abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:15:41 #51
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71709832
Weer gaan werken, over 8 weken (!) moet ik er ook weer aan geloven, maar zoals ik het nu kan inschatten heb ik daar wel weer zin in hoor... we zijn afgelopen do even met vrienden naar een muziekfeest hier in de stad geweest, opa en oma hebben opgepast, en ik vond het heerlijk. Wilde op een gegeven moment ook wel heel graag naar huis hoor, maar toch...

Hier beginnen de mannen geloof ik overdag minder te slapen. Ze zijn (inclusief voeding) zo ongeveer 1,5 uur wakker en slapen dan 1,5 uur en zijn dan weer klaarwakker. Ze zijn dan op zich niet vervelend hoor, maar ze willen wel graag 'vermaakt' worden heb ik het idee, anders gaan ze wel mopperen.Zijn ze dan niet erg veel wakker?? Wat denken jullie?

Jasja, wat ben je een grote meid geworden! Gefeliciteerd met je verjaardag! (en als ik de foto's zie, kan ik me niet voorstellen dan onze mannen ook zo gaan groeien het komende jaar.. )
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:17:30 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71709863
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ze laat wel eens scheetjes dat ik denk: het is maar goed dat er een luier tussen zit, want als daar wat poep meekomt, dan zit het aan de andere kant van de kamer
haha!

Kleurdoos, leuke foto's hoor!
pi_71709866
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Hier is dat van zit naar kruip dus juist wat ze nog niet helemaal door heeft. Ze komt er uiteindelijk wel, maar niet zonder tranen, want ze knalt dus met een noodgang naar voren. Als ik zie dat ze daarmee aan het oefenen is, blijf ik erbij zitten zodat ik haar op kan vangen. Ben bang dat als ik dat niet doe, ze nog wel eens een gebroken neus oploopt. Behalve dan als we op bed zitten, dan heeft ze een zachte landing.

Het was niet de eerste keer dat de maxi-cosi onder zat. Gelukkig weet ik nu hoe ik dat ding uit elkaar kan halen, dat was de eerste keer ook nog even zoeken, hoe dat moet.
Ahw dat had ik eerst even met het zitten en een speeltje pakken, zo op r neus
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:20:15 #54
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71709913
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef geppie het volgende:

[..]

Hmm...HHW he? Misschien moet ik Mavie even langsturen voor bijlessen van Elin
Wij gaan over een paar weken verhuizen naar HHW, dus ze kan eventueel ook nog de kunst afkijken van Annicka. Al heeft Kleurdoos wel gelijk: wees blij dat ze het nog niet kan. Het klinkt leuk, maar als ze kan kruipen is het gedaan met de rust...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71709945
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wij gaan over een paar weken verhuizen naar HHW, dus ze kan eventueel ook nog de kunst afkijken van Annicka. Al heeft Kleurdoos wel gelijk: wees blij dat ze het nog niet kan. Het klinkt leuk, maar als ze kan kruipen is het gedaan met de rust...
hey wat leuk! Kunnen ze eens een playdate houden.
?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:31:31 #56
12913 GreatWhiteSilence
pi_71710120
Een playdate is wel een leuk idee, ja. We komen sowieso in een kinderrijke buurt terecht en aan de overkant van de (zeer rustige) straat hebben we een groot grasveld, met speelapparatuur. Ik kan haar als ze wat ouder is en zelfstandig naar buiten kan gaan om te spelen, zo vanuit de keuken in de gaten houden. Echt ideaal.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71710245
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een playdate is wel een leuk idee, ja. We komen sowieso in een kinderrijke buurt terecht en aan de overkant van de (zeer rustige) straat hebben we een groot grasveld, met speelapparatuur. Ik kan haar als ze wat ouder is en zelfstandig naar buiten kan gaan om te spelen, zo vanuit de keuken in de gaten houden. Echt ideaal.
Welke buurt is dat?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:45:49 #58
12913 GreatWhiteSilence
pi_71710358
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Welke buurt is dat?
Huygenhoek, geloof ik.
pi_71710433
ah 10 minuutjes lopen hier vandaan bij de clara wichmanstuin daar geloof ik? (oosttangent) speeltuintje bij het standbeeld?
pi_71710770
Leuk dat jullie dicht bij elkaar (gaan?) wonen.
Er woont zeker niemand in Assen en omgeving?

Tyler was me net een partij woest toen de fles op was. Bleef maar tekeer gaan. Later ook hand in mond. Toch maar weer gekeken en er zit wel een raar wit puntje bovenin. Dentinox erop en nu slaapt hij.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:13:12 #61
12913 GreatWhiteSilence
pi_71710804
Nee, het is meer richting Alkmaar, geloof ik. De wijk is geloof ik net wat nieuwer dan de wijk die bij die straat 'hoort'.
pi_71710831
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nee, het is meer richting Alkmaar, geloof ik. De wijk is geloof ik net wat nieuwer dan de wijk die bij die straat 'hoort'.
ah oke meer richting stad van de zon ofzo? i'm confused
pi_71710919
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:55 schreef cattie het volgende:

[..]

Maar je kunt ook zeggen: "ik heb geen zin om mijn kind elk uur de borst te geven" dat houdt hetzelfde in maar klinkt 1000x beter en niet denigrerend.
En ik weet niet of je op mij doelt met het "slechte" moeder, maar ik vind niet dat iemand die geen bv geeft een slechte moeder is.

Qua buggy: ligt heel erg aan je wandelwagen. Sommige hebben een buggy inzet die helemaal plat kan en goed ondersteund, andere niet.
ik doel absoluut niet op jou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:27:02 #64
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71711075
Hmm... niemand een antwoord op mijn vraag?
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef mikoxx het volgende:

Hier beginnen de mannen geloof ik overdag minder te slapen. Ze zijn (inclusief voeding) zo ongeveer 1,5 uur wakker en slapen dan 1,5 uur en zijn dan weer klaarwakker. Ze zijn dan op zich niet vervelend hoor, maar ze willen wel graag 'vermaakt' worden heb ik het idee, anders gaan ze wel mopperen.Zijn ze dan niet erg veel wakker?? Wat denken jullie?

Vicky, hoe gaat het in het zkh?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:36:05 #65
12913 GreatWhiteSilence
pi_71711254
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:14 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ah oke meer richting stad van de zon ofzo? i'm confused
Ik heb je even een pm'etje gestuurd
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:35:20 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71712309
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:27 schreef mikoxx het volgende:
[..]

Vicky, hoe gaat het in het zkh?
Ik zag dat er een apart topic is, zal even daar bij lezen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:40:11 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_71712399
Lennon is vandaag ineens enorm aan t brabbelen geslagen... erg grappig om te horen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:05:25 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71713019
Een andere vraag: vanaf wanneer gaat je kindje eigenlijk in de wandelwagen ipv de reiswieg? Niet dat mijn mannetjes daar al aan toe zijn hoor, maar ik ben wel benieuwd...
pi_71713042
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:40 schreef peaceman het volgende:
Lennon is vandaag ineens enorm aan t brabbelen geslagen... erg grappig om te horen.
Huh? Diaan stopt en nu kom jij hier opeens posten? Grappig

Niet dat het niet mag hoor, bedoel er verder niks mee!
pi_71713044

Roy komt hier voorzichtig om het bochtje kijken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71713055
Welkom Bar en Roy
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:07:01 #72
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71713059
Hij is prachtig Bar! Gefeliciteerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71713103
*Jeej* Een nieuwe baby!
Hoe gaat het tot nu toe met Roy, Bar?
pi_71713186
@Raissa, je prima, een heerlijk rustig en tevreden mannetje.
hebben eigenlijk weinig tot klagen, dus we genieten met volle teugen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71713187
Roy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')