FOK!ker van de week: tong80quote:Op donderdag 5 november 2009 23:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
arcee, hij reageert niet op reacties over zijn leven IRL...
Ik blijf benieuwd
Ok Ik hou het zelf niet bij.quote:
That's the spirit.quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
That's the spirit.
Zulke posts geven me moed.
Een paar topics geopend die al honderden topics hebben.quote:Op zondag 8 november 2009 03:21 schreef TwyLight het volgende:
Waar ben je nou echt trots op in je fok carriere tong?
Pak nog een neut of ga een cursus Nederlands volgen.quote:Op zondag 8 november 2009 03:24 schreef Bayswater het volgende:
.Tong spoort niet, heb ik vernomenen van een medefokker die daar getracht overnacht heeft
Tis helemaal niets, alleen op Fok haha haalt hij zijn orgasme, de looser!
Als Fok er niet was,quote:Op zondag 8 november 2009 03:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een paar topics geopend die al honderden topics hebben.
Dat ik drie keer fokker van het jaar was ondanks mijn soms controverciële posts.
Dat ik shmoopy heb mogen ontmoeten.
Dat ik een topic heb geopend over iets dat helemaal niet bestaat en al 6 jaar open is.
Dat ik op de FP ben geïnterviewd.
Dat er veel users zijn geweest die me imiteerden met een kloon.
Dat ik in 9 jaar maar 5 bans heb gehad.
Nee want ik ga voor kwaliteit.quote:Op zondag 8 november 2009 03:28 schreef Arn0 het volgende:
Ga je het record van PiRANiA (1950 posts op een dag) ooit verbreken?
Je Engels is beter dan je Nederlandsquote:Op zondag 8 november 2009 03:29 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als Fok er niet was,
You're the weakest link, Goodbye!
Zou jij ook eens moeten doen sukkel!quote:Op zondag 8 november 2009 03:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Pak nog een neut of ga een cursus Nederlands volgen.
Zegt ie tegen een alcoholist.quote:Op zondag 8 november 2009 03:30 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Zou jij ook eens moeten doen sukkel!
GET A LIFE, LOOSER, en wees geen aanhangsel van Danny zijn succes!quote:Op zondag 8 november 2009 03:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je Engels is beter dan je Nederlands
Kreeg een week ban van Danny. Dat is niet mijn grootste fan.quote:Op zondag 8 november 2009 03:32 schreef Bayswater het volgende:
[..]
GET A LIFE, LOOSER, en wees geen aanhangsel van Danny zijn succes!
Sleep well Tong!
Die foto is 8 jaar oud.quote:Op zondag 8 november 2009 21:46 schreef Keeskacheltje het volgende:
Tong80, ben jij dat nou echt op die foto van je fotoboek?
En als het zo is, is die recent?
Ah, je doet me aan Hoffman denken, van Sawquote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die foto is 8 jaar oud.
Ben momenteel 30 kilo verder.
Dus de keuze was niet zo moelijk.
Die ken ik niet.quote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ah, je doet me aan Hoffman denken, van Saw
quote:Op maandag 9 november 2009 00:17 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Ah, je doet me aan Hoffman denken, van Saw
delen door 0 enzo?quote:Op maandag 9 november 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Zouden we in een paradox belanden zodra het doel bereikt is?
quote:Op maandag 9 november 2009 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij lijkt nog meer op Herman Brood dan ik.
Serieus?quote:Op maandag 9 november 2009 00:14 schreef tong80 het volgende:
Ben momenteel 30 kilo verder.
Maak ik ooit grapjes ?quote:
Die gebruik ik soms ook niet hoor.quote:Op maandag 9 november 2009 13:35 schreef svefn het volgende:
[..]
Lijkt me knap om dat niet te doen gezien je vaste afsluiting
Nee, dan is de 400.000 het volgende doel uiteraard!quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
En dan is je doel bereikt en ga je een andere hobby zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |