quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
In frankrijk zijn drogisterijen/apotheken te herkennen aan een groen neon kruis. Soms zelfs knipperend! SAANG!
Dat vind ik echt superduperhandig! Daarom ga ik naar frankrijk emigreren als ik later groot ben.
Jaaaaquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
In frankrijk zijn drogisterijen/apotheken te herkennen aan een groen neon kruis. Soms zelfs knipperend! SAANG!
Dat vind ik echt superduperhandig! Daarom ga ik naar frankrijk emigreren als ik later groot ben.
Niks van, Nederland is niet perfect, lang niet. Maar geen enkel land is dat, en er zijn zeker geen landen waar alles enorm veel beter is dan hier. Ieder land heeft zijn voor- en nadelen.quote:
Zweden en vooral Laos zijn tof jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:49 schreef Dennis_enzo het volgende:
Blijf ons niet irriteren met je verhalen over hoe tof Laos of Zweden wel niet is en emigreer gewoon.
Wat heb jij dan voor UI?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, vooral die types die met een Amerikaans of Israelisch usericon rondposten
is dat Kasia in je avatar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:57 schreef Penisbaard het volgende:
Terechte klacht, vooral die types die met een Amerikaans of Israelisch usericon rondposten
Iemand met aids, dit omdat de regering niet genoeg doet tegen aids. Het is tijd dat we meer geld in onderzoek steken. Stop het menselijk leed en geef geld voor onderzoekquote:
Ah, duidelijk.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iemand met aids, dit omdat de regering niet genoeg doet tegen aids. Het is tijd dat we meer geld in onderzoek steken. Stop het menselijk leed en geef geld voor onderzoek
Frieslandquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Die grappen hebben we nu wel gehad.
Shut down everything!quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:53 schreef Desunoto het volgende:
Madagascar![]()
Daar word je tenminste niet ziek.
Wat valt er nou nog te onderzoeken?! Je krijgt 't door onveilige sex. Als iedereen veilig vrijt dan is het virus zo uitgestorven. Tis ff een paar jaar aanrubberen, maar dan zijn we d'r vanaf!quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Iemand met aids, dit omdat de regering niet genoeg doet tegen aids. Het is tijd dat we meer geld in onderzoek steken. Stop het menselijk leed en geef geld voor onderzoek
marrit.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef MarMar het volgende:
Mwach, later als ik groot ben wil ik best op Sicilie wonen.
Ik weet het, corrupt als de pest, maar zon en zee en lekker eten en niemand die stom kijkt als je lekker elke dag wijn wil zuipen bij je eten vind ik best prettig!
En nee, ik vind Nederland niet kut, ik vind het weer alleen wat minder!
Veel plezier met je maffia, dorre grond en arme bevolkingquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:16 schreef MarMar het volgende:
Mwach, later als ik groot ben wil ik best op Sicilie wonen.
Ik weet het, corrupt als de pest, maar zon en zee en lekker eten en niemand die stom kijkt als je lekker elke dag wijn wil zuipen bij je eten vind ik best prettig!
En nee, ik vind Nederland niet kut, ik vind het weer alleen wat minder!
Hey PB, antwoord eensch.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Veel plezier met je maffia, dorre grond en arme bevolking
quote:
Als je veilig vrijt kun je ook geen kinderen krijgen en dat is wat veel mensen nog willen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat valt er nou nog te onderzoeken?! Je krijgt 't door onveilige sex. Als iedereen veilig vrijt dan is het virus zo uitgestorven. Tis ff een paar jaar aanrubberen, maar dan zijn we d'r vanaf!
en zuid-holland? en noord-holland? en zeeland? en flevoland?quote:
Is een stad.quote:
quote:
Een droom of doel prima, maar werk er dan aan in plaats van het alleen maar elke dag over te hebben met alles en iedereen die toevallig in de buurt staatquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar mensen irriteren met constante stroom aan gezeik mag wel? Liever een droom dan een constante stroom van gezeik zonder enkel doel
.
Ga jij even bepalen wat het goede antwoord is?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:33 schreef wise het volgende:
[..]das niet het goede antwoord van PB. Ik Pm em wel
Alsof dat het goede antwoord wasquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ga jij even bepalen wat het goede antwoord is?Waarom vertel je het zelf dan niet even?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |