Toepasselijk.quote:
Wat is er eigenlijk met jou allemaal aan de hand? Eerst ben je tijden weg, dan ineens interesse in de NBA?quote:
Ja ik zie het..Heb me dus ook aangemeldquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:04 schreef dennis00 het volgende:
Je kunt het vooraf volgens mij instellen, welke spelers je automatisch wilt draften.
Dat moet dan maar vanaf m'n werk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:14 schreef mitt het volgende:
7 teams ondertussen.
Ga jij de draft redden popo?
Wat is er allemaal mogelijk?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:22 schreef mitt het volgende:
Draft maandag om 8 uur.
Scoring type: Head to Head
Max 12 teams. Lijkt me wel dat als de meerderheid een andere scoringtype wil we nog even een andere league maken
Ze zijn allemaal even belangrijk. Als we head to head spelen zijn dat de categorieen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:24 schreef dennis00 het volgende:
Players Stat Categories: Minutes Played (MIN), Field Goal Percentage (FG%), Free Throw Percentage (FT%), 3-point Shots Made (3PTM), Points Scored (PTS), Total Rebounds (REB), Assists (AST), Steals (ST), Blocked Shots (BLK), Turnovers (TO), Ejections (EJCT
Wat houdt dit in? Dat minutes players en de percentages het belangrijkst zijn? Dan heb je weinig aan de fantasy-draftlijsten of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |