Ja ik zie het..Heb me dus ook aangemeldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:04 schreef dennis00 het volgende:
Je kunt het vooraf volgens mij instellen, welke spelers je automatisch wilt draften.
Dat moet dan maar vanaf m'n werk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef mitt het volgende:
7 teams ondertussen.
Ga jij de draft redden popo?
Wat is er allemaal mogelijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef mitt het volgende:
Draft maandag om 8 uur.
Scoring type: Head to Head
Max 12 teams. Lijkt me wel dat als de meerderheid een andere scoringtype wil we nog even een andere league maken
Ze zijn allemaal even belangrijk. Als we head to head spelen zijn dat de categorieen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef dennis00 het volgende:
Players Stat Categories: Minutes Played (MIN), Field Goal Percentage (FG%), Free Throw Percentage (FT%), 3-point Shots Made (3PTM), Points Scored (PTS), Total Rebounds (REB), Assists (AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK), Turnovers (TO), Ejections (EJCT
Wat houdt dit in? Dat minutes players en de percentages het belangrijkst zijn? Dan heb je weinig aan de fantasy-draftlijsten of wel?
ESPN heeft ook fantasy items op tv. Voornamelijk voor NFL dan, da's de populairste fantasy sport.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:39 schreef dennis00 het volgende:
in Amerika is er zelfs een show over Fantasy Basketball
Ja daarom hoop ik ook dat de beginners een beetje begeleid worden in het begin.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:39 schreef dennis00 het volgende:
Overweeg ook een 'mock-draft' (nep-draft zonder concequenties) op:
http://basketball.fantasysports.yahoo.com/nba/mock_lobby
Vorig jaar heb ik meegedaan aan de FOK! Fantasy League, maar ben na 2 weken al gestopt, omdat ik het hele principe niet snapte en er pas achteraf achter kwam wat head-2-head precies inhield en hoe het werkte met de scoring e.d.![]()
Hoop dat iedereen nu beetje actief blijft en dat het leuk wordt![]()
in Amerika is er zelfs een show over Fantasy Basketball
Ik heb het compleet gemaakt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:56 schreef mitt het volgende:
8 uur vanavond!
We zitten nu op 11 ploegen, en er staat nu dat iedereen elke week een bye heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |