Waar waren die anti-demonstranten eigenlijk? Ik kan dat niet terugvinden in het bericht.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Probleem was dat er dreiging was dat die bbq weinig vreedzaam uit zou pakken. Omdat verschillende groepen hadden aangekondigd dat ze deze wouden gaan verstoren. Moet de burgemeester dan eerst maar afwachten tot ze elkaar gevonden hebben om te knokken of moet hij vooraf ingrijpen als dat kan?
Die hadden het vooral aangekondigd. Als het dan niet doorgaat is langskomen ook niet meer nodigquote:Op maandag 10 augustus 2009 11:37 schreef kitao het volgende:
[..]
Waar waren die anti-demonstranten eigenlijk? Ik kan dat niet terugvinden in het bericht.
op lascht van den burgermeesteres. maar indrect natuurlijk de afaknaapchen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 11:50 schreef kitao het volgende:
Dus niet de AFA heeft hun gezellig avondje uit verpest maar Der Linkschen Politie ?
Én andere kaalkopjes.quote:Op maandag 10 augustus 2009 13:52 schreef zoalshetis het volgende:
op lascht van den burgermeesteres. maar indrect natuurlijk de afaknaapchen.
Die hoefden alleen een belletje te plegen zonder zelf aanwezig te zijn en de sokhelden lieten zich onder politiebegeleiding afzetten bij het symbool van hun huidige uSSa bondgenoot , de chicken mcdonald.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:26 schreef Alicey het volgende:
Wat een rare actie. Ze hadden beter de raddraaiers die van plan waren om er een knokpartij van te maken op kunnen pakken.
http://www.l1.nl/L1NWS/_p(...)_hasclickpage/1_1013quote:Tijdens de demonstratie van de Nederlandse Volksunie in Venlo heeft de politie zaterdagmiddag bijna 60 mensen aangehouden. Het gaat voornamelijk om leden van de Anti Fascistische Actie. Die extreem-linkse organisatie demonstreerde tegen de aanwezigheid van de extreem-rechtse NVU.
Los van de aanhoudingen zijn er geen grootschalige vernielingen gepleegd. Zo'n 120 aanhangers van de NVU demonstreerden tegen de veroorzakers van de economische crisis en de manier waarop de regering de crisis bestrijdt. Er waren ruim 300 agenten en ME-ers uit het hele land op de been.
Opvallend was dat veel demonstranten van de NVU uit Duitsland afkomstig waren.
Komop zoalshetis je gaat toch geen gedrag van neo-nazi's goedpraten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 22:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dit buitensporig crimineel gedrag ook kan waarmaken met bronnen? nu klink je echt als een zielepoot.
Natuurlijk wel, zoalshetis is het negatief van Klopkoek.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:48 schreef IHVK het volgende:
[..]
Komop zoalshetis je gaat toch geen gedrag van neo-nazi's goedpraten.
Is koltoer. NSB enzo.quote:Op zaterdag 26 september 2009 21:49 schreef reem het volgende:
"Opvallend was dat veel demonstranten van de NVU uit Duitsland afkomstig waren."
Dat is het meest trieste nog van onze nationalistjes: ze zijn afhankelijk van buitenlanders om een goede groep op de been te krijgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |