MLN is geen tv , dus opsoutenquote:Op zondag 9 augustus 2009 12:53 schreef Falco het volgende:
Dames en heren, blijven we wel ontopic? Youtubefilmpjes plaatsen over oudbakken tekenseries doe je in MLN
Zozo, jij durft.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
MLN is geen tv , dus opsouten
Nog niet gemerkt.quote:Op zondag 9 augustus 2009 13:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
heeft kristel al een fok accountje ?
Genau ist es!quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:54 schreef Sersjee het volgende:
Alles Neu vind ik eigenlijk veul tofferder.
Werd gisteren nog gedraaid volgens mijquote:Op zondag 9 augustus 2009 15:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
We noemden daarstraks Journey en Outfield... Deze past ook perfect in dat rijtje:
![]()
![]()
Nog drie weken en dan houden we een (vrolijk) afscheidsfeestje...quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Derek010 het volgende:
Iemand stuurde een smsje wat de frequentie van 3FM is in Friesland, Barbara zegt op de radio wat de frequentie daar is.
Wat heeft dat nou voor zin, dat kan die knul in Friesland toch niet horen?Hoop voor 'm dat ze hem hebben teruggesmst
Achja, 't zegt alles over het niveau (of het ontbreken daarvan) van betreffende plaatjesinstarter.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Derek010 het volgende:
Iemand stuurde een smsje wat de frequentie van 3FM is in Friesland, Barbara zegt op de radio wat de frequentie daar is.
Wat heeft dat nou voor zin, dat kan die knul in Friesland toch niet horen?Hoop voor 'm dat ze hem hebben teruggesmst
Wat mij betreft mag Barbara er nu mee ophouden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Achja, 't zegt alles over het niveau (of het ontbreken daarvan) van betreffende plaatjesinstarter.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 18:17 schreef Derek010 het volgende:
Nee.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
kan iemand even mevrouw denters uitzetten
Hierbij boycot ik esmee dentersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hierbij boycot ik esmee dentersJa, dat is gebruikelijk voor dit tijdstip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |