Tegen de Suns die eerder deze week hun status van ongeslagen ploeg kwijt raakten door een nederlaag tegen de Orlando Magic.quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:16 schreef djmarshal het volgende:
eerste verlies voor de celtics.. moest er eens van komen..
Sacramento kan het nu helemaal wel schudden jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef dennis00 het volgende:
GVD. Kings leading scorer Martin to miss at least eight weeks
Hij was zooo goed.
Zijn er nog mensen die advies hebben wat ik met mijn bankspelers moet doen? McGrady, Iverson, Kevin Martinquote:Canswer granted leave
Allen Iverson has been granted permission by Grizzlies owner Michael Heasley to leave the team.
The Memphis Commercial Appeal reported the story on Saturday.
Iverson had a meeting with Heisley Friday night after the team lost 114-98 to the Lakers.
He has come off the bench in each of the three games he has played this season and has made his displeasure public.
Ik denk dat iedereen dat wel denkt, echter, met zo'n houding niet.quote:Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef Steve2907 het volgende:
Ik ben vrij zeker dat Iverson nog waardevol is als NBA-speler.
Hangt van je ambities af. Als je wilt gaan rebuilden zou ik Conley ook starten. En Memphis gaat nergens heen dit jaar dus ik snap sowieso niet wat ze met AI moesten.quote:Op zondag 8 november 2009 17:31 schreef Steve2907 het volgende:
Ik keur zijn gezeur ook niet goed, maar ik vind dat zo iemand als AI toch mag starten ipv Conley.
Maar toch blijft het belachelijk dat ze Pau dumpen voor zijn salaris en dan Randolph halen. Pau is zoveel beter dan Randolph. Er zit inderdaad helemaal geen gedachte achter wat ze daar aan het doen zijn. A.I. halen voor die drie wedstrijden is natuurlijk ook niet echt heel slim.quote:Op maandag 9 november 2009 12:21 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zach Randolph speelt eigenlijk vrij aardig de laatste tijd. OJ Mayo, Marc Gasol, Rudy Gay, dat is best een leuke kern om een middelmatige club mee te worden. De toekomst is niet heel erg somber in Memphis, vooral nu A.I. voorgoed weg lijkt te zijn.
Ben ik ook benieuwd naar ja! Het leek er wel op eind vorig seizoen...quote:Op dinsdag 10 november 2009 00:00 schreef Ricard0j het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar 'Earl Smith Jr.' (JR. Smith dus), zo ie zich dan tegenwoordig noemt. Hij straalt wel iets nieuws uit. Kijken of ie mee kan gaan met Anthony z'n maturing
Het valt me eigenlijk momenteel op hoe breed de selecties van de topploegen zijn. Lakers, Celtics, Spurs, Denver, Dallas en zelfs de Suns bijvoorbeeld zijn op dit moment helemaal niet lamgeslagen als een van de sterren zijn poot breekt.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:01 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
JR Smith is heerlijk voor Denver om vanaf de bank te brengen. Ik hoop niet dat met zijn volwassen gedrag ook een basisplaats komt. Een goede zesde man is een enorme luxe in de league.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |