het gaat nu nog erg voorzichtigquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:56 schreef tessie het volgende:
Gefeliciteerd Jasja! Wat leuk al die foto´s!
En ook leuke foto´s van ElinMaakt zij ook zo´n lawaai als ze kruipt KD? Ik lag gister helemaal in een deuk om een filmpje van de dus ook net kruipende dochter van een vriendin. Elke keer als zij haar handen neerzette, hoorde je echt zo klats klats klats geluid. Zo lekker lomp
nu gaat ze vooruit of opzijquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:57 schreef geppie het volgende:Gaat ze ook echt vooruit KD of gaat ze naar achteren?
Hier is er met negen en een beetje maand weinig beweging, af en toe maakt ze een 'hups' beweging maar daar schrikt ze denk ik zo van dat ze er acuut mee stopt
Hmm...HHW he? Misschien moet ik Mavie even langsturen voor bijlessen van Elinquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 14:59 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nu gaat ze vooruit of opzij..tot gisteren achteruit
nou, ik zou er van genieten dat ze nog niet in elke hoek van de kamer verdwijntquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:05 schreef geppie het volgende:
[..]
Hmm...HHW he? Misschien moet ik Mavie even langsturen voor bijlessen van Elin
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:15 schreef Bass-Miss het volgende:
Die van ons zijn we ook regelmatig kwijt, ze rolt het liefste onder een zetel. En dan komt Fonske haar daar terug vanonder trekken.
grappig..elin gaat niet zelf zitten maar ze gaat wel van zit naar kruipquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:22 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Hier is nauwelijks achteruit gekropen, ook niet opzij. Ze bleef net zo lang wiegen en proberen tot ze vooruit kwam. Soms doet ze dingen wel vrij spontaan, zoals van rug naar buik draaien of vanuit kruiphouding naar zit.
Wat ze net wel spontaan deed was een spuitluier produceren, ze zat helemaal onder...Maxi-cosi ook, dus die ook moeten ontleden en in de was moeten doen. Annicka ook in de was, nu zit ze vrolijk te spelen met een stoffen kubus die we bij de Aldi vandaan hebben. Zij dacht zeker: 'Jullie geven mij een cadeautje, ik heb er een voor jullie.
'
Wat een flauwekul... en dan ook nog posts hierna verwijderen. Een discussie moet toch mogelijk zijn?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:13 schreef RockabeIIa het volgende:
Nieuw topic, nieuwe kansen!
Kan dit, indien gewenst, voortgezet worden in PM? BVD!
Madelieve, wat een mooie spam van je dreumesVan harte nog!
Idd! Geniet er lekker van, het gaat zo ontzettend snelquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:34 schreef miss_sly het volgende:
spuitluiers klinkt heel engdaar is Senna vast nog te jong voor, toch?
Fons en Elodie![]()
He tlijkt me erg leuk om de ontwikkeling te zine, maar voor nu mag Senna nog heel best wel gewoon een baby zijn die nog niets kan, alleen maar lief zijnZe wordt ast snel genoeg groot en leert dan vanalles.
Hier is dat van zit naar kruip dus juist wat ze nog niet helemaal door heeft. Ze komt er uiteindelijk wel, maar niet zonder tranen, want ze knalt dus met een noodgang naar voren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
grappig..elin gaat niet zelf zitten maar ze gaat wel van zit naar kruip
en spuitluiers in de maxicosi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |