abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71705435
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij als vrouw weet wat mannen graag zien, in je gedrag je kledij, je tijding. Laten we dat als uitgangspunt nemen. Het is toch van den zotte dat vrouwen zich buitenshuis meer opmaken dan in de slaapkamer?

²
Wat vind jij dan van die moslimvrouwen die 1 stap buiten de deur zetten, zich meteen als een bezetene beginnen op te maken en het aparte is, sommige gaan zo erg los wat betreft opmaken, dat ze de hele omgeving even vergeten en het gewoon in het openbaar doen.

Je kan het draaien zoals je het wilt, maar die vrouwen doen gewoon aan sex voor het huwelijk.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:21:14 #102
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71705438
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef Ringo het volgende:

[..]

Hoe weet jij nou wat vrouwen in hun slaapkamer allemaal met hun mannen uitvreten? Laat staan dat jij weet hoe ze zich daar kleden -- of niet kleden.
Dit is slechts beeldspraak, zie het als een geste.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:22:10 #103
13462 BansheeBoy
pi_71705452
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:20 schreef JohnDope het volgende:
Je kan het draaien zoals je het wilt, maar die vrouwen doen gewoon aan sex voor het huwelijk.
Dennis Bergkamp maakte wat mij betreft het mooiste doelpunt van het WK in 98.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:23:50 #104
13462 BansheeBoy
pi_71705480
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:03 schreef Exoteria het volgende:

[..]

Nee hoor, dat vind ik niet.

Zoals nu bv. draag ik een jurk met korte mouwtjes en een lengte tot mijn knieën.
Dit omdat ik zo een lading fruit wil gaan halen op de markt.
Wat een vreemde logica.

²
pi_71705488
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:22 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dennis Bergkamp maakte wat mij betreft het mooiste doelpunt van het WK in 98.

²
Ga er nou eens inhoudelijk op in, want jij weet ook dat veel moslimvrouwen zich buiten de deur stiekem opmaken.

En wat vind jij eigenlijk van al die "lichtgevend" gekleurde hoofddoeken?
En wat vind jij van die vele moslimvrouwen op hakken?
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:27:44 #106
13462 BansheeBoy
pi_71705535
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ga er nou eens inhoudelijk op in, want jij weet ook dat veel moslimvrouwen zich buiten de deur stiekem opmaken.
Mijn antwoord is inderdaad van een hoog onzin gehalte, bewust. Want je begint er nu allerlei offtopic onderwerpen bij te halen.
quote:
En wat vind jij eigenlijk van al die "lichtgevend" gekleurde hoofddoeken?
Vind ik ook niet zedelijk. Mijn definitie van zedelijk is: dat vrouwen zich niet aantrekkelijk moeten kleden/gedragen voor (andere) mannen. Dat is mijn definitie, als we elkaar ergens in het midden tegenkomen ben ik ook tevreden. Maar wat je tegenwoordig ziet, op de werkvloer notabene (!), vrouwen met extreem strakke kledij, zichtbare string, make up alsof ze zsm een slaapkamer gaat opzoeken.

Waarom? Eerlijk antwoord van de vrouwen! Ik denk nl. dat er onzekerheid aan ten grondslag ligt.

²
pi_71705593
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:27 schreef BansheeBoy het volgende:

Maar wat je tegenwoordig ziet, op de werkvloer notabene (!), vrouwen met extreem strakke kledij, zichtbare string, make up alsof ze zsm een slaapkamer gaat opzoeken.
Ik weet niet waar jij werkt, maar dat zijn breezers.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:32:01 #108
13462 BansheeBoy
pi_71705603
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:31 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik weet niet waar jij werkt, maar dat zijn breezers.
Ik kom dagelijks bij verschillende bedrijven, ik weet dus waar ik het over heb.

²
pi_71705609
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Jij als vrouw weet wat mannen graag zien, in je gedrag je kledij, je tijding. Laten we dat als uitgangspunt nemen. Het is toch van den zotte dat vrouwen zich buitenshuis meer opmaken dan in de slaapkamer?

²
Wtf? Ik draag op dit moment make-up, leuke sieraden, leuke kleding en dat heb ik echt niet gedaan omdat ik vanmorgen toevalig naar de Hema moest hoor Ik doe dat niet om 'mannen te plezieren', ik doe dat voor mezelf. Ik heb ballerina's, slippers, sneakers, noem maar op. En die draag ik niet om mannen af te stoten. Net zoals ik mijn hoge hakken niet draag om mannen te behagen.

Pas nog een verbijsterd momentje hierover gehad al ging het dan over lingerie. Ik ben gescheiden en mn laatste vriend is overleden.
Ik vertelde dat ik iets kwijt was en dat ik mijn lingerielade overhoop haalde in de hoop het daar te vinden, net een uurtje nadat ik de lingerie weer netjes gesorteerd had. Een kennis ving dat op en vond het maar raar dat ik als 'single' lingeriesetjes heb
Waarop ik zei dat ik niet wist dat het verboden was voor mij om lingerie te hebben, waarop ze zei 'dat draag je toch ook niet voor jezelf', gek genoeg doe ik dat dus wel. Evenals die hakken, make-up, enzovoort.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 12:34:07 #110
13462 BansheeBoy
pi_71705646
Miracle_Drug, ik geloof je oprechte stukje, toch ben ik er van overtuigd dat je de uitzondering bent die de regel bevestigd. Trouwens minder dat je laatste vriendje wijlen is. Zal een zware tijding voor je zijn.

²
pi_71705792
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:34 schreef BansheeBoy het volgende:
Miracle_Drug, ik geloof je oprechte stukje, toch ben ik er van overtuigd dat je de uitzondering bent die de regel bevestigd. Trouwens minder dat je laatste vriendje wijlen is. Zal een zware tijding voor je zijn.

²
Dank je.. Het is alweer 19 maanden geleden, al lijkt het soms wel gisteren.

Tja ik weet het niet. Het was een getrouwde vrouw, die zelf geen lingerie draagt 'want ze hoeft immers geen vent meer te versieren'. Zo denken er veel, dat weet ik wel. Pas was een vriendin hier om me te helpen met mn haar te verven, ik vroeg of zij ook wilde (had aardig wat grijs haar zitten). Nee ze had er geen zin in en dat gaf niet, want ze had toch al een vent

Ik vind dat raar. Vrouwen moeten voor zichzelf zorgen vind ik, en niet bij alles denken 'wat zou HIJ er van vinden'. Want ik ben het wél direct met je eens dat vrouwen erg makkelijk leunen op mannen. Ikzelf ben erg onafhankelijk en zelfstandig, ik begrijp dat nooit zo.
pi_71705881
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:42 schreef Miracle_Drug het volgende:

ik vroeg of zij ook wilde (had aardig wat grijs haar zitten). Nee ze had er geen zin in en dat gaf niet, want ze had toch al een vent
Haar verven is ok, maar de kern van haar persoonlijkheid is wel top, want tegenwoordig doet zowat iedereen het met iedereen.
En vrouwen die niet de snol uit hangen kunnen prima onafhankelijk en zelfstandig zijn ik denk zelfs dat dit soort vrouwen veel verder komen in het leven, ook wat betreft carriere e.d.
pi_71707511
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:58 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dus zijn we het eens. Een vrouw moet niet zorgen voor een sensuele setting, buiten de slaapkamer. Dat geldt uiteraard ook voor de man, echter is dit uiteraard relevanter voor de vrouw, het is ook beter voor haar. Als ze ten minste wil om voor vol te worden aangezien en men haar beoordeeld op daadwerkelijke kwaliteiten, waar haar vrouwelijkheid geen rol bij speelt.

²
Ik kan een vrouw prima voor vol aanzien hoor.. Ook als ze er sensueel uitziet.
Verder zie ik graag mooie vrouwen, jij niet dan? Wat is het probleem eigenlijk?

Verder snap ik wel wat je bedoelt: Vrouwen misbruiken ongetwijfeld soms hun charmes om iets voor elkaar te krijgen bij een man.
Maar om nou te stellen dat dat de schuld is van de vrouw, die hem verleidt terwijl hij er niks aan zou kunnen doen.. nah, gaat me te ver.
pi_71708522
ik heb altijd hakken aan, zelfs in bed!

en dit is natuurlijk een totaal onzinbericht

anders gaan alle vrouwen in burka lopen - that'll teach em!
Jusqu'ici tout va bien...
pi_71709144
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:40 schreef shmoopy het volgende:
Knappe vent die mij uit m'n hakken krijgt.
Zo is dat!

(en nu verder het hele topic lezen )
pi_71709202
Dit is ook niet een heel klein beetje betuttelend...
Ik heb nog nooit in mijn leven iets achter hoge hakken gezocht. Nog nooit.
Wat is dit voor ongelovelijke bagger.
pi_71709465
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef McKillem het volgende:
Zit hier ook vol verbazing te lezen.
Kijk nu toch heel anders tegen mijn hoge hakken aan, zal ze nooit meer aankunnen zonder bijgedachtes, bedankt Banshee Boy
pi_71709480
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:43 schreef McKillem het volgende:
Jij bent dan ook wel weer het andere uiterste
pi_71709588
De vraag is hoe serieus je deze statement en die organisatie moet nemen.
pi_71709667
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 15:57 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij bent dan ook wel weer het andere uiterste
Het andere uiterste? Volgens mij weet jij niet eens mijn naam zonder mijn profiel te openen. Hoe meen jij mij te kennen?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 16:51:44 #121
78918 SeLang
Black swans matter
pi_71710443
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Welke debiel gaat zo bevoogdend voor mij beslissen of wat ik draag wel goed voor me is?
Puhlease.
De linksen
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_71710562
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:03 schreef OldJeller het volgende:
De vraag is hoe serieus je deze statement en die organisatie moet nemen.
Idd, het lijkt vooral bedoeld om de aandacht te trekken. Vast verzonnen op de borrel na een paar pints.

"Comrades, we have to save our women's feet from capitalist oppression...."
pi_71710669
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:18 schreef Maeghan het volgende:
"Zonder mijn Louboutins zou niemand mij zien lopen en zouden al mijn mannelijke collega's mij passeren. Nu kan ik ze recht in de ogen kijken en word ik als een gelijke behandeld."

Ook een triest argument van die politica. Als je hakken aan moet om aandacht te krijgen...
Inderdaad, niets mis met hakken (ik vind er niets bijzonders aan), maar als je hakken nodig hebt om jezelf meer gewaardeerd en gerespecteerd te voelen dan gaat daar toch wel iets mis.
pi_71710949
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 23:56 schreef shmoopy het volgende:
Om dezelfde reden dat ik altijd een jurk of een rok draag: ik ben een vrouw en wil me graag zo voelen.
Zelf kijk ik ook graag naar andere mooie vrouwen omdat ik vrouwelijke vormen nu eenmaal mooi vind.
Dat je hakken mooi vindt, dat je het prettig vindt om op te lopen... begrijpelijk en terecht dat je er dan op loopt. Maar het kan toch niet zo zijn dat jouw gevoel van vrouwelijkheid er van afhangt? In de tijd dat er nog geen hakken waren, waren vrouwen toen minder vrouwelijk? En is vrouwelijkheid dan niet slechts een relatief begrip?
pi_71711210
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 16:06 schreef McKillem het volgende:

[..]

Het andere uiterste? Volgens mij weet jij niet eens mijn naam zonder mijn profiel te openen. Hoe meen jij mij te kennen?
Ik ken je niet en wil je ook niet kennen, maar je doet overkomen alsof alleen nonnen op hakken lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')