Zodat het nog meer herrie maakt en hij om de paar minuten opnieuw begint als hij zijn draadje weer vervangen heeft?quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:35 schreef Tommeke het volgende:
Gewoon een paar handen vol grind z'n gazonnetje ingooien
Inderdaad, Er wonen aardig wat paupers in mijn buurt maar er wonen toch mensen met een bovenmodaal salaris. (huizen hier kosten tussen de 300-400 duizend euro)quote:
Als je je gras gaat trimmen om 8 uur in de ochtend dan heb je echt geen levenquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:37 schreef Ploertendoder het volgende:
En TS denkt werkelijk dat iedereen met hem rekening moet houden, aangezien TS vakantie heeft?
Of juist een heel druk leven. Misschien heeft hij nog veel te doen waardoor hij zo vroeg moet beginnen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:38 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Als je je gras gaat trimmen om 8 uur in de ochtend dan heb je echt geen leven
Waarom niet? Ik vind 8 uur een beschaafde tijd. Het is goed weer, en aangezien het trimmen veel tijd kan kosten, vind ik het juist slim om op 8 uur te beginnen, want dan heb je nog wat aan je dagquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:38 schreef Lexxxus het volgende:
[..]
Als je je gras gaat trimmen om 8 uur in de ochtend dan heb je echt geen leven
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:34 schreef wakajawaka het volgende:
Volg trouwens het advies van zijn vrouw op.
quote:
Zeg zo praat je niet over mijn vriendinquote:Op maandag 10 augustus 2009 10:45 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Die krijgt nog flinke hangtieten als ze zo doorgaat
quote:Op maandag 10 augustus 2009 10:50 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zeg zo praat je niet over mijn vriendin![]()
En vroeger ging ze ganz nakend dus ik ben allang blij dat ze nu nog alleen haar tieten lucht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |