abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71766413
Laatste foto's en post van Bar
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:35 schreef _Bar_ het volgende:
Ik kan weer eens "nieuwe"foto's posten, en dit keer niet "alleen"van een Engeltje, dit keer is het een klein bengeltje

Als je omie op kraamvisite komt, dan moet je op de foto, en dat doe je het liefste slapend
En samen met opoe en omie, hun 2de achterklein kind alweer

Badderen vind ik weinig aan, maar plenzen in de tummy ach dat accepteer ik wel, DENK IK

Gewoon Roy

[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 10-08-2009 20:32:40 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71766482
Hulptroepen, het lukt niet zo, sorry Ik wou de foto's zichtbaar laten zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_71767043
Ze zijn wel klikbaar

Lief! en mooi en rammelveroorzakend!
pi_71767055
Ik wil elin! <3
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
pi_71767162
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef Smeej het volgende:
Ik wil elin! <3
Hoho! Ik riep eerst!
pi_71767265
Roy is een sweetie! Lekker denk-koppie heeft hij.

Ja nou ik wil ook een Elin. *stampvoet*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71767321
Dan wil ik ook Elin.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:50:06 #8
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71767683
Bar Wat een aandoenlijke foto's die eerste twee. En badderfoto's zijn altijd zo prachtig sereen vind ik

Hier ook wat foto's van mijn jongste belhamels:

pi_71767731
Mijn Elin

en Tan wat hebben ze mooie ogen!
pi_71767851
Isse mij!

Wat mooi Bar, je foto's van Roy! En wat lijkt ie klein zeg bij opa en oma op de arm!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_71767856
2 pretkinderen
pi_71768064
Jessai en Junah
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71768183
Wat hebben ze een lol! En inderdaad mooie ogen, zeg
pi_71768442
Roy
Tan, wat een heerlijk stel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:42:23 #15
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71769215
Roy
Tan, leuke kinderen heb je!
pi_71769265
Tan wat een lekker stel zeg Kunnen ze het altijd zo goed samen vinden? Of was dit net toeval?

Mijn meisje op de wip:

En op de schommel:
pi_71769409
het begint weer lekker met dit topic! Wat een schatjes weer! In deze topics vind ik het altijd zo leuk om te zien dat de hele kleintjes zo ontzettend leuk zijn, maar als ze groter worden ze ook op een andere manier heel leuk zijn!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:13:16 #18
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71770211
Roy! Wat een heerlijk frummeltje heb je daar Bar! (nog gefeliciteerd trouwens!)

Jessai en Junah! Waren ze/jullie op vakantie? Die gekke bekken zijn super!

Stiemie wat is Linde ee scheetje!

Ik gooi mijn jongste ook even op herhaling hoor..
Het geeft je zelfvertrouwen als ouder ook zo'n boost als je kind je zó aankijkt........................ NOT!

Je wil letterlijk meteen naar de dichtstbijzijnde spiegel rennen om te kijken of je haar niet naar alle kleuren van de regenboog verschiet, er paddestoelen uit je oren groeien of dat er een mega grote drol op je hoofd ligt ofzo..
Ze kan dus haar wenkbrauw optrekken maar nooit iemand die het zag. Nu had ik het eindelijk vastgelegd!

Gelukkig kan ze ook gewoon, lief, schattig en stoer kijken/zijn.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_71770419
ook op herhaling blijft je meissie Noli! Die onderste, waar ze zo ondeugend kijkt! heerlijk! En die bovenste ik snap dat je dan inderdaad in de spiegel gaat kijken!
pi_71770471
Wat een liefje, Tessel!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:23:23 #21
593 sjak
Juffie Bloem
pi_71770516
Oef, wat is dit toch een fijn topic.
Lekker douchen!
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 20:29:43 #22
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71770735
Whahahaa Noli, wat een briljante gezichtsuitdrukking en jouw beschrijving erbij is hilarisch
J&J zijn weer schattig, het blijft een elfje "onze" Junah vind ik en Linde is ook al zo snoezig
Nu ga ik even Roy uitgebreid bewonderen
Ah "gewoon Roy" vind ik een mooie foto, en ook zo mooi dat "gewoon Roy" alsof Roy altijd al zo is geweest en het al jaren zo is Lief!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:04:28 #23
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71771841
Roy, prachtig klein ventje, super!!
Tan, wat een lol!!!
Linde is ook al zo'n lekker ding!

Foto's van afgelopen vakantie.

ook nog met Demi's vakantievriendinnetje en Demi's grote liefde ( ze zegt helemaal verliefd te zijn op W.) maar die heb ik wazig gemaakt.

Samen.

In de tuin.

op het kleed.

Nika stappen, Demi wijst wel aan waar ze moet lopen.

Nika

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  Jubileum moderator maandag 10 augustus 2009 @ 21:07:16 #24
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71771920
Demi de waterpokken? Of zie ik het fout?
Mooie dochters heb je, ik zie al helemaal voor me dat Nika over een jaartje of 2 ook zo'n prachtige bos haar heeft als haar grote zus.
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:10:59 #25
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_71772018
Goed gezien!
Demi is net een beetje van de waterpokken af, maar dit zijn de laatste restjes ervan.
Nika zit er helaas nu middenin.

Dank je wel!
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_71772773
ELIN is mijn surrogaat kindertje! mgihgihi
en Linde jij bent zo snoezig!
Cute, Adorable, Lovely... Just Smeej!
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:08:31 #27
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71773882
Snakelady wauw wat maak jij toch altijd prachtige foto's!
Stiemie wat een schattig kindje heb je! Die kleertjes zijn ook erg mooi zeg (Noa Noa?)
pi_71774927
Linde omg Wat een dottig meiske is dat toch

En Nika lijkt veel op demi zeg ! (en die ogen he )

en tessel r wenkbrauw
pi_71781045
Demi en Nika blijven mooierds!

En Noli, ik zit hier hardop te lachen om die bovenste foto Die onderste is geweldig!
pi_71781938
Tessel d'r wenkbrauw En die onderste foto is mega-rammel-materiaal Wat een blij meiske

Snakelady je ziet aan de oogjes van Demi en Nika echt dat ze zusjes zijn! Die onderste foto van Nika is trouwens zo mooi

Bedankt voor de lieve reacties
Spuuglokje volgens mij draagt Linde daar een shirtje van C&A en een rokje van petit Louis.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:03:25 #31
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_71782691
Laaatste van Nika is erg mooi
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:12:25 #32
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71782905
De wenkbrauw van Tessel Dat belooft wat
Nika en Demi mooi stel !
Ik vind Linde zó leuk! Poppetje
En Roy..jeetje Roy
I`m not weird. I`m limited edition.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:16:12 #33
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71782996
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:44 schreef Stiemie het volgende:
Tan wat een lekker stel zeg Kunnen ze het altijd zo goed samen vinden? Of was dit net toeval?
Nee, die zijn al vanaf de geboorte twee handen op één buik. Ze zijn nog nét niet onafscheidelijk, maar daar is het wel mee gezegd. Echt een opluchting na de oudste twee, die permanent ruzie hebben

@Noli, vakantie? Wat is dat? Nee, dit is wel in een tent, maar gewoon in de achtertuin. Ook gezellig hoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:57:05 #34
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_71783835
Ook nog even spammen met MIJN mannen

(Milan denkt Mam ga nou eens opzij ik zit net even Pooh te kijken!! )
pi_71783997
oooh Kijk nou
Ik wil er ook 2 tegelijk
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:10:22 #36
248986 MamaNik
pi_71784115
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:04 schreef Kleurdoos het volgende:
oooh Kijk nou
Ik wil er ook 2 tegelijk
hahahaha Ja het is echt SUPER leuk!! Maar af en toe wordt ik echt gek dat ik niet even normaal rustig een boodschap kan doen, iedereen wil kijken of bemoeid je met je als er 1 toevallig even huilt en je krijgt de stomste opmerkingen hahaha . Oh 2 zooo zeker IVF ( NEE, en al zou het wel zo zijn het is toch prachtig dat die methode er is) of zo ook stom van je man had die ook 2 keer over kunnen doen. Is het 1 of 2 -eiig, 2 oh leuk een jongen en een meisje :S (allebei iets blauws aan of zo)
pi_71784388
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef MamaNik het volgende:

[..]

