abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71728524
quote:
Britain, Spain and Holland will have an even higher proportion of Muslims in a shorter amount of time, an investigation by The Telegraph shows.

Last year, five per cent of the total population of the 27 EU countries was Muslim. But rising levels of immigration from Muslim countries and low birth rates among Europe's indigenous population mean that, by 2050, the figure will be 20 per cent, according to forecasts.

Data gathered from various sources indicate that Britain, Spain and Holland will have an even higher proportion of Muslims in a shorter amount of time.

The UK, which currently has 20 million fewer people than Germany, is also projected to be the EU's most populous country by 2060, with 77 million people.

The findings have led to allegations that policy-makers are failing to confront the widespread challenges of the "demographic time bomb".

Experts say that there has been a lack of debate on how the population changes will affect areas of life from education and housing to foreign policy and pensions.

Although some polls have pointed to a lack of radicalisation in the Muslim community, little attention is being given to the integration of migrants, it is claimed, with fears of social unrest in years to come.
http://www.telegraph.co.u(...)-Muslim-by-2005.html

Zal er een 'clash of cultures' onstaan in Europa??
  zondag 9 augustus 2009 @ 12:59:33 #2
259788 Bakkerbier
Overactief, Irritant, Kansloos
pi_71728590
Neeh ik wil niet

Wheeeeehh!
Bovenstaand bericht kan hoge mate van sarcasme, ironie, cynisme of sadisme bevatten. Spelfouten voorbehouden.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:00:26 #3
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71728617
En wordt er ook meegenomen dat moslims seculariseren?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_71728755
o really?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  † In Memoriam † zondag 9 augustus 2009 @ 13:05:17 #5
230491 Zith
pls tip
pi_71728766
lol @ the Telegraph
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:09:11 #6
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_71728868
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:04 schreef JohnDope het volgende:
o really?

Volgens mij is dat filmpje al een paar keer flink onderuit gehaald.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:13:59 #7
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_71729006
20% maar? das nu al..
pi_71729104
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Iblis het volgende:

[..]

Ook hier geldt weer: Don't believe anything until it is officialy denied.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:18:19 #9
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_71729437
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Iblis het volgende:
Een seculier moslim is nog steeds moslim. Hij erkent echter het onderscheid tussen kerk en staat.

Je bedoelt eerder dat moslims van hun geloof afvallen. De islam zelf is daarvoor niet het meest ideale geloof, zullen we maar zeggen. Maar het zal zeker voorkomen.

Het probleem van dit soort voorspellingen is, dat het eigenlijk niet uitmaakt hoeveel procent moslim is, maar hoeveel de niet-moslims van die moslims merken. Ik heb er geen problemen mee als mijn kebabbakker en waterpijpverkoper op vrijdag naar het gebed gaat in een niet al te opvallende moskee.

Ik heb er wel problemen mee als nietgehoofddoekte meisjes worden uitgescholden voor hoer en als de holocaust in de klas ontkend wordt om moslimpjes maar niet voor het hoofd te stoten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71729781
In 2020 zullen de moslims Europa al hebben ingenomen hoor.
Bullshit bericht dus
pi_71729945
Eerst zien dan geloven hoewel het misschien dan al te laat is.

77 miljoen mensen op dat gedegenereerde Britse eiland. Kan je nergens meer op vakantie in Europa zonder die asociale Engelsen te ontlopen .
pi_71730027
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:46 schreef MrX1982 het volgende:
Eerst zien dan geloven hoewel het misschien dan al te laat is.
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 13:58:56 #14
145738 superworm
is erbij
pi_71730339
OEEEH 20 procent Da's eng, want da's 2/5e van een meerderheid
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 9 augustus 2009 @ 13:59:53 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_71730372
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef superworm het volgende:
Nee, 20/51... <huiver>
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:00:37 #16
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_71730422
quote:
Nee, nee, voor het juiste oegie-boegie-effect neem je alleen bepaalde trends die in je straatje passen. Andere trends, zoals seculariseren, minder grote moslimgezinnen en minder migranten passen niet in dat beeld en moeten gewoon achterwege worden gelaten.
Géén kloon van tvlxd!
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 14:01:03 #17
145738 superworm
is erbij
pi_71730438
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, 20/51... <huiver>
Eng hoor. Twintig procent. Véél enger dan die 70 procent christenen. Not
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_71730465
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef superworm het volgende:
Het is natuurlijk wel hoe je een "land" definieert. De Randstad is by far het belangrijkste voor Nederland en daar is het % moslims echt wel hoger dan 20%, ik denk wel 40 ofzo.

Het is niet per se een meerderheid die rotzooi kan veroorzaken. In de meeste gevallen niet zelfs.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_71730476
Islam zal toch uiteindelijk de grootste religie ter wereld worden, geen ontkomen aan.
  Redactie Frontpage zondag 9 augustus 2009 @ 14:05:01 #20
145738 superworm
is erbij
pi_71730591
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel hoe je een "land" definieert. De Randstad is by far het belangrijkste voor Nederland en daar is het % moslims echt wel hoger dan 20%, ik denk wel 40 ofzo.

Het is niet per se een meerderheid die rotzooi kan veroorzaken. In de meeste gevallen niet zelfs.
Mja, maar je kijkt er veel te kortzichtig naar.

In 2050 is bijvoorbeeld ook de prognose, dat er meer moslims in NL zijn dan christenen. Sommige mensen vinden dat eng. Ik niet. Voor mij betekent het concreet, dat de atheïsten een meerderheid hebben, en religieuze mensen in toenemende mate als minderheid, gekken, zieken, zullen behandelen. Het concept 'religie' is achterhaald, en daarom denk ik dat er in de toekomst helemaal geen ruimte gegeven wordt aan welke religie dan ook om het status quo overhoop te gooien.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:10:54 #21
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_71730807
Het is ongekend in wat voor een recordtijd de oorspronkelijke bevolking van Europa, Nederland in het bijzonder, vervangen wordt door andere volkeren. Normaal is zoiets een kwestie van eeuwen. Iemand die in 1980 geboren is kan het met een beetje geluk in zijn eigen levenstijd meemaken.

Het is echter niet de "schuld" van de Islam of de moslims. Zij vullen slechts een leegte. Het komt door de decadentie, verzwakking en ontaarding van de Europese bevolking zelf. Als genot en plat vermaak hogere waarden worden dan het gezin of het vaderland is ondergang onvermijdelijk. Of er dan moslims of Hindoes in het gat springen is slechts een detail.

De officiele Nederlandse statistieken zijn heel lastig te interpreteren. Want er zijn geen tweede-generatie allochtonen, dat zijn gewoon Nederlanders. Maar als ik hier een willekeurig kleuterklasje zie dan weet ik ook hoe het straatbeeld in Nederland er over 15 jaar uit zal zien. En ondanks dat de statistieken van het CBS misschien anders laten zien is het Nederlandse volk een volk op zijn retour.
The End Times are wild
pi_71730809
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Muzz_ het volgende:
Islam zal toch uiteindelijk de grootste religie ter wereld worden, geen ontkomen aan.
Nog meer aanslagen ..
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_71730899
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef superworm het volgende:
Mja, maar je kijkt er veel te kortzichtig naar.

In 2050 is bijvoorbeeld ook de prognose, dat er meer moslims in NL zijn dan christenen. Sommige mensen vinden dat eng. Ik niet. Voor mij betekent het concreet, dat de atheïsten een meerderheid hebben, en religieuze mensen in toenemende mate als minderheid, gekken, zieken, zullen behandelen. Het concept 'religie' is achterhaald, en daarom denk ik dat er in de toekomst helemaal geen ruimte gegeven wordt aan welke religie dan ook om het status quo overhoop te gooien.
Want daarom zijn het christendom en de islam nog steeds groeiende religies in de wereld. Zo achterhaald is het dus allemaal niet. Ja in jouw ogen misschien maar in de ogen van vele anderen niet.

Zolang er mensen zijn, zijn er religies en zolang er religies zijn worden er conflicten uitgevochten uit naam van die religies.
pi_71730954
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef qonmann het volgende:

[..]

Nog meer aanslagen ..
In Maleisië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Kazachstan, Algerije, Oman, Brunei en andere semi-ontwikkelde Islamitische landen is dit ook echt aan de orde van de dag.
pi_71730961
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:14 schreef MrX1982 het volgende:

Zolang er mensen zijn, zijn er religies en zolang er religies zijn worden er conflicten uitgevochten uit naam van die religies.
En als er geen religies zouden zijn, worden er nogsteeds conflicten uitgevochten, want dat is gewoon een primaire eigenschap van de mens.
pi_71731170
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Iblis het volgende:

[..]

Dat is er een ander filmpje
Dit nieuwsbericht in de OP gaat uit van 20% moslims in 2050.
pi_71731224
quote:
Daar gaat het niet om
Het gaat erom hoeveel radicale moslims er zijn. En ja, met met meer Islam in Europa, wordt het aantal radicale moslims dus groter.
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:24:20 #28
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_71731297
quote:
Dat mag toch niet?
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_71731320
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En als er geen religies zouden zijn, worden er nogsteeds conflicten uitgevochten, want dat is gewoon een primaire eigenschap van de mens.
Dat klopt en religies hebben dat alleen maar verergerd.
pi_71731355
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef superworm het volgende:
Het concept 'religie' is achterhaald, en daarom denk ik dat er in de toekomst helemaal geen ruimte gegeven wordt aan welke religie dan ook om het status quo overhoop te gooien.
Voor atheisten in het concept religie achterhaald ja. Wat jij doet is jouw standpunten projecteren op alle mensen in de wereld. Dat moet je niet doen. Voor heel veel mensen is het concept religie niet achterhaald.

Heel veel mensen geloven nog steeds in religie. Volgens mij is de Islam zelfs de snelstgroeide godsdienst ter wereld. Op lange termijn kan het zelfs zo zijn dat het aantal moslims het aantal christenen gaat inhalen.
pi_71731417
quote:

[..]

Ja, maar misschien zijn er dan minder conflicten.
pi_71731461
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:27 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja, maar misschien zijn er dan minder conflicten.
Nee dat zal niet minder zijn.
pi_71731561
Ik neem aan dit het ook in dit topic weer vergeefse moeite zal zijn te vragen naar enige onderbouwing of een berekening waaraan deze "feiten" worden gestaafd ?
pi_71731617
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:31 schreef gelly het volgende:
Ik neem aan dit het ook in dit topic weer vergeefse moeite zal zijn te vragen naar enige onderbouwing of een berekening waaraan deze "feiten" worden gestaafd ?
Als er ergens heel gemakkelijk mee gefraudeerd kan worden dan is het wel met statistiek, daar zijn die paarse broeken van het CBS overigens het bewijs van.

Maar iedereen die wel eens buiten komt weet dat we het paard van troje hebben binnen gehaald.
pi_71731641
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef Muzz_ het volgende:

[..]

In Maleisië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Kazachstan, Algerije, Oman, Brunei en andere semi-ontwikkelde Islamitische landen is dit ook echt aan de orde van de dag.
Slimme truc van je , maar je misleidt mensen hiermee. De meeste van die landen die jij opnoemt, tellen meer dan 90% moslims.

De meeste aanslagen worden gepleegd in (niet-islamitische) landen met een minderheid % moslims of met een meerderheid % moslims (Irak en Afghanistan uitgezonderd, want daar is oorlog). Denk maar bijvoorbeeld aan Engeland, Spanje, USA, Thailand, Filipijnen, India, Nigeria, Kenia

[ Bericht 0% gewijzigd door Zienswijze op 09-08-2009 14:43:08 ]
pi_71731663
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Nee dat zal niet minder zijn.
Hoezo niet? Haal Islam weg en je ziet een hoop minder terreuraanslagen en conflicten op de wereld minder.
pi_71731742
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Hoezo niet? Haal Islam weg en je ziet een hoop minder terreuraanslagen en conflicten op de wereld minder.
Dat is niet waar want de mens is van nature wreed, gewelddadig, agressief,
hebzuchtig, concurrerend en vernietigend. En rondom dit patroon is de hele maatschappij opgebouwd, daar staat religie helemaal los van.
pi_71731959
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dat is niet waar want de mens is van nature wreed, gewelddadig, agressief,
hebzuchtig, concurrerend en vernietigend. En rondom dit patroon is de hele maatschappij opgebouwd, daar staat religie helemaal los van.

Dat klopt. De mens zal altijd geweld plegen. Maar waar ik op doel, is dat sommige ideologieen ervoor kunnen zorgen dat mensen meer geweld plegen. Denk bijvoorbeeld aan het Nazisme en bepaalde religies.
pi_71731992
De snelheid waarmee Moslims elkaar afmaken door etnische/religieuze spanningen neemt ook toe, daar hebben ze zeker niet naar gekeken? Religie zal met de jaren steeds minder worden, omdat de mens uiteindelijk kiest (onbewust) voor gemakzucht en vrijheid. (hoop ik dan).
pi_71732077
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:43 schreef Nee het volgende:
De snelheid waarmee Moslims elkaar afmaken door etnische/religieuze spanningen neemt ook toe, daar hebben ze zeker niet naar gekeken?
En moslims wereldwijd krijgen veel kinderen, dus dat moet je er weer bij optellen...
quote:
Religie zal met de jaren steeds minder worden, omdat de mens uiteindelijk kiest (onbewust) voor gemakzucht en vrijheid. (hoop ik dan).
Onzin. En zo denken wel meer mensen, en dat is een gigantische denkfout.
Het aantal religieuzen neemt nog steeds toe. Volgens mij is de islam de snelst groeiende godsdienst.
pi_71732726
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef Montov het volgende:

[..]

Nee, nee, voor het juiste oegie-boegie-effect neem je alleen bepaalde trends die in je straatje passen. Andere trends, zoals seculariseren, minder grote moslimgezinnen en minder migranten passen niet in dat beeld en moeten gewoon achterwege worden gelaten.
Jij doet precies hetzelfde: jij neemt alleen maar trends die in je straatje passen.

Het gaat om het aantal radicale moslims. En ja, als er meer Islam in Europa is, dan is de kans 99% dat er dus meer radicale moslims zullen komen in Europa en Nederland.
pi_71733136
quote:

[..]

Goed punt, zie ook 'religies' als Ajax/Feyenoord hoolies etc. Same shit, different day

Wat mij veel meer boeit is het percentage 'niet-verbaal-conflictuitvoerende' leute in Europa/Wereld!

sidestep: Het mooie van diezelfde religieuzen/hoolies is dat een gezamenlijke vijand altijd werkt (het is nl geen doordacht conflict imho). De hooligans die elkaar de koppen inslaan staan gebroederlijk met een oranje overal en een pint Duitsland te vervloeken als we tegen hen voetballen. Misschien is het dus wel een idee om een buitenaardse aanval te simuleren (we kunnen toch makkelijk voor de gek gehouden worden via alle media if needed!) en zodoende voor peace op aarde te zorgen
To Chuck or not to Chuck
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:23:19 #43
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_71733341
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Muzz_ het volgende:
jawel er is een ontkomen aan ,maar ja daar is de EU nu net weer te bang voor die likken liever de moslims aarsjes
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_71733351
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef LXIV het volgende:
Het is ongekend in wat voor een recordtijd de oorspronkelijke bevolking van Europa, Nederland in het bijzonder, vervangen wordt door andere volkeren. Normaal is zoiets een kwestie van eeuwen. Iemand die in 1980 geboren is kan het met een beetje geluk in zijn eigen levenstijd meemaken.

Het is echter niet de "schuld" van de Islam of de moslims. Zij vullen slechts een leegte. Het komt door de decadentie, verzwakking en ontaarding van de Europese bevolking zelf. Als genot en plat vermaak hogere waarden worden dan het gezin of het vaderland is ondergang onvermijdelijk. Of er dan moslims of Hindoes in het gat springen is slechts een detail.

De officiele Nederlandse statistieken zijn heel lastig te interpreteren. Want er zijn geen tweede-generatie allochtonen, dat zijn gewoon Nederlanders. Maar als ik hier een willekeurig kleuterklasje zie dan weet ik ook hoe het straatbeeld in Nederland er over 15 jaar uit zal zien. En ondanks dat de statistieken van het CBS misschien anders laten zien is het Nederlandse volk een volk op zijn retour.
Je hebt helemaal gelijk.

Ergens is het wel wrang dat er mensen zijn die in het belang van het mejeu besloten hebben om geen kinderen te krijgen, of zoals jij stelt genot en plat vermaakt boven het gezin te stellen. Alsof de wereld zich daar wat van aantrekt. Domme arbeiders zullen er komen, goedschiks of kwaadschiks. Ik verwacht dan ook niet dat er ooit nog een einde komt aan de immigratie vanuit onderontwikkelde landen.

In Californie is nu al meer dan de helft van de kinderen afkomstig uit Hispanic gezinnen. Die kinderen hebben het onevenredig moeilijk met de Engelse taal, kunnen niet goed mee op school, en zullen naar alle waarschijnlijkheid niet in staat zijn om hoger onderwijs te volgen, omdat ze daar te dom voor zijn. Maar tegelijkertijd zijn er wel heel veel hoger opgeleiden nodig om de high tech economie van Californie draaiende te houden.

Kortom, massale immigratie van bevolkingsgroepen die niets kunnen, zet geen zoden aan de dijk.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_71733539
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef Lyrebird het volgende:
Ik verwacht dan ook niet dat er ooit nog een einde komt aan de immigratie vanuit onderontwikkelde landen.
Dat is altijd al zo geweest. Immigranten uit armere landen zoeken wegen naar rijkere landen, of er nou regels zijn of niet, ze doen/proberen het. Daar doe je gewoon niks tegen.

Accepteer het en zoek naar manieren om die lui te laten bouwen aan de samenleving. Genoeg werk waar blanke Nederlanders te goed voor zijn.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71733621
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:43 schreef Nee het volgende:
De snelheid waarmee Moslims elkaar afmaken door etnische/religieuze spanningen neemt ook toe, daar hebben ze zeker niet naar gekeken? Religie zal met de jaren steeds minder worden, omdat de mens uiteindelijk kiest (onbewust) voor gemakzucht en vrijheid. (hoop ik dan).
Wie een gelovige vermoordt gaat directo naar de hel. alleen daarom klopt jou bewering niet.
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_71733668
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef waht het volgende:

[..]

Dat is altijd al zo geweest. Immigranten uit armere landen zoeken wegen naar rijkere landen, of er nou regels zijn of niet, ze doen/proberen het. Daar doe je gewoon niks tegen.
In Japan slagen ze daar anders heel behoorlijk in. En in de VS zouden ze het ook kunnen, als ze het echt zouden willen. Maar daar ontbreekt het vaak aan. Want de wetten zijn er om illegalen uit te wijzen, maar het gebeurt gewoon niet.
quote:
Accepteer het en zoek naar manieren om die lui te laten bouwen aan de samenleving. Genoeg werk waar blanke Nederlanders te goed voor zijn.
Ik betwijfel of er werk is waar blanke Nederlanders te goed voor zijn. Daarnaast hebben we genoeg lamme en luie Nederlanders rond lopen die we eerst aan een baan zullen moeten helpen.

De oplossing ligt in het onderwijzen van potentiele immigranten in hun eigen land, zodat ze niet meer hier naar toe komen. Of dat ze in staat zijn op de arbeidsmarkt te concureren, als ze hier legaal aankomen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_71733729
ze kunnen wel de meerderheid vormen maar verder kunnen ze niks.
geen enkel moslimland heeft in zijn eentje een fatsoenelijke samenleving opgebouwd.

en kijk naar israel, omringt door de islam en als de moslims vervelend worden dan schieten ze weer half palestina kapot zodat ze weer rustig zijn
pi_71734107
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

In Japan slagen ze daar anders heel behoorlijk in. En in de VS zouden ze het ook kunnen, als ze het echt zouden willen. Maar daar ontbreekt het vaak aan. Want de wetten zijn er om illegalen uit te wijzen, maar het gebeurt gewoon niet.
Japan heeft geografische voordelen: het is een eiland, en overzeese buurlanden liggen net ver genoeg om kansarmen geen rare ideëen te geven zoals met een bootje de overtocht proberen te maken. Bovendien is Zuid Korea, wat het dichtste bij licht, niet echt een arm land.
quote:
Ik betwijfel of er werk is waar blanke Nederlanders te goed voor zijn. Daarnaast hebben we genoeg lamme en luie Nederlanders rond lopen die we eerst aan een baan zullen moeten helpen.
Lamme en luie Nederlanders zullen alles proberen om een uitkering te krijgen of op minder legale wijzen geld te verdienen dan te gaan tomatenplukken of iets dergelijks.
quote:
De oplossing ligt in het onderwijzen van potentiele immigranten in hun eigen land, zodat ze niet meer hier naar toe komen. Of dat ze in staat zijn op de arbeidsmarkt te concureren, als ze hier legaal aankomen.
Als landen van waaruit de immigranten komen even rijk zijn als Nederland, is er een goede kans dat immigratie vanuit die landen stopt/mindert.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_71734285
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 13:17 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ook hier geldt weer: Don't believe anything until it is officialy denied.
Komtie weer met zijn filmpjes en oneliners die kant noch wal raken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')