quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
In frankrijk zijn drogisterijen/apotheken te herkennen aan een groen neon kruis. Soms zelfs knipperend! SAANG!
Dat vind ik echt superduperhandig! Daarom ga ik naar frankrijk emigreren als ik later groot ben.
Jaaaaquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
In frankrijk zijn drogisterijen/apotheken te herkennen aan een groen neon kruis. Soms zelfs knipperend! SAANG!
Dat vind ik echt superduperhandig! Daarom ga ik naar frankrijk emigreren als ik later groot ben.
Niks van, Nederland is niet perfect, lang niet. Maar geen enkel land is dat, en er zijn zeker geen landen waar alles enorm veel beter is dan hier. Ieder land heeft zijn voor- en nadelen.quote:
Zweden en vooral Laos zijn tof jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef Dennis_enzo het volgende:
Blijf ons niet irriteren met je verhalen over hoe tof Laos of Zweden wel niet is en emigreer gewoon.
Wat heb jij dan voor UI?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, vooral die types die met een Amerikaans of Israelisch usericon rondposten
is dat Kasia in je avatar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, vooral die types die met een Amerikaans of Israelisch usericon rondposten
Iemand met aids, dit omdat de regering niet genoeg doet tegen aids. Het is tijd dat we meer geld in onderzoek steken. Stop het menselijk leed en geef geld voor onderzoekquote:
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iemand met aids, dit omdat de regering niet genoeg doet tegen aids. Het is tijd dat we meer geld in onderzoek steken. Stop het menselijk leed en geef geld voor onderzoek
Frieslandquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Die grappen hebben we nu wel gehad.
Shut down everything!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Desunoto het volgende:
Madagascar![]()
Daar word je tenminste niet ziek.
Wat valt er nou nog te onderzoeken?! Je krijgt 't door onveilige sex. Als iedereen veilig vrijt dan is het virus zo uitgestorven. Tis ff een paar jaar aanrubberen, maar dan zijn we d'r vanaf!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iemand met aids, dit omdat de regering niet genoeg doet tegen aids. Het is tijd dat we meer geld in onderzoek steken. Stop het menselijk leed en geef geld voor onderzoek
marrit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef MarMar het volgende:
Mwach, later als ik groot ben wil ik best op Sicilie wonen.
Ik weet het, corrupt als de pest, maar zon en zee en lekker eten en niemand die stom kijkt als je lekker elke dag wijn wil zuipen bij je eten vind ik best prettig!
En nee, ik vind Nederland niet kut, ik vind het weer alleen wat minder!
Veel plezier met je maffia, dorre grond en arme bevolkingquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef MarMar het volgende:
Mwach, later als ik groot ben wil ik best op Sicilie wonen.
Ik weet het, corrupt als de pest, maar zon en zee en lekker eten en niemand die stom kijkt als je lekker elke dag wijn wil zuipen bij je eten vind ik best prettig!
En nee, ik vind Nederland niet kut, ik vind het weer alleen wat minder!
Hey PB, antwoord eensch.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Veel plezier met je maffia, dorre grond en arme bevolking
quote:
Als je veilig vrijt kun je ook geen kinderen krijgen en dat is wat veel mensen nog willen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat valt er nou nog te onderzoeken?! Je krijgt 't door onveilige sex. Als iedereen veilig vrijt dan is het virus zo uitgestorven. Tis ff een paar jaar aanrubberen, maar dan zijn we d'r vanaf!
en zuid-holland? en noord-holland? en zeeland? en flevoland?quote:
Is een stad.quote:
quote:
Een droom of doel prima, maar werk er dan aan in plaats van het alleen maar elke dag over te hebben met alles en iedereen die toevallig in de buurt staatquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar mensen irriteren met constante stroom aan gezeik mag wel? Liever een droom dan een constante stroom van gezeik zonder enkel doel
.
Ga jij even bepalen wat het goede antwoord is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef wise het volgende:
[..]das niet het goede antwoord van PB. Ik Pm em wel
Alsof dat het goede antwoord wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga jij even bepalen wat het goede antwoord is?Waarom vertel je het zelf dan niet even?
Je zou het zeggen, en toch houden de Friezen de voeten dan nog steeds droog.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:12 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Lager kan je toch niet zinken
Die zijn er te veel. Noem het dan iets exacter, bijvoorbeeld Weiland 4, Sloot 5!quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Desunoto het volgende:
Madagascar![]()
Dat is toch zo gefikst met een soa-test?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:23 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Als je veilig vrijt kun je ook geen kinderen krijgen en dat is wat veel mensen nog willen.
Madagascar![]()
Wow Caps Lock taal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:32 schreef Lakitu het volgende:
HHAHHAh KOM WE GAAN ALLEMAAL WILLEKEURIGE LANDEN POSTEN EN DAN ZO MET ZOEEN HARTJE ERNAAST HAHHH
ZO WILLEKEURIG XD XD
Inderdaad, of van die mensen die naar een 3e wereld land gaan omdat 'alles daar zo lekker goedkoop is'quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Of van die types die dan in een fijne dictatuur zijn geweest waar de oppositie gewoon voor eeuwig in een cel gesmeten wordt. En dan zeggen ' ja je kan er wel s' nachts over straat.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef Dennis_enzo het volgende:
Iedereen kent wel zo iemand in zijn omgeving. Hij of zij is een keer naar een bepaald land op vakantie geweest, en sindsdien is dat het enige waar hij of zij over kan praten. Landen als Japan en Amerika zijn vaak het doelwit, maar in principe kan elk land tot Utopia gebombardeerd worden. Het weer is er beter, het eten lekkerder, de politiek verstandiger en ga zo maar door. Alles is er beter dan Nederland.
Verder is natuurlijk alles in Nederland gelijk kut, en kan er geen onderwerp besproken worden of er moet door de persoon uitgebreid verteld worden hoe dat in zijn favoriete land veel beter en slimmer gedaan word, terwijl niemand dat een fuck interesseert. Ook gaat er geen dag voorbij zonder dat die persoon aan iedereen moet laten weten dat hij het liefst morgen daarheen emigreert, omdat 'alles hier naar de klote is'. Maar het feit blijft dat slechts een klein gedeelte ook daadwerkelijk gaat en ons eindelijk met rust laat.
Dus hier mijn oproep: Ga er dan ook heen! Blijf ons niet irriteren met je verhalen over hoe tof Laos of Zweden wel niet is en emigreer gewoon. En ga dan niet elke week bellen hoe geweldig je het hebt, laat ons lekker met rust. Oh ja, en pas je wel aan. Niets is zo kansloos als een geëmigreerde Nederlander die elke week hagelslag laat importeren en de hele dag SBS6 zit te kijken
Dat was het wel. Bedankt voor uw tijd.
' En de mensen zijn er zo aardig! Ze weten daar nog wat service is'.quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:38 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Inderdaad, of van die mensen die naar een 3e wereld land gaan omdat 'alles daar zo lekker goedkoop is'
Imaginationland!quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:38 schreef terror623 het volgende:
dromen land, het enige land waar alles nog mogelijk is en slecht je verbeelding de limiet is
Ja he.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:01 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
Ja, prachtland, prachtsfeer![]()
En hele lelijke mensen
De vrouwen zijn zo vadsigquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja he.
Ik vond dat er juist wel mooie dames rondliepen. Mannen daarentegen.![]()
Maar we houden er maar over op t is namelijk KLB.
Ts gedachte: rot toch dan lekker op naar dat prachtland.![]()
![]()
Misschien doe ik dat nog wel.
Ts heb ik je nu geirriteerd?
Madagascar![]()
Ik denk er ook zo over! Studie eerst maar eens afmaken!quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:23 schreef Dein_Gesicht het volgende:
[..]
De vrouwen zijn zo vadsig![]()
En ik speel al langer met het idee om na mn studie die richting op te verkassen
GB is idd wel een erg rare keuze, dan ben je zelfs in Nederland nog beter afquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef Leevancleef het volgende:
Mm, deels mee eens. Het ligt eraan welk land het is. Ik kan me voorstellen dat iemand idolaat is van Griekenland, Libanon of Uruguay... Maar helaas heb je ook geschifte knakkers die dikke pret tussen de dijen hebben bij de gedachte aan Zweden, de VS of Groot-Brittannië. In wat voor wereld leef je dan?
quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:28 schreef Leevancleef het volgende:
Mm, deels mee eens. Het ligt eraan welk land het is. Ik kan me voorstellen dat iemand idolaat is van Griekenland, Libanon of Uruguay... Maar helaas heb je ook geschifte knakkers die dikke pret tussen de dijen hebben bij de gedachte aan Zweden, de VS of Groot-Brittannië. In wat voor wereld leef je dan?
Jullie weten het zo goed.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:37 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
GB is idd wel een erg rare keuze, dan ben je zelfs in Nederland nog beter af
Dit dus.quote:
De mensen die lichtjaren verwarren met tijd komen zo'n land natuurlijk nooit in.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:30 schreef Rubber_Johnny het volgende:
En dan heb je ook nog die gare malloten die een een of andere vage hobby hebben, en een land daarom ophemelen.
'Ja in Canada loopt men op het gebied van curling, lichtjaren voor op Nederland. Daar kunnen wij nog veel van leren'
Ok.
Juist. Hoevaak ik die fout zie, niet normaalquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
De mensen die lichtjaren verwarren met tijd komen zo'n land natuurlijk nooit in.
Ja, derhalve zal ik je eerstgeboren dochter aan satan moeten offeren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:22 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ja he.
Ik vond dat er juist wel mooie dames rondliepen. Mannen daarentegen.![]()
Maar we houden er maar over op t is namelijk KLB.
Ts gedachte: rot toch dan lekker op naar dat prachtland.![]()
![]()
Misschien doe ik dat nog wel.
Ts heb ik je nu geirriteerd?
Echt waar. Cool.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:25 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Ja, derhalve zal ik je eerstgeboren dochter aan satan moeten offeren.
Was al genoemd.quote:
Nee hoor, aan de andere kant ligt water.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:34 schreef onearmedman het volgende:
Het gras is altijd groener aan de andere kant.
quote:
In het Nederlands heet het land gewoon Irak hoor.quote:
Mwa, aangezien ze niet terug willen, menen ze dus ook niet wat ze zeggen. Daar kan ik mij dus niet echt druk over makenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:22 schreef fullmetal het volgende:
Geldt dat ook voor Met name Turken/Marokanen welke Nederland een kut land vinden en hun eigen land perfect, maar niet terug willen?
Dat magquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:08 schreef BigKahuna het volgende:
Ik vind dat Amerika een prachtig land is qua natuur en cultuur. Derhalve adoreer ik Amerika. Echter, dit betekent niet dat ik Nederland niet tof vind. Ik adoreer Nederland ook.
Ze menen het wel, alleen de tolerantie en uitkeringen komen wel erg goed uit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:15 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Mwa, aangezien ze niet terug willen, menen ze dus ook niet wat ze zeggen. Daar kan ik mij dus niet echt druk over maken
Toen ik jong was zei ik ook domme dingen die ik niet meende. Waarom zou dat met hun anders zijn? Verder heb ik helemaal geen zin in het zoveelste heil wilders topic, dus sodemieter opquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze menen het wel, alleen de tolerantie en uitkeringen komen wel erg goed uit.
Oh wacht, dat mag je niet zeggen natuurlijk. Stoute ik. [ afbeelding ]
Neequote:
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
In het Nederlands heet het land gewoon Irak hoor.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:20 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Toen ik jong was zei ik ook domme dingen die ik niet meende. Waarom zou dat met hun anders zijn? Verder heb ik helemaal geen zin in het zoveelste heil wilders topic, dus sodemieter op
De vraag is met welke discussie we meer opschietenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]Inderdaad, laten we weer verder gaan met het zoeken naar andere plaatsen, regio's etc die eindigen met land.
Ottolandquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]Inderdaad, laten we weer verder gaan met het zoeken naar andere plaatsen, regio's etc die eindigen met land.
Als je even mijn PI's bekijkt zul je zien dat ik niet serieus was.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:24 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
De vraag is met welke discussie we meer opschieten
[ afbeelding ]
Met het o zo mooie uitzicht op Dordrechtquote:
Ooooh ECHT?!!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Met het o zo mooie uitzicht op Dordrecht![]()
xD:D:Dquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:08 schreef player-boy het volgende:
ik zorg ervoor dat nederland belgie annexeerd:P zodat iedere nederlander dit belg is geworde daarzo weer nederlander wordt:D
Gelijk heb je. Frankrijk is een mooie stad in het prachtige land Parijs.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Kijk bijvoorbeeld frankrijk is toch een mooie stad.
Das ook het mooiequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:24 schreef Ruud het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Frankrijk is een mooie stad in het prachtige land Parijs.
Profielgegevens: geslacht: manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik vraag me trouwens wel af wie die mooie jongen op de foto is
Ben je nou zo dom dat je niet doorhebt dat ik op mezelf doel ?quote:
Wow serieus? Dat grapje kende ik nog niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:27 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ben je nou zo dom dat je niet doorhebt dat ik op mezelf doel ?
Ik heb het niet over de linkerd wat dat is de vriend waar ik mee naar Paris ben gegaan.
Damn
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:44 schreef griekjeee het volgende:
Mensen die zich blind staren op ander land omdat het stoer is om op je eigen land af te geven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |