quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ze laat wel eens scheetjes dat ik denk: het is maar goed dat er een luier tussen zit, want als daar wat poep meekomt, dan zit het aan de andere kant van de kamer
Ahwquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Hier is dat van zit naar kruip dus juist wat ze nog niet helemaal door heeft. Ze komt er uiteindelijk wel, maar niet zonder tranen, want ze knalt dus met een noodgang naar voren.Als ik zie dat ze daarmee aan het oefenen is, blijf ik erbij zitten zodat ik haar op kan vangen. Ben bang dat als ik dat niet doe, ze nog wel eens een gebroken neus oploopt.
Behalve dan als we op bed zitten, dan heeft ze een zachte landing.
Het was niet de eerste keer dat de maxi-cosi onder zat.Gelukkig weet ik nu hoe ik dat ding uit elkaar kan halen, dat was de eerste keer ook nog even zoeken, hoe dat moet.
Wij gaan over een paar weken verhuizen naar HHW, dus ze kan eventueel ook nog de kunst afkijken van Annicka.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef geppie het volgende:
[..]
Hmm...HHW he? Misschien moet ik Mavie even langsturen voor bijlessen van Elin
hey wat leuk! Kunnen ze eens een playdate houden.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Wij gaan over een paar weken verhuizen naar HHW, dus ze kan eventueel ook nog de kunst afkijken van Annicka.Al heeft Kleurdoos wel gelijk: wees blij dat ze het nog niet kan. Het klinkt leuk, maar als ze kan kruipen is het gedaan met de rust...
![]()
Welke buurt is dat?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een playdate is wel een leuk idee, ja.We komen sowieso in een kinderrijke buurt terecht en aan de overkant van de (zeer rustige) straat hebben we een groot grasveld, met speelapparatuur. Ik kan haar als ze wat ouder is en zelfstandig naar buiten kan gaan om te spelen, zo vanuit de keuken in de gaten houden. Echt ideaal.
Huygenhoek, geloof ik.quote:
ah oke meer richting stad van de zon ofzo? i'm confusedquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nee, het is meer richting Alkmaar, geloof ik. De wijk is geloof ik net wat nieuwer dan de wijk die bij die straat 'hoort'.
ik doel absoluut niet op jou!quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:55 schreef cattie het volgende:
[..]
Maar je kunt ook zeggen: "ik heb geen zin om mijn kind elk uur de borst te geven" dat houdt hetzelfde in maar klinkt 1000x beter en niet denigrerend.
En ik weet niet of je op mij doelt met het "slechte" moeder, maar ik vind niet dat iemand die geen bv geeft een slechte moeder is.
Qua buggy: ligt heel erg aan je wandelwagen. Sommige hebben een buggy inzet die helemaal plat kan en goed ondersteund, andere niet.
Vicky, hoe gaat het in het zkh?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef mikoxx het volgende:
Hier beginnen de mannen geloof ik overdag minder te slapen. Ze zijn (inclusief voeding) zo ongeveer 1,5 uur wakker en slapen dan 1,5 uur en zijn dan weer klaarwakker. Ze zijn dan op zich niet vervelend hoor, maar ze willen wel graag 'vermaakt' worden heb ik het idee, anders gaan ze wel mopperen.Zijn ze dan niet erg veel wakker?? Wat denken jullie?
Ik heb je even een pm'etje gestuurdquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 17:14 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ah oke meer richting stad van de zon ofzo? i'm confused
Huh? Diaan stopt en nu kom jij hier opeens posten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 18:40 schreef peaceman het volgende:
Lennon is vandaag ineens enorm aan t brabbelen geslagen... erg grappig om te horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |