Het gaat hier over slechts normale wedstrijden. 8 wedstrijden zijn niet representatief over de 328 wedstrijden die gespeeld zijn. Op die manier kun je nog bewijzen dat TJ Ford beter is dan Kobe Bryant.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Stats zeggen niet alles. Paul moet meer doen voor zijn team, Williams heeft betere teamgenoten.
In bijna alle onderlinge wedstrijden is Williams de betere van de 2.
Ik denk zelfs dat hij na Garnett, Allen, Pierce en Sheed de belangrijkste van de Celtics is.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:10 schreef Barca het volgende:
Rondo zal misschien arrogant zijn. Hij is erg belangrijk voor de Celtics!
lol, dat is nog eens een revolutionair statement.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat hij na Garnett, Allen, Pierce en Sheed de belangrijkste van de Celtics is.
Meningen hè. Daarbij: de kans dat Williams of Paul dit seizoen kampioen wordt, is toch een stuk kleiner dan de kans dat Rondo kampioen wordt. Of Williams en Paul betere spelers zijn, is niet zo interessant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef ShaoliN het volgende:
Rondo is geen prutser, maar van een heel ander niveau dan de twee eerder aangehaalde. (Williams en Paul)
Daarnaast heeft Rondo voor mij al een onuitwisbare indruk nagelaten voor dit seizoen in de eerste wedstrijd.![]()
PG is ook overratedquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:29 schreef Barca het volgende:
[..]
Meningen hè. Daarbij: de kans dat Williams of Paul dit seizoen kampioen wordt, is toch een stuk kleiner dan de kans dat Rondo kampioen wordt. Of Williams en Paul betere spelers zijn, is niet zo interessant.
Dat zegt echt niets. Boston had namelijk ook geen goede center en alle kampioenen tot nu toe hadden slechts 2 of 3 goede spelers. Rondo kan onmogelijk opboxen tegen Allen, Pierce en Garnett. Dat heeft echt niets met zijn positie te maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:33 schreef Colplay het volgende:
[..]
PG is ook overrated. Laatste kampioenen hadden Fisher, Rondo, Parker en Williams als startende PG. Alleen Parker was op dat moment een elite PG, maar wel pas derde optie binnen zijn ploeg.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:24 schreef Colplay het volgende:
Was ook niet heel serieus.
Al is de taak van de PG de laatste jaren wel geworden: breng de bal over de middenlijn, lever het in bij de ster en zorg er vervolgens voor dat je vooral niet in de weg staat. Toch is de PG-positie als je naar de laatste jaren kijkt de positie met de minste echte sterren. C: O'Neal, PF: Duncan, SF: LeBron, SG: Wade, Kobe. Top PG is Nash, maar die vind ik toch een klasse minder dan de anderen.
Tegen de Suns die eerder deze week hun status van ongeslagen ploeg kwijt raakten door een nederlaag tegen de Orlando Magic.quote:Op zaterdag 7 november 2009 06:16 schreef djmarshal het volgende:
eerste verlies voor de celtics.. moest er eens van komen..
Sacramento kan het nu helemaal wel schudden jaquote:Op zaterdag 7 november 2009 14:25 schreef dennis00 het volgende:
GVD. Kings leading scorer Martin to miss at least eight weeks
Hij was zooo goed.
Zijn er nog mensen die advies hebben wat ik met mijn bankspelers moet doen? McGrady, Iverson, Kevin Martinquote:Canswer granted leave
Allen Iverson has been granted permission by Grizzlies owner Michael Heasley to leave the team.
The Memphis Commercial Appeal reported the story on Saturday.
Iverson had a meeting with Heisley Friday night after the team lost 114-98 to the Lakers.
He has come off the bench in each of the three games he has played this season and has made his displeasure public.
Ik denk dat iedereen dat wel denkt, echter, met zo'n houding niet.quote:Op zondag 8 november 2009 15:41 schreef Steve2907 het volgende:
Ik ben vrij zeker dat Iverson nog waardevol is als NBA-speler.
Hangt van je ambities af. Als je wilt gaan rebuilden zou ik Conley ook starten. En Memphis gaat nergens heen dit jaar dus ik snap sowieso niet wat ze met AI moesten.quote:Op zondag 8 november 2009 17:31 schreef Steve2907 het volgende:
Ik keur zijn gezeur ook niet goed, maar ik vind dat zo iemand als AI toch mag starten ipv Conley.
Maar toch blijft het belachelijk dat ze Pau dumpen voor zijn salaris en dan Randolph halen. Pau is zoveel beter dan Randolph. Er zit inderdaad helemaal geen gedachte achter wat ze daar aan het doen zijn. A.I. halen voor die drie wedstrijden is natuurlijk ook niet echt heel slim.quote:Op maandag 9 november 2009 12:21 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Zach Randolph speelt eigenlijk vrij aardig de laatste tijd. OJ Mayo, Marc Gasol, Rudy Gay, dat is best een leuke kern om een middelmatige club mee te worden. De toekomst is niet heel erg somber in Memphis, vooral nu A.I. voorgoed weg lijkt te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |