abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74423388
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef JayJay8 het volgende:

[..]

Stats zeggen niet alles. Paul moet meer doen voor zijn team, Williams heeft betere teamgenoten.
In bijna alle onderlinge wedstrijden is Williams de betere van de 2.
Het gaat hier over slechts normale wedstrijden. 8 wedstrijden zijn niet representatief over de 328 wedstrijden die gespeeld zijn. Op die manier kun je nog bewijzen dat TJ Ford beter is dan Kobe Bryant.

Chris Paul heeft meer talent, hoger basketbal IQ, meer assists, meer steals en een goed schot. De reden dat het aantal assists van Chris Paul vorig jaar niet omhoog is gegaan is ook het slechter spelen van Tyson Chandler en Stojakovic, zeker niet Chris Paul's performance.

Indien ze met dezelfde medespelers in de play-offs tegen elkaar zouden staan, zie ik Chris Paul's stats nog meer uitlopen op die van Deron Williams. Bij dezelfde teams zie ik Chris Paul zo 2 assists per game meer maken.

Kijk naar dit filmpje over Chris Paul en word Chris Paul fan en steun mij in de discussie

PS: Ben blij met Randolph, Horford,. Kevin Martin en Arenas in m'n Fantasy League.

[ Bericht 2% gewijzigd door dennis00 op 05-11-2009 16:28:43 ]
  donderdag 5 november 2009 @ 16:44:07 #212
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_74424540
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef Barca het volgende:
Rondo zal misschien arrogant zijn. Hij is erg belangrijk voor de Celtics!
Ik denk zelfs dat hij na Garnett, Allen, Pierce en Sheed de belangrijkste van de Celtics is.
pi_74425018
quote:
Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat hij na Garnett, Allen, Pierce en Sheed de belangrijkste van de Celtics is.
lol, dat is nog eens een revolutionair statement.

Op Amerikaanse forums zijnt mensen die zeggen dat Rondo zijn stats niet te danken heeft aan Garnett, Allen en Pierce, maar dat zij hogere stats aan hem te danken hebben en dat hij bij andere teams deze stats minimaal zou evenaren.

Een jaar geleden had ik nog gezegd dat Rondo niet één van de top-10 point guards in de NBA was. Ondanks dat ik al onder de indruk was van sommige performances in zijn eerste seizoen bij de Boston Celtics. Er zijn namelijk veel goede point guards in de NBA.

Hij zit nu zeker in de top-10 point guards, voor de top-5 zou eventueel nog wat te zeggen zijn. Al ben ik het met het laatste niet eens . Hij heeft ook deze week zijn contract verlengd met 5 jaar voor $55 miljoen.
  donderdag 5 november 2009 @ 17:33:52 #214
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_74426522
16 assists ... en dat hadden er 20+ (misschien zelfs 25+) kunnen zijn als zijn teamgenoten niet zo vaak hadden gemist.

Bijna 11 aissts gemiddeld, maar ook goed qua rebounds en steals. Hij heeft een goed spelinzicht. Natuurlijk speelt het lekker met Allen, Pierce en Garnett om je heen (en Wallace, House en Daniels van de bank), maar bij een mindere ploeg zou Rondo een van de toppers zijn.

Celtics met of zonder Rajon? Wereld van verschil!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:29:24 #215
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_74444258
Rondo is geen prutser, maar van een heel ander niveau dan de twee eerder aangehaalde. (Williams en Paul)
Daarnaast heeft Rondo voor mij al een onuitwisbare indruk nagelaten voor dit seizoen in de eerste wedstrijd.

vrijdag 6 november 2009 @ 10:29:39 #216
30220 Barca
pi_74445839
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
Rondo is geen prutser, maar van een heel ander niveau dan de twee eerder aangehaalde. (Williams en Paul)
Daarnaast heeft Rondo voor mij al een onuitwisbare indruk nagelaten voor dit seizoen in de eerste wedstrijd.

Meningen hè. Daarbij: de kans dat Williams of Paul dit seizoen kampioen wordt, is toch een stuk kleiner dan de kans dat Rondo kampioen wordt. Of Williams en Paul betere spelers zijn, is niet zo interessant.
pi_74456123
Je kunt van te voren je opstelling al aanpassen voor de hele week bij Fantasy. Ik moet echt eens beter kijken naar de opties.
  vrijdag 6 november 2009 @ 17:33:33 #218
67205 Colplay
How you doin??
pi_74459896
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:29 schreef Barca het volgende:

[..]

Meningen hè. Daarbij: de kans dat Williams of Paul dit seizoen kampioen wordt, is toch een stuk kleiner dan de kans dat Rondo kampioen wordt. Of Williams en Paul betere spelers zijn, is niet zo interessant.
PG is ook overrated . Laatste kampioenen hadden Fisher, Rondo, Parker en Williams als startende PG. Alleen Parker was op dat moment een elite PG, maar wel pas derde optie binnen zijn ploeg.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_74462301
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 17:33 schreef Colplay het volgende:

[..]

PG is ook overrated . Laatste kampioenen hadden Fisher, Rondo, Parker en Williams als startende PG. Alleen Parker was op dat moment een elite PG, maar wel pas derde optie binnen zijn ploeg.
Dat zegt echt niets. Boston had namelijk ook geen goede center en alle kampioenen tot nu toe hadden slechts 2 of 3 goede spelers. Rondo kan onmogelijk opboxen tegen Allen, Pierce en Garnett. Dat heeft echt niets met zijn positie te maken.

Kijk naar de volgende gegevens en je ziet dat elke positie weleens genoemd is. De enige reden dat SG afwezig is gebleven is dat hier helden als Michael Jordan, Dwyane Wade en Kobe Bryant hebben gespeeld!

Bulls 1997-1988 - Geen goede center, point guard
Spurs 2006-2007&2004-2005 - Geen goede center, small forward. Evt ook 2002-2003 oudere David Robinson en slechte Manu Ginobili.
Miami Heat 2005-2006 - Geen goede PF, SF, PG
Lakers 1999-2000, 2000-2001, 2001-2002. Geen goede PG, SF, PF

PG is eerder de belangrijkste positie in basketbal. Fisher en Rondo hebben zeker hun bijdrage geleverd tijdens de play-offs. Het zijn de all-stars, superstars die het verschil maken en niet zo zeer spelers op een bepaalde positie. Als je al een positie als minder belangrijk zou beoordelen, zou ik zeker niet aan PG denken.
  vrijdag 6 november 2009 @ 19:24:25 #220
67205 Colplay
How you doin??
pi_74463344
Was ook niet heel serieus.

Al is de taak van de PG de laatste jaren wel geworden: breng de bal over de middenlijn, lever het in bij de ster en zorg er vervolgens voor dat je vooral niet in de weg staat. Toch is de PG-positie als je naar de laatste jaren kijkt de positie met de minste echte sterren. C: O'Neal, PF: Duncan, SF: LeBron, SG: Wade, Kobe. Top PG is Nash, maar die vind ik toch een klasse minder dan de anderen.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_74463724
Jason Kidd misschien, maar PG is inderdaad minder vertegenwoordigd dan. Alhoewel Magic Johnson wel weer super was, top-5 all-time, maar das alweer een tijdje geleden.
  vrijdag 6 november 2009 @ 20:17:01 #222
30220 Barca
pi_74465308
Dat de PG niet de scorende speler is, betekent niet dat hij niet van groot belang is. De scorer (laatste jaren vaak een SG) moet wél de bal krijgen, én dat ook nog eens op het juiste moment op de juiste plek!

Boston heeft een probleem zonder Rondo, Phoenix zonder Nash, San Antonio zonder Parker, Denver zonder Billups en Dallas zonder Kidd.
pi_74465407
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 19:24 schreef Colplay het volgende:
Was ook niet heel serieus.

Al is de taak van de PG de laatste jaren wel geworden: breng de bal over de middenlijn, lever het in bij de ster en zorg er vervolgens voor dat je vooral niet in de weg staat. Toch is de PG-positie als je naar de laatste jaren kijkt de positie met de minste echte sterren. C: O'Neal, PF: Duncan, SF: LeBron, SG: Wade, Kobe. Top PG is Nash, maar die vind ik toch een klasse minder dan de anderen.
Goed punt.
pi_74466203
Als Mavs zonder Kidd zou komen zitten zouden ze misschien iemand neer kunnen zetten die nog iemand kan verdedigen. Kidd had het moeilijk om Stojakovic bij te houden, dan gaan de jaren toch wel tellen hoor.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  zaterdag 7 november 2009 @ 04:12:51 #225
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_74476090
Orlando winnen eindelijk sinds jaren weer eens van Detroit. Pistons, nog steeds zonder Hamilton en Prince, speelden met 3 (!) rookies op bepaalde momenten en toch zo mee kunnen doen. 103 - 110

Gek dat je tevreden kunt zijn met een verlies. Maar het is zo.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_74476291
eerste verlies voor de celtics.. moest er eens van komen..
*plop*
  zaterdag 7 november 2009 @ 09:05:15 #227
30220 Barca
pi_74476653
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 06:16 schreef djmarshal het volgende:
eerste verlies voor de celtics.. moest er eens van komen..
Tegen de Suns die eerder deze week hun status van ongeslagen ploeg kwijt raakten door een nederlaag tegen de Orlando Magic.
pi_74481633
GVD. Kings leading scorer Martin to miss at least eight weeks‎

Hij was zooo goed.
  zondag 8 november 2009 @ 14:02:19 #229
30919 mitt
Michael Corleone
pi_74505582
quote:
Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef dennis00 het volgende:
GVD. Kings leading scorer Martin to miss at least eight weeks‎

Hij was zooo goed.
Sacramento kan het nu helemaal wel schudden ja

Ik heb ze tegen de Spurs gezien en alleen Martin viel op.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_74506052
Nou jah, gelukkig ziet het er goed uit met Allen Iverson.
Maar ja, die heb ik ook gratis uit de free agent pool gehaald.
quote:
Canswer granted leave
Allen Iverson has been granted permission by Grizzlies owner Michael Heasley to leave the team.

The Memphis Commercial Appeal reported the story on Saturday.

Iverson had a meeting with Heisley Friday night after the team lost 114-98 to the Lakers.

He has come off the bench in each of the three games he has played this season and has made his displeasure public.
Zijn er nog mensen die advies hebben wat ik met mijn bankspelers moet doen? McGrady, Iverson, Kevin Martin
  zondag 8 november 2009 @ 15:09:59 #231
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_74507558
Iverson kan maar beter in Europa gaan spelen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_74508573
Ik ben vrij zeker dat Iverson nog waardevol is als NBA-speler. Een G-duo Mayo-Iverson lijkt me toch niet slecht.

[ Bericht 0% gewijzigd door Steve2907 op 08-11-2009 15:48:11 ]
pi_74509209
Hun FG% is alleen wel om te huilen + je hebt geen distributor + je mist lengte + je mist defence.

Allen Iverson stelt mij in ieder geval teleur. Hij heeft geen recht om een basisplek op te eisen en daarover te bitchen. Dat zijn vorig jaar met gezeur was kan ik begrijpen, iedereen kan een tegenvallend jaar hebben... maar nu alweer gezeur bij de Grizzlies om een basisplek...

Hij heeft nu een leave gekregen op basis van familieproblemen las ik trouwens op yahoo sports, maar volgens mij is hij daar weer flink aan het bitchen.
  zondag 8 november 2009 @ 16:02:42 #234
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_74509270
quote:
Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef Steve2907 het volgende:
Ik ben vrij zeker dat Iverson nog waardevol is als NBA-speler.
Ik denk dat iedereen dat wel denkt, echter, met zo'n houding niet.
  zondag 8 november 2009 @ 17:19:15 #235
30919 mitt
Michael Corleone
pi_74511993
Schitterend ook die quote van Allen dat hij geen last van zn hamstring had maar van zn reet vanwege het vele zitten

Hij kan het niet hebben dat hij bij zo'n team niet mag beginnen. Genoeg teams waar hij dat wel mag.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_74512398
Ik keur zijn gezeur ook niet goed, maar ik vind dat zo iemand als AI toch mag starten ipv Conley.
  zondag 8 november 2009 @ 22:44:27 #237
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_74526343
quote:
Op zondag 8 november 2009 17:31 schreef Steve2907 het volgende:
Ik keur zijn gezeur ook niet goed, maar ik vind dat zo iemand als AI toch mag starten ipv Conley.
Hangt van je ambities af. Als je wilt gaan rebuilden zou ik Conley ook starten. En Memphis gaat nergens heen dit jaar dus ik snap sowieso niet wat ze met AI moesten.
pi_74535934
Ik begrijp die ploeg ook niet. Het lijkt wel of ze helemaal geen ambitie hebben. De affaires Pau Gasol, en dit jaar Zach Randolph, AI, ... en eigenlijk ook Thabeet.
pi_74536709
Zach Randolph speelt eigenlijk vrij aardig de laatste tijd. OJ Mayo, Marc Gasol, Rudy Gay, dat is best een leuke kern om een middelmatige club mee te worden. De toekomst is niet heel erg somber in Memphis, vooral nu A.I. voorgoed weg lijkt te zijn.
  maandag 9 november 2009 @ 13:35:52 #240
67205 Colplay
How you doin??
pi_74538885
quote:
Op maandag 9 november 2009 12:21 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zach Randolph speelt eigenlijk vrij aardig de laatste tijd. OJ Mayo, Marc Gasol, Rudy Gay, dat is best een leuke kern om een middelmatige club mee te worden. De toekomst is niet heel erg somber in Memphis, vooral nu A.I. voorgoed weg lijkt te zijn.
Maar toch blijft het belachelijk dat ze Pau dumpen voor zijn salaris en dan Randolph halen. Pau is zoveel beter dan Randolph. Er zit inderdaad helemaal geen gedachte achter wat ze daar aan het doen zijn. A.I. halen voor die drie wedstrijden is natuurlijk ook niet echt heel slim.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')