hahahaha Ja het is echt SUPER leuk!! Maar af en toe wordt ik echt gek dat ik niet even normaal rustig een boodschap kan doen, iedereen wil kijken of bemoeid je met je als er 1 toevallig even huilt en je krijgt de stomste opmerkingen hahaha . Oh 2 zooo zeker IVF ( NEE, en al zou het wel zo zijn het is toch prachtig dat die methode er is) of zo ook stom van je man had die ook 2 keer over kunnen doen. Is het 1 of 2 -eiig, 2 oh leuk een jongen en een meisje :S (allebei iets blauws aan of zo)
Haha ja dat kan ik me voorstellen,ik heb het met het haar van Elin..iedereen moet er even aanzitten of roept uit 'wat veeeeel haar!!! aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk dat mensen mijn poppie aandacht geven en haar zo leuk vinden aan de andere kant hoor je het wel 10 keer als je even door het winkelcentrum loopt en dat al 7 maanden dus dan heb je zoiets van jaja

maar het lijkt me sowieso erg druk, een tweeling vooral als ze gaan kruipen enzo, volgens mij blijf je dan achter baby's aanvangen
Steken ze elkaar ook aan met huilen? Dat als je er net 2 in slaap hebt en 1 huilt..dat de ander ook begint?
pi_71784453
oh die ogen van nika
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:29:51 #39
248986 MamaNik
pi_71784615
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Haha ja dat kan ik me voorstellen,ik heb het met het haar van Elin..iedereen moet er even aanzitten of roept uit 'wat veeeeel haar!!! aan de ene kant vind ik het hartstikke leuk dat mensen mijn poppie aandacht geven en haar zo leuk vinden aan de andere kant hoor je het wel 10 keer als je even door het winkelcentrum loopt en dat al 7 maanden dus dan heb je zoiets van jaja

maar het lijkt me sowieso erg druk, een tweeling vooral als ze gaan kruipen enzo, volgens mij blijf je dan achter baby's aanvangen
Steken ze elkaar ook aan met huilen? Dat als je er net 2 in slaap hebt en 1 huilt..dat de ander ook begint?
Nee, als er 1 huilt slaapt de ander gewoon door. IDEAAL toch een voordeel denk ik een weekje ziekenhuis gewend aan herrie, en grote broer lief kan ook flink herrie schoppen maar ze slapen er gewoon doorheen. Wat wel bizar is als ze slapen en 1 is er wakker en die haal ik alvast uit bed, dan prompt een paar minuten later is de andere ook wakker, of ze het toch ruiken of de ademhaling missen ik weet het niet.. Maar ze scheiden is dus nog een optie!
pi_71784687
Hendig Die van mij wordt al wakker als iemand met de deken ritselt
Tijd voor een eigen kamer dus
pi_71784781
snakelady, wat hebben je meiden toch prachtige ogen!
en die twee drie mannen van MammaNik!
pi_71784859
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:36 schreef mijsje het volgende:
snakelady, wat hebben je meiden toch prachtige ogen!
en die twee drie mannen van MammaNik!
Ik zag pas net je lieve hulp PM!

Oh Mamanik, wat worden je tweeling kerels groot!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:41:36 #43
248986 MamaNik
pi_71784946
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja ze groeien mij ook te hard naar mijn zin!! Wilde ze lang klein houden (het zijn toch denk ik de laatste baby's hier in huis)
pi_71785059
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:39 schreef Poppejans het volgende:

[..]

geeft niet hoor
pi_71793777

mijn kleine pruttel wordt groot!

[ Bericht 18% gewijzigd door Vicky op 11-08-2009 16:59:16 ]
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:24:03 #46
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_71794578
Oooooooh Vicky wat staat paars haar prachtig! Tess heeft zulke lekkere hap-wangetjes..

Jeetje MamNik wat zijn je kerels alweer groot!

Ik blijf het toch zo vreemd vinden he dat Demi en Hanne eigenlijk bijna even oud zijn. Ik vind Demi echt een stuk ouder lijken. En Nika..... zo mooiii...
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_71794619
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:24 schreef Noli. het volgende:
Oooooooh Vicky wat staat paars haar prachtig! Tess heeft zulke lekkere hap-wangetjes..

Jeetje MamNik wat zijn je kerels alweer groot!
Thanx!!
Ik zei vanmiddag hetzelfdw tegen mijn moeder over die hapwangen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:29:19 #48
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_71794694
Ik vind Tess nog steeds erg klein hoor Maar ik snap wat je bedoelt, en inderdaad, wat mooi, dat paars bij haar.

@Mamanik, wat een rijkdom!

@Snakelady, wat lijken jouw spruiten toch op elkaar. Prachtig!

@Noli, die bovenste foto is hilarisch
pi_71796520
Tan wat een heerlijk stel! giebel en gabbel was wat me te binnen schoot

Vicky lieve pruttel heb jij!!!

Noli
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:55:04 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_71796665
Aaah wat een heerlijke foto's allemaal

En stiekem gaat het zo hard, die peuters en kleuters die ik hier allemaal nog als vers babytje heb gezien zijn al zo groot!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_71797199
Linde, wat ben jij een zoetje

Demi en Nika, wel echt zussen maar ook heel eigen. Mooie koppies hebben ze allebei.

Tess, wat heb je toch mooie bruine ogen En paars staat je zeker goed!

MamaNIk, je tweeling is al zo groot! En wat een leuke grote broer hebben ze!
pi_71797253
Pssssst Oeke, Tess d'r ogen zijn grijs/blauw
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71797415
Echt? Op die foto lijken ze gewoon heel bruin! Misschien heb ik mijn scherm niet goed gekanteld. Ga nog eens kijken.

Edit: met mijn neus op het scherm, je hebt gelijk! Eigenlijk dezelfde kleur als Kobus zijn ogen!

ik ben een beetje geobsedeerd door baby's met bruine ogen geloof ik, ik had nl verwacht dat Kobus ook bruine ogen zou hebben vanwege de mijne. Jouw aanstaande heeft toch ook bruine ogen? En Amber?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 21:08:04 #54
248986 MamaNik
pi_71800730
Dank jullie wel voor alle lieve worden over mijn mannetjes!

Ze worden inderdaad al groot, dat vind ik ook moet morgen naar CB met alle 3, en de tweeling moet prikken (dat wordt puffen daar met 3 kids) ben echt zoo benieuwd wat ze nu wegen en hoeveel ze alweer gegroeid zijn.
pi_71802288
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Echt? Op die foto lijken ze gewoon heel bruin! Misschien heb ik mijn scherm niet goed gekanteld. Ga nog eens kijken.

Edit: met mijn neus op het scherm, je hebt gelijk! Eigenlijk dezelfde kleur als Kobus zijn ogen!

ik ben een beetje geobsedeerd door baby's met bruine ogen geloof ik, ik had nl verwacht dat Kobus ook bruine ogen zou hebben vanwege de mijne. Jouw aanstaande heeft toch ook bruine ogen? En Amber?
M en Amber hebben idd bruine ogen. Ik heb blauw/grijze ogen. Hoop dat de ogen van Tess zo blijven.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 22:49:20 #56
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71804197
Ik volsta even met een en een voor alle leuke, mooie, lieve foto's hier.

Vakantie!
Storm had op dag 2 al dikke pech: op de tjampojiene sprong een groter jochie op Storms voetje! Auw! Staan en lopen ging niet meer, dus naar het ziekenhuis.

Gelukkig niet gebroken, wel flink "opgetaterd".
Het arme ding heeft er bijna een week niet op gestaan en gelopen. Nu loopt ie weer, maar wel nog mank-achtig.

Beetje staren...

Kauwgom!

Luisteren aan een 'boomfoon'

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71804281
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_71804318
Schitterend! Wat een Adonis is die Storm toch he! En Maria een Adonette
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_71804442
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef Tan het volgende:

[..]

Nee, die zijn al vanaf de geboorte twee handen op één buik. Ze zijn nog nét niet onafscheidelijk, maar daar is het wel mee gezegd. Echt een opluchting na de oudste twee, die permanent ruzie hebben
Wat leuk zeg! Ik herinner me van vroeger helaas ook heel veel ruzie met mijn broertje Gelukkig is het inmiddels helemaal goedgekomen hoor, dus er is hoop voor je oudste 2

Tess wat ben jij een mooi meisje zeg

En die drie broertjes zijn echt super zo samen
  woensdag 12 augustus 2009 @ 01:40:24 #60
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_71807994
MammaNik, nieuwschierige tweelingvragen gewoon pareren met een: "we hebben die nacht twee keer sex gehad, dan krijg je vanzelf een tweeling, jullie niet dan?"

En Storm heeft echte Cas-krullen (Cas van Moussy dan, de mijne heeft alleen nog maar slag, maar nog steeds oranje. Ik zie wel wat van hem in Greame. Prachtig kereltje, Tessie ), maar hopelijk behoudt Storm zijn krullencoupe wèl.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 07:11:09 #61
248986 MamaNik
pi_71809262
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef Smirre het volgende:
MammaNik, nieuwschierige tweelingvragen gewoon pareren met een: "we hebben die nacht twee keer sex gehad, dan krijg je vanzelf een tweeling, jullie niet dan?"

En Storm heeft echte Cas-krullen (Cas van Moussy dan, de mijne heeft alleen nog maar slag, maar nog steeds oranje. Ik zie wel wat van hem in Greame. Prachtig kereltje, Tessie ), maar hopelijk behoudt Storm zijn krullencoupe wèl.
hahaha dat is een goede, heb weleens gezegd nee gewoon trouwen en op huwelijksreis gaan en dan kom je terug en blijk je een paar weken later zwanger te zijn. Een mooier huwelijkscadeau kan je niet krijgen toch??
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:30:46 #62
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71810659
Wauw Suug, die twee onderste foto's zijn echt prachtig! En Marietje heeft zo'n aparte kleur ogen, heel mooi. Waar zijn jullie geweest op vakantie?

En Linde heeft zo'n ondeugend kakkerig hockymeisjes hoofdje .

En ik zag een heel lief Nolikindje met een heerlijke grijns en een heel poepig bengeltje van Bar .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:36:32 #63
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_71812044
ik ben al te lang hier niet geweest, wat een mooie foto's toch!

Ik zal Lotte en Lola ook weer eens laten zien dit zijn de laatste foto's van Frankrijk, de oudste is met een bellenblaas bezig:

gewoon errug mooi

ik kan erg goed lachen!

ik kan al heel goed blazen!
pi_71812425
Storm en Maria, prachtige foto's weer van een geweldig stel!
jeetje wat is Lotte al groot en Lola

Even nog wat foto's van Seb a.k.a. vrolijke Frans:

Weer thuis, boodschappen doen... (zo zit hij dus de hele weg in de kinderwagen, en niet dat we hem achterover krijgen, meneer hangt de hele weg half uit de wagen om alles te zien. Hij zit wel vast overigens)

opa en oma doen mee met een zonnenbloem-groei-wedstrijd... is die bloem nou zo groot of Seb zo klein?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 12 augustus 2009 @ 10:51:26 #65
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_71812480
Die krullen van Storm
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_71812876
Bar, wat een prachtig kereltje heb je daar
Tan wat een superstel aan kids heb je daar, geweldig dat ze zo leuk met elkaar overweg kunnen
Linde, ook al zo'n lief meisje
Demi en Nika in 1 oogopslag echte zussen... vooral die ogen zijn WAUW!
Tess wordt een pittig dametje
Sugar, prachtige foto's (zoals altijd) van je kroost. Arme Storm met zijn voetje in het verband
En is Maria wel eens jaloers op Storm zijn krullen?

Hier ook weer even Spam, beetje door elkaar maar wat "gekke" foto's, verjaardag van Sander (een maandje terug) Artis-foto's, en het warme weer.

Bouwvakkersdecolleté

Vis moet ook een kusje

Jut en Jul

Eng

1e gitaarles

De taart

Alweer 5 jaar

pi_71812894
Waar is lieve kleine Seb gebleven ongelofelijk wat issie alweer groot Lekker ding!
pi_71812979
Nee die van jou dan LL, Koen in die doos
pi_71813130
GEweldige foto's weer

Sugar, wat zijn ze toch mooi, jouw foto's maar ook jouw kindjes Zo'n stoere knul is Storm en zo'n mooi pittig meisje is Maria!

Linde is ook zo een schatje. En de twee van Tan zo lekker aan het spelen. Roy is natuurlijk helemaal te schattig, zo'n klein moppie

Seb, wat een heerlijk koppie. Zo guitig, schitterend mooie ogen. Die wordt populair bij de meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71813271
Wat een prachtige foto's van Storm en Maria! Wel sneu van zijn voet zeg!
pi_71817109
Oeh Storm Die foto van maria tegen de boomfoon

Seb, jeumig die groeit idd vlot..op die foto in de kinderwagen lijkt hij veel groter!

En Koentje met z'n billen Ze hebben echt t zelfde koppie op die pruilmondfoto's
pi_71817270
Storm en Maria

Seb wat een leuk vrolijk koppie heb je!

Sander en Koen leuk stel!!
pi_71818143
Wat heb je toch een mooie kinders, Sugar! Je weet ze ook zo goed te vangen.

Seb, zo'n guitig koppie heb jij!

Mooie foto's van mooie Lotte en Lola!

Koen in doos! En Sander heeft een fijne verjaardag gehad, volgens mij. 5 Indiaantjes op een rij
pi_71820751
Teveel om allemaal apart te noemen, maar ze zijn allemaal leuk met kindjes

Wel even apart > Tess wat ben je toch mooi!!
En Koen in die doos en op de trap
pi_71820973
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

Wel even apart > Tess wat ben je toch mooi!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71821502

beetje onscherp maar toch: mijn liefje in bad
pi_71821515
Wat kijktie moppig Oeke!
Lotte!
Noah!
pi_71821519
Kobusje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:21:05 #79
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71822172
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:

Oeke, pasgeboren baby's hebben nooit bruine ogen. Ze krijgen in de loop van de tijd hun definitieve kleur. Kobus kan dus nog best bruine ogen krijgen.
pi_71822252
ja, dat weet ik Spuuglokje, maar *trekt pruillip* hij is al 2 maanden en het duurt zo lang...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 16:34:04 #81
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_71822546
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:24 schreef oeke het volgende:
ja, dat weet ik Spuuglokje, maar *trekt pruillip* hij is al 2 maanden en het duurt zo lang...
Dit vond ik op internet:
Pas tussen de derde tot zesde maand, soms zelfs nog later, zal de definitieve oogkleur blijken. Dit komt omdat de pigmentatie van de iris nog ontwikkelt, waardoor pas met een jaar de echte oogkleur kan worden bepaald. Ogen van baby’s van bruinogige ouders worden als ze ongeveer negen maanden oud zijn langzaam bruin.

Nog even geduld dus. Maar het kán natuurlijk zijn dat hij wel blauwe ogen blijft houden.
pi_71822608
He, dat opent perspectieven! Dan zal ik rustig moeten afwachten. Maar blauwgrijs is ook heel mooi hoor!
pi_71822794
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 16:21 schreef Spuuglokje het volgende:

[..]

Oeke, pasgeboren baby's hebben nooit bruine ogen. Ze krijgen in de loop van de tijd hun definitieve kleur. Kobus kan dus nog best bruine ogen krijgen.

uche...

Maar hij smokkelt hoor, het is een indootje
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:33:44 #84
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71824106
Wat is Seb groooooot geworden! En wat blijft ie lief!

Heel leuke foto's van de duo's Koen en Sander en Lotte en Lola. Mooie kinders!

Nog meer vakantie! We waren in Luxemburg, Vivi. Was erg fijn!
En nee, Maria is nog nooit jaloers geweest op Storm's krullen, gelukkig. Tan vroeg het ook al een keertje, grappig, ik had er zelf nooit aan gedacht dat ze dat jammer zou kunnen vinden.

Stoer op de grote trampoline!

En alles samen:
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_71824623
Ik zag een heleboel mooie kindjes waar ik nog even geen tijd voor heb om op te reageren, dus bij dezen: egospam van Willow!

Net na de bevalling in het ziekenhuis. Vlieft

't kind trekt nu al gekke bekken

En even een badderfoto om te laten zien hoe huuuge haar ogen zijn.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_71824692
Wat lief, Innepin! Mooi beebje!
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:55:54 #87
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_71824709
Oh wauuuw kijk nouuu Die eerste foto zo mooi !
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_71824773
Willow wat ben jij een mooie meid !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71824785
Oh Innepinsel Ik ben ook vlieft op jouw beebje! en nu stiekem nog nieuwsgieriger naar de mijne
Lotte!
Noah!
pi_71824786
Och Wat is ze mooi!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:59:45 #91
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_71824833
Jeetjemineetje, wat een ontzettend onwaarschijnlijk mooie baby!!!! Willow is prachtig! Meer dan dat!!!!
Die oogjes ogen!!!!
pi_71824969
Ik ben sprakeloos!
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
pi_71824993
Wat een mooi meisje is Willow! En mooie foto's van Sugar, ziet er uit als een gezellige en ontspannen vakantie. En op de vorige pagina zag ik Demi en Nika, dat vind ik altijd van die leuke meiden om te zien en duidelijk zusjes.

Verder nog veel meer leuke foto's gezien, maar ik weet niet iedereen meer.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_71825015
Oooooooh Inne wat is ze mooi
  woensdag 12 augustus 2009 @ 18:07:26 #95
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71825017
Wat een schatje, ze ziet er ook al zo ontkreukeld uit, zeg maar . Heel lief .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71825111
Willow

En prachtige vakantiefoto's van Sugar
pi_71825185
Ahw daar is ze weer omg wat een poppetje is t toch
ik wil oohoohook en ik wil ook Willow knuffelen
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71825250
Ze is prachtig, innepin!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  Jubileum moderator woensdag 12 augustus 2009 @ 18:20:47 #99
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_71825377
Wat is ze mooi Innie, en wat alert ook! Helemaal ongekreukeld, dat zie je niet veel. Prachtige ogen ook!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_71825613
Ow innepin, wat hebben jullie een mooi meisje gemaakt
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')