quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:09 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom crediteert niemand mijn grap?
Ik heb er wel 2 minuten tijd in gestoken
Nee. de waterpolovereniging heeft besloten dat de wedstrijden voortaan midden op Grote Oceaan gespeeld moeten worden, aangezien daar de kans op tsunami's het kleinste is.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:17 schreef rechtsom het volgende:
Dat potje waterpolo... wordt dat nou gespeeld in de navel van die rechter?
kijk eens een post eronderquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:09 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom crediteert niemand mijn grap?
Ik heb er wel 2 minuten tijd in gestoken
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke mooie metaforen kan verzinnenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:10 schreef Pakspul het volgende:
[..]
ja hahaha!!! wat een kutgrap, wat een kutgrap
Geef gewoon eerlijk toe dat die grap 1 van je mindere was, dan dwing je nog enigzins respect af.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke mooie metaforen kan verzinnen
En is je maatje nu platgewalst?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:56 schreef Danny_Ramone het volgende:
Maatje van me is vorige week met een soortgelijk geval het bed ingedoken.
Nee dan niet haha. Zijn geloofwaardigheid is wel weg. Hij claimt alleen mooie vrouwen te scoren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En is je maatje nu platgewalst?
Daarom reageerde ik eerst ook niet omdat ik gewoon een kans heb gemist om tering grappig te zijn, maar toen je meer aanrdacht wou kon ik maar één ding doenquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:23 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat jij niet zulke mooie metaforen kan verzinnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |