M en Amber hebben idd bruine ogen. Ik heb blauw/grijze ogen. Hoop dat de ogen van Tess zo blijven.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Echt? Op die foto lijken ze gewoon heel bruin! Misschien heb ik mijn scherm niet goed gekanteld. Ga nog eens kijken.
Edit: met mijn neus op het scherm, je hebt gelijk!Eigenlijk dezelfde kleur als Kobus zijn ogen!
ik ben een beetje geobsedeerd door baby's met bruine ogen geloof ik, ik had nl verwacht dat Kobus ook bruine ogen zou hebben vanwege de mijne. Jouw aanstaande heeft toch ook bruine ogen? En Amber?
Wat leuk zeg! Ik herinner me van vroeger helaas ook heel veel ruzie met mijn broertjequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:16 schreef Tan het volgende:
[..]
Nee, die zijn al vanaf de geboorte twee handen op één buik. Ze zijn nog nét niet onafscheidelijk, maar daar is het wel mee gezegd. Echt een opluchting na de oudste twee, die permanent ruzie hebben
hahaha dat is een goede, heb weleens gezegd nee gewoon trouwen en op huwelijksreis gaan en dan kom je terug en blijk je een paar weken later zwanger te zijn. Een mooier huwelijkscadeau kan je niet krijgen toch??quote:Op woensdag 12 augustus 2009 01:40 schreef Smirre het volgende:
MammaNik, nieuwschierige tweelingvragen gewoon pareren met een: "we hebben die nacht twee keer sex gehad, dan krijg je vanzelf een tweeling, jullie niet dan?"
En Storm heeft echte Cas-krullen (Cas van Moussy dan, de mijne heeft alleen nog maar slag, maar nog steeds oranje.Ik zie wel wat van hem in Greame. Prachtig kereltje, Tessie
), maar hopelijk behoudt Storm zijn krullencoupe wèl.
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 15:32 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wel even apart > Tess![]()
wat ben je toch mooi!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |