waarom zou ik dat in vredesnaam willen?quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:59 schreef timmmmm het volgende:
Subklacht: TS die nu wil dat iedereen de typefouten uit zijn TT of OP gaan halen.
Je kunt beter te koop lopen met je ziekelijke obsessie voor kindersterretjes inderdaad.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Plaatje nemen van een bekend historisch figuur is inderdaad wel wat gaar.
K3 is ondertussen ook historisch hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt beter te koop lopen met je ziekelijke obsessie voor kindersterretjes inderdaad.
hihi kindersterretjesquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je kunt beter te koop lopen met je ziekelijke obsessie voor kindersterretjes inderdaad.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:13 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb juist respect voor users met een wijze heer als UI, ze stralen macht uit en scheppen orde in de chaos op fok. En dat ze correct spellen kan ik alleen maar beamen, zouden meer users moeten doen.
Ik denk dat hij heren als Chris2k bedoeltquote:
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Daniel1976 het volgende:
Attenderen op spelvauten is wel heel flauw.
Nee.quote:Mensen die dąt doen zijn juist dom,
Nee.quote:die beseffen niet eens dat taal een middel is en geen doel.
Oh.quote:Verder heb ik geloof ik ook zo'n semi-filosofische quote.
Klopt ja. Erg triest is dat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |