Dus zijn we het eens. Een vrouw moet niet zorgen voor een sensuele setting, buiten de slaapkamer. Dat geldt uiteraard ook voor de man, echter is dit uiteraard relevanter voor de vrouw, het is ook beter voor haar. Als ze ten minste wil om voor vol te worden aangezien en men haar beoordeeld op daadwerkelijke kwaliteiten, waar haar vrouwelijkheid geen rol bij speelt.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:55 schreef Exoteria het volgende:
Ik meen dat ik ook heb geschreven dat de eigen kleding keuze voor mij natuurlijk binnen de algemeen geldende norm voor acceptabel moet vallen.
Ja, en dat is dus nogal in tegenspraak met het stukje dat ik aanhaalde...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:55 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat ik dat niet stel?
Ik meen dat ik ook heb geschreven dat de eigen kleding keuze voor mij natuurlijk binnen de algemeen geldende norm voor acceptabel moet vallen.
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus zijn we het eens. Een vrouw moet niet zorgen voor een sensuele setting, buiten de slaapkamer. Dat geldt uiteraard ook voor de man, echter is dit uiteraard relevanter voor de vrouw, het is ook beter voor haar. Als ze ten minste wil om voor vol te worden aangezien en men haar beoordeeld op daadwerkelijke kwaliteiten, waar haar vrouwelijkheid geen rol bij speelt.²
Ik zag laatst een moslimdame, helemaal opgemaakt, met lichtgevende hoofddoek, hakjes aan, alles.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus zijn we het eens. Een vrouw moet niet zorgen voor een sensuele setting, buiten de slaapkamer. Dat geldt uiteraard ook voor de man, echter is dit uiteraard relevanter voor de vrouw, het is ook beter voor haar.²
Maar dat is totaal niet de strekking van het zijn betoog en het is ook niet relevant om die verschillen uit te lichten.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik geloof dat wij verschillende definities van sensueel hanteren.
Nee hoor, dat vind ik niet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, en dat is dus nogal in tegenspraak met het stukje dat ik aanhaalde...
Natuurlijk wel.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar dat is totaal niet de strekking van het zijn betoog en het is ook niet relevant om die verschillen uit te lichten.
Jij als vrouw weet wat mannen graag zien, in je gedrag je kledij, je tijding. Laten we dat als uitgangspunt nemen. Het is toch van den zotte dat vrouwen zich buitenshuis meer opmaken dan in de slaapkamer?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:59 schreef Exoteria het volgende:
[..]
ik geloof dat wij verschillende definities van sensueel hanteren.
Natuurlijk niet, er wordt ingegaan op het benadrukken van de vrouwelijkheid door bepaalde kleding, het 'vrouwelijk' zijn wordt ingezet om een bepaalde positie te bereiken. Dat is vreemd want indien men bijvoorbeeld inhoudelijke kwaliteiten had zou men die kunnen gebruiken om die positie te bereiken. Ik zie het ook regelmatig bij mijn twee studies, er zitten hele slimme vrouwen bij die echt goed zijn in bijvoorbeeld wiskunde maar die kleden zich meestal behoorlijk casual en zonder allerlei kleding die de 'vrouwelijkheid' benadrukt. Zodra zij zich nadrukkelijk 'vrouwelijk' gaan kleden is het oppassen geblazen in bijvoorbeeld een projectgroep, want dan zijn de Excel/Maple-vaardigheden nul, weten ze nog net hoe ze een vergelijking moeten differentiëren en kan je om de haverklap bepaalde stof extra uit gaan leggen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef Exoteria het volgende:
Natuurlijk wel.
Het senuele aspect zou het onwerkbaar en verwerpbaar maken.
Hoe weet jij nou wat vrouwen in hun slaapkamer allemaal met hun mannen uitvreten?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is toch van den zotte dat vrouwen zich buitenshuis meer opmaken dan in de slaapkamer?²
Wat vind jij dan van die moslimvrouwen die 1 stap buiten de deur zetten, zich meteen als een bezetene beginnen op te maken en het aparte is, sommige gaan zo erg los wat betreft opmaken, dat ze de hele omgeving even vergeten en het gewoon in het openbaar doen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij als vrouw weet wat mannen graag zien, in je gedrag je kledij, je tijding. Laten we dat als uitgangspunt nemen. Het is toch van den zotte dat vrouwen zich buitenshuis meer opmaken dan in de slaapkamer?²
Dit is slechts beeldspraak, zie het als een geste.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef Ringo het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou wat vrouwen in hun slaapkamer allemaal met hun mannen uitvreten?Laat staan dat jij weet hoe ze zich daar kleden -- of niet kleden.
Dennis Bergkamp maakte wat mij betreft het mooiste doelpunt van het WK in 98.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef JohnDope het volgende:
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar die vrouwen doen gewoon aan sex voor het huwelijk.
Wat een vreemde logica.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:03 schreef Exoteria het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind ik niet.
Zoals nu bv. draag ik een jurk met korte mouwtjes en een lengte tot mijn knieën.
Dit omdat ik zo een lading fruit wil gaan halen op de markt.
Ga er nou eens inhoudelijk op in, want jij weet ook dat veel moslimvrouwen zich buiten de deur stiekem opmaken.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dennis Bergkamp maakte wat mij betreft het mooiste doelpunt van het WK in 98.²
Mijn antwoord is inderdaad van een hoog onzin gehalte, bewust. Want je begint er nu allerlei offtopic onderwerpen bij te halen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:24 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ga er nou eens inhoudelijk op in, want jij weet ook dat veel moslimvrouwen zich buiten de deur stiekem opmaken.
Vind ik ook niet zedelijk. Mijn definitie van zedelijk is: dat vrouwen zich niet aantrekkelijk moeten kleden/gedragen voor (andere) mannen. Dat is mijn definitie, als we elkaar ergens in het midden tegenkomen ben ik ook tevreden. Maar wat je tegenwoordig ziet, op de werkvloer notabene (!), vrouwen met extreem strakke kledij, zichtbare string, make up alsof ze zsm een slaapkamer gaat opzoeken.quote:En wat vind jij eigenlijk van al die "lichtgevend" gekleurde hoofddoeken?
Ik weet niet waar jij werkt, maar dat zijn breezers.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Maar wat je tegenwoordig ziet, op de werkvloer notabene (!), vrouwen met extreem strakke kledij, zichtbare string, make up alsof ze zsm een slaapkamer gaat opzoeken.
Ik kom dagelijks bij verschillende bedrijven, ik weet dus waar ik het over heb.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij werkt, maar dat zijn breezers.
Wtf? Ik draag op dit moment make-up, leuke sieraden, leuke kleding en dat heb ik echt niet gedaan omdat ik vanmorgen toevalig naar de Hema moest hoorquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij als vrouw weet wat mannen graag zien, in je gedrag je kledij, je tijding. Laten we dat als uitgangspunt nemen. Het is toch van den zotte dat vrouwen zich buitenshuis meer opmaken dan in de slaapkamer?²
Dank je.. Het is alweer 19 maanden geleden, al lijkt het soms wel gisteren.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Miracle_Drug, ik geloof je oprechte stukje, toch ben ik er van overtuigd dat je de uitzondering bent die de regel bevestigd. Trouwens minder dat je laatste vriendje wijlen is. Zal een zware tijding voor je zijn.²
Haar verven is ok, maar de kern van haar persoonlijkheid is wel top, want tegenwoordig doet zowat iedereen het met iedereen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Miracle_Drug het volgende:
ik vroeg of zij ook wilde (had aardig wat grijs haar zitten). Nee ze had er geen zin in en dat gaf niet, want ze had toch al een vent![]()
Ik kan een vrouw prima voor vol aanzien hoor.. Ook als ze er sensueel uitziet.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dus zijn we het eens. Een vrouw moet niet zorgen voor een sensuele setting, buiten de slaapkamer. Dat geldt uiteraard ook voor de man, echter is dit uiteraard relevanter voor de vrouw, het is ook beter voor haar. Als ze ten minste wil om voor vol te worden aangezien en men haar beoordeeld op daadwerkelijke kwaliteiten, waar haar vrouwelijkheid geen rol bij speelt.²
Zo is dat!quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Knappe vent die mij uit m'n hakken krijgt.
Zit hier ook vol verbazing te lezen.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef McKillem het volgende:
Dit is ook niet een heel klein beetje betuttelend...
Ik heb nog nooit in mijn leven iets achter hoge hakken gezocht. Nog nooit.
Wat is dit voor ongelovelijke bagger.
Jij bent dan ook wel weer het andere uiterstequote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef McKillem het volgende:
Dit is ook niet een heel klein beetje betuttelend...
Ik heb nog nooit in mijn leven iets achter hoge hakken gezocht. Nog nooit.
Wat is dit voor ongelovelijke bagger.
Het andere uiterste? Volgens mij weet jij niet eens mijn naam zonder mijn profiel te openen. Hoe meen jij mij te kennen?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij bent dan ook wel weer het andere uiterste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |