Ik wist dat jij wel eens naar Roemenië was geweest, en wilde daarom niet het land helemaal met de grond gelijk maken.quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo kleinik zie een stationsgebouw, twee perrons... dat kan heel wat erger in Roemenië hoor
Twee takken in de grond met een bordje eraan, is voor mij genoegquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:24 schreef Igen het volgende:
Ik wist dat jij wel eens naar Roemenië was geweest, en wilde daarom niet het land helemaal met de grond gelijk maken.
Maar als je wilt: we stopten ook ergens op een plek dat op volkstuintjes leek. Volkstuintjes in de middle of nowhere. Maar er stond ook een kerkje, dus concludeerden we dat het wel een dorpje moest zijn, dat in die hutjes blijkbaar echt mensen wonen, en dat we blijkbaar bij een station stilstonden.
Sorry, Baas Oquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee DrFlash, het S-woord volledig uitspreken is heiligschennis.
En de nieuwe reclamekoploper:quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:32 schreef James1988 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb je de eerste al
ik ben net wakkerquote:
Zeg, rot eens op met die goorheid. Sowieso 'n volkomen zinloze discussie.quote:
Bermbrandjes zijn hipquote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat plaatjes van vanochtend dan![]()
Een blijkbaar zeer zware kolentrein wordt door Utrecht Centraal getrokken door slocs 189 073-0 en 189 085-4
[ afbeelding ]
Bermbrandweer op Maarn Goederen. Bermbrand zelf even gemist, zal wel aan de andere kant geweest zijn![]()
[ afbeelding ]
bron: nu.nl / ANPquote:TOKIO - Een Japanse spoorwerker dreigde te laat op zijn werk te komen en had dringend een goede smoes nodig. Die kwam hem echter duur te staan.
De 23-jarige Masahiro Matsumoto drukte bij een spoorwegovergang op de noodknop, waardoor een passerende trein moest stoppen.
De man, die zelf ook per trein naar zijn werk reist, hoopte dat zijn actie op de hele lijn tot vertraging zou leiden. Hij kon zijn baas dan vertellen dat hij er echt niets aan kon doen dat hij te laat was.
Zijn actie leverde hem echter een nog betere smoes op dan hij had gedacht, want de politie pakte hem op.
In de gaten
De politie hield de spoorwegovergang al langer in de gaten, omdat daar al tot zes maal toe op de noodknop was gedrukt. Zij onderzoekt of de spoorwerker ook daar de hand in heeft gehad.
http://www.nshispeed.nl/images/stories/pdf/tarieven.pdfquote:De OV-Studentenkaart is geldig op de HSL-Zuid (met toeslag).
Alsof er een student is die die tarieven er voor over heeftquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef RubenK het volgende:
[..]
http://www.nshispeed.nl/images/stories/pdf/tarieven.pdf
'De Fyra toeslag is 32X een enkele reis toeslag en is onbeperkt bruikbaar gedurende 1 maand.'quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee, die 236zoveel is de toeslag ALLEEN
Precies. En hoeveel is 32 keer ¤ 7,40?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:19 schreef RubenK het volgende:
[..]
'De Fyra toeslag is 32X een enkele reis toeslag en is onbeperkt bruikbaar gedurende 1 maand.'
staat er ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |