Ja, 32 en 64, 2 machten van 2.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef LangeJan het volgende:
Arcee.. degene die mij op mijn "mooie" userid (32064) wees![]()
quote:Ik vind je een mooie verschijning en vind je cijfermatige genialiteit uiterst bewonderenswaardig!
Dat bedoel ikquote:
FOK!ker van de week: tong80quote:Op donderdag 5 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
arcee, hij reageert niet op reacties over zijn leven IRL...
Ik blijf benieuwd
Ok Ik hou het zelf niet bij.quote:
That's the spirit.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
That's the spirit.
Zulke posts geven me moed.
Een paar topics geopend die al honderden topics hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 03:21 schreef TwyLight het volgende:
Waar ben je nou echt trots op in je fok carriere tong?
Pak nog een neut of ga een cursus Nederlands volgen.quote:Op zondag 8 november 2009 03:24 schreef Bayswater het volgende:
.Tong spoort niet, heb ik vernomenen van een medefokker die daar getracht overnacht heeft
Tis helemaal niets, alleen op Fok haha haalt hij zijn orgasme, de looser!
Als Fok er niet was,quote:Op zondag 8 november 2009 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een paar topics geopend die al honderden topics hebben.
Dat ik drie keer fokker van het jaar was ondanks mijn soms controverciële posts.
Dat ik shmoopy heb mogen ontmoeten.
Dat ik een topic heb geopend over iets dat helemaal niet bestaat en al 6 jaar open is.
Dat ik op de FP ben geïnterviewd.
Dat er veel users zijn geweest die me imiteerden met een kloon.
Dat ik in 9 jaar maar 5 bans heb gehad.
Nee want ik ga voor kwaliteit.quote:Op zondag 8 november 2009 03:28 schreef Arn0 het volgende:
Ga je het record van PiRANiA (1950 posts op een dag) ooit verbreken?
Je Engels is beter dan je Nederlandsquote:Op zondag 8 november 2009 03:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als Fok er niet was,
You're the weakest link, Goodbye!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |