quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien omdat dit land overvol zit?
Mee eens is.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Electro-Worm het volgende:
En ik heb het dan over dit nieuwsbericht : Zes jonge verstekelingen in vrachtwagen
Die reacties die daar bij staan. Word je inmiddels ziek in je hoofd genoemd als je die mensen een kans wilt geven hun leven opnieuw op te bouwen? Waarom zijn wij Nederlanders ( grootendeels ) zo ontzettend egoïstisch en gierig. Allemaal excuses van, jaa, moslim tuig *kots kots. En dingen zoals jaa criminelen blahblah![]()
.
En dat kan allemaal best zo zijn maar niet iedereen uit een ander (arm) land is gelijk moslim tuig of een crimineel. Kunnen we niet liev met z'n allen omgaan.![]()
Dat dus!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg mister Moraalridder. Ik weet niet uit elke diepe stinkgrot jij vandaan komt, maar het gros van alle criminele activiteiten worden ontplooid door onze medelanders.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Electro-Worm het volgende:
En ik heb het dan over dit nieuwsbericht : Zes jonge verstekelingen in vrachtwagen
Die reacties die daar bij staan. Word je inmiddels ziek in je hoofd genoemd als je die mensen een kans wilt geven hun leven opnieuw op te bouwen? Waarom zijn wij Nederlanders ( grootendeels ) zo ontzettend egoïstisch en gierig. Allemaal excuses van, jaa, moslim tuig *kots kots. En dingen zoals jaa criminelen blahblah![]()
.
En dat kan allemaal best zo zijn maar niet iedereen uit een ander (arm) land is gelijk moslim tuig of een crimineel. Kunnen we niet liev met z'n allen omgaan.![]()
Mensen zoals jij echt he. Alsof alle allochtonen vakantie vieren en uitkeringstrekkers zijn. Er zijn genoeg allochtonen die ook VOOR DIT LAND WERKEN. Gun nieuwkomers ook die kans.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ouders en ik hebben voor dit land gewerkt en dusdanig hard dat dit soort gelukszoekers met de eerste boot teruggestuurd moeten worden. In nederland hebben we genoeg mensen die nauwelijks rond kunnen komen. Daar moet ons geld naar toe niet 1 of andere asielzoeker die alle kansen heeft laten liggen en denkt hier lekker vakantie te kunnen houden.
Oprotten met dat uitschot
welke kans heeft die asielzoeker laten liggen?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mijn ouders en ik hebben voor dit land gewerkt en dusdanig hard dat dit soort gelukszoekers met de eerste boot teruggestuurd moeten worden. In nederland hebben we genoeg mensen die nauwelijks rond kunnen komen. Daar moet ons geld naar toe niet 1 of andere asielzoeker die alle kansen heeft laten liggen en denkt hier lekker vakantie te kunnen houden.
Hoe voelt dat nou, werken voor dit land?quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan hadden ze maar een fatsoenlijk vak moeten leren. Het zijn ook vaak van die kansloze gevallen die buitenlanders dan maar uitkeringpikkers noemen (quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
In nederland hebben we genoeg mensen die nauwelijks rond kunnen komen.
Heerlijk, als je zoiets voor elkaar krijgt dan moet je je hele leven echt geen flikker hebben uitgevoerdquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat ben jij triest.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Flikker toch opquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
?quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef IJsblock het volgende:
Hadden ze maar een ouwe W124 (Mercedes E-klasse) moeten kopen op www.marktplaats.irak en ermee moeten rijden ipv illegaal meeliften op het succes van de Litouwse vrachtwagenchauffeur.
Eigen schuld, gewoon retour afzender.
Nee tuurlijk niet, dit was een zeer serieuze post!quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
?
Probeer je nou grappig te doen?
das er 1tje van geenstijlquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
?
Probeer je nou grappig te doen?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Electro-Worm het volgende:
.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goeie troll, ik trapte er bijna inquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Altijd zielig inderdaadquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:09 schreef leLe-- het volgende:
Vrouwen in gesprekken over allochtonen!
Wat ben jij een domboquote:Op maandag 10 augustus 2009 18:25 schreef Aestivate het volgende:
Neem jij ze toch lekker in huis en geef je ze de helft van je salaris (van je krantenwijk) zodat ze hun leven hier kunnen opbouwen? Niemand houd je tegen. We moeten ze toch een kans geven?
Nee dat wil je dan zeker weer niet. Hypocriet.
JA MAN IK KAN MIJN KONT NIET KEREN NET STOND IK NOG OP STRAAAT EN ER LIEPEN GEWOON MENSEN EN IK KNNO NIET NEENS IN EEEEN RECHTE LIJN NAA RDE SUPRMEAKTER MENSEN HET LAND GAAD ERAAANO PEN JE OGEN WORDT WKAEAERR!!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Het gaat me om de oppervlakkige kijk die nederland heeft op alle buitenlanders, voornamelijk uit arme landen en moslims.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef Siniti het volgende:
Dus TS is ertegen dat mensen vinden dat mensen die een land binnen gesmokkeld worden omdat ze er op een legale wijze niet in zouden komen teruggestuurd zouden moeten worden? Apart.
Ik zie niet veel reacties die op dat nieuwsbericht waar ik deze oppervlakkige zie. Alleen mensen die ze meteen willen terugsturen omdat ze hier gewoon illegaal terecht zijn gekomen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:51 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Het gaat me om de oppervlakkige kijk die nederland heeft op alle buitenlanders, voornamelijk uit arme landen en moslims.
quote:
Ja, dat is zeker apart. Terwijl het eigenlijk een heel eenvoudige zaak is. Hier is toch wetgeving voor?quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:49 schreef Siniti het volgende:
Dus TS is ertegen dat mensen vinden dat mensen die een land binnen gesmokkeld worden omdat ze er op een legale wijze niet in zouden komen teruggestuurd zouden moeten worden? Apart.
Een succesvolle troll die een dombo is? Arme jongen..quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:20 schreef Aestivate het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor nog meer fijne reacties kan TS hier kijken: Groei moslimbevolking baart PVV zorgen
Eensch met klachtquote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Die reacties die daar bij staan. Word je inmiddels ziek in je hoofd genoemd als je die mensen een kans wilt geven hun leven opnieuw op te bouwen? Waarom zijn wij Nederlanders ( grootendeels ) zo ontzettend egoïstisch en gierig. Allemaal excuses van, jaa, moslim tuig *kots kots. En dingen zoals jaa criminelen blahblah
Eensch, alle asielzoekers die met het vliegtuig komen met de volgende vlucht weer naar huis.quote:Op maandag 10 augustus 2009 18:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar deze kerels hebben wel doorzettingsvermogen, mischien moeten we immigranten daarop toelaten. Dan weten we tenminste zeker dat ze hun best ergens voor willen doen.
Moet de Nederlandse belastingbetaler opdraaien voor dit soort gelukszoekers? Dat is pas echt ziek.quote:Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Electro-Worm het volgende:
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |