abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:15:41 #51
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71709832
Weer gaan werken, over 8 weken (!) moet ik er ook weer aan geloven, maar zoals ik het nu kan inschatten heb ik daar wel weer zin in hoor... we zijn afgelopen do even met vrienden naar een muziekfeest hier in de stad geweest, opa en oma hebben opgepast, en ik vond het heerlijk. Wilde op een gegeven moment ook wel heel graag naar huis hoor, maar toch...

Hier beginnen de mannen geloof ik overdag minder te slapen. Ze zijn (inclusief voeding) zo ongeveer 1,5 uur wakker en slapen dan 1,5 uur en zijn dan weer klaarwakker. Ze zijn dan op zich niet vervelend hoor, maar ze willen wel graag 'vermaakt' worden heb ik het idee, anders gaan ze wel mopperen.Zijn ze dan niet erg veel wakker?? Wat denken jullie?

Jasja, wat ben je een grote meid geworden! Gefeliciteerd met je verjaardag! (en als ik de foto's zie, kan ik me niet voorstellen dan onze mannen ook zo gaan groeien het komende jaar.. )
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:17:30 #52
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71709863
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:52 schreef miss_sly het volgende:
Nou, ze laat wel eens scheetjes dat ik denk: het is maar goed dat er een luier tussen zit, want als daar wat poep meekomt, dan zit het aan de andere kant van de kamer
haha!

Kleurdoos, leuke foto's hoor!
pi_71709866
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:14 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Hier is dat van zit naar kruip dus juist wat ze nog niet helemaal door heeft. Ze komt er uiteindelijk wel, maar niet zonder tranen, want ze knalt dus met een noodgang naar voren. Als ik zie dat ze daarmee aan het oefenen is, blijf ik erbij zitten zodat ik haar op kan vangen. Ben bang dat als ik dat niet doe, ze nog wel eens een gebroken neus oploopt. Behalve dan als we op bed zitten, dan heeft ze een zachte landing.

Het was niet de eerste keer dat de maxi-cosi onder zat. Gelukkig weet ik nu hoe ik dat ding uit elkaar kan halen, dat was de eerste keer ook nog even zoeken, hoe dat moet.
Ahw dat had ik eerst even met het zitten en een speeltje pakken, zo op r neus
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:20:15 #54
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71709913
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef geppie het volgende:

[..]

Hmm...HHW he? Misschien moet ik Mavie even langsturen voor bijlessen van Elin
Wij gaan over een paar weken verhuizen naar HHW, dus ze kan eventueel ook nog de kunst afkijken van Annicka. Al heeft Kleurdoos wel gelijk: wees blij dat ze het nog niet kan. Het klinkt leuk, maar als ze kan kruipen is het gedaan met de rust...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71709945
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Wij gaan over een paar weken verhuizen naar HHW, dus ze kan eventueel ook nog de kunst afkijken van Annicka. Al heeft Kleurdoos wel gelijk: wees blij dat ze het nog niet kan. Het klinkt leuk, maar als ze kan kruipen is het gedaan met de rust...
hey wat leuk! Kunnen ze eens een playdate houden.
?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:31:31 #56
12913 GreatWhiteSilence
pi_71710120
Een playdate is wel een leuk idee, ja. We komen sowieso in een kinderrijke buurt terecht en aan de overkant van de (zeer rustige) straat hebben we een groot grasveld, met speelapparatuur. Ik kan haar als ze wat ouder is en zelfstandig naar buiten kan gaan om te spelen, zo vanuit de keuken in de gaten houden. Echt ideaal.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71710245
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:31 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Een playdate is wel een leuk idee, ja. We komen sowieso in een kinderrijke buurt terecht en aan de overkant van de (zeer rustige) straat hebben we een groot grasveld, met speelapparatuur. Ik kan haar als ze wat ouder is en zelfstandig naar buiten kan gaan om te spelen, zo vanuit de keuken in de gaten houden. Echt ideaal.
Welke buurt is dat?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:45:49 #58
12913 GreatWhiteSilence
pi_71710358
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:38 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

Welke buurt is dat?
Huygenhoek, geloof ik.
pi_71710433
ah 10 minuutjes lopen hier vandaan bij de clara wichmanstuin daar geloof ik? (oosttangent) speeltuintje bij het standbeeld?
pi_71710770
Leuk dat jullie dicht bij elkaar (gaan?) wonen.
Er woont zeker niemand in Assen en omgeving?

Tyler was me net een partij woest toen de fles op was. Bleef maar tekeer gaan. Later ook hand in mond. Toch maar weer gekeken en er zit wel een raar wit puntje bovenin. Dentinox erop en nu slaapt hij.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:13:12 #61
12913 GreatWhiteSilence
pi_71710804
Nee, het is meer richting Alkmaar, geloof ik. De wijk is geloof ik net wat nieuwer dan de wijk die bij die straat 'hoort'.
pi_71710831
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nee, het is meer richting Alkmaar, geloof ik. De wijk is geloof ik net wat nieuwer dan de wijk die bij die straat 'hoort'.
ah oke meer richting stad van de zon ofzo? i'm confused
pi_71710919
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:55 schreef cattie het volgende:

[..]

Maar je kunt ook zeggen: "ik heb geen zin om mijn kind elk uur de borst te geven" dat houdt hetzelfde in maar klinkt 1000x beter en niet denigrerend.
En ik weet niet of je op mij doelt met het "slechte" moeder, maar ik vind niet dat iemand die geen bv geeft een slechte moeder is.

Qua buggy: ligt heel erg aan je wandelwagen. Sommige hebben een buggy inzet die helemaal plat kan en goed ondersteund, andere niet.
ik doel absoluut niet op jou!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:27:02 #64
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71711075
Hmm... niemand een antwoord op mijn vraag?
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:15 schreef mikoxx het volgende:

Hier beginnen de mannen geloof ik overdag minder te slapen. Ze zijn (inclusief voeding) zo ongeveer 1,5 uur wakker en slapen dan 1,5 uur en zijn dan weer klaarwakker. Ze zijn dan op zich niet vervelend hoor, maar ze willen wel graag 'vermaakt' worden heb ik het idee, anders gaan ze wel mopperen.Zijn ze dan niet erg veel wakker?? Wat denken jullie?

Vicky, hoe gaat het in het zkh?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:36:05 #65
12913 GreatWhiteSilence
pi_71711254
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:14 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

ah oke meer richting stad van de zon ofzo? i'm confused
Ik heb je even een pm'etje gestuurd
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:35:20 #66
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71712309
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:27 schreef mikoxx het volgende:
[..]

Vicky, hoe gaat het in het zkh?
Ik zag dat er een apart topic is, zal even daar bij lezen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:40:11 #67
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_71712399
Lennon is vandaag ineens enorm aan t brabbelen geslagen... erg grappig om te horen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:05:25 #68
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_71713019
Een andere vraag: vanaf wanneer gaat je kindje eigenlijk in de wandelwagen ipv de reiswieg? Niet dat mijn mannetjes daar al aan toe zijn hoor, maar ik ben wel benieuwd...
pi_71713042
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:40 schreef peaceman het volgende:
Lennon is vandaag ineens enorm aan t brabbelen geslagen... erg grappig om te horen.
Huh? Diaan stopt en nu kom jij hier opeens posten? Grappig

Niet dat het niet mag hoor, bedoel er verder niks mee!
pi_71713044

Roy komt hier voorzichtig om het bochtje kijken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71713055
Welkom Bar en Roy
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:07:01 #72
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_71713059
Hij is prachtig Bar! Gefeliciteerd
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_71713103
*Jeej* Een nieuwe baby!
Hoe gaat het tot nu toe met Roy, Bar?
pi_71713186
@Raissa, je prima, een heerlijk rustig en tevreden mannetje.
hebben eigenlijk weinig tot klagen, dus we genieten met volle teugen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_71713187
Roy
pi_71713215
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
oeh Wat een frutsel
pi_71713424
Een beetje laat ben ik, maar Jasja, gefeliciteerd! Wat een knap meisje ben jij en wat ben je gegroeid in een jaar! Veel plezier in het volgende topic!

En Roy! Welkom knappe jongen!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71713962
Bar en Roy, welkom!
Hij is echt mooi, Bar
Hoe is het met je? Beetje bijgekomen van de bevalling?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:00:44 #79
12913 GreatWhiteSilence
pi_71714374
Gefeliciteerd met Roy, _Bar_ en de pappa van Roy. Wat een lievvie
pi_71714401
Roy en Bar, welkom!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_71714411
Oh Bar en Roy, welkom
Fake it till you make it...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:36:56 #82
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_71715454
Bar, gefeliciteerd! Ik zat vanmorgen nog je dikke buik te bekijken!
Niet mieten! Door gieten!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:52:38 #83
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71715899
Hallo,

Mag ik hier ook zo nu en dan eens meekletsen? Ik heb een prachtige dochter van ruim 7 maanden, woon richting Amsterdam en lurk hier al 'eeuwen' mee. Ook al klinkt het gek en stalkerig, ik heb echt met een aantal van jullie meegeleefd voor, tijdens en na mijn zwangerschap. Kan het ook niet nalaten om mee te lezen en na een verloren postje in het draagtopic, toch maar hier ;-)

Bar, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Roy!
pi_71715954
Welkom Grasjes!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_71716011
Welkom Grasjes
pi_71716012
Bar, van harte met je mooie zoon
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71716079
Welkom Grasjes. Hoe heet je dochter? Als je dat wil vertellen hoor.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_71716096
Hoi Grasjes! Leuk dat je komt meeposten! Vertel eens wat over je dochter!
pi_71716514
Grasjes
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71716600
Gras welkom!
Fake it till you make it...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:31:55 #91
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71716723
Bedankt voor het welkom

Mijn dochter heet Isis en ze is geboren op 19 december. Het is een heerlijk vrolijk meisje die al lacht als je naar haar kijkt of enigszins gek doet. Ze wil op dit moment erg graag meer dan ze nu kan, dus dat levert soms wat frustratie op (nog niet zelfstandig gaan zitten, kruipen etc) En nieuw is dat ze alles wil wat niet mag, laptops, afstandsbediening, telefoons, alles wat geen speelgoed is Ik ben hartstikke trots op mijn meisje met haar eigen willetje!

Zelf ben ik 32 (klinkt oud als je dat typt), getrouwd en woon vlakbij Amsterdam.
  † In Memoriam † zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:06:54 #92
43556 miss_dynastie
pi_71717414
Ahhhh Roy
pi_71717732
Hoi Grasjes! Welkom!

Roy

Kleurdooske, wat een knappe meid heb je toch! Lekker kruipen!
♥mama van het liefste jongetje♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:22:46 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_71717757
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef _Bar_ het volgende:
[ afbeelding ]
Bar wat een heerlijk ventje! ik had gisteren al gelezen dat je bevallen was, en ik kwam nu alleen maar kijken of jij je hier al had gemeld, om je te feliciteren

bijlezen doe ik morgen wel, ik ben te gaar en afgedraaid, na een hele middag / avond in sommelsdijk. Jan hield zich groots, heeft bij de halve familie op schoot gezeten, zelfs nog even bij opoe, heeft geslapen in de buggy. heeft ondanks de vreemde omgeving gewoon zijn potje en danoontje leeg en ging uiteindelijk een uur later dan normaal naar bed. helemaal warm en moe van de drukke lange dag, maar zielstevreden slapend nu!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_71717875
Bar, wat een mooie baby is Roy!
Grasjes, welkom hier! Wat een leuke naam heeft je dochter!

Mikoxx, bedoel je met wandelwagen gewoon een buggy? Volgens mij is dat als ze zelf goed kunnen zitten, met een maand ofzo 6 ofzo? Weet het eigenlijk ook niet precies... in elk geval duurt het nog lang
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71717938
Nu ik over een buggy lees, bedenk ik me dat we die nu een paar weken hebben en nog niet eens uitgetest.
Maar hij "mag" ook nog niet in de kinderstoel, dus misschien beter nog even wachten.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 22:35:59 #97
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_71718086
Wij hebben Isis sinds een paar weken (volgens mij met precies 7 maanden) in de buggy van de kinderwagen zitten. Ze past gewoonweg niet meer in de wandelwagen. De buggyinzet (joolz) kan wel helemaal plat)
pi_71718141
Jasja van harte met je eerste verjaardag en Madelieve van harte je erste jaar als moeder zit erop een mijlpaal waarbij je misschien wel een traantje hebt moeten laten.

Heel veel succes ook voor je man ik hoop dat de operatie goed gaat (of is gegaan inmiddels) en dat jullie als gezin nog vele gezonde jaren samen mogen delen
Mama van Isa en Ties
pi_71718348
Jasja, knapperd! Nog van harte met je verjaardag!
♥mama van het liefste jongetje♥
pi_71718768
Grasjes welkom hier lurkert

Bar en Toy welkom hier wat een lekker ventje
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:58 schreef Kleurdoos het volgende:

als jij weet dat toetjes en bijv. diksap nog niet goed zijn voor je baby..en iig al helemaal niet nodig. Waarom geef je het dan? En waarom wacht je daar niet mee.

Dit vind ik zelf een doodnormale vraag..maar hij kan lomp overkomen idd omdat de vraag je eigenlijk aanvalt op iets wat je verkeerd zou doen in mijn ogen.

Ik antwoord dan toch ff ook nog sorry BE en Rocka ik kan het ff niet laten maar op een vraag mag geantwoord worden vind ik

Toetjes heb je in verschillende soorten en maten, je kan kwark geven of yoghurt, danoontje of wat dan ook.
Allemaal prima in mijn ogen een danoontje is zo klein geen maaltijd te noemen en als je dat met mate geeft niets verkeerd mee in mijn ogen, er zitten namelijk natuurlijke suikers in.
Als je zure yoghurt geeft en je koter spuugt later alles uit dan zoek je wel naar een alternatief dat er wel in blijft, zeker als je kindje geen melk meer wil drinken uit de fles of verkapt in een bordje pap kijk die calcium en melkproducten hebben ze toch nodig hé en kaas eten zonder tanden valt niet mee... dat dus.
Niiet ieder kind is gelijk en toen ik 5x ben onder gekotst met yoghurt had Isa d'r buikje leeg en ik hem er goed vol van en tja dan is het ook nogal wat om je kindje een toetje te ontzeggen omdat het van jou als moeder alleen yoghurt mag. Isa eet trouwens nooit meer een danoontje die vind de kwark van optimel veelste lekker.

Diksap tja niets mis mee zitten bouwstoffen in en als je kind aan de diarree is geef je hem ook laxo stop als eerste middel, dat komt vrijwel op hetzelfde neer. Zo ook de Fero in de zwangerschap, vol ijzers en vitamines en met mate (geen liters! en ach dat drinken die kleintjes ook niet) kan zoiets echt geen kwaad en als ze jou iedere dag alleen maar water lieten drinken was je ook blij als iemand eens een scheutje ranja of zo er door heen roerde en dik word je van die dunne toelie echt niet hoor en als ze water niet moeten... tja dan ga je uiteindelijk echt wel voor de bijl beter iets drinken dan niets drinken hé.

Er is dus geen goed of fout wat jij graag wilt zien, er is: het beste, goed en goed genoeg en je kind bepaalt wat er in gaat zoals ik eerder al probeerde uit te leggen, alleen het kwartje valt niet echt heb ik het idee

Datzelfde blijft bij de discussie bv/fv. We kunnen duidelijk wezen dat bv het beste en natuurlijkste is al maken sommige daar ook een heel topic mee vol.
Maar fv is ook goed en er is niets mis mee als je iets met liefde geeft dan is dat in mijn ogen goed.
Ik moet er namelijk ook niet aan denken dat ik ieder uur moet gaan zitten voeden, na 9 maanden hormonen en getob was ik er beide keren echt klaar mee ik wilde mijn lijf terug en medicatie kunnen nemen zodat ik weer de oude marlies zou zijn. Tja het zou zonder hebben gekunnen hoor misschien dus pure egoisme van mijn kant maar eeeeh ik ben ook maar een mens... maar ik vond fv ook een goede keuze niet de beste .... maar ik ben dan misschien het type goed genoeg moeder en niet de perfecte moeder (die in mijn ogen ook niet bestaat, want fouten maken we allemaal)
Mama van Isa en Ties
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')