abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:08:55 #1
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_71739346
En ik heb het dan over dit nieuwsbericht : Zes jonge verstekelingen in vrachtwagen

Die reacties die daar bij staan. Word je inmiddels ziek in je hoofd genoemd als je die mensen een kans wilt geven hun leven opnieuw op te bouwen? Waarom zijn wij Nederlanders ( grootendeels ) zo ontzettend egoïstisch en gierig. Allemaal excuses van, jaa, moslim tuig *kots kots. En dingen zoals jaa criminelen blahblah .

En dat kan allemaal best zo zijn maar niet iedereen uit een ander (arm) land is gelijk moslim tuig of een crimineel. Kunnen we niet liev met z'n allen omgaan.
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_71739386
Misschien omdat dit land overvol zit?
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:10:22 #3
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_71739389
Gelijk terug
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:10:57 #4
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_71739402
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien omdat dit land overvol zit?
pi_71739423
Ja, want Nederland laat bijna niemand binnen, en er mag ook bijna niemand blijven. We zijn een gierig volk
pi_71739440
Zeg mister Moraalridder. Ik weet niet uit elke diepe stinkgrot jij vandaan komt, maar het gros van alle criminele activiteiten worden ontplooid door onze medelanders.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
pi_71739488
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Electro-Worm het volgende:
En ik heb het dan over dit nieuwsbericht : Zes jonge verstekelingen in vrachtwagen

Die reacties die daar bij staan. Word je inmiddels ziek in je hoofd genoemd als je die mensen een kans wilt geven hun leven opnieuw op te bouwen? Waarom zijn wij Nederlanders ( grootendeels ) zo ontzettend egoïstisch en gierig. Allemaal excuses van, jaa, moslim tuig *kots kots. En dingen zoals jaa criminelen blahblah .

En dat kan allemaal best zo zijn maar niet iedereen uit een ander (arm) land is gelijk moslim tuig of een crimineel. Kunnen we niet liev met z'n allen omgaan.

Mee eens is.
pi_71739606
gewoon eruit kukelen.
That moment is a crossroads where everything you want will collide with everything standing in your way.
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:23:33 #9
265449 rechtsom
En anders gaan we linksom!
pi_71739812
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:12 schreef Ploertendoder het volgende:
Zeg mister Moraalridder. Ik weet niet uit elke diepe stinkgrot jij vandaan komt, maar het gros van alle criminele activiteiten worden ontplooid door onze medelanders.
Dat dus!
Als je snel last heb van een brok in de keel, moet je godverdomme eens van dat hondenvoer afblijven!
pi_71739856
Deur op slot en wachten tot ze gestikt zijn!
pi_71739976
Vervelend natuurlijk,
maar nu krijgen ze wel een bord warm eten!

over sommige opmerkingen laat ik mij maar niet uit.
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71739994
Je bekijkt de FP en je zeurt over domme reacties?

Dat is als naar een sloppenwijk gaan en zeuren dat je berooft word
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:30:40 #13
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_71740011
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:08 schreef Electro-Worm het volgende:

Mijn ouders en ik hebben voor dit land gewerkt en dusdanig hard dat dit soort gelukszoekers met de eerste boot teruggestuurd moeten worden. In nederland hebben we genoeg mensen die nauwelijks rond kunnen komen. Daar moet ons geld naar toe niet 1 of andere asielzoeker die alle kansen heeft laten liggen en denkt hier lekker vakantie te kunnen houden.

Oprotten met dat uitschot
pi_71740060
Deuren dicht en retour afzender.

opgelost
pi_71740252
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 19:30 schreef ArnoKlaassen het volgende:

[..]

Mijn ouders en ik hebben voor dit land gewerkt en dusdanig hard dat dit soort gelukszoekers met de eerste boot teruggestuurd moeten worden. In nederland hebben we genoeg mensen die nauwelijks rond kunnen komen. Daar moet ons geld naar toe niet 1 of andere asielzoeker die alle kansen heeft laten liggen en denkt hier lekker vakantie te kunnen houden.

Mensen zoals jij echt he. Alsof alle allochtonen vakantie vieren en uitkeringstrekkers zijn. Er zijn genoeg allochtonen die ook VOOR DIT LAND WERKEN. Gun nieuwkomers ook die kans.
pi_71740306
quote:

[..]

welke kans heeft die asielzoeker laten liggen?
Never be bullied into silence. Never allow yourself to be made a victim. Accept no one's definition of your life; define yourself.
pi_71740349
quote:

[..]

Hoe voelt dat nou, werken voor dit land?
  zondag 9 augustus 2009 @ 19:44:47 #18
144213 Adidah
Het was wraak
pi_71740374
quote:

[..]

In nederland hebben we genoeg mensen die nauwelijks rond kunnen komen.

Dan hadden ze maar een fatsoenlijk vak moeten leren. Het zijn ook vaak van die kansloze gevallen die buitenlanders dan maar uitkeringpikkers noemen ( ), terwijl ze zelf geen ene flikker uitvoeren.
pi_71740419
ik zag het gister heel toevallig bij de P2000-meldingen staan
pi_71740521
quote:

[..]

Heerlijk, als je zoiets voor elkaar krijgt dan moet je je hele leven echt geen flikker hebben uitgevoerd Dit zijn meestal ook degene die buitenlanders haten omdat ze zogenaamd 'hun baantjes inpikken'. Geef mij maar allemaal allochtonen in de plaats van dat paupervolk.
We are living in a material world, and I am a material girl
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:24:58 #21
126737 Electro-Worm
pi_71741460
quote:

[..]

Wat ben jij triest.
pi_71741534
quote:

[..]

Flikker toch op

Je bent gewoon bang dat deze allochtoontjes over twintig jaar harder voor dit land willen werken dan jij, voor minder geld. En dat jij dan dus je baantje als palletsorteerder kwijt bent.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:49:33 #23
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71742203
Hadden ze maar een ouwe W124 (Mercedes E-klasse) moeten kopen op www.marktplaats.irak en ermee moeten rijden ipv illegaal meeliften op het succes van de Litouwse vrachtwagenchauffeur.
Eigen schuld, gewoon retour afzender.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  zondag 9 augustus 2009 @ 20:59:26 #24
126737 Electro-Worm
pi_71742519
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:49 schreef IJsblock het volgende:
Hadden ze maar een ouwe W124 (Mercedes E-klasse) moeten kopen op www.marktplaats.irak en ermee moeten rijden ipv illegaal meeliften op het succes van de Litouwse vrachtwagenchauffeur.
Eigen schuld, gewoon retour afzender.
?

Probeer je nou grappig te doen?
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:03:57 #25
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_71742656
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 20:59 schreef Electro-Worm het volgende:

[..]

?

Probeer je nou grappig te doen?
Nee tuurlijk niet, dit was een zeer serieuze post!
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')