Ook als je muesli of havermout in je yoghurt doet ipv fruit?quote:Op maandag 10 augustus 2009 16:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Eieren enzo? Ja, maar daar krijg ik alleen nog meer honger vanDan MOET ik meer..
Niet eens aan gedachtquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en waarom doe je ze niet tegelijk erin dan?Naast elkaar moet kunnen!
Nee hoorquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Viking84 het volgende:
Als je twee dingen tegelijk erin doet, duurt het dan niet langer voor alles gaar is?
O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgenquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee hoorde oven blijft even heet.
Wel bij een magnetron geloof ik. Maar een oven, mits je hem goed voorverwarmt, is 200 graden, en wordt niet ineens kouder als je daar een bakje aardappeltjes bij inzet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgen.
Is ook zo. Alleen niet op een schaal dat jij het merktquote:Op maandag 10 augustus 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O, dat zegt Mark altijd. Dat het dan meer energie kost om alles gaar te krijgen.
Dat weet ik hoor! Maar daarom let ik juist wel op de 'stiekeme' ongezonde producten, dus ik eet nooit mayonaise bijvoorbeeld en doe nergens suiker in, en daarom gebruik ik ook altijd olijfolie ipv boter.quote:Op maandag 10 augustus 2009 15:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ik heb 't juist andersom; calorieen tellen doe ik zélden, maar ik probeer wel een beetje bewust m'n koolhydraten/vetten/eiwitten in te delen. Omdat die dingen nou eenmaal een sterk effect op je afvallen hebben. En op je darm-werking![]()
Vergeet niet dat je ook ongezond kunt eten terwijl je alleen maar gezonde producten eet!
Ja he!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:13 schreef Viking84 het volgende:
Ik zie het koalabeertje nu pas.
Instant happiness.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |