waarom zou ik dat in vredesnaam willen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef timmmmm het volgende:
Subklacht: TS die nu wil dat iedereen de typefouten uit zijn TT of OP gaan halen.
Je kunt beter te koop lopen met je ziekelijke obsessie voor kindersterretjes inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Plaatje nemen van een bekend historisch figuur is inderdaad wel wat gaar.
K3 is ondertussen ook historisch hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt beter te koop lopen met je ziekelijke obsessie voor kindersterretjes inderdaad.
hihi kindersterretjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt beter te koop lopen met je ziekelijke obsessie voor kindersterretjes inderdaad.
[..]
Niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb juist respect voor users met een wijze heer als UI, ze stralen macht uit en scheppen orde in de chaos op fok. En dat ze correct spellen kan ik alleen maar beamen, zouden meer users moeten doen.
Ik denk dat hij heren als Chris2k bedoeltquote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Attenderen op spelvauten is wel heel flauw.
Nee.quote:Mensen die dŕt doen zijn juist dom,
Nee.quote:die beseffen niet eens dat taal een middel is en geen doel.
Oh.quote:Verder heb ik geloof ik ook zo'n semi-filosofische quote.
Klopt ja. Erg triest is dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
De mijne is toffer boahquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Attenderen op spelvauten is wel heel flauw. Mensen die dŕt doen zijn juist dom, die beseffen niet eens dat taal een middel is en geen doel.
Verder heb ik geloof ik ook zo'n semi-filosofische quote.
Maar slechte spelling is wel een teken van zwakte, net als een handicap.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Attenderen op spelvauten is wel heel flauw. Mensen die dŕt doen zijn juist dom, die beseffen niet eens dat taal een middel is en geen doel.
Wannabe intelligente users?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef wakajawaka het volgende:
klacht: wannabe intelligente user die omhoog gevallen doen.
[..]
Muil houwe, biefjasquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:26 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ik kan hem niet eens lezen man, buitenlander
Die opmerking sloeg niet op jou.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:26 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
hoe kom je er nou bij dat ik een ziekelijke obsessie voor kind sterretje heb?
Mooi, ik dacht dat hij op mij sloeg omdat mijn plaatje een 12 jarige natalie portamn isquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:28 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Die opmerking sloeg niet op jou...
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:24 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt ja. Erg triest is dat.
Beter gewoon een mooie vlag, maar niet de Nederlandse, dat is racisme.
Ik denk niet dat jouw probleem veroorzaakt wordt door de hoge intelligentie van andere users, toch.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Mooi, ik dacht dat hij op mij sloeg omdat mijn plaatje een 12 jarige natalie portamn is
Goh ben jij gristelijk ofzo? Je bent zo goed in het geven van argumenten.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Nee.
[..]
Oh.
Dat dus.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:32 schreef Ezio het volgende:
Als ze echt zo intelligent waren zouden ze niet op Fok! zitten
k ben toevalig wel trodts dr op dat k nederlandr benquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:24 schreef DurumDoner het volgende:
[..]
Klopt ja. Erg triest is dat.
Beter gewoon een mooie vlag, maar niet de Nederlandse, dat is racisme.
Natuurlijk is het ook een mogelijkheid de eerste posts te lezen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:36 schreef Dastan het volgende:
Ben ik de enige die de congruentiefout in de titel van de spellingzeikerd ziet?
1 in particular?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef wakajawaka het volgende:
Je kent ze wel van die user die overal verstand van hebben en heel intelligent over willen komen. Vaak hebben ze een filosoof uit 1500 nog wat als plaatje. Als ondertitel hebben ze vaak een semi-filosofische quote. Deze user doen altijd erg belerend ook zien ze user die hun posts niet 100x na checken en spel of typ fouten hebben als minderwaardig.
O.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef Quir het volgende:
[..]
Natuurlijk is het ook een mogelijkheid de eerste posts te lezen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:37 schreef technojunk het volgende:
[..]
k ben toevalig wel trodts dr op dat k nederlandr ben
[ afbeelding ]
rot anders tog op trug naar t rif
Nee... Als je wat te melden hebt, of een standpunt duidelijk wil maken, is het van belang dat je dat zonder taal- of typefouten doet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Verder heb ik geloof ik ook zo'n semi-filosofische quote.
WTF is dit, heb ik een topique gemist?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:45 schreef kensei het volgende:
Eens met de klacht en dan vooral Lamon![]()
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:47 schreef Rosbief het volgende:
[..]
WTF is dit, heb ik een topique gemist?
Jezus ik had dat filmpje nog niet gezien, ik voel een remix aankomenquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef kensei het volgende:
[..]
MeerdereDie gozer maakt zich continu belachelijk
*checkt: UI:paint met toestemming van Ensaf, ondertitels: berust op waarheid*quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef wakajawaka het volgende:
Je kent ze wel van die user die overal verstand van hebben en heel intelligent over willen komen. Vaak hebben ze een filosoof uit 1500 nog wat als plaatje. Als ondertitel hebben ze vaak een semi-filosofische quote. Deze user doen altijd erg belerend ook zien ze user die hun posts niet 100x na checken en spel of typ fouten hebben als minderwaardig.
Awkward, man.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:02 schreef IJsblock het volgende:
[..]
*checkt: UI:paint met toestemming van Ensaf, ondertitels: berust op waarheid*
Conclusie: ik ben een intelligente user.....![]()
*zet maar weer eens Dazed And Confused van LedZep op.....................*
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:45 schreef kensei het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:59 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
House is een held dus telt niet.
Dat is een trieste gast inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:45 schreef kensei het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |