abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 13:48:55 #76
249559 crew  Lavenderr
pi_71730013
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:44 schreef Cmonv het volgende:
Volgens mij gaat het helemaal niet om hoe intelligent jij bent en hoe dom je vriendin wel niet is. Met minder intellectuele mensen kan je prima praten, ze zijn heus achterlijk. Vaak praten ze juist makkelijker. Volgens mij hebben jullie gewoon überhaupt geen gespreksstof samen en is dát het probleem. Hou je ingewikkelde gesprekken maar voor je vrienden/collega's of voor het WFL forum en ga gewoon over gezellige dingen praten met je vriendin.

PS:
[..]

zo'n fout mag je echt niet meer maken al ben je op WO niveau en al helemaal niet in zo'n context
Dat viel mij ook op, die d.
En voor iemand die zo badinerend over zijn vriendin praat is dit wel een heel grote fout.
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:38:04 #77
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_71731807
Tenzij kwijlt geloof ik niet dat jij "slimmer" bent dan haar. Je bent nog jong en hebt waarschijnlijk nog niks behaalt. En omdat jij wat moeilijkere woorden kent en duidelijk niet eens met een medemens (laat staan je vriendin) kan communiceren, geeft denk ik wel aan wie er dommer is van jullie twee.

Zou nog wat zijn als je haar nu dumpt en je krijgt een nieuwe vriendin die zich slimmer voelt dan jij! want ja, zij doet atheneum i.p.v. jouw havo Hoe zou je je voelen?
Thinking about thinking of you.
  zondag 9 augustus 2009 @ 14:49:02 #78
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_71732147
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:38 schreef shifto het volgende:
Tenzij kwijlt geloof ik niet dat jij "slimmer" bent dan haar. Je bent nog jong en hebt waarschijnlijk nog niks behaalt. En omdat jij wat moeilijkere woorden kent en duidelijk niet eens met een medemens (laat staan je vriendin) kan communiceren, geeft denk ik wel aan wie er dommer is van jullie twee.

Zou nog wat zijn als je haar nu dumpt en je krijgt een nieuwe vriendin die zich slimmer voelt dan jij! want ja, zij doet atheneum i.p.v. jouw havo Hoe zou je je voelen?
Wat is dit nou voor 'n bagger constatering.
Wat heeft opleidingsniveau te maken met het feit dat jij diepgaander bent dan haar? Kijken naar verschil in opleidingsniveau is zo ontzettend oppervlakkig.
Deathlift or Die.
  zondag 9 augustus 2009 @ 15:01:57 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_71732642
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 14:49 schreef Ethanolic het volgende:

[..]

Wat is dit nou voor 'n bagger constatering.
Wat heeft opleidingsniveau te maken met het feit dat jij diepgaander bent dan haar? Kijken naar verschil in opleidingsniveau is zo ontzettend oppervlakkig.
Diepgang is sowieso een subjectief begrip.
Een ei die graag praat over de zin van het leven zal zichzelf meer diepgang vinden hebben dan zijn vriendin die liever over GTST praat. Puur objectief gezien is het beide oeverloos tijdsverdrijf.

Punt is, dat TS zichzelf diepgang toedicht en zijn vriendin niet. Het is gebakken lucht, zelfverklaarde onzin. De enige objectieve zekerheid in het verhaal, is dat meneer de TS met diepgang al heel lang een relatie had voordat hij eens begon te praten met zijn vriendin.

Natuurlijk kan een verschil in diepgang breekpunt zijn in een relatie. Maar zijn voorkeur voor zijn eigen blabla is net zomin een rechtvaardiging voor een claim op diepgang als een verschil in opleiding dat is.

Een verschil in diepgang uit zich bij normale mensen al binnen een gesprekje van tien minuten.
Na een of twee jaar gaan vallen over een verschil in diepgang is net zo lachwekkend als na 1 of 2 jaar ineens gaan klagen over een verschil in opleiding.

Punt is, probleem van TS is helemaal niet de diepgang. Probleem is dat ie zich gewoon ergert aan zijn vriendin, de klik is weg, en daar zoekt ie een pompeuze stok voor.

Echte probleem van TS waar ie echt een topic over zou moeten openen, is dat ie niet capabel is om een verslopte relatie te beëindigen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  Moderator zondag 9 augustus 2009 @ 15:51:27 #80
249559 crew  Lavenderr
pi_71734228
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 15:01 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Diepgang is sowieso een subjectief begrip.
Een ei die graag praat over de zin van het leven zal zichzelf meer diepgang vinden hebben dan zijn vriendin die liever over GTST praat. Puur objectief gezien is het beide oeverloos tijdsverdrijf.

Punt is, dat TS zichzelf diepgang toedicht en zijn vriendin niet. Het is gebakken lucht, zelfverklaarde onzin. De enige objectieve zekerheid in het verhaal, is dat meneer de TS met diepgang al heel lang een relatie had voordat hij eens begon te praten met zijn vriendin.

Natuurlijk kan een verschil in diepgang breekpunt zijn in een relatie. Maar zijn voorkeur voor zijn eigen blabla is net zomin een rechtvaardiging voor een claim op diepgang als een verschil in opleiding dat is.

Een verschil in diepgang uit zich bij normale mensen al binnen een gesprekje van tien minuten.
Na een of twee jaar gaan vallen over een verschil in diepgang is net zo lachwekkend als na 1 of 2 jaar ineens gaan klagen over een verschil in opleiding.

Punt is, probleem van TS is helemaal niet de diepgang. Probleem is dat ie zich gewoon ergert aan zijn vriendin, de klik is weg, en daar zoekt ie een pompeuze stok voor.

Echte probleem van TS waar ie echt een topic over zou moeten openen, is dat ie niet capabel is om een verslopte relatie te beëindigen.
Dat dus.
  zondag 9 augustus 2009 @ 16:14:41 #81
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_71734895
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:23 schreef doperwt_ het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? :S
Dat vroeg ik me ook af hoor, waarom praatte je in het begin niet met je vriendin?
Dan was je er al veel eerder achter gekomen en had je dit probleem nu niet gehad.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_71735353
"De sex is geweldig en we kunnen het best goed met elkaar vinden! We hebben veel gemeen"

wat hebben jullie gemeen dan?
en kunnen jullie je daar niet in verdiepen, dat uitbouwen.

maar je bent zo geweldig slim, dat heb je zelf vast al geprobeerd.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_71814009
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:22 schreef drijfhout het volgende:

[..]

Soms kom je toch van die pareltjes van uitspraken tegen op Fok!

Misschien ken je een paar moeilijke woorden TS, maar niveau heb je beslist niet als je geen tijd hebt om te praten met je nieuwe vriendin.
moet je haar niveau nagaan

ik vind het een hele goede reden om het uit te maken (of kom ik nu te dicht in de buurt van een wijze raad)
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:49:18 #84
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_71814044
handig om een kloon te maken, ze zal het verhaal niet herkennen omdat ze dom is.

goed plan +1
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_71814210
daarnet had ik het topic nog niet verder gelezen, maar wat een negatieve reacties zeg!

wel degelijk kan niveau verschil heel lastig zijn. Heeft hij het over niveau verschil als in universiteit/mbo (a), dat zie ik niet genoemd in zijn beginpost. Dus het zou kunnen dat hij het over heel ander niveauverschil heeft (b).
Maar het kan allebei heel lastig zijn; als de ene het alleen maar over showbizz heeft en de ander over technisch onderzoek (niveau verschil b) Terwijl a ook heel kut kan zijn, als jij bezig bent met promoveren en je vriend(in) is al jaren kapster. Deze mensen praten vaak (DUS NIET ALTIJD)gewoon over heel ander soort dingen. Dit is niet goed of slecht, maar het is wel gewoon zo.
pi_71814837
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 01:14 schreef doperwt_ het volgende:

n het begin van onze relatie had ik weinig tijd om met haar te praten, waardoor ik toen niet echt iets gemerkt heb van het niveauverschil. Maar de laatste maanden ben ik geconfronteerd met het feit dat er toch degelijk een afstand tussen ons zit.

ja niveauverschil is niet direct ideaal en gaat links of rechtsom meestal wel wringen, maar als je er toch anderhalf jaar voor nodig hebt om erachter te komen dat je vriendin niet zo snugger is dan zal het met het niveauverschil toch ook wel meevallen lijkt me.
pi_71879761
Heb zelf liever een vrouw die goed voor me zorgt , lekker kan koken , en goed kan luisteren. Of ze verder hoog geschoold is maakt me niet zoveel uit.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71879957
Ik snap niet zo heel goed hoe je een relatie kan aangaan met iemand van ongelijk intelligentieniveau. Dat je er een keer sex mee hebt, snap ik nog in de verte. Maar van een mooi en/of lekker bord zonder inhoud eet je toch echt niet langer dan een week of 2 lijkt mij.

Ik kan al niet eens sex hebben met iemand die ik dom vind, laat staan een relatie!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:46:38 #89
191846 makkie88
Zo moeilijk is het niet
pi_71880090
jammer dat ik hier niet op mag reageren
pi_71880123
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:41 schreef conleche het volgende:
Ik snap niet zo heel goed hoe je een relatie kan aangaan met iemand van ongelijk intelligentieniveau. Dat je er een keer sex mee hebt, snap ik nog in de verte. Maar van een mooi en/of lekker bord zonder inhoud eet je toch echt niet langer dan een week of 2 lijkt mij.

Ik kan al niet eens sex hebben met iemand die ik dom vind, laat staan een relatie!
Het ligt er maar net aan waar jij je prioriteiten legt. Niet oliedom natuurlijk , maar mijn persoonlijke ervaring is dat je filosofische discussie of zakelijke kwestie beter met een man kunt volgen/bespreken.
When I die, I want to go peacefully like my Grandfather did, in his sleep -- not screaming, like the passengers in his car.
pi_71880125
Ach ja, ik zou me er niet zo druk over maken. Met mijn vrouw hoef ik niet over economische problemen te discussieren ofzo. Dat doe ik op de werkvloer wel.

Het zou wat zijn zeg. Kom je lekker thuis en begint je vrouw te miepen over allerlei economisch en wiskundige vraagstukken.
pi_71880158
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Het ligt er maar net aan waar jij je prioriteiten legt. Niet oliedom natuurlijk , maar mijn persoonlijke ervaring is dat je filosofische discussie of zakelijke kwestie beter met een man kunt volgen/bespreken.
Je maakt een grapje, right??
pi_71880192
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:49 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus schat
pi_71880198
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:49 schreef conleche het volgende:

[..]

winner taco neukt alleen domme wijven. Normale hebben hem al gauw goor. Vandaar dat hij denkt dat er geen vrouwen bestaan die hierover kunnen praten.
pi_71880257
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:48 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Dat is waar , vrouwen zijn
pi_71880266
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:51 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

Ik ben bloedserieus schat

Misschien kan je hier tussen gaan staan!!
pi_71880300
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:51 schreef Heathen. het volgende:

[..]

winner taco neukt alleen domme wijven. Normale hebben hem al gauw goor. Vandaar dat hij denkt dat er geen vrouwen bestaan die hierover kunnen praten.
De mooiste vrouwen op aarde zijn tevens de domste vrouwen. Vrouwen moet je keihard neuken en geen hoogstaande discussies mee willen voeren , faalhaas!
  vrijdag 14 augustus 2009 @ 16:56:26 #98
212946 S_1980
Ach waarom ook niet?
pi_71880302
Niet geheel ontopic, maar ik vond het wel een mooie uitspraak van een vriend van me:

Je vriendin kan maar beter een iets lager IQ hebben. Vrouwen hebben namelijk een hoger EQ dan mannen, en daardoor blijft het nog in balans.

Mijn relatie is eigenlijk idem, ik scoor hoger op IQ testen (dus vind haar soms wat 'langzaam' van begrip) en ik vind mijn vriendin sociaal intelligenter (zei snapt soms niet waarom ik knullig communiceer in haar ogen of vraagt zich af waarom ik vriend met probleem niet de vragen stel die zij oppert)

Ontopic:
Ja, hoelang kun je erover doen dat je niet bij elkaar past?
Ik neem aan dat leuke dingen met elkaar doen betekent dat je dezelfde uitgaangsgelegenheden leuk vind, beetje dezelfde films/boeken/tv-programma's, gezamelijke favoriete muziek etc. etc.

Niet dat je voor een bepaalde favoriete band een hoog IQ moet hebben, of dat er in bepaalde uitgaansgelegenheden alleen domme mensen komen.
Maar als ik een meisje tegenkom die luister naar Jannes, uitgaat in de Hollywood en naar SBS shownieuws kijkt weet ik al genoeg...
pi_71880356
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:56 schreef Winner_Taco het volgende:

[..]

De mooiste vrouwen op aarde zijn tevens de domste vrouwen. Vrouwen moet je keihard neuken en geen hoogstaande discussies mee willen voeren , faalhaas!
En allebei kan dus niet?
pi_71880385
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 16:56 schreef S_1980 het volgende:
Niet geheel ontopic, maar ik vond het wel een mooie uitspraak van een vriend van me:

Je vriendin kan maar beter een iets lager IQ hebben. Vrouwen hebben namelijk een hoger EQ dan mannen, en daardoor blijft het nog in balans.

Geniale gast die vriend van jou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')