Wat is daar nou feel good aan iemand anders die plezier heeftquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:08 schreef nandoR het volgende:
- Anderen plezier zien hebben van iets dat jij hebt gegeven/geregeld
Uiteindelijk draait dat weer om je eigen ego. Daarom is het een goed gevoel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Wat is daar nou feel good aan iemand anders die plezier heeft
haha zodra je dat door hebt zal je een stuk gelukkiger zijnquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:10 schreef wakajawaka het volgende:
[..]
Wat is daar nou feel good aan iemand anders die plezier heeft
Ja nadat je buurman om 8 sochtends het gemaaid heeft : Buurman die om 8 uur in de ochtend zijn gras gaat trimmenquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:14 schreef nandoR het volgende:
[..]
goeie !! Heerlijk is dat, vooral in de ochtend
chillax dudequote:Op maandag 10 augustus 2009 11:15 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja nadat je buurman om 8 sochtends het gemaaid heeft : Buurman die om 8 uur in de ochtend zijn gras gaat trimmen
Ik was er al uit om 5:30 dus no problemoquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:17 schreef nandoR het volgende:
[..]
chillax dudeIk werd vanochtend ook wakker gemaakt door de glazenwasser die kwart voor 8 wilde beginnen, maarrr het was al lekker weer buiten dus ik kan er niet boos om worden.
hahah herkenbaar, puur genot, vooral als nog lekker aan het naspacen bentquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:11 schreef Spittie het volgende:
Na een avond stappen, op de terugweg je blaas legen tegen een boom
dat gevoel is het best om 8 uur sochtendsquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:19 schreef Rosbief het volgende:
Als de motormaaier na één keer aantrekken al start
verpest mn topic nou nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:20 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dat gevoel is het best om 8 uur sochtends
Ja inderdaad, de geur van de herfstquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:27 schreef Oldenzaal het volgende:
Met de hond door het bos wandelen in de herfst.
Die geur!!
Geil donder, pas gemaaid gras heeft opmerkelijk geurovereenkomsten met sperma. Geen gein, denk wel dat er mensen zijn die dit kunnen bevestigenquote:
jaaa die herken ikquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:16 schreef Aotearoa het volgende:
De eerste hap als je iets heel lekker eet, dan weet je dat er nog veel gaat komen.
doe ik altijdquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef nandoR het volgende:
[..]
van een bepaald soort eten de mindere delen eerst eten, zodat je uiteindelijk het lekkerste deel als laatste naar binnen werkt.
ja zeker en meer algemeen, dat voldane gevoel eind van de middag/avond na een heerlijk zomers dagje waar je alles uitgehaald hebt wat er in zatquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat heerlijke ontspannen en lome gevoel na een dagje strand.
Dat doet het voor mij ook jaquote:Op maandag 10 augustus 2009 12:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat heerlijke ontspannen en lome gevoel na een dagje strand.
Hihi ja dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:19 schreef nandoR het volgende:
[..]
jaaa die herken ikOf van een bepaald soort eten de mindere delen eerst eten, zodat je uiteindelijk het lekkerste deel als laatste naar binnen werkt.
dude, give it upquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:08 schreef Bosbeetle het volgende:
- een stoepkrijt tekening op een woensdag
- een waterig dingetje aan een muur
- een wesp die vastgeplakt zit in een klodder honing
- een vallend kindje in een drukke winkelstraat
- rokjesdag
- een huppelende zwerver met een raar hoedje op
- een geknikte witte tulp
- De geur van een pas schoongeschrobde straat
- de geur van madeliefjes op een dinsdag middag
- een winterdepressie in de zomer
waarom daar word ik serieus vrolijk van! Je hoeft toch niet allemaal van hetzelfde vrolijk te worden.quote:
Dat HAAT ik echt juist.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:14 schreef saaw het volgende:
na een feestje in de ochtendschemering naar huis fietsen en de stad langzaam alweer tot leven zien komen
wat voor kinase eigenlijk het zijn er zoveelquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:21 schreef Kinase het volgende:
- De gedachte dat je eindelijk rustig kan gaan slapen, nadat je de muggen op je slaapkamer hebt vermorzeld.
okay ik zal het in de juiste context plaatsenquote:Op maandag 10 augustus 2009 13:25 schreef Boca_Raton het volgende:
Bosbeetle, je stóórt. Echt.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:18 schreef CoolGuy het volgende:
's Morgens wakker worden, naar de badkamer/wc gaan en als je terug komt je vriendin, nog half slapend, dr armen naar je zien uitstrekken.
ik ook, dan weet ik dat ik weer eens te hard ben gegaan, terwijl ik rond een beschaafd tijdstip thuis wilde zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat HAAT ik echt juist.Vooral die kutvogels die al fluiten dan. Kan ze wel schieten.
heb dat vaak maar bij een klein stukje van een bepaald nummer, een paar noten, of een vocal uithaal. Super gevoel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:21 schreef Aotearoa het volgende:
Een kippenvel moment bij een heel mooi liedje
quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe het buiten ruikt na een flinke regenbui in de zomer, als het lange tijd droog is geweest
En dat tig keer herhalen, net zolang tot je het zat bent.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:48 schreef nandoR het volgende:
[..]
heb dat vaak maar bij een klein stukje van een bepaald nummer, een paar noten, of een vocal uithaal. Super gevoel.
en het magische er dan idd van af is, waar je vervolgens spijt van krijgt ja, hahahquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:54 schreef boskameel het volgende:
[..]
En dat tig keer herhalen, net zolang tot je het zat bent.
en dan gek aangekeken worden door mensen en geen reet erom gevenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef conleche het volgende:
-Dansen op je fiets op de maat van de muziek als je je iPod ophebt!!
qftquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
-Met vrienden in de middle of fucking no where ergens lopen, in de nacht, beetje lullen over vroeger, daarna de weg kwijtraken, en toch weer thuiskomen.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:17 schreef nandoR het volgende:
[..]
en dan gek aangekeken worden door mensen en geen reet erom geven![]()
Ja! Daar ben het ik volledig mee eens. Dat is zo vet. Sochtens nadat je lekker hebt geslapen. Even lekker ontbijten, dan hup die cabine in naar boven. Je ziet dat het nog rustig is. Direct nog een keer naar boven. Het is heerlijk rustig, niemand op de piste beneden je. De zon schijnt, het niet te koud. En je hebt een geweldig uitzicht... topquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:35 schreef elcastel het volgende:
- 's morgens als eerste op een skipiste staan in alle stilte
- een mooie assist tijdens een wedstrijd (of gewoon een goeie pot spelen)
- hard meezingen in je auto
- mijn katten die zich uitstrekken op het bed 's morgens (zonder wekker)
- kinderen die blij zijn om je te zien
Het knisperen van de sneeuw onder je latten en voor de rest de oorverdovende stilte ...quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:38 schreef sitting_elfling het volgende:
Ja! Daar ben het ik volledig mee eens. Dat is zo vet. Sochtens nadat je lekker hebt geslapen. Even lekker ontbijten, dan hup die cabine in naar boven. Je ziet dat het nog rustig is. Direct nog een keer naar boven. Het is heerlijk rustig, niemand op de piste beneden je. De zon schijnt, het niet te koud. En je hebt een geweldig uitzicht... top
Ah zoiets had ik in Tuzla deze zomervakantie op een avond. Ik keek uit het raam van de flat waar ik in zat en zag overal gebouwen met de kamerlichten aan, verkeer buiten, drukte, je hoorde in de verte zelfs een hiphop concert. Gaf me een 'big city' gevoel die ik tot nu toe niet gehad heb, iig niet 's avonds.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, bij mij is zo'n klein moment vaak groot, en het voelt altijd wel groots aan
-s'ochtens wakker worden in een grote stad formaat NY/Londen etc. Het raam open doen, overal verkeer, toeristen, josties en andere pleebeejers zien. Daarna het raam weer dicht doen, gordijnen dicht, en weer verder slapen.
Nog een weekjequote:Op maandag 10 augustus 2009 21:18 schreef sitting_elfling het volgende:
--Het moment dat je je scriptie/schoolwerk/examen etc. hebt ingeleverd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |