abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71755577
Goedemorgen allemaal
Gisterenavond was echt erg leuk, de film inderdaad iets minder maar verder was alles heel leuk
Zometeen weer beginnen met Evy
En daarna bijlezen hier
pi_71755591
Rustig hier!!
pi_71755623
ja..
Ja doei.
pi_71755700
Even snel terug gelezen
En de bios is een Take Ten bios, de kaartjes voor de vide zijn duurder maar krijg je wel een glas champagne en nootjes voor.
En tapas kan je later gewoon erbij bestellen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:46:13 #205
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71755754
Ik zit op mn werk, maar heb geen bal meer te doen. Moet morgen ook nog halve dag en dan is het vakantie voor mij . Maar nu dus aan het vervelen .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71755787
klinkt bekend

net Bilat gesprek gehad en aangegeven dat ik wel wat te doen wil hebben en dat ik wat huiverig ben voor mijn 'promotie'

helaas is er verder niet zoveel werk op dit moment en zei ze 'anders doe je het nu even rustig aan ' terwijl ik al werkelijk meer Fok! dan werk om zo iig de hele dag door met afwisseling iets te doen te hebben
Ja doei.
  maandag 10 augustus 2009 @ 11:48:26 #207
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71755812
Ja, same here. Mijn to do lijstje is echt af. Heb mn kast en bureau al uitgemest en opgeruimd. Ga zo maar ff wat boodschapjes doen ofzo .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:19:50 #208
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71756700

hele weekend ziek in bed gelegen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_71756970
Oh wat balen, Nynke. Hou je 't goed in de gaten, dat het niet iets is waarvoor je naar het ziekenhuis moet?
  maandag 10 augustus 2009 @ 12:43:03 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71757414
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
L: twee boterhammen met banaan
T: Solero-ijsje
D: lasagne
T: appel ofzo
T: rosébiertje

Gevoel van vadsigheid is al een stuk minder dan gisteren, gelukkig . Dat is echt een naar gevoel .
Niet meer actief op Fok!
pi_71758834
Evy eindelijk weer een keer gelopen
  maandag 10 augustus 2009 @ 13:34:45 #212
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71758957
helleu! ik hebeen dagje vrij

gisteren naar boskoop gefietst (vanaf alphen...stelt niks voor maar toch 10 km) en vandaag weer terug. en net met plantjes watergeven mn leine teen heel gemeen gestoten tegen een stael stoeptegels die ik vergeten was... t gign bloeden en nu gaat mn nageltje er denk ik afvallen... kan dus geen schoenen aan, want dat doet verrekte zeer (i heb geluk dat mn kleine teen al half gevoelloos is, anders deed het ws. stukken meer pijn)

straks repeteren en promo concert geven voor de introductieweek lopers... gelukkig zijn mn teenslippers zwart kan mn concerthakjes met geen mogelijkheid aan nu.

XM wat zie je er goed uit en wat klink je verstandig
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:13:28 #213
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71760297
Omdat het zo stil is:

Do the koala-dance!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_71760348
zomg
Ja doei.
pi_71760467
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omdat het zo stil is:

[ afbeelding ]

Do the koala-dance!
Cute

Zal ik dan nog maar vertellen wat ik gisteren in het restaurant op heb
Voorgerecht was griekse tomatensoep
Hoofdgerecht Japans genot, dus sushi en sashimi (erg lekker)
Nagerecht was een aardbeiensmoothie
En dan nog thee na (met een chocolaatje en koekje)

Niet al te slecht dacht ik
Alleen toen zijn we nog naar een ijssalon gegaan (paar uur later) waar we een frozen mojito op hebben
En in de bios nog alcoholvrije champagne, 2 cocktails (alcoholvrij) en doritos met chilisaus

Oops
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:19:10 #216
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71760489
Thnx kwak . Gister zag ik een foto van mezelf en toen dacht ik, ok het is goed zo. Ik hoef niet dunner meer te worden, hooguit wat strakker her en der .
pi_71760616
Ik heb boodschappen gedaan voor komende week en ben nu al (op 4 euro na) volledig door mn budget heen . Gelukkig heb ik alle nodige dingen gehaald, en nu is er gewoon geen geld meer voor extra zakken chips/snoep .
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx kwak . Gister zag ik een foto van mezelf en toen dacht ik, ok het is goed zo. Ik hoef niet dunner meer te worden, hooguit wat strakker her en der .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:24:39 #218
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71760669
Naja en dat Duvel zowat panisch begon te krijsen dat ik wel anorectisch leek op die foto hielp ook wel mee .
pi_71760932
Ik zou vandaag brood gaan bakken, en dat als lunch eten. Maar nu heb ik nog geen brood gebakken en ik krijg toch wel een beetje honger zo ondertussen ...

Ghehe dat lijkt me wel een goede reden om te stoppen met afvallen ja . Maar echt, dat je nu op het punt bent dat je kan zeggen dat het zo genoeg is ... dat had ik echt niet gedacht een paar maanden geleden, dus daarom is het .
  maandag 10 augustus 2009 @ 14:40:34 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71761136
Arme Duvel schrok zich het apenzuur! Maar goed zeg, XM! Whoop whoop!

*geeft Chico broodje*

Ik was ook Koos Boodschaploos dus heb een beetje een niet-volledig-zoals-de-bedoeling-was-lijstje

O: Special K met melk
L: twee sneetjes met chocovlokken
T: snee brood met ozzewoz
T: ? Zuivel of fruit denk ik!
D: omelet met spinazie en feta
S: Zumba/Body jam mix @ sportschule
T: glas limo

Weet iemand trouwens of blanke vla of vanille yoghurt net zo goed/slecht is als kwark? Uberhaupt is de vraag denk ik welke zuivel het beste is om te eten... Ik denk dat magere kwark / magere yoghurt sowieso wel okee is, maar vla lijkt me ook wel weer eens lekker. Oh wacht eens! Magere vanille yoghurt! whoop! </monoloog>
pi_71761300
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja en dat Duvel zowat panisch begon te krijsen dat ik wel anorectisch leek op die foto hielp ook wel mee .
Laas zien???

Ai, nu krijg ik vast weer op m'n kop van Sigme en deze zin duurt ook veel langer om te typen dan een apostroph.....
pi_71761343
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Laas zien???

Ai, nu krijg ik vast weer op m'n kop van Sigme en deze zin duurt ook veel langer om te typen dan een apostroph.....
Ja doei.
pi_71761415
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arme Duvel schrok zich het apenzuur! Maar goed zeg, XM! Whoop whoop!

*geeft Chico broodje*

Ik was ook Koos Boodschaploos dus heb een beetje een niet-volledig-zoals-de-bedoeling-was-lijstje

O: Special K met melk
L: twee sneetjes met chocovlokken
T: snee brood met ozzewoz
T: ? Zuivel of fruit denk ik!
D: omelet met spinazie en feta
S: Zumba/Body jam mix @ sportschule
T: glas limo

Weet iemand trouwens of blanke vla of vanille yoghurt net zo goed/slecht is als kwark? Uberhaupt is de vraag denk ik welke zuivel het beste is om te eten... Ik denk dat magere kwark / magere yoghurt sowieso wel okee is, maar vla lijkt me ook wel weer eens lekker. Oh wacht eens! Magere vanille yoghurt! whoop! </monoloog>
Van optimel heb je ook vla en daar zit sowieos al minder kcal in en net zo lekker
pi_71761427
Hier zijn jullie gebleven
pi_71761434
En niet meteen weghalen want ik ga nu brood bakken en daar ben ik wel even zoet mee, maar ik wil hem ook zien! En met mn handen in het deeg kan ik niet boven op F5 komen drukken
pi_71761768
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Blanke vla en vanilleyoghurt zijn allebei flink gezoet hè? Mager&naturel is eigenlijk altijd de beste keus, maar als je eens wat anders wilt, zul je toch echt gewoon ouderwets etiketten moeten lezen
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:10:11 #227
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71761965
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Laas zien???

Nee, no way.
pi_71761971
Optimel heeft inderdaad allerlei 0%-vet-geen suiker-vla's en yoghurts. Yoghurten .

Anyway, dat hebben ze dus . Ik vind ze alleen echt vies , het heeft zo'n korrelig gevoel en altijd een vreemd nasmaakje. Alleen de kersenkwark niet .

Ik ben net wezen fietsen naar 't centrum maar 't was echt veel warmer dan ik had ingeschat dus nu ben ik bekaf en veel te warm. Tijd voor een festini-ijsje . En dan strijken . Hmpf. Gelukkig heb ik leuke nieuwe boeken van de bieb en een tas vol leuke spullen voor 't nieuwe schooljaar straks.
pi_71761999
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Optimel heeft inderdaad allerlei 0%-vet-geen suiker-vla's en yoghurts. Yoghurten .

Anyway, dat hebben ze dus . Ik vind ze alleen echt vies , het heeft zo'n korrelig gevoel en altijd een vreemd nasmaakje. Alleen de kersenkwark niet .
Hmm waren ze niet over de datum? dat proef ik nooit erin
pi_71762038
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Light-varianten van zuivel zijn vaak ontzettend bewerkt Kijk maar eens op een bekertje creme fraiche en de lightvariant. De light bevat 3 stabilisatoren en gelatine. Getver! En ook nog eens: slechtere kookeigenschappen (want gelatine wordt vloeibaarder bij verhitting).

Etiketten lezen FTW
pi_71762072
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]
En ook nog eens: slechtere kookeigenschappen (want gelatine wordt vloeibaarder bij verhitting.
Dat is inderdaad wel altijd vervelend
pi_71762089
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Hmm waren ze niet over de datum? dat proef ik nooit erin
Oh nee brrr, ik proef dat er ook meestal wel in. Light, bah
pi_71762121
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Light-varianten van zuivel zijn vaak ontzettend bewerkt Kijk maar eens op een bekertje creme fraiche en de lightvariant. De light bevat 3 stabilisatoren en gelatine. Getver! En ook nog eens: slechtere kookeigenschappen (want gelatine wordt vloeibaarder bij verhitting.

Etiketten lezen FTW
Erg is dat he! Ik moest laatst hardop lachen om de ingredientenlijst van het Blue Band Light Vloeibaar, waar m'n moeder altijd in bakt:

Plantaardige oliën (56%) en vetten, water, zout(1.5%), emulgatoren (sojalecithine,polyoxyethyleen-20-sorbitaan monostearaat), verdikkingsmiddelen (xanthaan, guargom ),voedingszuur (citroenzuur), conserveermiddel (kaliumsorbaat), soja-eiwitten, aroma, vitamines A, D en E, kleurstof (bèta-caroteen).

Dat spul bestaat dus voor ongeveer de helft uit water . Ik bak het liefst in boter, en anders in zonnebloemolie, maar dit soort troep ga ik dus niet gebruiken.

Oh en Miss_S - nee, 't was echt niet bedorven en ik proef het elke keer als ik 't weer eens probeer. Niet op het moment dat ik het eet of drink hoor, maar het smaakje wat daarna blijft hangen, brrr. Geef me dan maar karnemelk, gewone magere yoghurt en kwark en dan doe ik er zelf wel fruit of fruitsap door .

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2009 15:17:37 ]
pi_71762216
Boter heeft puike kookeigenschappen en het ruikt lekker Ja, ik ben toch een beetje huiverig voor zulke ontzettend bewerkte producten. Kan nooit goed zijn
pi_71762305
Bij de optimel yoghurt en kwark heb ik dat ook wel een beetje, zo'n weeiig nasmaakje. Dus ik zorg meestal dat ik daarna snel iets anders drink .

Mijn deeg staat te rijzen, bij gebrek aan een aangesloten verwarming maar in een slaapkamer die nog niet gelucht is gezet . Mn to-do lijst van vandaag wordt zo wel steeds korter ...

Boodschappen doen - check
Brood bakken - mee bezig
Bloedbank
Was draaien - mee bezig
Was strijken

Ik heb vandaag de B en de W .
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:24:03 #236
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71762339
Hehe ik lees wel vaak etiketten hoor! Ik snap er helaas alleen niet altijd wat van Plus negen van de tien keer zetten ze wel erop dát er water of suiker bijv. ergens in zit, maar niet hoeveel En al die gekke codenamen en weetikwat

Ik heb liever dat ze zeggen:
Yoghurt: 95% komt rechtstreeks van de koei, dan is er 5% suiker toegevoegd Ofzo.
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent
pi_71762367
Hier staat nog een leuk stukje over Becel KeukenLight (zo'n vergelijkbaar product). Interessant om te lezen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-08-2009 15:25:19 ]
pi_71762371
Ik gebruik altijd olijfolie, behalve voor vis, dat vind ik lekkerder in boter.

Verder let ik nooit echt op etiketten, maar ik geloof ook niet zo in het tellen van koolhydraten/eiwitten etc, ik eet in principe alles, maar gewoon met mate.. variatie enzo. Prima als het voor anderen werkt, maar voor mij hoeft dat niet zo.

Calorieen tel ik overigens wel regelmatig.
pi_71762647
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe ik lees wel vaak etiketten hoor! Ik snap er helaas alleen niet altijd wat van Plus negen van de tien keer zetten ze wel erop dát er water of suiker bijv. ergens in zit, maar niet hoeveel En al die gekke codenamen en weetikwat

Ik heb liever dat ze zeggen:
Yoghurt: 95% komt rechtstreeks van de koei, dan is er 5% suiker toegevoegd Ofzo.
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent
Yoghurt is sowieso een bewerkt product, natuurlijk

Even serieus: vergelijk bij je volgende supermarktbezoek eens een pak magere yoghurt en een pak van de door jou gekozen fruityoghurt/vanilleyoghurt. Kcal en koolhydraten vooral. En benodigde hulpstoffen.
Het gaat er niet per se om dat je zo min mogelijk kcal hebt in een zo groot mogelijk volume, we zijn Sonja Bakker niet, maar heel veel toegevoegde suiker is gewoon niet zo'n strak plan.
pi_71762766
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik gebruik altijd olijfolie, behalve voor vis, dat vind ik lekkerder in boter.

Verder let ik nooit echt op etiketten, maar ik geloof ook niet zo in het tellen van koolhydraten/eiwitten etc, ik eet in principe alles, maar gewoon met mate.. variatie enzo. Prima als het voor anderen werkt, maar voor mij hoeft dat niet zo.

Calorieen tel ik overigens wel regelmatig.
ik heb 't juist andersom; calorieen tellen doe ik zélden, maar ik probeer wel een beetje bewust m'n koolhydraten/vetten/eiwitten in te delen. Omdat die dingen nou eenmaal een sterk effect op je afvallen hebben. En op je darm-werking
Vergeet niet dat je ook ongezond kunt eten terwijl je alleen maar gezonde producten eet!
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:45:38 #241
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71762907
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nee, no way.
Wrom niet? Als je jezelf dun genoeg vindt en je wil alleen wat strakker, is de enige stap die overblijft trots zijn op wat je bereikt hebt en trots zijn op je lichaam . En dat hoeft echt niet perfect te zijn: ik ben op gewicht en mijn lichaam is ook niet perfect. Je moet je lichaam niet zien als iets dat beschadigd is geraakt door je verleden, maar als iets dat vorm heeft gekregen door je levenservaringen en iets dat laat zien wat je bereikt hebt.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:47:05 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71762958
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wrom niet? Als je jezelf dun genoeg vindt en je wil alleen wat strakker, is de enige stap die overblijft trots zijn op wat je bereikt hebt en trots zijn op je lichaam . En dat hoeft echt niet perfect te zijn: ik ben op gewicht en mijn lichaam is ook niet perfect. Je moet je lichaam niet zien als iets dat beschadigd is geraakt door je verleden, maar als iets dat vorm heeft gekregen door je levenservaringen en iets dat laat zien wat je bereikt hebt.
Nou, het is vooral een heel oncharmante foto . Geen BH aan, waardoor mijn mierenboobies kleiner zijn dan m'n borstbeen. En geen make-up op. Dus nee, die ga ik niet de virtuele wereld inslingeren .
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:48:21 #243
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71762995
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Nou, het is vooral een heel oncharmante foto . Geen BH aan, waardoor mijn mierenboobies kleiner zijn dan m'n borstbeen. En geen make-up op. Dus nee, die ga ik niet de virtuele wereld inslingeren .
Dan doe je een BH aan en make up op.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 10 augustus 2009 @ 15:49:43 #244
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71763037
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Dan doe je een BH aan en make up op.
Nee, het was echt alleen die foto joh. Op die foto in US heb ik wel BH en make-up en daar zie ik er ook heul nie anorectisch uit . 't Was gewoon een toevalstreffer.
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:08:26 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71763546
Hoi.
Let in principe alleen om de calorien, vet /eiwit dus helemaal niet.
Zolang wc prettig gaat en mijn buik niet opgezwollen is vind ik het prima. Ik weet alleen nog niet hoe ik minder trek kan krijgen want ik heb eigenlijk de hele dag honger, tis wat dat betreft elke dag weer een gevecht.
Te bedenken dat ik dit mijn hele leven moet doen, raak ik soms wat panisch

O: Kom magere yoghurt met zoetstof en een appel
T: appel
T: nectarine
T: sneetje met smeerkaas
T: tomaat
L: Kom snert (lekker!) met 2 sneetjes brood met osseworst
T: sneetje met smeerkaas
T: blokje choco
D: Gekookte sperziebonen, gegrilde courgette, ui en paprika, gegrild duits biefstukje met rabarber als koud erbij.
S: werken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71763586
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe ik lees wel vaak etiketten hoor! Ik snap er helaas alleen niet altijd wat van Plus negen van de tien keer zetten ze wel erop dát er water of suiker bijv. ergens in zit, maar niet hoeveel
Dat kan je wel herleiden uit de volgorde op de ingredientenlijst. Waar het meeste van inzit moet als eerste genoemd worden, aflopend op volgorde. Als suiker als eerste of als tweede genoemd wordt is het het hoofdbestanddeel

Ook staat er vaak een uitsplitsing van eiwit koolhydraten etc per 100 gr erop, waarbij bij koolhydrtaten is aangegeven hoeveel uit suikers.
pi_71763653
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet alleen nog niet hoe ik minder trek kan krijgen want ik heb eigenlijk de hele dag honger, tis wat dat betreft elke dag weer een gevecht.
Te bedenken dat ik dit mijn hele leven moet doen, raak ik soms wat panisch
Heb je al eens geprobeerd om minder, of alleen trage carbs te eten?
Want je eerste drie maaltijden bestaan (gedeeltelijk) uit suiker.
quote:
O: Kom magere yoghurt met zoetstof en een appel
T: appel
T: nectarine
'
pi_71763733
Oh ja, een lijst!

O: bakje yoghurt, wat jus
T: klein handje hazelnoten
L: halve koude pizza met tomatensaus, pancetta, groente en mozzarella
T: 2 knackebrod pindakaas
D: salade met avocado, gerookte kip, citrusdressing en, als ik 't kan vinden, granaatappel
S: spierpijn van het tegen de heuvel op rennen gister anderhalf uur yogales
T: drank En misschien een beetje chips.
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:15:54 #249
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71763749
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Heb je al eens geprobeerd om minder, of alleen trage carbs te eten?
Want je eerste drie maaltijden bestaan (gedeeltelijk) uit suiker.
[..]

'
Eieren enzo? Ja, maar daar krijg ik alleen nog meer honger van Dan MOET ik meer..
Heb ook weel een lange dagindeling vind ik zelf:
O = 5:00 uur
L = 12:00
D: 18:00 (ong.)
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:18:53 #250
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71763813
Ik heb nu iig geen zuivel meegenomen! Wel een groot stuk watermeloen
pi_71764046
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Eieren enzo? Ja, maar daar krijg ik alleen nog meer honger van Dan MOET ik meer..
Ook als je muesli of havermout in je yoghurt doet ipv fruit?
En ook met volkoren brood, cracker of knackebrod?
Dus trage ipv snelle suikers.

En inderdaad nogal een lange dag, ja.
pi_71764175
Ik kom net van de kapper vandaan. Mijn haar zit geweldig nu
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:38:06 #253
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71764240
Foto Ewelina!

Ik heb huisdierenpech Eerst Thor die een vrouwtje bleek te zijn en zwanger en Loki die dus terug moest en nou ging ik voor vrouwtjesThor een maatje ophalen (na overleg met dierenwinkel) en de dames vlogen mekaar onder veel gepiep, geklauw en gebijt in de haren Dus ik mag dametje nummer 2 terug brengen... Jeez Lijkt erop dat Mamster (for lack of a better name) nadat d'r babies groot zijn alleen mag blijven
  maandag 10 augustus 2009 @ 16:46:01 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71764436
Ik vind de Optimelproducten ook een nare, korrelige structuur hebben, vooral de yoghurt enzo. Optimel drink vind ik wel ok, maar dat haal ik eigenlijk nooit .

Lasagne staat al in de oven .
Niet meer actief op Fok!
pi_71764510
Dat schreeuwt om een foto, Ewelina. Niets zo fijn als goedzittend vers kapperhaar
pi_71765153
Maria! Zijn ze niet aan het vechten juist omdat de mamster kleintjes heeft en die wil beschermen?

Ik ben echt te slecht met plannen . Het brood moet over een kwartier voor 50 min de oven in. Maar voor mn avondeten heb ik ook een oven nodig, mn aardappeltjes moeten er ook nog 40 min in en ik had bedacht over een halfuur te gaan eten ...
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:24:45 #257
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71765503
Ik denk het wel! Maar ja, dat neemt niet weg dat ze dus iig niet bij elkaar kunnen nu Maar goed, het meisje van de dierenwinkel heeft wel aangeboden om tegen de tijd dat de jonkies groot genoeg zijn eventueel met me te gaan kijken welke van de drie een vrouwtje is - dan kan ik als we dat willen mamma en dochter bij elkaar houden!
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:25:09 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71765520
Oh en waarom doe je ze niet tegelijk erin dan? Naast elkaar moet kunnen!
pi_71765569
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en waarom doe je ze niet tegelijk erin dan? Naast elkaar moet kunnen!
Niet eens aan gedacht . Past wel denk ik. Mooi, dan ga ik nu aardappeltjes schillen .

Heb je ook hamsterbabyfoto's?
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:55:27 #260
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71766317
Als je twee dingen tegelijk erin doet, duurt het dan niet langer voor alles gaar is?
Niet meer actief op Fok!
pi_71766333
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Als je twee dingen tegelijk erin doet, duurt het dan niet langer voor alles gaar is?
Nee hoor de oven blijft even heet.
  maandag 10 augustus 2009 @ 17:57:58 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71766388
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee hoor de oven blijft even heet.
O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_71766451
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgen .
Wel bij een magnetron geloof ik. Maar een oven, mits je hem goed voorverwarmt, is 200 graden, en wordt niet ineens kouder als je daar een bakje aardappeltjes bij inzet.

Ik denk dat het wel wat uitmaakt als je er een hele tray ijsklontjes onderin zou zetten trouwens , heel hypothetisch gezien.
pi_71766629
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is ook zo. Alleen niet op een schaal dat jij het merkt

De oven koelt iets af als je er een broodje indoet, omdat de temperatuur van het broodje lager is dan die in de oven. Je oven warmt het ding dan op tot de temperatuur gelijk is aan die van de oven.
pi_71767295
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

ik heb 't juist andersom; calorieen tellen doe ik zélden, maar ik probeer wel een beetje bewust m'n koolhydraten/vetten/eiwitten in te delen. Omdat die dingen nou eenmaal een sterk effect op je afvallen hebben. En op je darm-werking
Vergeet niet dat je ook ongezond kunt eten terwijl je alleen maar gezonde producten eet!
Dat weet ik hoor! Maar daarom let ik juist wel op de 'stiekeme' ongezonde producten, dus ik eet nooit mayonaise bijvoorbeeld en doe nergens suiker in, en daarom gebruik ik ook altijd olijfolie ipv boter.

Op vetten let ik overigens soms wel, iig op onverzadigde vs. verzadigde vetten. Verder gebruik ik zoveel mogelijk verse producten (behalve wanneer ik het lekkerder vind uit de vriezer of uit een pot ), en probeer ik dagelijks iets van fruit te eten, en zoveel mogelijk bruin brood enzo.

Ik ben ook helemaal geen zoetekauw, dat scheelt al, ik eet werkelijk nooit snoep/chocola of andere zoetigheid.
pi_71767416
Mijn lijstje wordt zo vandaag:

O: grote cappuccino, 2 knackebrod met gekookt eitje
L: pastasalade met volkorenpasta, olijven, tonijn, sla, tomaat, mais, sperzieboontjes, rode ui en saus van mayo/yoghurt
S: wielrennen
T: glas jus
D: bij een vriendin

Lekkah zo!
de pasta salade is ook voor morgen, kan ik gezond eten voor mn spinningles!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:46:36 #267
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71767585
Ook al hou ik nie van koude pasta, die salade klinkt goed!

Chico: ik zal binnenkort eens foto's maken hoop ik! Mamster gaat iedere keer heel prominent bovenop ze zitten

Hmm mijn spinazie-feta-omelet ziet er niet uit, maar smaakt lekker
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:47:59 #268
24188 Belana
kloon van belana
pi_71767624
lijstje

O: yoghurt met muesli, bambu
L: courgettesoep, boterham met kipfilet, bak rouwkostsalade, jus d' orange
T: veel water, koekje
D: pasta met zelf gemaakte tomatensaus met gehakt en courgette, vooral veel saus
T: bambu en nog iets, weet nog niet.

en ik heb een nieuwe baan wel binnen hetzelfde bedrijf, maar toch een nieuwe baan
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:52:46 #269
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71767753
Rouwkostsalade Sorry die vond ik een mooie Tragisch

Gefelie met je nieuwe baan! Zoiets als promotie dus?
  maandag 10 augustus 2009 @ 18:54:57 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71767802
Gefeliciteerd Belana ... Kun je mooi nog een lekkere T nemen Beetje weinig anders?

Klinkt heerlijk Cycle... Eet smakelijk bij je vriendin

Maria, Mamster
pi_71768065
De sushi van gisteren krijg er weer honger van

pi_71768230
Lijstjes time en o ja Maria: jouw koalabeertje:

O: volkoren bolletje met boter en 30+ kaas
L: restje koude bami. Dat noemen we dan noedelsalade.
T: schijf meloen
T: stukkie chocoladecake
S:stepshape/bodyshape
T:wodka, katjang
D: ik heb geen idee. Ik denk spaghetti of zo. Ik heb nog een zak Italiaanse wokgroenten liggen en heel veel tomaten. Of ik kan natuurlijk ook een pizza eten...... dilemma......dilemma.

[ Bericht 2% gewijzigd door conleche op 10-08-2009 19:16:49 ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:13:43 #273
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71768328
Ik zie het koalabeertje nu pas .
Instant happiness .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:19:06 #274
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71768467
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie het koalabeertje nu pas .
Instant happiness .
Ja he!

Ik zocht een excuus om hem te posten, maar toen vond ik dat 'lange topicstilte' goed genoeg was

En ja Uniek, we noemen haar nog even Mamster terwijl we een dametjesnaam verzinnen Ik ben er persoonlijk wel voor om haar Tumi te noemen! Of Pichi. Of zoiets.
pi_71768500
Gefeli Belana

Als mijn brood smaakt zoals ie eruit ziet, is ie heerlijk .

[ Bericht 18% gewijzigd door Chicolate op 10-08-2009 19:34:49 ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:35:36 #276
24188 Belana
kloon van belana
pi_71768987
rouwkost wat erg

thanks dames, ik ga naar een groep die momenteel nog in projectfase draait, het werk moet echt nog opgezet en dat vind ik een geweldige uitdaging!

sorry trouwens dat ik niet zo veel reageer op jullie, maar ik heb momenteel gewoon geen tijd om te reageren. ben weer aan het werk ook. en jullie lullen te veel
stormy waters...
sailin'
pi_71769094
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Belana het volgende:
rouwkost wat erg

thanks dames, ik ga naar een groep die momenteel nog in projectfase draait, het werk moet echt nog opgezet en dat vind ik een geweldige uitdaging!

sorry trouwens dat ik niet zo veel reageer op jullie, maar ik heb momenteel gewoon geen tijd om te reageren. ben weer aan het werk ook. en jullie lullen te veel
O dit is echt niks!! Normaal draaien we er 3 topics per dag door!!

gefeli met je nieuwe baan!
pi_71769109
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Gefeli Belana

Als mijn brood smaakt zoals ie eruit ziet, is ie heerlijk .

[ afbeelding ]
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:45:47 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71769321
Ziet er heerlijk uit Chico!
pi_71769400
Ik heb hem maar vast doorgesneden, hij is vanbinnen ook gaar . Wel heel erg klein , een plak cake heeft nog meer oppervlak ... dat wordt weinig beleg. En nu wil ik dat het morgenochtend is zodat ik een stukje kan proeven.
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:49:04 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_71769417
dat ziet er zeker lekker uit Chico

maria, had jij nou een tijdje terug dat low carb brood? hoe was dat nou?
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:52:14 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71769508
Ohja check! Ik had dat met die Hüttenkäse. Aanvankelijk dacht ik "mwoah best te doen", en daarna dacht ik "Mweh, die textuur blijft raar en dat zoete bijsmaakje ook! " en toen heb ik de rest uiteindelijk maar weg gemikt

Maar er zijn meerdere recepten voor! Misschien was het alleen deze die niet lekker was

Chico! Brood ziet er goed uit!
  maandag 10 augustus 2009 @ 19:53:23 #283
24188 Belana
kloon van belana
pi_71769549
naaah, laat maar
dan maar wat minder gewoon brood
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:06:29 #284
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71769997
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go CF en Razzt en Mo's mamma, hardloopsters (al dan niet in de dop)!

Ikkes heb net 45 minuten Zumba Cardio Party gedaan (Beto Perez: "Tank yoo! Yoo ver ván-tás-teec!" ) Die heb ik gisteren van die tevens Zumbaënde vriend gekregen, en die is veel leuker dan veel dvds die ik al had!

EDIT: Wie heeft het topic doodvermoord!?
[ afbeelding ]

Het was Maria, met een Zumba-jubel-verhaal, op pagina 8

Aaanyway, ik ga pitten, bis später!
Door jouw Zumba-jubelverhaal werd ik nieuwsgierig.
Ik heb net 30,4 GB aan Zumba DVD's gedownload.
Zodra ik puf heb ga ik eens kijken of ik er wat aan heb. Ik ben namelijk zo a-ritmisch als een overjarige banaan
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:07:27 #285
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71770031
XM! Wat zie je er goed uit op de foto in US! En nog beter: wat klink je tevreden Voor wat extra tiet kan ik je de wonderbra aanbevelen of -wat goedkoper- een bepaald modelletje bij de Hunkemoller. Mijn man vroeg me of ik niet nog een paar van die bh's kon kopen, dus....

Verder nog even voor de nieuwe baan van Belana, het brood van Chico en alles wat -waardig is.
Een dikke voor Optimel. Optimel is vies.

Daglijst
o. geroosterd brood met ei
t. geroosterd brood met ei + klein ijsje
l. Kurbissoep (weet even niet meer hoe dat ding in het NL heet) + klein ijsje
t. voor 100 kcal chocolade
d. Kurbissoep + geroosterd brood met rillettes + geroosterd brood met kaas
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:09:42 #286
24188 Belana
kloon van belana
pi_71770106
wat een gevarieerde dag tink
stormy waters...
sailin'
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:12:04 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71770185
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef mazaru het volgende:

[..]

Door jouw Zumba-jubelverhaal werd ik nieuwsgierig.
Ik heb net 30,4 GB aan Zumba DVD's gedownload.
Zodra ik puf heb ga ik eens kijken of ik er wat aan heb. Ik ben namelijk zo a-ritmisch als een overjarige banaan
Woehoeee! Kijk wel uit, sommige DVDs zijn een beetje oud en 80s-fout zeg maar! Ik vind zelf Cardio Party wel leuk! En no worries, overjarige bananen zijn heel goed in Zumba!
pi_71770198
Qua optimel vind ik lekker:

De vla. Mits opgeleukt met zuur fruit (maar dat heb ik eigenlijk ook met gewone vla)
en de framboosdrank.

Ik ben dus helemaal niet zo anti-optimel eigenlijk.

De oven staat aan. Ik ga een pizza Toscane eten. (Afijn: de helft ervan.) Er zit veel groenten op en ik gooi er ook nog wat rucola overheen en een eierdooier.
pi_71770231
Ik ga zometeen lekker optimel vla eten
Wel erg weinig gegeten vandaag maar dat mag ook wel eens
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:14:41 #290
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71770256
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:09 schreef Belana het volgende:
wat een gevarieerde dag tink
Nou hè Voor morgen ed. staat op het programma: appeltaart, appelmoes, appelcompote, appel... (appelboom is gedeeltelijk omgewaaid), maar ook sla, spitskool, bloemkool, courgette, champignon,wortels, paprika, komkommer, koolrabi, spinazie, knolselderie en selderijstengels. Komt wel goed dus, deze week
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:26:38 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71770615
Thnx Tink .

Mijn mevroi was wel anti-Optimel. Beter gewoon bakje Biogarde nemen zei ze .
pi_71770897
Chico, dat brood ziet er echt heerlijk uit .

Bweuuuuuuuugh ik voel me naar had spaghetti gemaakt ipv wraps, en het valt me zo belachelijk zwaar op de maag dat ik gewoon maagpijn heb, en dat terwijl ik niet eens heel veel heb gegeten! Stom gedoe. En nu regent het ook nog, terwijl ik wilde gaan Evy-en. Maar met maagpijn gaat dat sowieso niet. En ik zou met lief een film kijken maar hij heeft onverwacht werk te doen vanavond.

't Is dat m'n maag zo zeer doet, anders was er ongetwijfeld een snoepbui gekomen denk ik . Prut gewoon.

/klaag.

Mijn lijstje voor vandaag blijft dus:

O: 2x geroosterd brood met aardbeien en zoetstof, thee
L: Kwark met 2 nectarines en wat noten
T: Cherrytomaatjes, komkommer
T: Festini perenijsje
D: Spaghetti bolognese met wat ijsbergsla/komkommer.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:40:50 #293
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71771146
*kusje voor Razzt* Soms zit het ook niet mee he! Maar je hebt wel netjes gegeten geloof ik! Dus die heb je in de pocket! Goed dat je niet toegeeft aan snaaizin! Verder wat betreft Evy: morgen weer een dag, en dan zonder regen of buikpijn
pi_71771289
Hoe zou het met mevrouw puff zijn? Ik vond haar altijd zo aardig!
pi_71771830
Ik ben alweer afgekeurd voor bloeddonaties vanwege een laag hb en nu mag ik pas over een halfjaar weer en voel ik me echt . Het is niet leuk om steeds te horen dat je lijf het niet goed genoeg doet, en ik had mn voedsel (rood vlees met name) er al wat op aangepast en dan is het alsnog niet goed ... ik overweeg nu zelfs ijzerpillen oid .

@Co: dat zou ik ook wel willen weten. Misschien heeft ze geen tijd meer voor internet of post ze nu onder een ander account? Geen idee wie dat dan zou moeten zijn
pi_71773155
Wat fijn om je zo te horen praten XM! .

Wij zijn vanmiddag wezen zwemmen met m'n nichtjes (eentje van bijna 4 jaar en eentje van net 1). Heerlijk. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:49:32 #297
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71773215
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn om je zo te horen praten XM! .

Wij zijn vanmiddag wezen zwemmen met m'n nichtjes (eentje van bijna 4 jaar en eentje van net 1). Heerlijk. .
Jij bent gek! Ik vind het altijd een drama om met mijn kinderen te gaan zwemmen. Je hebt 6 paar ogen en 10 paar handen nodig en dan nog ben ik bang dat ze verdrinken Nu dochterlief goed kan zwemmen is het gelukkig wat makkelijker allemaal, maar toch...
pi_71773659
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jij bent gek! Ik vind het altijd een drama om met mijn kinderen te gaan zwemmen. Je hebt 6 paar ogen en 10 paar handen nodig en dan nog ben ik bang dat ze verdrinken Nu dochterlief goed kan zwemmen is het gelukkig wat makkelijker allemaal, maar toch...
't Was een eitje! . Allebei zwembandjes om de armen, bij de kleinste een hand onder d'r buikje, en hoppa. . De oudste vond het geweldig om met m'n vriend van de glijbaan te gaan, en van de rand af te springen, en verstoppertje te spelen, en ik heb lekker met de jongste rondgedobberd. Ze zijn allebei sowieso dol op water.

Maar mèn, die eierstokken. . .
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:32:33 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71774649
Waarom begin je dan niet aan kinderen DaD? Die eierstokken houden dan snel op met rammelen hoor
pi_71774676
Omdat m'n vriend niet wil.
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:39:48 #301
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71774860
Dat is lastig. Maar bij jou rammelen ze wel heel hard hoor DaD. En ze gaan waarschijnljk alleen maar harder rammelen. Zelf heb ik nooit een heftige kinderwens gehad, maar volgens mij moet het heel moeilijk zijn als je dan, door wat voor reden dan ook, geen kinderen kunt krijgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')