aahw tess in stippeltjesshirt
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 14:25:19 #166
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71876228
Ze vond het ook echt heel erg vies
pi_71876801
Jan met lange vinger

Seb met teentjes

Finn met mooie zwarte haartjes

Danique is zo mooi

Tess met stippen!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:56:57 #168
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_71880320
Een hele pagina vol met kleine babies . Lief, zijn ze allemaal .
Seb, wat ben jij een lekker kereltje zeg .

Mijn eigen blue lagoon dreumes wederom in blote strandbilletjes ...

... Met haar eigen boot, door opa zelf gemaakt .
pi_71880375
Wow, wat een prachtige foto Guus!! En die billetjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:01:27 #170
223453 Guuzewuus
pi_71880429
En deze nog, hier lijkt ze al zo groot op vind ik, zo echt een meisje ...

vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:05:46 #171
223453 Guuzewuus
pi_71880554
Oh jezus Sugar, nu zie ik jullie foto's pas . Wat ziet dat er heerlijk uit . Zo echt Ardennen ook, I love it, de Ardennen . En wat heb jullie toch een prachtige kinderen , echt heerlijk om te zien .
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:08:33 #172
223453 Guuzewuus
pi_71880620
Willow, wat ben je moooooiiii!!!!! . Die foto in dat badje, wat een prachtig koppie heeft ze Innepin, en wat zie jij er heerlijk gelukkig uit .

En Juul, stoere vent . Wat een lekker ding bende gij, wat een lekker ding bende gij,... Renzell, heb je weer een fototoestel?
pi_71880900
voorde ineens wel heel grote kindjes
voor de nieuwe heel kleine kindjes
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 18:12:59 #174
5428 crew  miss_sly
pi_71881814
Hoezo, roze wolk?

Eerste jurkje gekocht toen we wisten dat we een meisje zouden krijgen

Slapen bij papa
zo heftig slapen dat de lange lokken helemaal in de war zitten
pi_71882081
oh Senna ik ga gewoon rammelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71883223
Ohh mooie kindjes, ik had hier vaker moeten lurken! Poging tot commentaar geven:

Odin, mooi jongetje Die ogen!
Ruben is veel groter dan ie in mijn hoofd is, op de een of andere manier Mooi jochie Troel!
Graeme is echt een supertoffe baby Ohhh die bos haar zeg, geweldig
BE ik ben echt verliefd op Sasha, zó'n leuk knulletje! Ik ben erg benieuwd naar z'n kleine broertje
BM wat heb je een prachtige kroost
Jarno, ohh zo'n verkleed meisje, wat heerlijk om te zien, dat plezier!
Die modderfoto's van Lois word ik ook helemaal blij van..
Jan de couchpotato, hihi
Estrys, hij wordt idd écht groot zeg
FTA, ach gossie toch Dat koppie
Tess! Ze ziet er prachtig uit, Vicky.
Danique, wat een mooi meisje zeg. Zelfs als ze zo kijkt als op de laatste foto
Guuzewuus, wat een paradijsfoto's zo zeg. Stella
En dan Senna, ohh miss sly, wat heb je een ontzettend mooi meisje gebakken! En die haartjes! 'tis dat ik er hier ook zo'n mooierd heb liggen...

Mijn meisje bij papa Op de dag dat ze écht niet wilde slapen... de wereld was veel te interessant
pi_71883355
Ohw al die kindjes sorry het zijn er echt teveel om allemaal op te noemen maar ik geniet van alle foto's die voorbij komen

Miss! dat aankleedkussen hebben wij ook (de hoes dan) ik heb net tien minuten bij je foto weggedroomd over hoe mn eigen meisje straks ook zo op dat kussen ligt
Wat een mooierd heb je!

En Willow *zucht*
met zulke grote ogen moet je ook veel kijken natuurlijk! Naar al dat moois en interessants dat er is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 19:38:24 #178
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71883425
Roze droom Senna en de ogen van Willow! Wauw wat is ze alert zeg!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71884324
Oooh paddestoelTess
Danique wordt groot zeg
En Stella Wauw Die billies
Senna is echt een heerlijk meisje, wat mooi zeg!
En Willow

Sara's laatste dag op het kdv

Trakteren

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71885675
Senna
Stella (die bootfoto )
Sara
Willow
Danique
Tess

Allemaal mooie meiskes

mijn meloenenkop

Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:09:53 #181
5428 crew  miss_sly
pi_71885792
innepin, we hebben allebei onze eigenste mooierd heerlijk he, om daar naar te kunnen kijken, telkens weer, wanneer je maar wil

KD, ze wordt alleen maar mooier! Die laatste foto wat een beauty

Sara met de mooie ogen

En natuurlijk Stella met de mooie blotebillenvakantiefoto's. Wat een heerlijk meiske en wat een geweldige foto's, guuzje!
pi_71886425
Wauw, ik loop echt vreselijk achter!

Bar, gefeliciteerd met Roy, wat een lekker mannetje!
Tan, wat een lekker blij stel heb je en wat lijken ze op elkaar
Noli, die laatste foto van Tessel, wat een lief ondeugend koppie
Suug, wat een heerlijke vakantieplaatjes, ziet er gezellig uit. Marietje bij de boomfoon is echt prachtig .
Koentje die de vis een kusje geeft Gefeliciteerd met Sanders verjaardag!
Kobus is bad
Wauw Willow, wat een prachtig poppetje ben jij . Innepin, je kijkt ook helemaal verliefd , mooi om te zien
Juul, wat een beeldschoon mannetje is dat toch met zijn blonde haar en bruine ogen.
Igraine, leuke foto die eerste, helemaal series tijgerend richting bellen
Tessie, wat een heerlijk grappige foto van je twee mannen
Elodietje doet een pinguin na Lekker stel, Fons wordt groot!
Sasha, grote knul! Het staat hem wel goed hoor, dit kapsel (terwijl ik eigenlijk niet zo'n fan ben van gel bij kleintjes)
Seb al in een winkelwagentje, grote knul!
Finn haha, beviel het je niet knul
Stippentessje
Stellaatje, je vermaakt je zo te zien wel! En je eigen boot, wauw
Senna, lief meiske ik wil ook een meiske dat weer op het aankleedkussen past
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:38:53 #183
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_71886588
......Stella.....
Wat een prachtige foto Guus.

Elin, Willow, Senna, heerlijke babies.

Sara, jeetje echt? Gaat ze straks al naar school? Spannend!

ik heb ook zo'n zwak gekregen voor Seb sinds de pannenkoekenmeet. té lief
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:19:12 #184
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71887851
Och, Stella daar in dat zonnige land. Dat kóntje!!!
Lief, Guus!

Minimeet tijdens een werkdag: picknick in het park met L3!

Boefje!

Storm als boef boven de dames uit:

De dames hadden elkaar gevonden: echte gesprekjes werden gevoerd:

pi_71888091
sugar mooie foto's van de meiden en van storm!
innepin Willow kijkt zo helder
Miss-sly geweldig die slaap foto met die haartjes!
  Jubileum moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:27:00 #186
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71888114
O Lishe wat een prachtige meiden heb je!! Mooie foto's Suug!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71888304
Wauw voor L3!
  Moderator vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:37:01 #188
5428 crew  miss_sly
pi_71888457
mooie foto's Sugar!
En Lishe, wat heb je toch een mooie meiden
pi_71888462
oooh Suug wat een geweldige foto's!!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71888531
Oooooooh wat een prachtige foto's en meisjes (en stormpje )
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:40:36 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71888583
Jeee Sugar, wat zijn ze mooi! Dankjewel hoor! En ik ben zo blij met die onverwachte van Lena en mij, ik sta altijd als een kat-in-koplamp op de foto, maar deze vind ik prachtig!
Die van de zusjes bezorgt me tranen in de ogen, zo lief!!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:42:05 #192
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_71888638
En lief jullie reacties, ik geniet ook zo van alle andere foto's!
pi_71889141
Tja, hier moet ik als vader van Luuke en Lena natuurlijk wel even op reageren.

Wat een fantastische foto's zijn dat. Graag zou ik die zwart-witte wel op volle resolutie willen hebben, zou dat mogen Sugar?

Wat lopen er toch een boel mooie kinderen rond op de wereld!
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 22:59:31 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71889193
Tuurlijk! Ik stuur ze allemaal een keertje groot, goed?
Ben blij dat jullie ze mooi vinden!
pi_71889309
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk! Ik stuur ze allemaal een keertje groot, goed?
Ben blij dat jullie ze mooi vinden!
Tuurlijk, prima. Ik denk dat die zwart witte op doek in de woonkamer komt te hangen, want dat is echt een perfect plaatje Mooi hoor.

PS. Tja, ik ben natuurlijk verliefd op mijn eigen kinderen
Avatar by VG Cats | Mijn dochters heten Luuke en Lena.
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 23:08:30 #196
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71889493

Maar vergeet niet dat er in september foto's van diezelfde geweldige kinderen gemaakt worden door de pro's van hier, he? Misschien toch maar even wachten voordat je een doek bestelt, zitten vast heel mooie bij!
pi_71890612
Wauw wat mooi Sugar! Die zwart/witte is inderdaad prachtig
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 04:10:01 #198
105888 renzell
pi_71895069
Wow Sugar, mooi!!! Lishe, nu vind ik het extra jammer dat ik niet kon vandaag!!! Wát een prachtig mooie kinderen heb je toch!

Guuzen, die billetjes!!!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 06:37:49 #199
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_71895275
Ze zijn inderdaad prachtig de kinderen en de foto's Plaatjes!

En ik vind Fons en Elodie ook superschattig samen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 09:09:12 #200
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71895650
Dankjulliewel voor de complimenten!
pi_71895786
Zo even uit mijn hoofd....(en da's niet érg betrouwbaar momenteel)

Senna, wat ben je beeldschoon en wat heb je al een stel mooie volle lippen!

Greame zit zo schattig rechtop!

Willow met d'r mooie oogjes

De foto's van Sugar, prachtig, vooral die laatste foto van het meidengesprek!

En Elin met de watermeloen

Verder heb ik weer van alle foto's genoten! Vooral meer meer meer alstublieft!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:52:25 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71896696
Wat een hoop leuke foto's! Zo heerlijk zomers ook allemaal
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71898203

de onderste laat in elk geval duidelijk zien dat er ook veel liefde en blije momenten zijn, ondanks m'n verdriet
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71898270
Roy id idd cute
en die laatste foto de liefde spat ervan af, Bar!
pi_71898357
Wat een prachtige foto´s weer allemaal!
En Roy is echt zo lief! Die eerste foto
pi_71898399
Roy
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 12:55:23 #207
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_71898766
Bar jullie zien er zo gelukkig uit! Ben zo blij voor je, en voor grote broer Thijs...
Heerlijk ventje is Roy!
pi_71899436
Bar, jullie zien er zo gelukkig uit op die laatste

ik heb al heel lang geen foto's geplaatst dus nu maar even een paar. helaas bagger kwaliteit

Kiekeboe

Ze slaapt nooit in de box maar was zomaar in slaap gevallen
pi_71899736
Aaah, kijk nou, die slaapfoto
Serieus smelterig! Zie ik hier nog niet gebeuren
pi_71900176
aaahw wat een leuke foto's weer allemaal
Stelle met eigen boot en slapend in de box
Minimeet met mooie dames en stoere heer die foto's van het meidengesprekje
En de mooie kleine babytjes
pi_71900307
Dit is echt het mooiste en liefste topic van heel Fok!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 14:40:32 #212
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71900965
Awww, die slaapfoto! Wat ontzettend lief.
En Roy is ook al zo'n dotje!

En alle kindjes.... Ik vind dit ook zo'n leuk topic!

Anna eet inmiddels met mes en vork...

En Morris...tja...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71901064
KNappe Anna!

En Morris Geniaal! Gekregen van iemand dat shirt?
pi_71902579
omg!!
Morris wat kijk je lekker stoer!

en Elin, My all time fave!
Senna

Willow
pi_71903018
Anna wat netjes!

En Morris wat een hartenbreker! Hij heeft blauwe ogen! toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71904050
Anna wat knap!!

Morris istie al uitgehuwelijkt??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71905852
Memmel wat een lekker stel heb je!

*waarschuwing, verjaardags spam*

Tractor van de opa's en oma's en oom en tante gekregen
Opa ik help je wel fflees ik loop je wel in de weg en help je van de wal in de sloot

Klaar en weg is hij

nog even achterom kijken of we allemaal wel kijken

Gekke bek omdat hij zo blij er mee is

kaarsjes uitblazen

taart eten (de eerste keer echte taart!)

Arwen op visite

Monkey face

Lekker samen spelen
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:43:39 #218
164988 SoaringCondor
in liefdevolle herinnering
pi_71906677
Leuke foto`s Anitra.Wat is Djulian groot geworden .

Groetjes,Marco en Nathalie
"Sommige mensen leven liever met een prettige leugen dan met een lastige waarheid"
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:54:25 #219
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_71906884
hihi ze zijn leuk anitra en t was tof sms weer gaar enzo
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Jubileum moderator zaterdag 15 augustus 2009 @ 20:36:11 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71907728
Morris
Hoe kom je aan zo'n shirt Memmel??
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 21:52:59 #221
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71909369
morris gaaf shirt! en roy en Z die slaapt *smelt*
leuke verjaardagsfoto's anitra!
en de rest die ik vergeten ben

zitten! al is het nog maar even, het duurt steeds langer ongeveer 3 seconden na deze foto viel hij opzij, was blij dat ik er bij zat

ik slaap heulemaal niet hoor!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_71909990
Roy die badfoto is echt heel mooi Bar!
MamsX, wat een prachtig meiske
Anna en Morris Ik vind Anna altijd zo'n mooie 'aparte' uitstraling hebben, echt een mooierd!
Anitra, heerlijke verjaardagsspam
DJMO, wat wordt 'ie groot zeg!

Merel met haar 'wat mot je'blik

Kruipstand aan!

mijn meisjes

Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71910055
Die Michelinarmpjes!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 15 augustus 2009 @ 22:33:04 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71910117
die bovenste fuente .. kom maar op ik lust je rauw lijkt ze wel te willen zeggen .. wat een pittig koppie heeft ze en die van hun samen, te lief gewoon

zaterdag 15 augustus 2009 @ 23:04:52 #225
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71910809
Dat t-shirt van Morris heb ik zelf gemaakt. Shirtje bij H&M gekocht en een zwarte textielstift. Heb er ook een met "Will smile for milk"

En Vicky, er lopen wat opties, maar als Tess er snel bij is...
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_71913786
memmel gefeli met je Anna!! super fijne dag gewenst!!
ik klikte net op je oogappeltje ding en zag dat ze vandaag 2 is geworden!
  zondag 16 augustus 2009 @ 10:15:51 #227
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71915211
Huh? Nee joh, Anna is al 2 jaar en 3 maanden! Maar toch bedankt!
* Memmel gaat snel ticker aanpassen
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 augustus 2009 @ 10:24:46 #228
13151 crew  Rewimo
pi_71915287
Wat een heerlijke foto's allemaal weer. Bar, wat heb je een prachtig manneke gebakken En die geweldige blikken van baby's hier

Ik heb nog een paar vakantiefoto's

Ergens onderweg in een kapelletje - even een kaarsje voor opa aangestoken

Op de grens van België en Nederland (met zijn nieuwste knuffelschaap - nog altijd verzot op schaapjes)

Warme chocolademelk!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 16 augustus 2009 @ 11:05:15 #229
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71915802
't is echt een knapperd Rewimo!
  zondag 16 augustus 2009 @ 12:56:52 #230
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_71918657
Wat is ie gegroeid Rewimo

Mae lekker ligt
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:11:32 #231
105888 renzell
pi_71919151
Christan, mooi kind!

Wat een cool 'grote mensen kapsel' heeft Mae!

Wow, Anna en Morris zijn knap zeg!!!

Oh Fuente, wat heerlijk, die zusjes!

Roy! Wat een heerlijk klein prupke Bar! De liefde straalt er vanaf hoor!

Anitra; gefeliciteerd met Djulian! Hij is inderdaad enorm geworden! Ik herkende hem helemaal niet meer. Wát een grote, mooie vent zeg! En dan mooi elfje Arwen erbij.

[ Bericht 25% gewijzigd door renzell op 16-08-2009 13:17:15 ]
pi_71921352
Met al die gekkebekkenbaby's kan mijn skatje natuurlijk niet ontbreken

Knipoogje en een schalks lachje voor Senna!

----------

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 augustus 2009 @ 14:06:39 #233
13151 crew  Rewimo
pi_71921361
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 12:56 schreef Robertje het volgende:
Wat is ie gegroeid Rewimo

[ afbeelding ]

Mae lekker ligt
Ja da's al lang geleden dat je hem gezien hebt

Mae is ook een plaatje hoor Dankbaar foto-object hè, zo'n baby
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 augustus 2009 @ 14:11:36 #234
13151 crew  Rewimo
pi_71921576
Kom er net nog eentje tegen die qltel heeft gemaakt Zo speel je op een DS

pi_71923723
Bar, wat een mooi knulletje En die laatste foto is inderdaad heel gaaf om te zien. Barst van de liefde enzo

Awww X slapend in de box

Memmel, wat een heerlijk stel heb je. En omg dat shirt van Morris, en dan die blik erbij

Gezellige boel, Anitra. Die traktor is tof!

JJ, grote knul al!

Fuente, prachtige meiden!

Rewimo, ziet er uit als een leuke vakantie En Christan is echt een knappe jongen!

McLaura, wat leuk om je skatje ( ) even te zien! ! Die knipoog

Heus, zo leg ík d'r niet in bed hoor Ik denk dat madame nu al een wereldreis wil gaan maken ofzo.
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:23:29 #236
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_71923935
Christan! En Djulian gefeliciteerd! En Mae en mcskatje

En Willow als ze dit blijft doen zou je kunnen overwegen om het bed zo te zetten als ze ligt, dus in de lengterichting. Werkt heel vaak! mits het dan in haar kamer past natuurlijk.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_71924244
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 augustus 2009 @ 15:43:35 #238
13151 crew  Rewimo
pi_71924405
Wat een lieve neefjes

Willow nu al een dwarsliggertje?
  zondag 16 augustus 2009 @ 15:48:57 #239
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71924516
Samen met haar vriendinnetje op de foto met haar grote liefde Peter! (Ch!pz)

(Ter vergelijking, dit was vorig jaar)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 augustus 2009 @ 15:50:32 #240
13151 crew  Rewimo
pi_71924550
Jee Ireth, die dame van jou groeit ook maar door!
pi_71924859
Memmel, ben ik op tijd met Tess??
Misschien dat deze foto's je over de streep trekken

Mijn meisje wat goed gemutst vanmiddag

Suus en Christan worden groot!!
Mae
Senna
Willow wat doe je nu?
Neefjes
Saar en Merel mooie zusjes!!

[ Bericht 5% gewijzigd door Vicky op 16-08-2009 16:14:54 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 16 augustus 2009 @ 16:21:20 #242
13151 crew  Rewimo
pi_71925232
Tess, wat kijk je vrolijk
  Moderator zondag 16 augustus 2009 @ 17:35:37 #243
5428 crew  miss_sly
pi_71926856
Mae is echt een supermooi meisje
Christan speelt dat nou echt lekker zo op die DS?
Willow avonturier, nu al. Dat wordt nog wat, innepin!
Thijsje
Anna, wat een mooierd! en Morris is echt een lekker ding
Tess, vrolijk koppie
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:36:16 #244
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71930832
Willow! Misschien helpt een slaapzakje ook, mocht je dit eng vinden ivm dekentje?

Tess, ik heb even overlegd. Morris biedt Tess graag een brede schouder, mocht ze willen huilen. Lief he?

Oh en het kapsel van Mae! Mooie meid!
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:45:51 #245
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71931073

zondag 16 augustus 2009 @ 20:46:25 #246
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71931083

zondag 16 augustus 2009 @ 20:49:03 #247
35189 Troel
scherp en bot
pi_71931149
Max
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 16 augustus 2009 @ 20:55:59 #248
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_71931362
Ireth, het meisje wat achter het vriendinnetje van Suus staat is mijn achternichtje !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:10:52 #249
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_71931800
Max!
pi_71932446
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:16 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]
Heus, zo leg ík d'r niet in bed hoor Ik denk dat madame nu al een wereldreis wil gaan maken ofzo.
Ze wil gewoon naar die hele mooie muurschildering kijken
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:48:04 #251
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71933154

jis!

Ma Flodder op kaplaarzen

Stukje wandelen, veilig bij papa aan de hand
pi_71933333
Willow

Max wat ben je toch een mooierd

Gebakje aaahw wat lijk je groot ineens zo zeg! vooral die wandelfoto.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 16 augustus 2009 @ 21:55:52 #253
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71933446
Oh yes! Saartje!!!! Wat is ze leuk en al groot! En leuk!!!!

Djulian, leuk om jóu weer eens te zien op foto's! Gefeliciteerd nog, grote jongen!
En Arwen pikken we ook nog even mee!

Max, wat ben je toch een lekkertje! Gave foto's, pinquit!

Bar, superfoto's!

Lieve Merel en grote, mooie Sara.

En die dwarse kleine Willow , die mooie Mae, de geweldige Memmelkids en Suus met haar hunk....
pi_71934492
Oeh Saartje Wat een mooierd!
Sara
Merel
Ukje
pi_71935296
Wat is Saartje al groot!
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:54:34 #256
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71935766
Ik ben er weer met foto's, scrollen dus voor wie genoeg Maria heeft gezien de laatste tijd.

zondag 16 augustus 2009 @ 23:15:58 #257
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71936486
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 20:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ireth, het meisje wat achter het vriendinnetje van Suus staat is mijn achternichtje !
Das wel heel toevallig zeg
  zondag 16 augustus 2009 @ 23:16:19 #258
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71936495
maria

sugar, zie je het, op de 2e foto lijkt ze erg op jou
  maandag 17 augustus 2009 @ 09:31:54 #259
105888 renzell
pi_71942183
Max!

Ma Flodder op kaplaarzen...

En Maria gaat nooit vervelen hoor Sugar! Moooi kind!
  maandag 17 augustus 2009 @ 10:31:38 #260
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71943328
Lieve foto's weer!
pi_71946154
Willow lekker aan het verkennen al
Jemig rewimo geef je hem pokon?
Tess wat een moppie
Max is ook al een hele kerel aan het worden!
Maria
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:49:11 #262
248986 MamaNik
pi_71971956
Je legt ze zo op de bank:

en 5 minuten later liggen ze zo:

Smile!!!
pi_71972038
Niet doennnnnnn ik word rammelig van tweelingen
die 2e foto ook
pi_71972288
Die tweede foto mamanik Echt geweldig!
pi_71972444
Gebakje met kaplaarzen how cute

Tweelingfoto's *rammel*
@freecell waar blijven de verjaardagspics van L
pi_71972542
Willow, overdwars ligt natuurlijk ook lekkerder
Suus wat ben je gegroeid
Tess
Gebakje

En verder zie ik lieve neefjes, schattige 2ling, spelletjes spelen in lastige houding , schattige Max en mooi fotomodelletje Maria
pi_71972602
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Gebakje met kaplaarzen how cute

Tweelingfoto's *rammel*
@freecell waar blijven de verjaardagspics van L
Onze camera bleek wat kuren te hebben en er zijn maar een paar gelukt Gelukkig was er één oma ook de hele dag bij mét camera, dus ik wacht ff op haar foto's

Maar we hebben al wel deze:
pi_71975126
Ohhh Mamanik wat mooi die tweeling van je
Jarige Leander Feli!

Hierbij wat gratis reclame voor Icicle / kiekakiddo.nl... iedereen roept dat het zo snel gaat, dus ik dacht: ik laat gewoon Icicle komen om Willow op de foto te zetten terwijl ze nog heel ieniemienie is. En dan krijg je dit soort resultaten:

check de behaarde arm apie

De rest staat hier, voor wie ze wil zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door innepin op 18-08-2009 12:23:56 (verkeerde linkje :')) ]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:36:15 #269
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71975184
Oh jeetje wat móói! De foto`s op zich, maar Willow zeker. Wat een plaatje
pi_71975222
Prachtig! Die met dat mutsje in kleur is ook
pi_71975235
Wow, wat een mooie foto's!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71975259
Erg mooie foto's van Willow (Icicle en trotse mama natuurlijk!)
pi_71975296
wat een mooie foto's van Willow

Ik vind die samen met jou zo mooi
pi_71975315
Ooooh wat een plaatjes
Prachtige oogjes
pi_71976433
Oh, wat prachtig!
pi_71976932
Wat een mooie foto's zeg Echt heel erg super! Je hebt het kind er ook wel voor hoor Fotogeniek meiske
pi_71978889
Mooi foto's Da hebbe ge goe gedaan heej!!!
En die onderste is echt lief
Kan ik ergens een meisje bestellen? *zucht*
pi_71980707
Wauw! Mooie foto's zeg
Mooie oogjes
pi_71980721
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:49 schreef MamaNik het volgende:

[ afbeelding ]

Innepin (en Icicle natuurlijk) wat een prachtige foto's van een geweldig mooi beebje!
pi_71980987

Check die ogen
pi_71981052
Oh, die ogen van Mila Heb jij ook van die mooie kijkers Raissa?
pi_71981386
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Vlindur het volgende:
Oh, die ogen van Mila Heb jij ook van die mooie kijkers Raissa?
Ik heb ook van die lange wimpers (mascara is niet nodig ) maar haar ogen zijn véél blauwer dan de mijne. Mijn ogen zijn een beetje grijs/blauw/groen van kleur.. Kon niet kiezen
pi_71981427
Ik heb ook hele lange wimpers maar ik heb hele saaie bruine ogen. De ogen van Mila zijn echt schitterend!
pi_71981519
Innepin, wat een prachtige foto's en wat een prachtig meisje

En de ogen van Mila Schitterend! en die Dribbelknuffel vind ik ook geweldig, hoe kom je daaraan?
Lotte!
Noah!
pi_71983193
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:33 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin, wat een prachtige foto's en wat een prachtig meisje

En de ogen van Mila Schitterend! en die Dribbelknuffel vind ik ook geweldig, hoe kom je daaraan?
Gekregen, zat in een doosje met een boekje, volgens mij moet je daarvoor bij de boekhandel zijn.

Gevonden! Hier kan je `m kopen.
pi_71983436
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:30 schreef Raissa het volgende:

[..]

Gekregen, zat in een doosje met een boekje, volgens mij moet je daarvoor bij de boekhandel zijn.

Gevonden! Hier kan je `m kopen.

dank!
Lotte!
Noah!
pi_71983839
Oh Willow wat ben je mooi! *rammeldebammel*

En de tweeling...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:55:45 #288
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71983944
Willow Wat ben je mooi! En wat een wijze blik al

Raisa, prachtige kleur ogen!!

Die tweeling foto's zijn té lief Geweldig dat ze zo naar elkaar toe kruipen

Maria, ik vond je altijd al een mooi meisje, maar je bent echt een fotogenieke knapperd!

Freecell! Nog gefeliciteerd!
pi_71984449
Oooh Willow!
ik had het al gezegd Ins maar ik vind het echt supermooie foto's! Vooral die met het mutsje vind k mooi en volgens mij krijgt ze keilange wapperwimpers

Mila wat een kijkers zeg! en wat een leuk vrolijk poppetje is ze toch
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:57:02 #290
56471 pinquit
oh my lama!
pi_71985327
wauw willow! prachtig vastgelegd icicle
pi_71986007
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef Raissa het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Check die ogen
mooi

dribbel hebben wij ook en dikkie dik en rupsjenooitgenoegknuffels (allemaal bij boekjes )
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:59:07 #292
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71986692
Wow! Wat een mooie foto's weer! Mamanik: aahhhwww.... wat skattig zeg!
Draaien jouw mannen al van rug naar buik?
pi_71987248
Oi, ik zag een heerlijk gebakje op roze laarsjes!

De tweeling, lekker knus tegen elkaar aan.

Een eenjarig feestvarkentje

Prachtige foto's van Wllow, mijn complimenten dames, hebben jullie allebei mooi gemaakt!

Mila, wat heb je heldere kijkers! heel mooi.
pi_71987552
Owww Willow wat ben je mooi en wat een mooie foto's!! Zulke foto's wil ik straks ook!!!
*Icicle later opzoeken gaat*
  Jubileum moderator dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:45:10 #295
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71990222
Icicle wat een prachtige foto's! Innepin wat een subliem idee en een prachtige dochter
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 20:54:11 #296
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71990527
Echt zoooooo mooi!
Willow zelf!
De foto's!
Haar mama!
Het idee.
Ik vind het echt geweldige foto's!
pi_71990726
Van het weekend bij Kobus overgrootopa geweest, naar wie hij is vernoemd. Opa is al 93 jaar!
-knip-
ik haal hem zo weer weg hoor!

En gewoon Kobus!

Kobus is mijn smiley!

[ Bericht 7% gewijzigd door oeke op 18-08-2009 23:24:54 ]
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:02:39 #298
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_71990846
Gave foto met overgrootopa!
En Kobus is een knapperd

Ow en Willow!!! Wat lief!!!
No more games, no more drama...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:20:24 #299
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_71991422
Ow wat een bijzondere foto zo met overgrootopa!

pi_71992257
Suus fietsenstalling!

Oeke mooi zo met overgrootopa zeg! Heel bijzonder vind ik zulke foto's altijd!
Ik zag nog mooie foto's van Willow (hoe kom je aan die naam Innepin, ik ken de naam van een boek van Vriginia Andrews, komt het daar uit? en Maria en Mila.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')