Na een kwartier ben je al weer opnieuw aan vakantie toequote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn 3 weken vakantie zitten er weer opWeer aan het werk
was dat maar waar!quote:Wat zijn er veel 3FM DJ's met vakantie. Is Giel permanent op vakantie?
Nu wel.quote:Op zondag 9 augustus 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
3fm site heeft nog niet door dat klaas terug is
Deze week voorlopig de laatste week Veenstra Uit De Veren.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:52 schreef wolfrolf het volgende:
Mijn 3 weken vakantie zitten er weer opWeer aan het werk
Wat zijn er veel 3FM DJ's met vakantie. Is Giel permanent op vakantie?
quote:"90 minutes is a lot of time to stand in one place." RT @Barba1 what do you think up right before u take the stage.
bij giel weet ik zeker dat hij het niet bepaald daar zit roosmarijn als muzieksamensteller bovenop.quote:Op maandag 10 augustus 2009 06:42 schreef Paul het volgende:
Veenstra draait wel leukere liedjes, al weet ik niet eens in hoeverre ze zelf de samenstelling bepalen
Giel bepaald het ook zeker wel voor een deel zelf hoor. Dat gaat in overleg met de muziekredactie (en dat is in het geval van Giel niet Roosmarijn, maar 1 van d'r collega's).quote:Op maandag 10 augustus 2009 08:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij giel weet ik zeker dat hij het niet bepaald daar zit roosmarijn als muzieksamensteller bovenop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |