Zit ze al?quote:
Countdown?quote:
Heb ik iets gemist?quote:
Die rol kan ze vast ook goed spelenquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:13 schreef shmoopy het volgende:
Ik ben er klaar voor.
Als Margriet deze week net zoveel gelegenheid geeft tot zinnen en verhalen afmaken als ze vorige week bij Trudy deed, dan gaat het wel lukken.
Ik hoop op een norse Carice, die niet onder de indruk is van Margriet.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:14 schreef Mister1977 het volgende:
Wanneer begint het?
quote:
Ze waren net even in de studio met een introductie en toen liet Carice een DVD van The Simpsons zien.quote:
quote:
Verkeerde kanaal!quote:
Het blijft natuurlijk een actrice.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze is echt zenuwachtig. Of speelt ze het?
Ah, dat had ik even gemist.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ze waren net even in de studio met een introductie en toen liet Carice een DVD van The Simpsons zien.
Heeft niks met haar te maken, maar met haar opvoeding....quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:20 schreef shmoopy het volgende:
Ik ging ook altijd met mijn vader naar klassieke concerten.
Zie je nou hoe leuk ze is.
Ik zie Carice af en toe wel een dikke boer doen met haar schattige hoofdje.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:22 schreef golfer het volgende:
Thom Hofmann heeft een heel leuk stuk over haar, met door hem gemaakte foto erbij, geschreven in de Vara-gids van deze week.
Schijnt dat ze zo kippig als de pest is en op de set zich gedraagt als 'one of the guys' met hele platvloerse seksistische humor.
Ja, een gekleurdequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:23 schreef Toad het volgende:
Heeft ze een kinderpleister om haar vinger?
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een mooie vrouw blijft 't toch.
Ze heeft wel enge punt tandjesquote:Op zondag 16 augustus 2009 20:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een mooie vrouw blijft 't toch.
Henk, waar zit jij al met je fantasie?quote:
Ze schijnt ook een erg goede imitatie te kunnen doen van de Inflatable sex doll, met open mond en uitpuilende ogen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:23 schreef Mister1977 het volgende:
Ik zie Carice af en toe wel een dikke boer doen met haar schattige hoofdje.
Sarcasme mag ik hopen? Wat een kleuteraflevering is dit, lekker wijvengekeuvel zonder diepgang.quote:
Bij de eerste gasten durfde ze geen woord te zeggen, bij Carice wel.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:33 schreef Bluezz het volgende:
Margriet hou het nou gewoon luchtig en ga niet zo diep doorzagen mens
geintje neem ik aan, die conclusie na 15 minuten?quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Sarcasme mag ik hopen? Wat een kleuteraflevering is dit, lekker wijvengekeuvel zonder diepgang.
Wel gek. Als ik verliefd ben durf ik niks meer te zeggen. Zal bij Margriet wel andersom zijn.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:34 schreef qonmann het volgende:
[..]
Bij de eerste gasten durfde ze geen woord te zeggen, bij Carice wel.
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Wel gek. Als ik verliefd ben durf ik niks meer te zeggen. Zal bij Margriet wel andersom zijn.
Precies. Ze vind Caricequote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef Mister1977 het volgende:
Wel gek. Als ik verliefd ben durf ik niks meer te zeggen. Zal bij Margriet wel andersom zijn.
Ik geloof het meteen!quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze schijnt ook een erg goede imitatie te kunnen doen van de Inflatable sex doll, met open mond en uitpuilende ogen.
Vooruitziende blik... we gaan niks opsteken van deze aflevering... En zoals hier uit de reacties wel blijkt, Carice kan alleen maar een beetje mooi zitten doen.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:36 schreef TAV74 het volgende:
[..]
geintje neem ik aan, die conclusie na 15 minuten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |