Ze zijn ook niet te koop hoor!quote:
Tuurlijk, prima. Ik denk dat die zwart witte op doek in de woonkamer komt te hangen, want dat is echt een perfect plaatjequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:59 schreef Sugar het volgende:
Tuurlijk! Ik stuur ze allemaal een keertje groot, goed?
Ben blij dat jullie ze mooi vinden!
Ja da's al lang geleden dat je hem gezien hebtquote:Op zondag 16 augustus 2009 12:56 schreef Robertje het volgende:
Wat is ie gegroeid Rewimo
[ afbeelding ]
Mae lekker ligt
Ze wil gewoon naar die hele mooie muurschildering kijkenquote:Op zondag 16 augustus 2009 15:16 schreef innepin het volgende:
[ afbeelding ]Heus, zo leg ík d'r niet in bed hoor
Ik denk dat madame nu al een wereldreis wil gaan maken ofzo.
Das wel heel toevallig zegquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:55 schreef Rijstebuiltje het volgende:Ireth, het meisje wat achter het vriendinnetje van Suus staat is mijn achternichtje !
![]()
Onze camera bleek wat kuren te hebben en er zijn maar een paar geluktquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:25 schreef LovelyLady het volgende:
Gebakje met kaplaarzen how cute
Tweelingfoto's*rammel*
@freecell waar blijven de verjaardagspics van L
Ik heb ook van die lange wimpers (mascara is niet nodigquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:18 schreef Vlindur het volgende:
Oh, die ogen van MilaHeb jij ook van die mooie kijkers Raissa?
Gekregen, zat in een doosje met een boekje, volgens mij moet je daarvoor bij de boekhandel zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:33 schreef Linda2205 het volgende:
Innepin, wat een prachtige foto's en wat een prachtig meisje
En de ogen van MilaSchitterend! en die Dribbelknuffel vind ik ook geweldig, hoe kom je daaraan?
![]()
dank!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:30 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gekregen, zat in een doosje met een boekje, volgens mij moet je daarvoor bij de boekhandel zijn.
Gevonden! Hier kan je `m kopen.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:16 schreef Raissa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Check die ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |