Cutequote:Op maandag 10 augustus 2009 14:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Omdat het zo stil is:
[ afbeelding ]
Do the koala-dance!
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx kwak. Gister zag ik een foto van mezelf en toen dacht ik, ok het is goed zo. Ik hoef niet dunner meer te worden, hooguit wat strakker her en der
.
Laas zien???quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Naja en dat Duvel zowat panisch begon te krijsen dat ik wel anorectisch leek op die foto hielp ook wel mee![]()
![]()
.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Laas zien???
Ai, nu krijg ik vast weer op m'n kop van Sigme en deze zin duurt ook veel langer om te typen dan een apostroph.....
Van optimel heb je ook vla en daar zit sowieos al minder kcal in en net zo lekkerquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Arme Duvel schrok zich het apenzuur! Maar goed zeg, XM! Whoop whoop!![]()
*geeft Chico broodje*
Ik was ook Koos Boodschaploos dus heb een beetje een niet-volledig-zoals-de-bedoeling-was-lijstje![]()
O: Special K met melk
L: twee sneetjes met chocovlokken
T: snee brood met ozzewoz
T: ? Zuivel of fruit denk ik!
D: omelet met spinazie en feta
S: Zumba/Body jam mix @ sportschule
T: glas limo
Weet iemand trouwens of blanke vla of vanille yoghurt net zo goed/slecht is als kwark? Uberhaupt is de vraag denk ik welke zuivel het beste is om te eten... Ik denk dat magere kwark / magere yoghurt sowieso wel okee is, maar vla lijkt me ook wel weer eens lekker. Oh wacht eens! Magere vanille yoghurt!whoop! </monoloog>
Blanke vla en vanilleyoghurt zijn allebei flink gezoet hè? Mager&naturel is eigenlijk altijd de beste keus, maar als je eens wat anders wilt, zul je toch echt gewoon ouderwets etiketten moeten lezenquote:Op maandag 10 augustus 2009 14:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Weet iemand trouwens of blanke vla of vanille yoghurt net zo goed/slecht is als kwark? Uberhaupt is de vraag denk ik welke zuivel het beste is om te eten... Ik denk dat magere kwark / magere yoghurt sowieso wel okee is, maar vla lijkt me ook wel weer eens lekker. Oh wacht eens! Magere vanille yoghurt!whoop! </monoloog>
quote:Op maandag 10 augustus 2009 14:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Laas zien???
Ai, nu krijg ik vast weer op m'n kop van Sigme en deze zin duurt ook veel langer om te typen dan een apostroph.....
Hmm waren ze niet over de datum?quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Optimel heeft inderdaad allerlei 0%-vet-geen suiker-vla's en yoghurts. Yoghurten.
Anyway, dat hebben ze dus. Ik vind ze alleen echt vies
, het heeft zo'n korrelig gevoel en altijd een vreemd nasmaakje. Alleen de kersenkwark niet
.
Light-varianten van zuivel zijn vaak ontzettend bewerktquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:10 schreef Razztwizzle het volgende:
Anyway, dat hebben ze dus. Ik vind ze alleen echt vies
, het heeft zo'n korrelig gevoel en altijd een vreemd nasmaakje. Alleen de kersenkwark niet
.
Dat is inderdaad wel altijd vervelendquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En ook nog eens: slechtere kookeigenschappen (want gelatine wordt vloeibaarder bij verhitting.
Oh nee brrr, ik proef dat er ook meestal wel in. Light, bahquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Hmm waren ze niet over de datum?dat proef ik nooit erin
Erg is dat he! Ik moest laatst hardop lachen om de ingredientenlijst van het Blue Band Light Vloeibaar, waar m'n moeder altijd in bakt:quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:13 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Light-varianten van zuivel zijn vaak ontzettend bewerktKijk maar eens op een bekertje creme fraiche en de lightvariant. De light bevat 3 stabilisatoren en gelatine. Getver! En ook nog eens: slechtere kookeigenschappen (want gelatine wordt vloeibaarder bij verhitting.
Etiketten lezen FTW
Yoghurt is sowieso een bewerkt product, natuurlijkquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe ik lees wel vaak etiketten hoor! Ik snap er helaas alleen niet altijd wat vanPlus negen van de tien keer zetten ze wel erop dát er water of suiker bijv. ergens in zit, maar niet hoeveel
En al die gekke codenamen en weetikwat
![]()
Ik heb liever dat ze zeggen:
Yoghurt: 95% komt rechtstreeks van de koei, dan is er 5% suiker toegevoegdOfzo.
Dan weet je tenminste waar je aan toe bent
ik heb 't juist andersom; calorieen tellen doe ik zélden, maar ik probeer wel een beetje bewust m'n koolhydraten/vetten/eiwitten in te delen. Omdat die dingen nou eenmaal een sterk effect op je afvallen hebben. En op je darm-werkingquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:25 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik gebruik altijd olijfolie, behalve voor vis, dat vind ik lekkerder in boter.
Verder let ik nooit echt op etiketten, maar ik geloof ook niet zo in het tellen van koolhydraten/eiwitten etc, ik eet in principe alles, maar gewoon met mate.. variatie enzo. Prima als het voor anderen werkt, maar voor mij hoeft dat niet zo.
Calorieen tel ik overigens wel regelmatig.
Wrom niet? Als je jezelf dun genoeg vindt en je wil alleen wat strakker, is de enige stap die overblijft trots zijn op wat je bereikt hebt en trots zijn op je lichaamquote:
Nou, het is vooral een heel oncharmante fotoquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wrom niet? Als je jezelf dun genoeg vindt en je wil alleen wat strakker, is de enige stap die overblijft trots zijn op wat je bereikt hebt en trots zijn op je lichaam. En dat hoeft echt niet perfect te zijn: ik ben op gewicht en mijn lichaam is ook niet perfect. Je moet je lichaam niet zien als iets dat beschadigd is geraakt door je verleden, maar als iets dat vorm heeft gekregen door je levenservaringen en iets dat laat zien wat je bereikt hebt.
Dan doe je een BH aan en make up op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, het is vooral een heel oncharmante foto![]()
. Geen BH aan, waardoor mijn mierenboobies kleiner zijn dan m'n borstbeen. En geen make-up op. Dus nee, die ga ik niet de virtuele wereld inslingeren
.
Nee, het was echt alleen die foto joh. Op die foto in US heb ik wel BH en make-up en daar zie ik er ook heul nie anorectisch uitquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan doe je een BH aan en make up op.
Dat kan je wel herleiden uit de volgorde op de ingredientenlijst. Waar het meeste van inzit moet als eerste genoemd worden, aflopend op volgorde. Als suiker als eerste of als tweede genoemd wordt is het het hoofdbestanddeelquote:Op maandag 10 augustus 2009 15:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hehe ik lees wel vaak etiketten hoor! Ik snap er helaas alleen niet altijd wat vanPlus negen van de tien keer zetten ze wel erop dát er water of suiker bijv. ergens in zit, maar niet hoeveel
Heb je al eens geprobeerd om minder, of alleen trage carbs te eten?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik weet alleen nog niet hoe ik minder trek kan krijgen want ik heb eigenlijk de hele dag honger, tis wat dat betreft elke dag weer een gevecht.
Te bedenken dat ik dit mijn hele leven moet doen, raak ik soms wat panisch
'quote:O: Kom magere yoghurt met zoetstof en een appel
T: appel
T: nectarine
Eieren enzo? Ja, maar daar krijg ik alleen nog meer honger vanquote:Op maandag 10 augustus 2009 16:12 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Heb je al eens geprobeerd om minder, of alleen trage carbs te eten?
Want je eerste drie maaltijden bestaan (gedeeltelijk) uit suiker.
[..]
'
Ook als je muesli of havermout in je yoghurt doet ipv fruit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Eieren enzo? Ja, maar daar krijg ik alleen nog meer honger vanDan MOET ik meer..
Niet eens aan gedachtquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en waarom doe je ze niet tegelijk erin dan?Naast elkaar moet kunnen!
Nee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Als je twee dingen tegelijk erin doet, duurt het dan niet langer voor alles gaar is?
O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee hoorde oven blijft even heet.
Wel bij een magnetron geloof ik. Maar een oven, mits je hem goed voorverwarmt, is 200 graden, en wordt niet ineens kouder als je daar een bakje aardappeltjes bij inzet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgen.
Is ook zo. Alleen niet op een schaal dat jij het merktquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgen.
Dat weet ik hoor! Maar daarom let ik juist wel op de 'stiekeme' ongezonde producten, dus ik eet nooit mayonaise bijvoorbeeld en doe nergens suiker in, en daarom gebruik ik ook altijd olijfolie ipv boter.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik heb 't juist andersom; calorieen tellen doe ik zélden, maar ik probeer wel een beetje bewust m'n koolhydraten/vetten/eiwitten in te delen. Omdat die dingen nou eenmaal een sterk effect op je afvallen hebben. En op je darm-werking![]()
Vergeet niet dat je ook ongezond kunt eten terwijl je alleen maar gezonde producten eet!
Ja he!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie het koalabeertje nu pas.
Instant happiness.
O dit is echt niks!! Normaal draaien we er 3 topics per dag door!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Belana het volgende:
rouwkost![]()
wat erg
thanks dames, ik ga naar een groep die momenteel nog in projectfase draait, het werk moet echt nog opgezet en dat vind ik een geweldige uitdaging!
sorry trouwens dat ik niet zo veel reageer op jullie, maar ik heb momenteel gewoon geen tijd om te reageren. ben weer aan het werk ook. en jullie lullen te veel
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Gefeli Belana
Als mijn brood smaakt zoals ie eruit ziet, is ie heerlijk.
[ afbeelding ]
Door jouw Zumba-jubelverhaal werd ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go CF en Razzt en Mo's mamma, hardloopsters (al dan niet in de dop)!![]()
Ikkes heb net 45 minuten Zumba Cardio Party gedaan(Beto Perez: "Tank yoo! Yoo ver ván-tás-teec!"
![]()
) Die heb ik gisteren van die tevens Zumbaënde vriend gekregen, en die is veel leuker dan veel dvds die ik al had!
EDIT: Wie heeft het topic doodvermoord!?
[ afbeelding ]
Het was Maria, met een Zumba-jubel-verhaal, op pagina 8![]()
Aaanyway, ik ga pitten, bis später!![]()
Woehoeee!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door jouw Zumba-jubelverhaal werd ik nieuwsgierig.
Ik heb net 30,4 GB aan Zumba DVD's gedownload.
Zodra ik puf heb ga ik eens kijken of ik er wat aan heb. Ik ben namelijk zo a-ritmisch als een overjarige banaan
Nou hèquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn om je zo te horen praten XM!.
Wij zijn vanmiddag wezen zwemmen met m'n nichtjes (eentje van bijna 4 jaar en eentje van net 1). Heerlijk..
't Was een eitje!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent gek! Ik vind het altijd een drama om met mijn kinderen te gaan zwemmen. Je hebt 6 paar ogen en 10 paar handen nodig en dan nog ben ik bang dat ze verdrinken
Nu dochterlief goed kan zwemmen is het gelukkig wat makkelijker allemaal, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |