O dit is echt niks!! Normaal draaien we er 3 topics per dag door!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Belana het volgende:
rouwkost![]()
wat erg
thanks dames, ik ga naar een groep die momenteel nog in projectfase draait, het werk moet echt nog opgezet en dat vind ik een geweldige uitdaging!
sorry trouwens dat ik niet zo veel reageer op jullie, maar ik heb momenteel gewoon geen tijd om te reageren. ben weer aan het werk ook. en jullie lullen te veel
quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:20 schreef Chicolate het volgende:
Gefeli Belana
Als mijn brood smaakt zoals ie eruit ziet, is ie heerlijk.
[ afbeelding ]
Door jouw Zumba-jubelverhaal werd ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Go CF en Razzt en Mo's mamma, hardloopsters (al dan niet in de dop)!![]()
Ikkes heb net 45 minuten Zumba Cardio Party gedaan(Beto Perez: "Tank yoo! Yoo ver ván-tás-teec!"
![]()
) Die heb ik gisteren van die tevens Zumbaënde vriend gekregen, en die is veel leuker dan veel dvds die ik al had!
EDIT: Wie heeft het topic doodvermoord!?
[ afbeelding ]
Het was Maria, met een Zumba-jubel-verhaal, op pagina 8![]()
Aaanyway, ik ga pitten, bis später!![]()
Woehoeee!quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Door jouw Zumba-jubelverhaal werd ik nieuwsgierig.
Ik heb net 30,4 GB aan Zumba DVD's gedownload.
Zodra ik puf heb ga ik eens kijken of ik er wat aan heb. Ik ben namelijk zo a-ritmisch als een overjarige banaan
Nou hèquote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat fijn om je zo te horen praten XM!.
Wij zijn vanmiddag wezen zwemmen met m'n nichtjes (eentje van bijna 4 jaar en eentje van net 1). Heerlijk..
't Was een eitje!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jij bent gek! Ik vind het altijd een drama om met mijn kinderen te gaan zwemmen. Je hebt 6 paar ogen en 10 paar handen nodig en dan nog ben ik bang dat ze verdrinken
Nu dochterlief goed kan zwemmen is het gelukkig wat makkelijker allemaal, maar toch...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |