Wat is daar nou feel good aan iemand anders die plezier heeftquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:08 schreef nandoR het volgende:
- Anderen plezier zien hebben van iets dat jij hebt gegeven/geregeld
Uiteindelijk draait dat weer om je eigen ego. Daarom is het een goed gevoel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Wat is daar nou feel good aan iemand anders die plezier heeft
haha zodra je dat door hebt zal je een stuk gelukkiger zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Wat is daar nou feel good aan iemand anders die plezier heeft
Ja nadat je buurman om 8 sochtends het gemaaid heeft : Buurman die om 8 uur in de ochtend zijn gras gaat trimmenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef nandoR het volgende:
[..]
goeie !! Heerlijk is dat, vooral in de ochtend
chillax dudequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja nadat je buurman om 8 sochtends het gemaaid heeft : Buurman die om 8 uur in de ochtend zijn gras gaat trimmen
Ik was er al uit om 5:30 dus no problemoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:17 schreef nandoR het volgende:
[..]
chillax dudeIk werd vanochtend ook wakker gemaakt door de glazenwasser die kwart voor 8 wilde beginnen, maarrr het was al lekker weer buiten dus ik kan er niet boos om worden.
hahah herkenbaar, puur genot, vooral als nog lekker aan het naspacen bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:11 schreef Spittie het volgende:
Na een avond stappen, op de terugweg je blaas legen tegen een boom
dat gevoel is het best om 8 uur sochtendsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:19 schreef Rosbief het volgende:
Als de motormaaier na één keer aantrekken al start
verpest mn topic nou nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat gevoel is het best om 8 uur sochtends
Ja inderdaad, de geur van de herfstquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Met de hond door het bos wandelen in de herfst.
Die geur!!
Geil donder, pas gemaaid gras heeft opmerkelijk geurovereenkomsten met sperma. Geen gein, denk wel dat er mensen zijn die dit kunnen bevestigenquote:
jaaa die herken ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef Aotearoa het volgende:
De eerste hap als je iets heel lekker eet, dan weet je dat er nog veel gaat komen.
doe ik altijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef nandoR het volgende:
[..]
van een bepaald soort eten de mindere delen eerst eten, zodat je uiteindelijk het lekkerste deel als laatste naar binnen werkt.
ja zeker en meer algemeen, dat voldane gevoel eind van de middag/avond na een heerlijk zomers dagje waar je alles uitgehaald hebt wat er in zatquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat heerlijke ontspannen en lome gevoel na een dagje strand.
Dat doet het voor mij ook jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat heerlijke ontspannen en lome gevoel na een dagje strand.
Hihi ja dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef nandoR het volgende:
[..]
jaaa die herken ikOf van een bepaald soort eten de mindere delen eerst eten, zodat je uiteindelijk het lekkerste deel als laatste naar binnen werkt.
dude, give it upquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Bosbeetle het volgende:
- een stoepkrijt tekening op een woensdag
- een waterig dingetje aan een muur
- een wesp die vastgeplakt zit in een klodder honing
- een vallend kindje in een drukke winkelstraat
- rokjesdag
- een huppelende zwerver met een raar hoedje op
- een geknikte witte tulp
- De geur van een pas schoongeschrobde straat
- de geur van madeliefjes op een dinsdag middag
- een winterdepressie in de zomer
waarom daar word ik serieus vrolijk van! Je hoeft toch niet allemaal van hetzelfde vrolijk te worden.quote:
Dat HAAT ik echt juist.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:14 schreef saaw het volgende:
na een feestje in de ochtendschemering naar huis fietsen en de stad langzaam alweer tot leven zien komen
wat voor kinase eigenlijk het zijn er zoveelquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef Kinase het volgende:
- De gedachte dat je eindelijk rustig kan gaan slapen, nadat je de muggen op je slaapkamer hebt vermorzeld.
okay ik zal het in de juiste context plaatsenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Bosbeetle, je stóórt. Echt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
's Morgens wakker worden, naar de badkamer/wc gaan en als je terug komt je vriendin, nog half slapend, dr armen naar je zien uitstrekken.
ik ook, dan weet ik dat ik weer eens te hard ben gegaan, terwijl ik rond een beschaafd tijdstip thuis wilde zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat HAAT ik echt juist.Vooral die kutvogels die al fluiten dan. Kan ze wel schieten.
heb dat vaak maar bij een klein stukje van een bepaald nummer, een paar noten, of een vocal uithaal. Super gevoel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Aotearoa het volgende:
Een kippenvel moment bij een heel mooi liedje
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe het buiten ruikt na een flinke regenbui in de zomer, als het lange tijd droog is geweest
En dat tig keer herhalen, net zolang tot je het zat bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef nandoR het volgende:
[..]
heb dat vaak maar bij een klein stukje van een bepaald nummer, een paar noten, of een vocal uithaal. Super gevoel.
en het magische er dan idd van af is, waar je vervolgens spijt van krijgt ja, hahahquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef boskameel het volgende:
[..]
En dat tig keer herhalen, net zolang tot je het zat bent.
en dan gek aangekeken worden door mensen en geen reet erom gevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef conleche het volgende:
-Dansen op je fiets op de maat van de muziek als je je iPod ophebt!!
qftquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
-Met vrienden in de middle of fucking no where ergens lopen, in de nacht, beetje lullen over vroeger, daarna de weg kwijtraken, en toch weer thuiskomen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:17 schreef nandoR het volgende:
[..]
en dan gek aangekeken worden door mensen en geen reet erom geven![]()
Ja! Daar ben het ik volledig mee eens. Dat is zo vet. Sochtens nadat je lekker hebt geslapen. Even lekker ontbijten, dan hup die cabine in naar boven. Je ziet dat het nog rustig is. Direct nog een keer naar boven. Het is heerlijk rustig, niemand op de piste beneden je. De zon schijnt, het niet te koud. En je hebt een geweldig uitzicht... topquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef elcastel het volgende:
- 's morgens als eerste op een skipiste staan in alle stilte
- een mooie assist tijdens een wedstrijd (of gewoon een goeie pot spelen)
- hard meezingen in je auto
- mijn katten die zich uitstrekken op het bed 's morgens (zonder wekker)
- kinderen die blij zijn om je te zien
Het knisperen van de sneeuw onder je latten en voor de rest de oorverdovende stilte ...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja! Daar ben het ik volledig mee eens. Dat is zo vet. Sochtens nadat je lekker hebt geslapen. Even lekker ontbijten, dan hup die cabine in naar boven. Je ziet dat het nog rustig is. Direct nog een keer naar boven. Het is heerlijk rustig, niemand op de piste beneden je. De zon schijnt, het niet te koud. En je hebt een geweldig uitzicht... top
Ah zoiets had ik in Tuzla deze zomervakantie op een avond. Ik keek uit het raam van de flat waar ik in zat en zag overal gebouwen met de kamerlichten aan, verkeer buiten, drukte, je hoorde in de verte zelfs een hiphop concert. Gaf me een 'big city' gevoel die ik tot nu toe niet gehad heb, iig niet 's avonds.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, bij mij is zo'n klein moment vaak groot, en het voelt altijd wel groots aan
-s'ochtens wakker worden in een grote stad formaat NY/Londen etc. Het raam open doen, overal verkeer, toeristen, josties en andere pleebeejers zien. Daarna het raam weer dicht doen, gordijnen dicht, en weer verder slapen.
Nog een weekjequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
--Het moment dat je je scriptie/schoolwerk/examen etc. hebt ingeleverd.
Ja dat is idd een hele gekke en totaal niet herkenbaarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef nandoR het volgende:
Bedacht me net nog een beetje een gekke: Dat gevoel als je muisstil iemand iets aandachtig ziet doen en er een eindeloze stilte valt. Bv vroeger, als je stil meekeek hoe je vader 1 van je speelgoed stukken repareerde onder een felle lamp. Of zelfs als je studie coordinator iets nazoekt voor je op de computer, terwijl jij ziet hoe die persoon daarop gefocust is en geen geluid maakt en je alleen af en toe het tikken van het toetsenbord hoort, in een kamer waar alleen jullie 2 zich bevinden
nee he, daar was ik al bang voorquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:01 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja dat is idd een hele gekke en totaal niet herkenbaar
en dat het vaak de kleine, ontastbare dingen zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 10:55 schreef RedGuy het volgende:
Dit topic geeft toch eigenlijk wel aan hoe mooi het leven is.
Ik sta echt zelden stil bij dat soort dingenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:10 schreef nandoR het volgende:
[..]
en dat het vaak de kleine, ontastbare dingen zijn
Het zou nu te makkelijk zijn om te zeggen dat je dan echt wat mist he?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:11 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik sta echt zelden stil bij dat soort dingen
Zou je denken?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:21 schreef nandoR het volgende:
[..]
Het zou nu te makkelijk zijn om te zeggen dat je dan echt wat mist he?
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:28 schreef Bosbeetle het volgende:
haha ik heb ook nog wel een rare: op een forum veels te technische computer shit lezen echt heerlijk mysterieus gevoel ook al snap ik er vaak helemaal niks van
jaaa te goed dezequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef Frollo het volgende:Tot op de seconde nauwkeurig weten wanneer de stoplichten van je vaste route op rood of groen springen en daardoor alle n00bs voorbij kunnen fietsen.
quote:Op maandag 11 augustus 2009 11:52 schreef Frollo het volgende:Merken hoe vlug je ineens weer kunt fietsen nadat je je banden keihard hebt opgepompt.
herkenbaar op dat stiekem na danquote:Op maandag 12 augustus 2009 11:23 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb er trouwens nog wel een, naast die van PallominnoX, die ik zelf ook erg kan waarderen idd. Mijn vriendin heeft/had heeeeeeeel af en toe wel eens een hemd van mij aan, en dan verder niks (ja, een string), daar werd ik ook erg blij van. Niet vanwege de euh...logische reden, maar gewoon, dat ze daar dan zo stond, zo...huiselijk..![]()
Soms doet ze ook mijn makkelijke broek aan en een t-shirt van mij ofzo, en dan slentert ze door 't huis, vind ik ook prachtig stiekem
Ja toch wel?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
herkenbaar op dat stiekem na dan
quote:Op maandag 12 augustus 2009 11:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja toch wel?ja, heerlijk om je meisje dan zo te zien, ik vind dat echt prachtig. Ik heb ooit op Harvard een trui gekocht. Dat is zo'n fleecetrui weet je wel, die heeft ze ook een keer aan gehad. Die trui is dr echt veel te groot, en toen zat ze zo op de bank, met die mouwen die veel te lang zijn, en dr haar over 1 schouder....jaaa, van dat soort momentjes word ik dan toch blij.
Dat klinkt echt heel liefquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja toch wel?ja, heerlijk om je meisje dan zo te zien, ik vind dat echt prachtig. Ik heb ooit op Harvard een trui gekocht. Dat is zo'n fleecetrui weet je wel, die heeft ze ook een keer aan gehad. Die trui is dr echt veel te groot, en toen zat ze zo op de bank, met die mouwen die veel te lang zijn, en dr haar over 1 schouder....jaaa, van dat soort momentjes word ik dan toch blij.
Ik ben dat ook af en toe wel.quote:
QFTquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat HAAT ik echt juist.Vooral die kutvogels die al fluiten dan. Kan ze wel schieten.
Haha, I second that. Dat viel mij ook altijd wel op. Overigens is het thuiskomen na een leuke avond uit dat je dan met zo'n dikke grijns in je bed gaat ook wel tof. Maar dat moment duurt vaak echt heel kortquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 00:07 schreef Aotearoa het volgende:
Heel hard fietsen of rennen in 't donker, omdat 't dan sneller lijkt te gaan
Bij deze dan, want ik moest lachen om je avatar.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 04:22 schreef Sjibble het volgende:
-Als ik iets doe wat een positieve invloed op iemand anders heeft.
O ja!!!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 09:58 schreef cyclechick het volgende:
-gaan slapen in een pasverschoond bed
Haha, ja dat, maar dan iedere dag in de trein Brussel-Antwerpen. Ik vraag me altijd af of mensen nu echt zo lui zijn dat ze liever een hele reis tegen elkaar geplakt staan dan even een stukje verder te lopenquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:57 schreef nandoR het volgende:
wanneer je in wil stappen in een extreem drukke tram, zien dat er eenzelfde tram achter staat die zo goed als leeg is. Vervolgens de hele weg terug genieten van de ruimte en zitplek in je rustige tram, terwijl je weet dat de mensen inde tram voor als sardientjes in een blik tegen elkaar gedrukt staan.
geeft idd een kickquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
- Iets creatiefs in je hoofd succesvol uitgewerkt hebben
Ja Bartrid nog bedankt voor dezequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:13 schreef Bosbeetle het volgende:
- het woord weten voor schol in het engels
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:16 schreef Blinky het volgende:
* Het moment dat plotseling de lichten uitgaan in een concertzaal, vlák voordat het concert begint.
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 13:35 schreef Frollo het volgende:
[..]
Bij deze dan, want ik moest lachen om je avatar.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een leeg stuk asfalt, net nadat je de tank hebt volgegooidWetende dat er geen snelheidscontroles zijn. En dan ook nog een goed nummer op de radio
quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 00:18 schreef El_Liberaliste het volgende:
Een leeg stuk asfalt, net nadat je de tank hebt volgegooidWetende dat er geen snelheidscontroles zijn. En dan ook nog een goed nummer op de radio
you go !quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 19:09 schreef LaDiosa het volgende:
tevreden op je zelf gekochte nieuwe bank zitten te kijken naar het door jezelf gelegde nieuwe zeil dat prachtig ligt nadat iedereen zei: Zou je dat nou echt wel helemaal in je eentje gaan leggen meisje?
en dan wegdromen in het eindeloze blauwquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 20:40 schreef _Ruby_ het volgende:
- op het gras in de zon liggen, half je ogen openen, en een strak blauwe lucht zien
en dan te merken dat alles veel kleiner is dan je je als kind herrinerde. Opeens was het klimrek niet meer zo hoog als een flatgebouw hahaquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 22:33 schreef Fip het volgende:
Herinneringen ophalen door plekken waar je vroeger altijd kwam maar al jaren niet meer bent geweest nog eens te bezoeken.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:11 schreef Spittie het volgende:
Na een avond stappen, op de terugweg je blaas legen tegen een boom
Ik krijg daar ook altijd een lekker gevoel bij, het is zo'n vrolijk stukjequote:Op zondag 16 augustus 2009 00:21 schreef Barney_Stinson het volgende:
De tune van How I met your mother horen.
Dank jequote:Op zondag 16 augustus 2009 08:30 schreef Xlarge het volgende:
Ik zie nu pas je nick![]()
Hier een motivatieposter voor je
[ afbeelding ]
Dat zou ik urenlang kunnen doen.. dan in slaap vallen na de film en wakker worden en opkijken van zijn borst terwijl hij nog slaapt en hem een kusje geven.quote:Met je hoofd op de borst van je vriend een film kijken terwijl hij door je haar kroelt.
Doet me een beetje denken aan vroeger. Als ik was gaan stappen en ik fietste in mijn eentje terug naar huis, dan ging ik altijd even langs het strand. Het stilte was daar 'oorverdovend' met de beat nog in mijn hoofd dat door het aanrollende water door leek te gaan. Zo heerlijk om weer tot rust te komen voordat je lekker onder de wol kroop. Mèn... dat mis ik wel eens!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 04:22 schreef Sjibble het volgende:
-Na een geweldige dag om middernacht naar huis rijden. De heerlijk lege wegen, de warmte van de zomerse nachten en de radio.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 23:44 schreef Blinky het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan vroeger. Als ik was gaan stappen en ik fietste in mijn eentje terug naar huis, dan ging ik altijd even langs het strand. Het stilte was daar 'oorverdovend' met de beat nog in mijn hoofd dat door het aanrollende water door leek te gaan. Zo heerlijk om weer tot rust te komen voordat je lekker onder de wol kroop. Mèn... dat mis ik wel eens!
wauwquote:Op zondag 16 augustus 2009 23:51 schreef conleche het volgende:
Ik weet er nog eentje!! Als je uit was geweest tot vroeg in de ochtend en langs de bakker liep die nog niet open was, maar wel via het raam wat warme croissantjes verkocht. Dan liep je daarmee naar zee en at dat op, terwijl de zon opkwam, de vogels begonnen te fluiten en het leven héél langzaam op gang kwam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. - Kerst, met lichtjes, gezelligheid en lekker eten"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
zoals nuquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
De frisheid van de ochtend en dat je weet dat het lekker warm gaat worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |