quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:07 schreef Babygirl het volgende:
[..]
Waarom bel de je diensdoende apotheek niet? Misschien kunnen zij iets voor je doen zodat je dochter toch vandaag nog haar dosis binnen krijgt. Anders ben je straks weer 24 uur 'kwijt' en (geen idee of het ook zo werkt hoor) moet je straks weer op nieuw beginnen.
Ik wil me nergens mee bemoeien ofzomaar heb het zo met jullie te doen.
Sterkte vannacht.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:11 schreef p_iglet het volgende:
tryptofaan is geen noodmedicatie waar een dienstapotheek wat mee kan vrees ik.
Lois krijgt Eva 4 500mg capsules per dag?
Dan zit je hoe dan ook op 2 gram van dat spul per dag... Als 8 kleinere capsules dan niet werkt zou ik alleen nog zonder capsule kunnen bedenken, maar dat ging er ook niet in wegens te smerig...
Ow wat erg!!! Heb je eindelijk iets wat lijkt te werken zit het weer tegen![]()
Sterkte
Hopelijk heeft de apotheek morgen nog lumineuse ideeen.
Over anderhalf uur. Maar ik werd een beetje teruggefloten ineens gisteren door zijn woonvorm, die wilden eigenlijk opeens dat hun eigen Arts Verstandelijk Gehandicapten ook eerst met de kinderarts in conclaaf gaat. En dat loopt dus niet echt lekker snel, gaat weer maanden vertraging kosten gok ik. (Ik heb als voorbeeld 2 jaar geleden aangegeven dat de AVG misschien beter over de medicatie kon gaan, want die is van dezelfde organisatie als van zijn woonvorm en dat zou kortere lijntjes opleveren, en dat is tot nu toe niet geregeld, maar nu ineens...)quote:Op maandag 10 augustus 2009 12:09 schreef chacama het volgende:
Mwana, wanneer kreeg je nu te horen of jullie mochten afbouwen?
Ik mag toch hopen dat die grapjassen bij de apotheek er niet maar 8 besteld hebben toch!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 18:52 schreef Lois het volgende:
Ik zal eerst weer moeten wachten op kleinere capsules BE denk ik, maar het liefst ga ik morgen gewoon verder met dag 2 van 3.
Nou eh.... ik ga er wel vanuit eerlijk gezegd, dan kan het alleen maar meevallen morgen toch?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 19:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat die grapjassen bij de apotheek er niet maar 8 besteld hebben toch!![]()
Of ben ik dan erg naief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |