abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71742122
quote:
nieuw-scheemda -

De politie heeft zaterdag aan het begin van de avond op last van burgemeester Truida Jonkman van Scheemda, een barbecue van rechts-extremisten aan de Hamrikkerweg in Nieuw-Scheemda beëindigd. Dit gebeurde omdat Jonkman informatie van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD) en de politie had gekregen, dat zowel antifascistische groeperingen als concurrerende rechts-extremisten het feestje dreigden te verstoren. Er zijn twaalf aanhoudingen verricht. Allen zijn na verhoor op het politiebureau weer op vrije voeten gesteld.

Jonkman zegt dat 35 rechts-extremisten de barbecue in Nieuw-Scheemda bijwoonden. "Daar waren ook landelijke kopstukken van rechts-extremistische groeperingen bij", aldus Jonkman. "Op basis van informatie van de AIVD en de politie, heb ik een noodverordening uitgevaardigd vanwege de dreiging van mogelijk ernstige vechtpartijen."

De politie rukte massaal uit met 30 politieagenten, waaronder leden van de Mobiele Eenheid (ME). Daarnaast werden politiehonden, motoragenten en politie te paard ingezet. Wie niet in Scheemda woonde, moest de gemeente verlaten.

De politie heeft na het beëindigen van de rechtsextremistische barbecue extra gesurveilleerd in Nieuw-Scheemda en omgeving. Politiewoordvoerder Paul Heidanus zegt dat het 'rustig is gebleven'. "Het is ons niet bekend dat er later op de avond vervelende incidenten hebben plaatsgevonden."
http://www.dvhn.nl/nieuws(...)e_rechts-extremisten

Hoe bbq't een rechts-extremist, hij houdt het vlees met opgeheven arm boven de kooltjes ? Ook niet erg aardig van de collega's om de festiviteiten te willen verstoren.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2009 20:47:10 ]
pi_71742181
Waar zouden de zogenaamd antifascisten zijn zonder rechts-extremisten. Zouden ze elkaar op de hoogte houden en zodanig elkaar in stand houden.

Beide misbaar als kiespijn.
pi_71742397
Ik dacht rechts-extremisten altijd met gas kookten.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:58:39 #4
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71742482
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:55 schreef teknomist het volgende:
Ik dacht rechts-extremisten altijd met gas kookten.
Ik dacht dat ze altijd hun oven gebruikten?
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:06:21 #5
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71742739
ging toch niet om een demonstratie? hoezo hebben die linkse fascisten dan enig recht om een bijeenkomst te verpestten?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_71742776
Raar verhaal dat de politie een barbeque beëindigt omdat extremisten bedreigingen uiten. Het lijkt de DDR wel.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:08:36 #7
262650 kitao
prikplaatje
pi_71742793
Fascisme dient geen kans te krijgen , jong ontspringend onkruid dient meteen ontworteld te worden.
Gelukkig zijn er nog mensen die dat wel begrijpen voordat ze weer een kolossaal monster moeten vernietigen.

megalomaniac
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:09:34 #8
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71742826
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
ging toch niet om een demonstratie? hoezo hebben die linkse fascisten dan enig recht om een bijeenkomst te verpestten?
Lees het bericht nog eens. Niet alleen de AFA was van plan om een bezoekje te brengen.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:10:04 #9
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71742841
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:08 schreef kitao het volgende:
Fascisme dient geen kans te krijgen , jong ontspringend onkruid dient meteen ontworteld te worden.
Gelukkig zijn er nog mensen die dat wel begrijpen voordat ze weer een kolossaal monster moeten vernietigen.

de antifascisten zijn fascisten. maar dat begrijp jij ook wel als je ooit diep in je hart gaat kijken.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:10:27 #10
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71742861
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:07 schreef buachaille het volgende:
Raar verhaal dat de politie een barbeque beëindigt omdat extremisten bedreigingen uiten. Het lijkt de DDR wel.
Ooit gehoord van openbare veiligheid?
pi_71742885
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:06 schreef zoalshetis het volgende:
Het zijn altijd de linksche fascisten die lopen te klieren, zij denken dat zij het alleenrecht hebben in het Nederlinksche Nederland.
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:11:24 #12
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71742895
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Lees het bericht nog eens. Niet alleen de AFA was van plan om een bezoekje te brengen.
ja heb het nogmaals gelezen. en nu? wat klopt er niet aan mijn reactie. verpesten kan op vele manieren.
pi_71742903
quote:
Daar heb je gelijk in, het moet vernietigd worden voordat ze dusdanig groot worden dat ze samen met de islam een gemeenschappelijk doel gaan nastreven.
pi_71742928
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef AryaMehr het volgende:
Jawel, maar ik heb al jaren het idee dat dat misbruikt wordt ter inperking van de politieke vrijheden in nederland.
pi_71742945
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Wel dat ben je het ook eens dat die linksche fascisten een gevaar zijn voor de, door jouw genoemde openbare veiligheid.
  Donald Duck held zondag 9 augustus 2009 @ 21:13:20 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_71742953
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:11 schreef detlevico het volgende:

[..]

Het zijn altijd de linksche fascisten die lopen te klieren, zij denken dat zij het alleenrecht hebben in het Nederlinksche Nederland.
Dat is inderdaad een nogal vervelend trekje van dat linkse tuig. Alleen hun mening mag en de rest moet de mond dichthouden, desnoods met wat geweld om ze te overtuigen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:02:11 #17
262650 kitao
prikplaatje
pi_71744456
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de antifascisten zijn fascisten. maar dat begrijp jij ook wel als je ooit diep in je hart gaat kijken.
Ik kijk liever meer naar de motivatie ; dat er veel "meelopers" tussen zitten die enkel uit zijn op rellen is helaas wel waar denk ik. Toch is het te simpel om de opstanden in Griekenland in 2008 en in Frankrijk 2005 en 2007 af te doen als puur vandalisme, lijkt me.
megalomaniac
pi_71745671
Deze rechts-extremisten in Noord-Groningen (of waar ligt dat gat) hebben de enige negert van het dorp gezien en willen nu ook hun vlees zwartverbranden?

Trieste lui, van beide kanten.

Maar moedwillig een BBQ verstoren is ook triest. Extreem-links is net zo dom als extreem-rechts.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:39:53 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71745860
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:34 schreef El_Matador het volgende:
Deze rechts-extremisten in Noord-Groningen (of waar ligt dat gat) hebben de enige negert van het dorp gezien en willen nu ook hun vlees zwartverbranden?

Trieste lui, van beide kanten.

Maar moedwillig een BBQ verstoren is ook triest. Extreem-links is net zo dom als extreem-rechts.
zoniet veel dommer op de lange termijn. en dat is positief te noemen.
pi_71745922
Links vindt dat altijd dat zij geweld mogen gebruiken, als ze dat nodig vinden.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71746003
Net een kleuterschool.
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:44:29 #22
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_71746020
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:41 schreef qonmann het volgende:
Links vindt dat altijd dat zij geweld mogen gebruiken, als ze dat nodig vinden.

Ik vraag me serieus af hoe je die award gewonnen hebt? Maar goed, Google is ieders vriend natuurlijk.
pi_71746193
quote:
Als je op een barbecue fascisme denkt te bestrijden dan ben je toch behoorlijk triest.

Een beetje privacy mag ook wel.
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:52:46 #24
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71746337
hoe rechts waren deze bbq-ers eigenlijk? wat waren hun ideeën bij het verpozen tijdens een bbq? en wat is rechts? kritiek op links en moslims? zijn het bekende knokploegen die moslims en links kaput machen?
pi_71746379
Nou ja, ik vertrouw erop dat ze niet de verkeerde barbecue hadden gekozen.
pi_71746460
Gelly topic Links terreur goed keuren
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_71746484
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:52 schreef zoalshetis het volgende:
hoe rechts waren deze bbq-ers eigenlijk?
Je hebt in die regio veel Londsdale volk maar ook aardig wat echte Neo nazi's. Het is een regio die het politiek altijd behoorlijk extreem doet.
quote:
wat waren hun ideeën bij het verpozen tijdens een bbq?
Gezellig Sieg Heilen natuurlijk.
quote:
en wat is rechts? kritiek op links en moslims? zijn het bekende knokploegen die moslims en links kaput machen?
Dit is het type dat overal hakenkruizen op tekent en als het even kan een molotov cocktail naar het huis van de enige buitenlander in het dorp gooien.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:56:53 #28
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71746489
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:53 schreef Picchia het volgende:
Nou ja, ik vertrouw erop dat ze niet de verkeerde barbecue hadden gekozen.
maar hoe extreem rechts is extreem rechts? beetje soort koorknaapjes die nauwelijks invloed hebben. zoals jij ook al opmerkte gaat dit om een bbq. geen demonstratie. lijkt me dat extreem links iets teveel gaat bepalen hoe mensen mogen denken.
pi_71746495
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:44 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ik vraag me serieus af hoe je die award gewonnen hebt? Maar goed, Google is ieders vriend natuurlijk.
Had ik Google niet voor nodig, een goede opleiding is goud waard.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  zondag 9 augustus 2009 @ 22:58:07 #30
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71746536
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef du_ke het volgende:

[..]

Je hebt in die regio veel Londsdale volk maar ook aardig wat echte Neo nazi's. Het is een regio die het politiek altijd behoorlijk extreem doet.
[..]

Gezellig Sieg Heilen natuurlijk.
[..]

Dit is het type dat overal hakenkruizen op tekent en als het even kan een molotov cocktail naar het huis van de enige buitenlander in het dorp gooien.
ik neem aan dat je dit buitensporig crimineel gedrag ook kan waarmaken met bronnen? nu klink je echt als een zielepoot.
pi_71746663
Overigens wat achtergrond over de extreem rechtse groepen in die regio en hun samenstelling en gedrag.

http://www.nuansa.nl/uplo(...)isatie_groningen.pdf
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 augustus 2009 @ 23:03:08 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_71746727
Concurrerende rechts-extremisten?? Zit er een quota op brandende kruizen?
pi_71746751
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik neem aan dat je dit buitensporig crimineel gedrag ook kan waarmaken met bronnen? nu klink je echt als een zielepoot.
Zie o.a. http://www.nuansa.nl/uplo(...)isatie_groningen.pdf

of

of
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article1677774.ece

Maar ik neem aan dat je zelf ook wel eens kranten leest? Dat er in die economisch zwakke regio vrij veel extreem rechts voorkomt was bepaald geen nieuws dacht ik zo.
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:04:14 #34
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_71746757
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maar hoe extreem rechts is extreem rechts? beetje soort koorknaapjes die nauwelijks invloed hebben. zoals jij ook al opmerkte gaat dit om een bbq. geen demonstratie. lijkt me dat extreem links iets teveel gaat bepalen hoe mensen mogen denken.
Ik denk niet dat het om het bbq'en ging maar om de 'kopstukken'. Die zullen dan ook het geweld aantrekken van de AFA's en de concurrentie. En geweld tussen deze partijen is niet even gezellig stoeien oid.
Dat extreem links hier zou bepalen wat mensen mogen denken wordt echt uit de lucht getrokken. Alleen een blinde kan ontkennen dat die groepen bij elkaars gratie bestaan. Het halve doel van deze groeperingen is met elkaar knokken.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_71746800
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:56 schreef Slappy het volgende:
Gelly topic Links terreur goed keuren
Slappy reactie . Niet eens de moeite doen om het nieuwsbericht te lezen waar de post van Gelly over ging .
pi_71747049
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:04 schreef kingmob het volgende:
Het halve doel van deze groeperingen is met elkaar knokken.
Ja, je zou denken dat je van moderne fascisten ook wel iets meer beschaving mag verwachten. Dat zou ook hun doel dienen. Helemaal als ze streven naar een verheven beschaving. Maar in de praktijk is dat vaak weer iets teveel gevraagd.
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:14:16 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71747131
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:03 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zie o.a. http://www.nuansa.nl/uplo(...)isatie_groningen.pdf

of

of
http://www.dvhn.nl/nieuws/noorden/article1677774.ece

Maar ik neem aan dat je zelf ook wel eens kranten leest? Dat er in die economisch zwakke regio vrij veel extreem rechts voorkomt was bepaald geen nieuws dacht ik zo.
omg. stop de persen ...

links is zoveel fouter bezig.
pi_71747186
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:05 schreef du_ke het volgende:

[..]

Slappy reactie . Niet eens de moeite doen om het nieuwsbericht te lezen waar de post van Gelly over ging .
Die moeite neem ik niet bij Gelly met dat gejank van hem
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
  zondag 9 augustus 2009 @ 23:21:07 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71747355
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef Slappy het volgende:

[..]

voor een keer dan: gelly is een sneu sujet dat denkt dat hij de backbone van intelligent nederland is. eigenlijk is het een jankerige, paranoïde, rukker die helemaal niets voorstelt. maar dan ook helemaal niets.

intelligente mensen zoeken juist vooral geen contact met deze abjecte loser.
pi_71748010
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:14 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

omg. stop de persen ...

links is zoveel fouter bezig.
Qua molotovcocktails en bekladdingen in Oost-Groningen?

Heb je daar ook een bron van? Je klinkt namelijk weer als het seniele broertje van John Dope .
pi_71748045
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:16 schreef Slappy het volgende:

[..]

Maar op de man spelen neem je wel de moeite voor?

Tja dan weten we wel genoeg
pi_71748270
In (Oost-)Groningen zit toch ook het laatste communistische bolwerk? Het heeft misschien met de uitzichtloosheid van die regio te maken.

Oude Pekela is uitgeroepen tot slechtste plek van Nederland. Groningen als het Oost-Duitsland van Nederland .
pi_71748860
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:51 schreef MrX1982 het volgende:
In (Oost-)Groningen zit toch ook het laatste communistische bolwerk? Het heeft misschien met de uitzichtloosheid van die regio te maken.
Die zijn er ook wel zo'n beetje weg. Maar het is een regio die het inderdaad niet erg meezit.
pi_71748922
Gelly kom je nog eens met argumenten geven in je eigen topic
pi_71748932
Links rechts topic. Popcorn.
pi_71748965
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:17 schreef Slappy het volgende:
Gelly kom je nog eens met argumenten geven in je eigen topic
Kom jij dan wel met inhoudelijk commentaar?
pi_71748998
Uiteraard
pi_71749509
ik snap dit niet, mogen mensen met wie de burgemeester het niet eens is niet meer vreedzaam BBQen tegenwoordig

Die paniek die aldoor om het minste geringste ontstaat, die is pas eng
Jusqu'ici tout va bien...
  maandag 10 augustus 2009 @ 00:47:38 #49
262650 kitao
prikplaatje
pi_71749554
Ik ben ook tegen geweld ; ze hadden beter zelf op die bbq kunnen gaan liggen.
Dan was die protestactie ook niet nodig geweest.
megalomaniac
pi_71755285
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 00:44 schreef Manono het volgende:
ik snap dit niet, mogen mensen met wie de burgemeester het niet eens is niet meer vreedzaam BBQen tegenwoordig
Probleem was dat er dreiging was dat die bbq weinig vreedzaam uit zou pakken. Omdat verschillende groepen hadden aangekondigd dat ze deze wouden gaan verstoren. Moet de burgemeester dan eerst maar afwachten tot ze elkaar gevonden hebben om te knokken of moet hij vooraf ingrijpen als dat kan?
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:37:38 #51
262650 kitao
prikplaatje
pi_71755464
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef du_ke het volgende:

[..]

Probleem was dat er dreiging was dat die bbq weinig vreedzaam uit zou pakken. Omdat verschillende groepen hadden aangekondigd dat ze deze wouden gaan verstoren. Moet de burgemeester dan eerst maar afwachten tot ze elkaar gevonden hebben om te knokken of moet hij vooraf ingrijpen als dat kan?
Waar waren die anti-demonstranten eigenlijk? Ik kan dat niet terugvinden in het bericht.
megalomaniac
pi_71755666
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef kitao het volgende:

[..]

Waar waren die anti-demonstranten eigenlijk? Ik kan dat niet terugvinden in het bericht.
Die hadden het vooral aangekondigd. Als het dan niet doorgaat is langskomen ook niet meer nodig .
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:50:12 #53
262650 kitao
prikplaatje
pi_71755870
Dus niet de AFA heeft hun gezellig avondje uit verpest maar Der Linkschen Politie ?
megalomaniac
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:52:37 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_71759594
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef kitao het volgende:
Dus niet de AFA heeft hun gezellig avondje uit verpest maar Der Linkschen Politie ?
op lascht van den burgermeesteres. maar indrect natuurlijk de afaknaapchen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:59:23 #55
262 Re
Kiss & Swallow
pi_71759803
ik had het wel willen zien dat ze elkaar met vleeschprikkers te lijf waren gegaan, of een kogelbiefstuk gevecht
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_71759912
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
op lascht van den burgermeesteres. maar indrect natuurlijk de afaknaapchen.
Én andere kaalkopjes.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_71761891
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Én andere kaalkopjes.
Die doen volgens zoalshetis geen vlieg kwaad
pi_71761975
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:23:40 #59
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_71762328
Wie in Scheemda een stropdras draagt, is al een rechts-extremist. Achterlijke rooie kinkels.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_71762405
Wat een rare actie. Ze hadden beter de raddraaiers die van plan waren om er een knokpartij van te maken op kunnen pakken.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:09:12 #61
262650 kitao
prikplaatje
pi_71777746
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:26 schreef Alicey het volgende:
Wat een rare actie. Ze hadden beter de raddraaiers die van plan waren om er een knokpartij van te maken op kunnen pakken.
Die hoefden alleen een belletje te plegen zonder zelf aanwezig te zijn en de sokhelden lieten zich onder politiebegeleiding afzetten bij het symbool van hun huidige uSSa bondgenoot , de chicken mcdonald.
megalomaniac
pi_73135145
http://teletekst.nos.nl/
Bijna 60 arrestaties bij NVU-demonstratie
quote:
Tijdens de demonstratie van de Nederlandse Volksunie in Venlo heeft de politie zaterdagmiddag bijna 60 mensen aangehouden. Het gaat voornamelijk om leden van de Anti Fascistische Actie. Die extreem-linkse organisatie demonstreerde tegen de aanwezigheid van de extreem-rechtse NVU.

Los van de aanhoudingen zijn er geen grootschalige vernielingen gepleegd. Zo'n 120 aanhangers van de NVU demonstreerden tegen de veroorzakers van de economische crisis en de manier waarop de regering de crisis bestrijdt. Er waren ruim 300 agenten en ME-ers uit het hele land op de been.

Opvallend was dat veel demonstranten van de NVU uit Duitsland afkomstig waren.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013
megalomaniac
pi_73135323
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Komop zoalshetis je gaat toch geen gedrag van neo-nazi's goedpraten.
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:49:19 #64
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73135344
"Opvallend was dat veel demonstranten van de NVU uit Duitsland afkomstig waren."

Dat is het meest trieste nog van onze nationalistjes: ze zijn afhankelijk van buitenlanders om een goede groep op de been te krijgen
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_73135444
Ja en in Duitsland gooien deze mensen dus ruiten in van Turkse kebabzaken enzo.
  zaterdag 26 september 2009 @ 21:54:48 #66
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73135471
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef IHVK het volgende:

[..]

Komop zoalshetis je gaat toch geen gedrag van neo-nazi's goedpraten.
Natuurlijk wel, zoalshetis is het negatief van Klopkoek.
[b]@RemiLehmann[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')