Ik denk eerder dat ze drijven.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:41 schreef __Saviour__ het volgende:
die staan vast in het goal
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:44 schreef maickeltje het volgende:
Ik dacht om eerlijk te zijn precies zelfde als TS!
Ik zei ook dat de eis van het OM te hoog was, totdat ik de foto zag van die 2 varkens toen vond ik de eis opeens erg laag!
Moordvrouwen!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:44 schreef maickeltje het volgende:
Ik dacht om eerlijk te zijn precies zelfde als TS!
Ik zei ook dat de eis van het OM te hoog was, totdat ik de foto zag van die 2 varkens toen vond ik de eis opeens erg laag!
waarom kruip jij nog bij je moeder in bedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:51 schreef Het_hupt het volgende:
OMG!!! ben laatst naast zoiets wakker geworden
Neuh, was n FOK!sterquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom kruip jij nog bij je moeder in bed
in mijn geval, een biermaatschappijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:54 schreef aussieaussie het volgende:
Ach, als je voor de maatschappij bent moet je ook dikke wijven neuken
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:52 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
waarom kruip jij nog bij je moeder in bed
quote:
een check voor de weighwatchersquote:
S . Equote:
Een oprecht lachje kon ik niet onderdrukkenquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:32 schreef defabiman het volgende:
[..]
Een oprecht lachje kon ik niet onderdrukken
Welke is de moeder?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:39 schreef enchufa het volgende:
Lees ik net een verhaal over waterpolo zusjes die een tegenstander te lang onder water hebben gehouden. Leeftijd 16 en 22. Dus ik fantaseerde al hoe ik deze stoutje zusje het beste kon straffen voor hun ontoelaatbare gedrag.
Mooi, lang, slank, blond, licht gespierd... zo zag ik ze in gedachten...
De werkelijkheid was bijzonder ontnuchterend toen ik deze foto in de telegraaf zag:
[ afbeelding ]
Klacht: Mijn wereldbeeld, wat doe je!
editquote:
editquote:
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:09 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom crediteert niemand mijn grap?
Ik heb er wel 2 minuten tijd in gestoken
Nee. de waterpolovereniging heeft besloten dat de wedstrijden voortaan midden op Grote Oceaan gespeeld moeten worden, aangezien daar de kans op tsunami's het kleinste is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:17 schreef rechtsom het volgende:
Dat potje waterpolo... wordt dat nou gespeeld in de navel van die rechter?
kijk eens een post eronderquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:09 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom crediteert niemand mijn grap?
Ik heb er wel 2 minuten tijd in gestoken
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke mooie metaforen kan verzinnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ja hahaha!!! wat een kutgrap, wat een kutgrap
Geef gewoon eerlijk toe dat die grap 1 van je mindere was, dan dwing je nog enigzins respect af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke mooie metaforen kan verzinnen
En is je maatje nu platgewalst?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:56 schreef Danny_Ramone het volgende:
Maatje van me is vorige week met een soortgelijk geval het bed ingedoken.
Nee dan niet haha. Zijn geloofwaardigheid is wel weg. Hij claimt alleen mooie vrouwen te scoren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En is je maatje nu platgewalst?
Daarom reageerde ik eerst ook niet omdat ik gewoon een kans heb gemist om tering grappig te zijn, maar toen je meer aanrdacht wou kon ik maar één ding doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke mooie metaforen kan verzinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |