abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71708297

heel voorzichtig

en dan gaan!

dus we gaan het huis vandaag kruipvriendelijk maken
pi_71708402
Gefeliciteerd Jasja! Wat leuk al die foto´s!

En ook leuke foto´s van Elin Maakt zij ook zo´n lawaai als ze kruipt KD? Ik lag gister helemaal in een deuk om een filmpje van de dus ook net kruipende dochter van een vriendin. Elke keer als zij haar handen neerzette, hoorde je echt zo klats klats klats geluid. Zo lekker lomp
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_71708403
*lurkinbreekt*
ooooh Madelieve wat een heerlijk grietje is Jasja toch wat een leuke fotospam ik hou van die overzichtjes, vind het onvoorstelbaar bijna dat ik nu nog een buikbaby heb en over een jaar van nu een grietje wat net zo groot is als Jasja op die laatste foto's! *zwijmel*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_71708414
Gaat ze ook echt vooruit KD of gaat ze naar achteren?

Hier is er met negen en een beetje maand weinig beweging, af en toe maakt ze een 'hups' beweging maar daar schrikt ze denk ik zo van dat ze er acuut mee stopt
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_71708438
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:56 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Jasja! Wat leuk al die foto´s!

En ook leuke foto´s van Elin Maakt zij ook zo´n lawaai als ze kruipt KD? Ik lag gister helemaal in een deuk om een filmpje van de dus ook net kruipende dochter van een vriendin. Elke keer als zij haar handen neerzette, hoorde je echt zo klats klats klats geluid. Zo lekker lomp
het gaat nu nog erg voorzichtig maar ik zag laatst zo'n flinke hollandse baby echt loeihard door het CB heen rammen op handen en knietjes, echt heel gaaf
pi_71708448
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef geppie het volgende:
Gaat ze ook echt vooruit KD of gaat ze naar achteren?

Hier is er met negen en een beetje maand weinig beweging, af en toe maakt ze een 'hups' beweging maar daar schrikt ze denk ik zo van dat ze er acuut mee stopt
nu gaat ze vooruit of opzij ..tot gisteren achteruit
pi_71708460
Wat leuk een kruipende Elin

Lijkt me zo geweldig, die ontwikkeling van zo dichtibj zien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_71708501
het is zo leuk dat ze zomaar even besluiten het te doen en het erg normaal lijken te vinden

zo hoppa. en jij zit nog te kijken van ??!
pi_71708570
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 14:59 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

nu gaat ze vooruit of opzij ..tot gisteren achteruit
Hmm...HHW he? Misschien moet ik Mavie even langsturen voor bijlessen van Elin
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_71708686
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef geppie het volgende:

[..]

Hmm...HHW he? Misschien moet ik Mavie even langsturen voor bijlessen van Elin
nou, ik zou er van genieten dat ze nog niet in elke hoek van de kamer verdwijnt
Ik blijf achter r aanvangen nu
pi_71708718
Go Elin!

Tyler verplaatst zich wel, maar geen idee hoe hij dat doet. Ik had het al eerder gepost, maar zeker overheen gelezen door de discussie. Hij snapt ineens niet meer dat hij van buik naar rug kan, herkenbaar?
pi_71708728
Die van ons zijn we ook regelmatig kwijt, ze rolt het liefste onder een zetel. En dan komt Fonske haar daar terug vanonder trekken.
pi_71708743
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Die van ons zijn we ook regelmatig kwijt, ze rolt het liefste onder een zetel. En dan komt Fonske haar daar terug vanonder trekken.

! Ik moet ook een Fons!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:22:31 #40
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71708854
Hier is nauwelijks achteruit gekropen, ook niet opzij. Ze bleef net zo lang wiegen en proberen tot ze vooruit kwam. Soms doet ze dingen wel vrij spontaan, zoals van rug naar buik draaien of vanuit kruiphouding naar zit.

Wat ze net wel spontaan deed was een spuitluier produceren, ze zat helemaal onder... Maxi-cosi ook, dus die ook moeten ontleden en in de was moeten doen. Annicka ook in de was, nu zit ze vrolijk te spelen met een stoffen kubus die we bij de Aldi vandaan hebben. Zij dacht zeker: 'Jullie geven mij een cadeautje, ik heb er een voor jullie. '
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_71708878
omg *sjorsjorsjor* t lijkt heel ruw maar ze vindt t wel best geloof ik en haar haartjes
pi_71708939
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier is nauwelijks achteruit gekropen, ook niet opzij. Ze bleef net zo lang wiegen en proberen tot ze vooruit kwam. Soms doet ze dingen wel vrij spontaan, zoals van rug naar buik draaien of vanuit kruiphouding naar zit.

Wat ze net wel spontaan deed was een spuitluier produceren, ze zat helemaal onder... Maxi-cosi ook, dus die ook moeten ontleden en in de was moeten doen. Annicka ook in de was, nu zit ze vrolijk te spelen met een stoffen kubus die we bij de Aldi vandaan hebben. Zij dacht zeker: 'Jullie geven mij een cadeautje, ik heb er een voor jullie. '
grappig..elin gaat niet zelf zitten maar ze gaat wel van zit naar kruip

en spuitluiers in de maxicosi
pi_71709045
spuitluiers klinkt heel eng daar is Senna vast nog te jong voor, toch?

Fons en Elodie

He tlijkt me erg leuk om de ontwikkeling te zine, maar voor nu mag Senna nog heel best wel gewoon een baby zijn die nog niets kan, alleen maar lief zijn Ze wordt ast snel genoeg groot en leert dan vanalles.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 15:37:43 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_71709108
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen!
Kan dit, indien gewenst, voortgezet worden in PM? BVD!

Madelieve, wat een mooie spam van je dreumes Van harte nog!
Wat een flauwekul... en dan ook nog posts hierna verwijderen. Een discussie moet toch mogelijk zijn?

Ik heb het denk ik wel gehad hier in OUD. Ik heb het gevoel dat ik hier ook niet echt (meer) thuis hoor. Dag dames, ik wens jullie allemaal een heel goed leven met gezonde en blije kinderen toe

En ja, ik weet het.. het is erg makkelijk en flauw om "weg te lopen", maar ik heb er gewoon geen zin meer in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Diaan73 op 08-08-2009 15:44:49 ]
Make love, not war ☮
pi_71709216
Diaan jammer dat je weggaat!
pi_71709230
Wow die Elodie Wat een heerlijk meissie, en wat een lol met haar broer zo!

Elin En wat knap! Merel die gaat wel op handen en knieen ziten en dan heel hard heen en weer bewegen, al grommend en blerend omdat het dus nog niet lukt om echt te kruipen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_71709287
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef miss_sly het volgende:
spuitluiers klinkt heel eng daar is Senna vast nog te jong voor, toch?

Fons en Elodie

He tlijkt me erg leuk om de ontwikkeling te zine, maar voor nu mag Senna nog heel best wel gewoon een baby zijn die nog niets kan, alleen maar lief zijn Ze wordt ast snel genoeg groot en leert dan vanalles.
Idd! Geniet er lekker van, het gaat zo ontzettend snel
En die spuitluiers had ik juist heel erg toen ze veel kleiner was. Die bvpoep kan echt heel hard eruit schieten, succes
pi_71709387
Nou, ze laat wel eens scheetjes dat ik denk: het is maar goed dat er een luier tussen zit, want als daar wat poep meekomt, dan zit het aan de andere kant van de kamer
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:10:26 #49
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_71709739
Miss Sly juist toen ze zo klein waren hadden wij hier last van spuitluiers. Dus houden zo...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:14:42 #50
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_71709812
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:28 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

grappig..elin gaat niet zelf zitten maar ze gaat wel van zit naar kruip

en spuitluiers in de maxicosi
Hier is dat van zit naar kruip dus juist wat ze nog niet helemaal door heeft. Ze komt er uiteindelijk wel, maar niet zonder tranen, want ze knalt dus met een noodgang naar voren. Als ik zie dat ze daarmee aan het oefenen is, blijf ik erbij zitten zodat ik haar op kan vangen. Ben bang dat als ik dat niet doe, ze nog wel eens een gebroken neus oploopt. Behalve dan als we op bed zitten, dan heeft ze een zachte landing.

Het was niet de eerste keer dat de maxi-cosi onder zat. Gelukkig weet ik nu hoe ik dat ding uit elkaar kan halen, dat was de eerste keer ook nog even zoeken, hoe dat moet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')