http://www.telegraph.co.u(...)-Muslim-by-2005.htmlquote:Britain, Spain and Holland will have an even higher proportion of Muslims in a shorter amount of time, an investigation by The Telegraph shows.
Last year, five per cent of the total population of the 27 EU countries was Muslim. But rising levels of immigration from Muslim countries and low birth rates among Europe's indigenous population mean that, by 2050, the figure will be 20 per cent, according to forecasts.
Data gathered from various sources indicate that Britain, Spain and Holland will have an even higher proportion of Muslims in a shorter amount of time.
The UK, which currently has 20 million fewer people than Germany, is also projected to be the EU's most populous country by 2060, with 77 million people.
The findings have led to allegations that policy-makers are failing to confront the widespread challenges of the "demographic time bomb".
Experts say that there has been a lack of debate on how the population changes will affect areas of life from education and housing to foreign policy and pensions.
Although some polls have pointed to a lack of radicalisation in the Muslim community, little attention is being given to the integration of migrants, it is claimed, with fears of social unrest in years to come.
Volgens mij is dat filmpje al een paar keer flink onderuit gehaald.quote:
Ook hier geldt weer: Don't believe anything until it is officialy denied.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat filmpje al een paar keer flink onderuit gehaald.
Een seculier moslim is nog steeds moslim. Hij erkent echter het onderscheid tussen kerk en staat.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Iblis het volgende:
En wordt er ook meegenomen dat moslims seculariseren?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:46 schreef MrX1982 het volgende:
Eerst zien dan geloven hoewel het misschien dan al te laat is.
Nee, 20/51... <huiver>quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef superworm het volgende:
OEEEH 20 procentDa's eng, want da's 2/5e van een meerderheid
Nee, nee, voor het juiste oegie-boegie-effect neem je alleen bepaalde trends die in je straatje passen. Andere trends, zoals seculariseren, minder grote moslimgezinnen en minder migranten passen niet in dat beeld en moeten gewoon achterwege worden gelaten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Iblis het volgende:
Het is natuurlijk wel hoe je een "land" definieert. De Randstad is by far het belangrijkste voor Nederland en daar is het % moslims echt wel hoger dan 20%, ik denk wel 40 ofzo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:58 schreef superworm het volgende:
OEEEH 20 procentDa's eng, want da's 2/5e van een meerderheid
Mja, maar je kijkt er veel te kortzichtig naar.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel hoe je een "land" definieert. De Randstad is by far het belangrijkste voor Nederland en daar is het % moslims echt wel hoger dan 20%, ik denk wel 40 ofzo.
Het is niet per se een meerderheid die rotzooi kan veroorzaken. In de meeste gevallen niet zelfs.
Nog meer aanslagen ..quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Muzz_ het volgende:
Islam zal toch uiteindelijk de grootste religie ter wereld worden, geen ontkomen aan.
Want daarom zijn het christendom en de islam nog steeds groeiende religies in de wereld. Zo achterhaald is het dus allemaal niet. Ja in jouw ogen misschien maar in de ogen van vele anderen niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef superworm het volgende:
Mja, maar je kijkt er veel te kortzichtig naar.
In 2050 is bijvoorbeeld ook de prognose, dat er meer moslims in NL zijn dan christenen. Sommige mensen vinden dat eng. Ik niet. Voor mij betekent het concreet, dat de atheïsten een meerderheid hebben, en religieuze mensen in toenemende mate als minderheid, gekken, zieken, zullen behandelen. Het concept 'religie' is achterhaald, en daarom denk ik dat er in de toekomst helemaal geen ruimte gegeven wordt aan welke religie dan ook om het status quo overhoop te gooien.
In Maleisië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Kazachstan, Algerije, Oman, Brunei en andere semi-ontwikkelde Islamitische landen is dit ook echt aan de orde van de dag.quote:
En als er geen religies zouden zijn, worden er nogsteeds conflicten uitgevochten, want dat is gewoon een primaire eigenschap van de mens.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:14 schreef MrX1982 het volgende:
Zolang er mensen zijn, zijn er religies en zolang er religies zijn worden er conflicten uitgevochten uit naam van die religies.
Dat is er een ander filmpjequote:Op zondag 9 augustus 2009 13:09 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat filmpje al een paar keer flink onderuit gehaald.
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Iblis het volgende:
Dat mag toch niet?quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:00 schreef Iblis het volgende:
Dat klopt en religies hebben dat alleen maar verergerd.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En als er geen religies zouden zijn, worden er nogsteeds conflicten uitgevochten, want dat is gewoon een primaire eigenschap van de mens.
Voor atheisten in het concept religie achterhaald ja. Wat jij doet is jouw standpunten projecteren op alle mensen in de wereld. Dat moet je niet doen. Voor heel veel mensen is het concept religie niet achterhaald.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:05 schreef superworm het volgende:
Het concept 'religie' is achterhaald, en daarom denk ik dat er in de toekomst helemaal geen ruimte gegeven wordt aan welke religie dan ook om het status quo overhoop te gooien.
Ja, maar misschien zijn er dan minder conflicten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En als er geen religies zouden zijn, worden er nogsteeds conflicten uitgevochten, want dat is gewoon een primaire eigenschap van de mens.
Nee dat zal niet minder zijn.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:27 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Ja, maar misschien zijn er dan minder conflicten.
Als er ergens heel gemakkelijk mee gefraudeerd kan worden dan is het wel met statistiek, daar zijn die paarse broeken van het CBS overigens het bewijs van.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:31 schreef gelly het volgende:
Ik neem aan dit het ook in dit topic weer vergeefse moeite zal zijn te vragen naar enige onderbouwing of een berekening waaraan deze "feiten" worden gestaafd ?
Slimme truc van jequote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
In Maleisië, Turkije, Verenigde Arabische Emiraten, Kazachstan, Algerije, Oman, Brunei en andere semi-ontwikkelde Islamitische landen is dit ook echt aan de orde van de dag.
Hoezo niet? Haal Islam weg en je ziet een hoop minder terreuraanslagen en conflicten op de wereld minder.quote:
Dat is niet waar want de mens is van nature wreed, gewelddadig, agressief,quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:34 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Hoezo niet? Haal Islam weg en je ziet een hoop minder terreuraanslagen en conflicten op de wereld minder.
Dat klopt. De mens zal altijd geweld plegen. Maar waar ik op doel, is dat sommige ideologieen ervoor kunnen zorgen dat mensen meer geweld plegen. Denk bijvoorbeeld aan het Nazisme en bepaalde religies.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:36 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is niet waar want de mens is van nature wreed, gewelddadig, agressief,
hebzuchtig, concurrerend en vernietigend. En rondom dit patroon is de hele maatschappij opgebouwd, daar staat religie helemaal los van.
En moslims wereldwijd krijgen veel kinderen, dus dat moet je er weer bij optellen...quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:43 schreef Nee het volgende:
De snelheid waarmee Moslims elkaar afmaken door etnische/religieuze spanningen neemt ook toe, daar hebben ze zeker niet naar gekeken?
Onzin. En zo denken wel meer mensen, en dat is een gigantische denkfout.quote:Religie zal met de jaren steeds minder worden, omdat de mens uiteindelijk kiest (onbewust) voor gemakzucht en vrijheid. (hoop ik dan).
Jij doet precies hetzelfde: jij neemt alleen maar trends die in je straatje passen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:00 schreef Montov het volgende:
[..]
Nee, nee, voor het juiste oegie-boegie-effect neem je alleen bepaalde trends die in je straatje passen. Andere trends, zoals seculariseren, minder grote moslimgezinnen en minder migranten passen niet in dat beeld en moeten gewoon achterwege worden gelaten.
Goed punt, zie ook 'religies' als Ajax/Feyenoord hoolies etc. Same shit, different dayquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jawel er is een ontkomen aan ,maar ja daar is de EU nu net weer te bang voor die likken liever de moslims aarsjesquote:Op zondag 9 augustus 2009 14:02 schreef Muzz_ het volgende:
Islam zal toch uiteindelijk de grootste religie ter wereld worden, geen ontkomen aan.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:10 schreef LXIV het volgende:
Het is ongekend in wat voor een recordtijd de oorspronkelijke bevolking van Europa, Nederland in het bijzonder, vervangen wordt door andere volkeren. Normaal is zoiets een kwestie van eeuwen. Iemand die in 1980 geboren is kan het met een beetje geluk in zijn eigen levenstijd meemaken.
Het is echter niet de "schuld" van de Islam of de moslims. Zij vullen slechts een leegte. Het komt door de decadentie, verzwakking en ontaarding van de Europese bevolking zelf. Als genot en plat vermaak hogere waarden worden dan het gezin of het vaderland is ondergang onvermijdelijk. Of er dan moslims of Hindoes in het gat springen is slechts een detail.
De officiele Nederlandse statistieken zijn heel lastig te interpreteren. Want er zijn geen tweede-generatie allochtonen, dat zijn gewoon Nederlanders. Maar als ik hier een willekeurig kleuterklasje zie dan weet ik ook hoe het straatbeeld in Nederland er over 15 jaar uit zal zien. En ondanks dat de statistieken van het CBS misschien anders laten zien is het Nederlandse volk een volk op zijn retour.
Dat is altijd al zo geweest. Immigranten uit armere landen zoeken wegen naar rijkere landen, of er nou regels zijn of niet, ze doen/proberen het. Daar doe je gewoon niks tegen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:23 schreef Lyrebird het volgende:
Ik verwacht dan ook niet dat er ooit nog een einde komt aan de immigratie vanuit onderontwikkelde landen.
Wie een gelovige vermoordt gaat directo naar de hel. alleen daarom klopt jou bewering niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 14:43 schreef Nee het volgende:
De snelheid waarmee Moslims elkaar afmaken door etnische/religieuze spanningen neemt ook toe, daar hebben ze zeker niet naar gekeken? Religie zal met de jaren steeds minder worden, omdat de mens uiteindelijk kiest (onbewust) voor gemakzucht en vrijheid. (hoop ik dan).
In Japan slagen ze daar anders heel behoorlijk in. En in de VS zouden ze het ook kunnen, als ze het echt zouden willen. Maar daar ontbreekt het vaak aan. Want de wetten zijn er om illegalen uit te wijzen, maar het gebeurt gewoon niet.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:30 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest. Immigranten uit armere landen zoeken wegen naar rijkere landen, of er nou regels zijn of niet, ze doen/proberen het. Daar doe je gewoon niks tegen.
Ik betwijfel of er werk is waar blanke Nederlanders te goed voor zijn. Daarnaast hebben we genoeg lamme en luie Nederlanders rond lopen die we eerst aan een baan zullen moeten helpen.quote:Accepteer het en zoek naar manieren om die lui te laten bouwen aan de samenleving. Genoeg werk waar blanke Nederlanders te goed voor zijn.
Japan heeft geografische voordelen: het is een eiland, en overzeese buurlanden liggen net ver genoeg om kansarmen geen rare ideëen te geven zoals met een bootje de overtocht proberen te maken. Bovendien is Zuid Korea, wat het dichtste bij licht, niet echt een arm land.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:35 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
In Japan slagen ze daar anders heel behoorlijk in. En in de VS zouden ze het ook kunnen, als ze het echt zouden willen. Maar daar ontbreekt het vaak aan. Want de wetten zijn er om illegalen uit te wijzen, maar het gebeurt gewoon niet.
Lamme en luie Nederlanders zullen alles proberen om een uitkering te krijgen of op minder legale wijzen geld te verdienen dan te gaan tomatenplukken of iets dergelijks.quote:Ik betwijfel of er werk is waar blanke Nederlanders te goed voor zijn. Daarnaast hebben we genoeg lamme en luie Nederlanders rond lopen die we eerst aan een baan zullen moeten helpen.
Als landen van waaruit de immigranten komen even rijk zijn als Nederland, is er een goede kans dat immigratie vanuit die landen stopt/mindert.quote:De oplossing ligt in het onderwijzen van potentiele immigranten in hun eigen land, zodat ze niet meer hier naar toe komen. Of dat ze in staat zijn op de arbeidsmarkt te concureren, als ze hier legaal aankomen.
Komtie weer met zijn filmpjes en oneliners die kant noch wal rakenquote:Op zondag 9 augustus 2009 13:17 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ook hier geldt weer: Don't believe anything until it is officialy denied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |