Ik kan het er niet mee eens zijn. Niet eens een klein beetje.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:33 schreef on_air het volgende:
..."dat is idd de beste plaat van het moment"
QFT.quote:
Ik doe met je mee. Terwijl ik veel van Anouk kan hebben.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan het er niet mee eens zijn. Niet eens een klein beetje.
Een overdreven zekerheid qua MH. Andere platen worden wééékenlang KAPOTgedraaid en worden dan ook nog es MHquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:39 schreef on_air het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Terwijl ik veel van Anouk kan hebben.
Daarnaast staat de hele DJ garde te springen bij of Muse of Jack Penate, maar het wordt Anouk.
Als het regent en de wind schud het eiland heen en weer?quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:43 schreef borisz het volgende:
Bij de downloadboer ben ik tegen wat oude ovide filmpjes aangelopen.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
QFT.
Dit soort klassiekers, zoals ook Journey's Don't Stop Believin', mag wel wat vaker voorbij komen.
Dát viel mij inderdaad wél op. Ik had eigenlijk nog bijna dat nieuwe nummer van Anouk gehoord, en dan is 't opeens MH? Ik weet niet wie er allemaal in het panel zitten (volgens mij alle 3FM-DJ's?) maar 't lijkt me dat ze óf het nummer al veel langer zelf hebben draaien, of dat Anouk hier ook wel weer een vinger in de pap heeftquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Een overdreven zekerheid qua MH. Andere platen worden wééékenlang KAPOTgedraaid en worden dan ook nog es MH. Die van Anouk wordt anderhalve keer gedraaid (nou, wat zeg ik, zelfs twee keer in één programma) en plop, megahit. Alsof alles wat betreffende dame maakt goed is
.
En soms vraag ik me af wie die meerderheid vormt die de MH bepaalt. Je hoort bijvoorbeeld Venema, Ekdom, Stenders enthousiast over een plaat en vervolgens wordt 't een totaal andere MH. Wie heeft daar dan nog meer te zeggen? Barbara?![]()
![]()
Ge-ni-aalquote:
Kijk uit malloot, een kokosnoot!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:43 schreef borisz het volgende:
Bij de downloadboer ben ik tegen wat oude ovide filmpjes aangelopen.
Dan nog zijn ze daar niet bang ze genieten des te meer.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:44 schreef on_air het volgende:
[..]
Als het regent en de wind schud het eiland heen en weer?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:50 schreef on_air het volgende:
Kijk ons de teksten nog volledig kennen.
Ik vond Het Liegebeest he-le-maal de shit.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dadelijk beginnen we nog over Plons de gekke kikker
.
quote:
quote:09-08-09 09:54:37 Brandweer Brabant Noord ALARM OIV BRABANT-NOORD > GROTE BRAND GRIP 1: SAUNA DE THERMEN HOFF VAN HOLLANTLAAN 4 ROSMALEN
09-08-09 09:15:24 ALARM HA CHAUFFEURS ABC GROEP VEGHEL > BINNENBRAND WONING: (UITSLAAND: JA) SAUNA DE THERMEN HOFF VAN HOLLANTLAAN 4 ROSMALEN 498COH
09-08-09 09:15:20 ALARM HA GROEP ABC OSS > BINNENBRAND WONING: (UITSLAAND: JA) SAUNA DE THERMEN HOFF VAN HOLLANTLAAN 4 ROSMALEN 472ABH 782HA
09-08-09 09:15:18 ALARM GWT ROSMALEN > BINNENBRAND WONING: (UITSLAAND: JA) SAUNA DE THERMEN HOFF VAN HOLLANTLAAN 4 ROSMALEN 669DPH 583HA
Ik volg 't tegenwoordig niet meer zoquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoveel leuker dan die troep van tegenwoordig
Dat vond ik zó eng.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik vond Het Liegebeest he-le-maal de shit.
Ik zap nog wel eens langsquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik volg 't tegenwoordig niet meer zo.
inderdaadquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Zoveel leuker dan die troep van tegenwoordig
quote:
Alleen qua uiterlijk is er een 'ietsiepietsie' verschil....quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:11 schreef on_air het volgende:
Ze klinken allebei exact hetzelfde... Kristel en Roosmarijn. Tenminste in manier van spreken.
Mooie van radio, daar hoef ik niet naar te kijken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Alleen qua uiterlijk is er een 'ietsiepietsie' verschil....
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:16 schreef on_air het volgende:
[..]
Mooie van radio, daar hoef ik niet naar te kijken.
En ik ben niet te zien. Dus als ik huilend tegen de microfoon aanhang op de maandagochtend merkt niemand dat.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:20 schreef on_air het volgende:
[..]
En ik ben niet te zien. Dus als ik huilend tegen de microfoon aanhang op de maandagochtend merkt niemand dat.
Omdat ik was vergeten 'm bij te werken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
Sirolf , waarom staat de oude megahit nog op de 3fmfan site ?
Waar bemoei je je mee?quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:53 schreef Falco het volgende:
Dames en heren, blijven we wel ontopic? Youtubefilmpjes plaatsen over oudbakken tekenseries doe je in MLN
MLN is geen tv , dus opsoutenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:53 schreef Falco het volgende:
Dames en heren, blijven we wel ontopic? Youtubefilmpjes plaatsen over oudbakken tekenseries doe je in MLN
Zozo, jij durft.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MLN is geen tv , dus opsouten
Nog niet gemerkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
heeft kristel al een fok accountje ?
Genau ist es!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Alles Neu vind ik eigenlijk veul tofferder.
Werd gisteren nog gedraaid volgens mijquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
We noemden daarstraks Journey en Outfield... Deze past ook perfect in dat rijtje:
![]()
![]()
Nog drie weken en dan houden we een (vrolijk) afscheidsfeestje...quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Derek010 het volgende:
Iemand stuurde een smsje wat de frequentie van 3FM is in Friesland, Barbara zegt op de radio wat de frequentie daar is.
Wat heeft dat nou voor zin, dat kan die knul in Friesland toch niet horen?Hoop voor 'm dat ze hem hebben teruggesmst
Achja, 't zegt alles over het niveau (of het ontbreken daarvan) van betreffende plaatjesinstarter.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Derek010 het volgende:
Iemand stuurde een smsje wat de frequentie van 3FM is in Friesland, Barbara zegt op de radio wat de frequentie daar is.
Wat heeft dat nou voor zin, dat kan die knul in Friesland toch niet horen?Hoop voor 'm dat ze hem hebben teruggesmst
Wat mij betreft mag Barbara er nu mee ophouden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Achja, 't zegt alles over het niveau (of het ontbreken daarvan) van betreffende plaatjesinstarter.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Derek010 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan iemand even mevrouw denters uitzetten
Hierbij boycot ik esmee dentersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hierbij boycot ik esmee dentersJa, dat is gebruikelijk voor dit tijdstip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na een kwartier ben je al weer opnieuw aan vakantie toequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn 3 weken vakantie zitten er weer opWeer aan het werk
was dat maar waar!quote:Wat zijn er veel 3FM DJ's met vakantie. Is Giel permanent op vakantie?
Nu wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm site heeft nog niet door dat klaas terug is
Deze week voorlopig de laatste week Veenstra Uit De Veren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn 3 weken vakantie zitten er weer opWeer aan het werk
Wat zijn er veel 3FM DJ's met vakantie. Is Giel permanent op vakantie?
quote:"90 minutes is a lot of time to stand in one place." RT @Barba1 what do you think up right before u take the stage.
bij giel weet ik zeker dat hij het niet bepaald daar zit roosmarijn als muzieksamensteller bovenop.quote:Op maandag 10 augustus 2009 06:42 schreef Paul het volgende:
Veenstra draait wel leukere liedjes, al weet ik niet eens in hoeverre ze zelf de samenstelling bepalen
Giel bepaald het ook zeker wel voor een deel zelf hoor. Dat gaat in overleg met de muziekredactie (en dat is in het geval van Giel niet Roosmarijn, maar 1 van d'r collega's).quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij giel weet ik zeker dat hij het niet bepaald daar zit roosmarijn als muzieksamensteller bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |