Ahh. Hopelijk voorspelt dat veel goeds dit seizoen van 'Melo.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:02 schreef D-Wade het volgende:
Melo' met 45pts in 25 minuten tegen de Pacers!
Knicks is al jaren een dramaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:17 schreef jmac het volgende:
Ik was gisteren bij de Knicks vs 76'ers game. Wat een drama zijn de Knicks nog zeg. Airbal na Airbal en de coach maar lekker doorflippen aan de zijlijn. Aan 't eind ook weer het lekker ouderwetse geboooo door heel de arena
Kans op wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 12:05 schreef Robertje het volgende:
[..]
Knicks is al jaren een drama
Vorige week naar Bulls-Jazz geweest. Geef de Bulls dit jaar niet veel kans. De Jazz ietsjes meer.
Da's de "Daily Zap" op NBA.comquote:Op maandag 19 oktober 2009 23:30 schreef sinned123 het volgende:
Zijn er eigenlijk programma's te zien waar je alle samenvattingen achter elkaar per dag te zien krijgt?
Scheelt een hoop geklik op de nba site.
Waar je eigenlijk maar een paar acties te zien krijgt.
Dream onquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:16 schreef sinned123 het volgende:
Is er geen gratis zender op de schotel die wedstrijden uitzend?
Hahaha inderdaad ja...Die dunk was wel nasty...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:55 schreef Multiply het volgende:
Ik vond de HD quality wel veel schelen met de low quality hoor. Heb vorig jaar de 2e helft van het seizoen LP gehad en vond het goed werken. Bufferen heb ik toen ook bijna geen last van gehad.
Ik ga het dit seizoen weer de 2e helft nemen denk ik. De verbeteringen klinken wel goed in ieder geval.
Is Mbenga trouwens de gast waar het meest overheen wordt gedunkt die nog actief is in de NBA? Blake Griffin zette hem weer flink op een poster.
Hahaha ja dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:04 schreef jmac het volgende:
Ja, dat hebben we pas 100x gehoord over de clippers. Blijven eeuwige falers
Toepasselijk.quote:
Wat is er eigenlijk met jou allemaal aan de hand? Eerst ben je tijden weg, dan ineens interesse in de NBA?quote:
Ja ik zie het..Heb me dus ook aangemeldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:04 schreef dennis00 het volgende:
Je kunt het vooraf volgens mij instellen, welke spelers je automatisch wilt draften.
Dat moet dan maar vanaf m'n werk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef mitt het volgende:
7 teams ondertussen.
Ga jij de draft redden popo?
Wat is er allemaal mogelijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef mitt het volgende:
Draft maandag om 8 uur.
Scoring type: Head to Head
Max 12 teams. Lijkt me wel dat als de meerderheid een andere scoringtype wil we nog even een andere league maken
Ze zijn allemaal even belangrijk. Als we head to head spelen zijn dat de categorieen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef dennis00 het volgende:
Players Stat Categories: Minutes Played (MIN), Field Goal Percentage (FG%), Free Throw Percentage (FT%), 3-point Shots Made (3PTM), Points Scored (PTS), Total Rebounds (REB), Assists (AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK), Turnovers (TO), Ejections (EJCT
Wat houdt dit in? Dat minutes players en de percentages het belangrijkst zijn? Dan heb je weinig aan de fantasy-draftlijsten of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |